Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKeta uitproberen.

Keta uitproberen.

47 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
P
PlexLid
01-01-2024, 00:00
#1
gabbertje2766 zei:
Je wil toch niet in een k-hole terecht komen??😅 1x goed meegemaakt en dacht dat ik ging sterven en 112 konden bellen voor me. Kon ook niet meer bewegen zat echt vast
Klik om te vergroten...
Hahaha veel mensen zijn hier juist naar opzoek, ik heb ook wel een paar keer 112 gebeld met disso's hoor😉 maar holen kan ook heel fijn zijn als je er op voorbereid bent. Gewoon rustig aandoen. Om onverwachts te holen is ook wel heftig, dat begrijp ik. Ik ga nu ook maar eens holen, wordt weet tijd
S
Sniffle88Lid
01-01-2024, 00:00
#2
gabbertje2766 zei:
Je wil toch niet in een k-hole terecht komen??😅 1x goed meegemaakt en dacht dat ik ging sterven en 112 konden bellen voor me. Kon ook niet meer bewegen zat echt vast
Klik om te vergroten...
Ja haha vraag me niet waarom maar het helpt sommige nog ook. Al hebben ze dat gevoel gehad.

En ik heb al angst voor van alles en denk dat de paniek die ik soms voel toch helpt op dat moment ff niet maar alles is op zon moment anders dus ook die paniek aanval kwam er veel makkelijker uit.
g
giganerdLid
01-01-2024, 00:00
#3
OtherShore zei:
Vroeger werd vaak gezegd dat je met de juiste dosis ketamine een soort bijna-dood ervaring op kan roepen, maar persoonlijk heb ik zoiets nog nooit meegemaakt.
Klik om te vergroten...
ik heb ervaring met aardig wat psychedelica (ook in hoge dosering) maar een “breakthrough” met ketamine is het meest euforische wat ik ooit heb meegemaakt, ik heb van kholes ook meer gereflecteerd en geleerd dan van psychedelica, als je weet hoe je volledig over moet geven en je gedachtegang kan blijven sturen tegelijkertijd, is een khole letterlijk een soort zelf-therapie

(dit geld niet voor iedereen uiteraard)
P
ProximaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Een k-hole is het enige waar in met ketamine naar toe zou willen gaan.

Wel zorgen dat alles van te voren goed is geregeld:
  • Comfortabele bank of bed, lekkere vers gewassen dekens voor de warmte.
  • Goede, frisse mindset.
  • Eventuele partner of huisgenoot goed op de hoogte brengen en eerlijke concent krijgen.
  • Artistieke muziek (in mijn geval) die correct aanstaat en waar geen reclame of andere hickups tussendoor kunnen komen.
  • Van te voren goed naar de plee, en niet teveel water vooraf drinken. Desnoods een emmertje naast je bed zetten zodat je niet halverwege als een robot naar de WC moet ploeteren.
  • Alle connectivity uit, dus geen mobiel, geen computer, je bent er gewoon even helemaal alleen voor jezelf.
  • En in mijn geval dan een capsule vullen met zo'n 200-250mg 2F-DCK.

De capsule innemen, relaxed gaan liggen met de muziek op en off we go!

Ervaring duurt bij mij ongeveer 45-60 minuten.
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#5
Sniffle88 zei:
Nou het is allemaal anders verlopen als verwacht. Het is inmiddels 9 dagen geleden dat ik voor het laatst gebruikt heb. Het is afzien dat wel zeker na al die jaren dagelijks gebruiken. Ben vandaag voor het eerst weer een beetje helder en weet zo nu en dan niet of ik dit fijn blijf vinden of niet.
Klik om te vergroten...
Onwijs veel respect voor jou! :redheart:
Ik zou nu ff doorprikken, je twijfel of je dit fijn blijft vinden is een logisch gevolg van je actie na jaren dagelijks gebruik. Er gaan sowieso nieuwe fijne dingen op je pad komen die wss niet op je af zouden gekomen zijn wanneer je elke dag speed neemt.
Je gaat terug natuurlijke energie ervaren en dopamine bevorderende activiteiten ontdekken.
Wat is de reden waarom je zo plots kapt als ik vragen mag?
O
OtherShoreLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ikweetgeennaam zei:
ik heb ervaring met aardig wat psychedelica (ook in hoge dosering) maar een “breakthrough” met ketamine is het meest euforische wat ik ooit heb meegemaakt
Klik om te vergroten...
Proxima zei:
Een k-hole is het enige waar in met ketamine naar toe zou willen gaan.
Klik om te vergroten...
Ik heb ketamine gebruikt op allerlei doseringen, van relatief laag tot heel hoog. Soms was ik flink van de wereld, soms was ik bijna bewusteloos, soms echt bewusteloos, maar nooit had ik het gevoel dat ik daadwerkelijk getransporteerd was naar een andere werkelijkheid.

