#1
Hahaha veel mensen zijn hier juist naar opzoek, ik heb ook wel een paar keer 112 gebeld met disso's hoor😉 maar holen kan ook heel fijn zijn als je er op voorbereid bent. Gewoon rustig aandoen. Om onverwachts te holen is ook wel heftig, dat begrijp ik. Ik ga nu ook maar eens holen, wordt weet tijdJe wil toch niet in een k-hole terecht komen??😅 1x goed meegemaakt en dacht dat ik ging sterven en 112 konden bellen voor me. Kon ook niet meer bewegen zat echt vast