#1
Niemand zou onder invloed moeten rijden. Daar ben ik 100% voorstander van. Ook niet onder invloed van legale middelen. Of onder invloed van slaapgebrek of heftige emoties.Ja dat is waar en zeer zeker krom. Ik reageerde meer op de opmerking van Cordie:
Dat je in dit geval ook echt moet oppassen met RC's. En sowieso met amfetamines moet je de volgende dag (en de dag erna) ook niet gaan rijden want dan zul je ook positief testen.
De wetgeving aangaande THC-zuur gehalte in iemands bloed i.v.m. rijvaardigheid is niet reƫel naar mijn mening. En dat vind ik een kwalijke zaak.