Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Ā© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKeta uitproberen.

Keta uitproberen.

47 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik vond het niet om over te lachen. Integendeel.
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#2
MDMAutist zei:
Maar in het algemeen vallen dit soort dingen onder de "betere Keta ervaringen". Het gaat 10x te ver. Je hebt geen houvast meer aan deze realiteit. Dat is i.m.o. Keta.
Klik om te vergroten...
Heb ik ook zo, ik zoek zulke ervaringen met ketamine juist op.
Hoe onbenullig de huidige realiteit word en dat je vervolgens vanop afstand deze realiteit nog bekijkt terwijl het meer en meer een vage herinnering word die je niet meer kan vasthouden en uiteindelijk een soort van vergeet.
Dan word het interessant.
Je beseft dat je in een groter onbeschrijfelijk ruimtelijk onbegrensd iets zit, waarin de huidige realiteit als een zandkorreltje is in een immens strand.
Ik voel me als een vormloze observator en deelnemer tegelijk.
Onbeschrijfelijk complex en helder tegelijk.
Dood en leven, de grens is weg. Voor en na bestaat niet, alleen nu.
Wel jammer dat het allemaal zo moeilijk onder woorden te brengen is.
Maar mij geeft het steeds weer prachtige intense ervaringen, heerlijk.
Maar voor de buitenwereld lig je voor dood in de zetel
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik had met 2 fdck vaker, dat ik flauwviel en een minuut of 10 bewusteloos was.
Een echte K- hole heb ik met deze rc nooit kunnen bereiken.
Of is dat flauwvallen de K-,hole? Dan had ik er ook niks aan. Na dat flauwvallen ben ik met gebruiken gestopt.
L
LifeIsAlmostGreatAgainLid
01-01-2024, 00:00
#4
De Zandman zei:
Ik had met 2 fdck vaker, dat ik flauwviel en een minuut of 10 bewusteloos was.
Een echte K- hole heb ik met deze rc nooit kunnen bereiken.
Of is dat flauwvallen de K-,hole? Dan had ik er ook niks aan. Na dat flauwvallen ben ik met gebruiken gestopt.
Klik om te vergroten...

šŸ˜‚ (je kan nu vast mijn gedachte lezen)
L
LifeIsAlmostGreatAgainLid
01-01-2024, 00:00
#5
De Zandman zei:
Ik vond het niet om over te lachen. Integendeel.
Klik om te vergroten...
Ik doelde op je reactie op een oud topic, niet inhoudelijk op je bericht, dat is niet om te lachen.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ja, die reactie op een oud topic, die was misplaatst. Gebeurt me anders nooit...

De ervaring met 2 fock was idd beslist niet leuk.
Verschillende keren dacht ik dat de derde wereldoorlog was begonnen en mijn huis door een raket was getroffen...als ik tussen wat brokstukken weer bijkwam.
M
MDMAutistLid
01-01-2024, 00:00
#7
Heftig man! Dat is wel een aparte reactie.
De Zandman zei:
Ja, die reactie op een oud topic, die was misplaatst. Gebeurt me anders nooit...

De ervaring met 2 fock was idd beslist niet leuk.
Verschillende keren dacht ik dat de derde wereldoorlog was begonnen en mijn huis door een raket was getroffen...als ik tussen wat brokstukken weer bijkwam.
Klik om te vergroten...
Ik snap dat dit mede door trauma komt, dat is niet tof. Maar in het algemeen vallen dit soort dingen onder de "betere Keta ervaringen". Het gaat 10x te ver. Je hebt geen houvast meer aan deze realiteit. Dat is i.m.o. Keta.
L
LifeIsAlmostGreatAgainLid
01-01-2024, 00:00
#8
De enige keer dat ik ketamine heb gebruikt had ik meteen een k-hole te pakken.

Al lang geleden, denk dat ik jaar of 20 was.

After party met vrienden, waar normaal gesproken uitsluitend sos aanwezig was.

Kreeg een cd hoesje onder m'n neus en pakte een lijn van wat ik dacht sos te zijn, bleek keta..

Hele nare ervaring waarvan me eigenlijk alleen nog bij staat dat ik me gevangen voelde in mijn lichaam en alleen nog grijze vlekken zag, als de ruiswanneer een tv van vroeger geen signaal had.

Sinds die ervaring heb ik er nooit meer aan gezeten, wat een ellende was dat.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."