Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKeta uitproberen.

Keta uitproberen.

47 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
T
TorchicLid
01-01-2024, 00:00
#1
Persoonlijk zou ik eerst ketamine een paar keer uitproberen zodat je weet hoe het voelt en daaruit concluderen of het wat voor je is.

En als je na een paar keer ervoor kiest om toch voor een k-hole te gaan zou ik het opbouwen met puntjes zodat je niet in een keer totaal van de wereld bent en het je overvalt.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik vond het niet om over te lachen. Integendeel.
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#3
MDMAutist zei:
Maar in het algemeen vallen dit soort dingen onder de "betere Keta ervaringen". Het gaat 10x te ver. Je hebt geen houvast meer aan deze realiteit. Dat is i.m.o. Keta.
Klik om te vergroten...
Heb ik ook zo, ik zoek zulke ervaringen met ketamine juist op.
Hoe onbenullig de huidige realiteit word en dat je vervolgens vanop afstand deze realiteit nog bekijkt terwijl het meer en meer een vage herinnering word die je niet meer kan vasthouden en uiteindelijk een soort van vergeet.
Dan word het interessant.
Je beseft dat je in een groter onbeschrijfelijk ruimtelijk onbegrensd iets zit, waarin de huidige realiteit als een zandkorreltje is in een immens strand.
Ik voel me als een vormloze observator en deelnemer tegelijk.
Onbeschrijfelijk complex en helder tegelijk.
Dood en leven, de grens is weg. Voor en na bestaat niet, alleen nu.
Wel jammer dat het allemaal zo moeilijk onder woorden te brengen is.
Maar mij geeft het steeds weer prachtige intense ervaringen, heerlijk.
Maar voor de buitenwereld lig je voor dood in de zetel
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik had met 2 fdck vaker, dat ik flauwviel en een minuut of 10 bewusteloos was.
Een echte K- hole heb ik met deze rc nooit kunnen bereiken.
Of is dat flauwvallen de K-,hole? Dan had ik er ook niks aan. Na dat flauwvallen ben ik met gebruiken gestopt.
L
LifeIsAlmostGreatAgainLid
01-01-2024, 00:00
#5
De Zandman zei:
Ik had met 2 fdck vaker, dat ik flauwviel en een minuut of 10 bewusteloos was.
Een echte K- hole heb ik met deze rc nooit kunnen bereiken.
Of is dat flauwvallen de K-,hole? Dan had ik er ook niks aan. Na dat flauwvallen ben ik met gebruiken gestopt.
Klik om te vergroten...

😂 (je kan nu vast mijn gedachte lezen)
L
LifeIsAlmostGreatAgainLid
01-01-2024, 00:00
#6
De Zandman zei:
Ik vond het niet om over te lachen. Integendeel.
Klik om te vergroten...
Ik doelde op je reactie op een oud topic, niet inhoudelijk op je bericht, dat is niet om te lachen.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ja, die reactie op een oud topic, die was misplaatst. Gebeurt me anders nooit...

De ervaring met 2 fock was idd beslist niet leuk.
Verschillende keren dacht ik dat de derde wereldoorlog was begonnen en mijn huis door een raket was getroffen...als ik tussen wat brokstukken weer bijkwam.
M
MDMAutistLid
01-01-2024, 00:00
#8
Heftig man! Dat is wel een aparte reactie.
De Zandman zei:
Ja, die reactie op een oud topic, die was misplaatst. Gebeurt me anders nooit...

De ervaring met 2 fock was idd beslist niet leuk.
Verschillende keren dacht ik dat de derde wereldoorlog was begonnen en mijn huis door een raket was getroffen...als ik tussen wat brokstukken weer bijkwam.
Klik om te vergroten...
Ik snap dat dit mede door trauma komt, dat is niet tof. Maar in het algemeen vallen dit soort dingen onder de "betere Keta ervaringen". Het gaat 10x te ver. Je hebt geen houvast meer aan deze realiteit. Dat is i.m.o. Keta.
L
LifeIsAlmostGreatAgainLid
01-01-2024, 00:00
#9
De enige keer dat ik ketamine heb gebruikt had ik meteen een k-hole te pakken.

Al lang geleden, denk dat ik jaar of 20 was.

