"Eyyy ik kom net bij de psychiater vandaan, welliswaar 10 minuten gezeten, 0 vragen gesteld, geen vragen over waarom, 1 vraag over de medische olie want die kon hij zelf niet. Maar werd duidelijk gemaakt of je het nou van de arts hebt ofniet, boeit ze geen ene reet. Is gewoon een geldmachine. Ik heb wel 45 minuten met de intaker gezeten waar de psychiater ook naartoe werkte alleen vroeg ik of zij alles wel kon noteren wat ik had uitgelegd aangezien na mijn antwoord gelijk een nieuwe vraag volgde, Dat kan onmogelijk allemaal netjes genoteerd worden,. Kwakzalfers zijn het, geld machines. Na mijn vraag wat kan wel en wat kan niet? kon geen antwoord op worden gegeven. Er werd duidelijk gemaakt dat er geen onderscheid gemaakt kan worden of iemand het 1x per week gebruikt, 2x of 1 keer in de maand. Hij zei dan kan het zo zijn dat er in week 1 Veel geconsumeerd zou worden, in week 2 niks maar dat wel terug te zien zou zijn in week 3 alleen niet te bewijzen of dat 1 dag, 1 week of 1 maand is. Ik had netjes papieren mee genomen van de dokter, mijn neuroloog, mijn onderzoeken, mijn MRI scans. Boeit ze geen ene reet. Enigste wanneer je je rijbewijs terug zult krijgen is wanneer ze de waarde in je bloed goed vinden. Alleen welke waarde kon niet gezegd worden. En hoe ook niet. Zoals ik zei wist de CBR arts hier ook geen antwoord op te geven. En psychiater ook niet. Mijn advocaat vind het vreemd aangezien ik naar een onderzoek moet om te zien of er spake is van drugs misbruik, alleen in 10 minuten tijd, en een intake van zn collega, en een bloed uitslag waarvan hij zelf geen reet van weet, maar zodra daar teveel op staat je wel je rijbewijs kwijt bent en zodra je even gestopt bent, weer flink kan betalen om aan te tonen dat er geen thc in je bloed zit en dan kan je daarna weer lekker rijden en zoals ik altijd al deed, mezelf netjes aan de regels houden, niet gebruiken tijdens werk, 15 uur wachten na gebruik. en zo weer je leven verder op pakken. ik ben zwaar teleurgesteld in het systeem en de manier waarop ze met je omgaan ongeacht je het van de huisarts hebt ofniet is het ook hun taak om te kunnen aan tonen wat wel en niet kan. Zoals ik al zei word ik geforceerd een onderzoek ta laten doen voor drugs misbruik alleen zoals me advocaat zei kunnen hun dat niet in 10 minuten doen en al helemaat niet zonder diepere vragen te stellen van waarom,hoeveel of wat dan ook maar simpelweg gewoon uitgaan van de uitslag. Nu ben ik niet geirriteerd omdat ik zelf de fout heb gemaakt een eer een te hoge waarde in me bloed zit, maar dat hun niet normaal kunnen uitleggen wat wel en niet kan. Ik rook cannabis voor de pijn, niet elke dag, niet elke week, maandelijks, dat betekent dus niet dat die waarde constant te hoog zal zijn. Maar hun je dus wel daarop straffen. Blijkbaar kan ik beter aan de Morphine waarvan ik helemaal van het padje raak en sochtends helemaal verrot ben van de nawerking daar waar cannabis dat niet doet maar wel 6 weken langer in je lichaam blijft. Dus er is maar 1 oplossing, stopopen, voor de 1 duurt dat wat langer als de andere, want, als je een snelle spijsvertering hebt gaat dat veel snellerm thccooh slaat op in je vetten, dus als je amper vetten hebt zal dat nog sneller gaan... bleh blehh bleh. Als ik dit dus van de CBRARTS VTV te horen had gekregen had ik hier op kunnen anticiperen. maar die kon geen antwoord geven. Dus komt er ook op neer dat ze zelf niet eens kunnen bewijzen of er sprake is van drugs maar gewoon simpelweg kijken naar je bloed, Dus als je 1 dag vtv in de avond je 1e blow van je leven rookt ben je ook je rijbewijs kwijt de volgende ochtend. Die waarde zakt bij iedereen anders maar ja, man man man"
In: CBR keuring THC
1-1-2024