#1
En dan moet je dat een jaar volhouden en meerdere testjes en resultaten aantonen om weer de zaak terug te draaien?ik gebruik helemaal niks meer sinds 7-12-2022
En dan moet je dat een jaar volhouden en meerdere testjes en resultaten aantonen om weer de zaak terug te draaien?ik gebruik helemaal niks meer sinds 7-12-2022
En dan moet je dat een jaar volhouden en meerdere testjes en resultaten aantonen om weer de zaak terug te draaien?
Als jij het weet kun je mij het dan vertellen? Voor zover ik heb gelezen zegt hij druksmisbruik maar niet verslaafd. in hoe verre dat verschil maakt weet ik ook niet. Maar zzoals ik lees is het dan 1 jaar rijbewijs kwijt en daaarna kan ik een nieuwe medische keuring aanvragen. en dan na 1 jaar weer keuren en dan na 3 jaar, maar ik lees ook verhalen over meerdere keren laten prikken wat ik wel beter zou vinden, geeef mij me rijbewijs maar terug en laat mij maar 1 jaar lang elke 2 maanden bloed prikken. dan kan ik ook verder met me leveenEn dan moet je dat een jaar volhouden en meerdere testjes en resultaten aantonen om weer de zaak terug te draaien?
Tja, de volgende psychiater moet begrijpen dat je geen risicos neemt. En dat is moeilijk te bewijzen als ze ervan uitgaan dat je blowt om pijn te stillen. Dus als je via de advocaat kunt checken hoe je kunt aantonen dat je geen thc meer consumeert tegen de pijn, dan moet je wel kans maken weer deel te mogen nemen aan het verkeer.Als jij het weet kun je mij het dan vertellen? Voor zover ik heb gelezen zegt hij druksmisbruik maar niet verslaafd. in hoe verre dat verschil maakt weet ik ook niet. Maar zzoals ik lees is het dan 1 jaar rijbewijs kwijt en daaarna kan ik een nieuwe medische keuring aanvragen. en dan na 1 jaar weer keuren en dan na 3 jaar, maar ik lees ook verhalen over meerdere keren laten prikken wat ik wel beter zou vinden, geeef mij me rijbewijs maar terug en laat mij maar 1 jaar lang elke 2 maanden bloed prikken. dan kan ik ook verder met me leveen
ik woonde zelf in Barcelona daarna Girona en daarna Cabrils, ik overweeg om dit jaar echt terug te komen. wwat is dit nederland toch veranderdTja, de volgende psychiater moet begrijpen dat je geen risicos neemt. En dat is moeilijk te bewijzen als ze ervan uitgaan dat je blowt om pijn te stillen. Dus als je via de advocaat kunt checken hoe je kunt aantonen dat je geen thc meer consumeert tegen de pijn, dan moet je wel kans maken weer deel te mogen nemen aan het verkeer.
In Spanje kon ik 2 wekelijks urine test doen en psychiater weet daardoor dat ik periodes niet hebt geblowd en maken dan een correct rapport.
Maar advocaat vragen neem ik aan ..
Ja, het is hier niet verkeerd, alleen werkgevers zijn niet mijn vriend momenteel.ik woonde zelf in Barcelona daarna Girona en daarna Cabrils, ik overweeg om dit jaar echt terug te komen. wwat is dit nederland toch veranderd
Sorry man, ik ben zelf kapot van dergelijke zaken en relax een periode thuis en even geen nieuwe rechtzaken en administratieve shit voor mij. November staat er nog één voor mij, maar die heb ik al voorbereid. Maar ik loop te knokken tegen machtsmisbruik van het bedrijf waar ik voor werk en zoals @De Zandman mij al vertelde: weet waar je aan begint. Pffffzetten je schaak mat
Ja ze zijn niet misselijk daar bij het CBR. Ik ben m’n rijbewijs voor een jaar kwijt terwijl ik niet betrapt ben voor rijden onder invloed en de bloedtest 0 was. Enkel omdat m’n psychiater “stoornis in cannabisgebruik: licht, in vroege remissie” in z’n brief had gezet. De psychiater van het CBR deed daarna een aanname dat het aannemelijk is dat ik ook onder invloed gereden heb. Had een tweede keuring kunnen aanvragen en bezwaar maar dat kost me energie en €€€ en vrees dat ze hun mening niet bijstellen dus m’n lot maar geaccepteerd en helaas nooit meer cannabis voor mij.Betrokkene is aangehouden met een THC-concentratie in het bloed van meer dan 3 keer de in het verkeer toegestane waarde (bij enkelvoudig gebruik). Bij een dergelijke THC-concentratie in het bloed is de verwachting dat iemand zonder tolerantie voor THC duidelijke effecten ervaart, waaronder in ieder geval een ‘high’ gevoel. Desondanks stelt betrokkene ten tijde van de aanhouding zich niet ‘high’ gevoeld te hebben. Dit duidt het meest waarschijnlijk op tolerantie voor THC, wat ontstaat door overmatig cannabis gebruik (DSM-5 criterium A10).
-
- ik had 0.10 in mijn bloed en nu 0.0 maar nog is er schijnbaar niks veranderd. hier zie je de richtlijnen een biomarkers van hun website:
Een THCCOOH-uitslag van 40 μg/L of hoger in volbloed (omgerekend 73 μg/L of hoger in serum) is een aanwijzing voor zwaar (chronisch, langdurig overmatig) cannabis gebruik. <-- ik had dus 0.10 was overeenkomt met 10 μg/L.
![]()
Drugsmisbruik in het kader van rijgeschiktheidskeuringen
Biomarkers cannabis gebruikrichtlijnendatabase.nl
zoek.officielebekendmakingen.nl
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."