After party met vrienden, waar normaal gesproken uitsluitend sos aanwezig was.

Kreeg een cd hoesje onder m'n neus en pakte een lijn van wat ik dacht sos te zijn, bleek keta..

Hele nare ervaring waarvan me eigenlijk alleen nog bij staat dat ik me gevangen voelde in mijn lichaam en alleen nog grijze vlekken zag, als de ruiswanneer een tv van vroeger geen signaal had.

Sinds die ervaring heb ik er nooit meer aan gezeten, wat een ellende was dat.
S
Sniffle88Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Ja speed wilde ik idd niet nemen wiet dus beter ook niet.
Met speed combineren heb ik echt 1 keer dat het prima gaat en keer erop echt slecht valt. Zon beetje om en om. Wist eerst niet dat je sommige combis beter niet kan doen. Idee hoe lang van te voren stoppen?
S
Sniffle88Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik ga binnenkort voor het eerst aan de ketamine.
Zou graag eens het wel bekende k-hole bereiken.
Maar wel op een veilige manier.

Kan je dit zonder probleem zo doseren voor de 1e keer?

Of zou ik beter eerst eens 1 of 2x wat minder gebruiken om te zien wat voor effect het heeft?.
Ik heb 1 gram besteld dus dit zou genoeg moeten zijn voor denk 2x normale dosering en voor het k-hole moment.

En als je nu in het k hole moment zit en dit voelt helemaal niet fijn is er dan iets wat je kunt doen zodat je er weer wat relaxter onder word?
Met xtc heb ik wel eens paniek aanvallen gehad en als iemand dan rustig praat dan is het meestal weer snel voorbij.

Kan ik het ook in een capsule doen of toch beter snuiven.
S
Sniffle88Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Torchic zei:
Persoonlijk zou ik eerst ketamine een paar keer uitproberen zodat je weet hoe het voelt en daaruit concluderen of het wat voor je is.

En als je na een paar keer ervoor kiest om toch voor een k-hole te gaan zou ik het opbouwen met puntjes zodat je niet in een keer totaal van de wereld bent en het je overvalt.
Klik om te vergroten...
Hoe veel tijd zou ik er het beste tussen laten?
T
TorchicLid
01-01-2024, 00:00
#13
Sniffle88 zei:
Hoe veel tijd zou ik er het beste tussen laten?
Klik om te vergroten...
Ik heb het zelf nooit getimed en deed het op gevoel.

Misschien zijn er andere leden die je daar antwoord op kunnen geven.
S
Sniffle88Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Nee niet de puntjes bedoel voor het paar keer uit proberen sorry was niet heel duidelijk.
L
LionXLid
01-01-2024, 00:00
#15
Sniffle88 zei:
Hoe veel tijd zou ik er het beste tussen laten?
Klik om te vergroten...
Zelf aardig wat keren in een K-hole gezeten, mijn voorkeur lag bij het snuiven en dan minimaal 15-30 minuten er tussen laten.
Ik wist dat bij een pieptoon in mijn oren ik nog ongeveer een 2/3 minuten had voordat ik erin zou gaan.
Kon ik snel gaan liggen of zitten.
Hebben anderen dat trouwens ook? Of merken jullie het aan andere dingen die je lichaam doet?
U
UlixesLid
01-01-2024, 00:00
#16
DjYella zei:
Zelf aardig wat keren in een K-hole gezeten, mijn voorkeur lag bij het snuiven en dan minimaal 15-30 minuten er tussen laten.
Ik wist dat bij een pieptoon in mijn oren ik nog ongeveer een 2/3 minuten had voordat ik erin zou gaan.
Kon ik snel gaan liggen of zitten.
Hebben anderen dat trouwens ook? Of merken jullie het aan andere dingen die je lichaam doet?
Klik om te vergroten...
Ik heb t niet vaak mee gemaakt. Vaak is het een soort “val” gevoel als ik al lig. Maar heb er ook gewoon een paar simpele blackouts tussen zitten
O
OtherShoreLid
01-01-2024, 00:00
#17
Sniffle88 zei:
Maar wel op een veilige manier.
Klik om te vergroten...
@Sniffle88 zou je dat nou wel doen? Aan de ketamine gaan? Dan voeg je nog een verslavende stof toe aan je arsenaal en ik hoor je soms toch wat zorgelijke dingen zeggen over je speedgebruik. De combinatie van speed en ketamine wordt vaak als aangenaam ervaren, dus dat lijkt me ook een valkuil.

