#1
Ik vond het niet om over te lachen. Integendeel.
Heb ik ook zo, ik zoek zulke ervaringen met ketamine juist op.Maar in het algemeen vallen dit soort dingen onder de "betere Keta ervaringen". Het gaat 10x te ver. Je hebt geen houvast meer aan deze realiteit. Dat is i.m.o. Keta.
Ik had met 2 fdck vaker, dat ik flauwviel en een minuut of 10 bewusteloos was.
Een echte K- hole heb ik met deze rc nooit kunnen bereiken.
Of is dat flauwvallen de K-,hole? Dan had ik er ook niks aan. Na dat flauwvallen ben ik met gebruiken gestopt.
Ik doelde op je reactie op een oud topic, niet inhoudelijk op je bericht, dat is niet om te lachen.Ik vond het niet om over te lachen. Integendeel.
Ik snap dat dit mede door trauma komt, dat is niet tof. Maar in het algemeen vallen dit soort dingen onder de "betere Keta ervaringen". Het gaat 10x te ver. Je hebt geen houvast meer aan deze realiteit. Dat is i.m.o. Keta.Ja, die reactie op een oud topic, die was misplaatst. Gebeurt me anders nooit...
De ervaring met 2 fock was idd beslist niet leuk.
Verschillende keren dacht ik dat de derde wereldoorlog was begonnen en mijn huis door een raket was getroffen...als ik tussen wat brokstukken weer bijkwam.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."