Dus, als antwoord op je vraag: ketamine lijkt me op dit moment voor jou niet veilig.
S
Sniffle88Lid
01-01-2024, 00:00
#18
OtherShore zei:
@Sniffle88 zou je dat nou wel doen? Aan de ketamine gaan? Dan voeg je nog een verslavende stof toe aan je arsenaal en ik hoor je soms toch wat zorgelijke dingen zeggen over je speedgebruik. De combinatie van speed en ketamine wordt vaak als aangenaam ervaren, dus dat lijkt me ook een valkuil.

Dus, als antwoord op je vraag: ketamine lijkt me op dit moment voor jou niet veilig.
Klik om te vergroten...
Hey klopt idd vandaar dat ik op zoek was of het in 1x te doen is en of dit dan als prettig word ervaren of juist helemaal niet. Ben best verslavingsgevoelig dus dit zijn idd van die dingen waarbij ik dan echt gewoon een maximum heb en op zich werkt dat.

Dit is dan een van die dingen die al een aantal jaar op mn bucketlijstje staat.
Lsd staat er nog op en ghb.
De ghb durf ik niet aan.

De speed is en blijft mn valkuil momenteel. Maar daar komt binnenkort hopelijk ook weer verandering in.
Aangezien ik weer op de wachtlijst terug sta voor hulp.

Bedankt voor je reactie iig.
O
OtherShoreLid
01-01-2024, 00:00
#19
Sniffle88 zei:
Dit is dan een van die dingen die al een aantal jaar op mn bucketlijstje staat.
Lsd staat er nog op en ghb.
De ghb durf ik niet aan.
Klik om te vergroten...
Dan zou ik gaan voor LSD. Disso’s hebben een donkere kant (misbruik, verslaving) die klassieke serotoninerge psychedelica zoals LSD niet hebben.

Als je nou (ondanks mijn advies 😅) toch ketamine gaat proberen dan lijkt het me belangrijk om het bij 1 keer te houden. Op Erowid staat een gedetailleerd overzicht van hoe je ketamine kunt doseren op basis van lichaamsgewicht, met schattingen van de benodigde dosis voor een K-hole. Met een beetje geluk heb je dan geen 2 pogingen nodig.

Erowid Ketamine Vault : Dosage

Information on Ketamine dosage.
erowid.org

Dan heb je toch het antwoord op je vraag 🙂 Overigens ervaar ik zelf nooit K-holes, zelfs niet bij hogere doseringen, dus dat lijkt me ook iets persoonlijks. Mijn advies blijft wel om het niet te doen, vooral omdat je zegt dat je verslavingsgevoelig bent. Als je dan op zoek bent naar een bewustzijnsverruimende ervaring zijn psychedelica een betere optie.
S
Sniffle88Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Dank je wel voor je advies en antwoord.
Zal er nog even over nadenken of ik het wel of niet zal doen. Ben wel een klein beetje eigenwijs dus zeg geen nooit.

Maar ik twijfel nog steeds een beetje.
Doe ik al heel lang maar ja deze week me over laten halen om het dan samen met iemand te doen.
Dus dan zit je met vrienden onderling en zeg je al snel nou ik doe wel mee dan een keertje.
En iedereen weer naar huis dacht ik toch ff googlen en op df kijken.

Lsd kon die ook aan goede komen dus misschien zoiezo het omdraaien dat we de 1e keer dat we met een groepje gaan sniffledaten lsd nemen.
Dan heb ik nog tot 2024 om er over te denken voor als we weer een sniffledate plannen.

Weet je of keta sneller verslavend is als xtc of coke bijvoorbeeld. Als ik het google vind ik zon top 10 lijst er nu niet heel erg kloppend uitzien. En ze verschillen ook weer van elkaar. Ggz en jellinek en ff zon afkickwijzer bekeken.
IK gebruik namelijk een keer of 3 tot max 5 in een jaar wat anders. Xtc coke 3mmc bijvoorbeeld.

Voelen veel te leuk dus mag ik niet vaker kopen van mezelf.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."