Op PsychonautWiki staat een artikel over K-holes (onder het kopje Visual disconnection) en daar herken ik veel van, maar niet het gevoel dat je echt getransporteerd wordt naar een andere werkelijkheid. Met andere stoffen zoals DMT heb ik dat gevoel ook nooit, dus dat lijkt me daarom toch een stukje persoonlijke beleving of interpretatie.

Daarom zeg ik altijd dat je niet teveel moet fixeren op het bereiken van een DMT` breakthrough of een K-hole want misschien gebeurt het wel, misschien gebeurt het niet. Voor sommige mensen gebeurt het in het begin wel maar later niet meer. Voor andere mensen, zoals arme ik, gebeurt het nooit, en daar is nogal wat grenzen opzoeken met de dosis aan vooraf gegaan (eigenlijk wel gevaarlijk dus). Neemt niet weg mijn DMT en ketamine ervaringen voor mij waardevol waren. Dus zo kan je het ook bekijken.
t
tripdipLid
01-01-2024, 00:00
#7
Sniffle88 zei:
Ik ga binnenkort voor het eerst aan de ketamine.
Zou graag eens het wel bekende k-hole bereiken.
Maar wel op een veilige manier.

Kan je dit zonder probleem zo doseren voor de 1e keer?

Of zou ik beter eerst eens 1 of 2x wat minder gebruiken om te zien wat voor effect het heeft?.
Ik heb 1 gram besteld dus dit zou genoeg moeten zijn voor denk 2x normale dosering en voor het k-hole moment.

En als je nu in het k hole moment zit en dit voelt helemaal niet fijn is er dan iets wat je kunt doen zodat je er weer wat relaxter onder word?
Met xtc heb ik wel eens paniek aanvallen gehad en als iemand dan rustig praat dan is het meestal weer snel voorbij.

Kan ik het ook in een capsule doen of toch beter snuiven.
Klik om te vergroten...
sowieso niet meteen voor die k-hole gaan, eerst 2-3 x proberen, als je toch voor die k-hole wilt gaan de eerste keer doe het met iemand waar je je fijn bij voelt voor het geval het toch mis weet te gaan.. veel plezier in ieder geval!
S
Sniffle88Lid
01-01-2024, 00:00
#8
@OtherShore nou zoals je adviseerde beter lsd als voor keta te gaan heb ik nu iemand waar ik 5 zegels van geleverd kan krijgen. Dit is voor met zn 2e iemand die het al eerder heeft gebruikt en dan voor mijn 1e keer. Zal is zoeken naar de hoeveelheden voor een beginneling.
Moet ik meer rekenen omdat ik dagelijks speed en wiet gebruik en dus best wel wat kan hebben eigenlijk?
S
Sniffle88Lid
01-01-2024, 00:00
#9
tripdip zei:
sowieso niet meteen voor die k-hole gaan, eerst 2-3 x proberen, als je toch voor die k-hole wilt gaan de eerste keer doe het met iemand waar je je fijn bij voelt voor het geval het toch mis weet te gaan.. veel plezier in ieder geval!
Klik om te vergroten...
Zou het met 2 vrienden doen die het al wel hebben gebruikt. Is idd iets dat ik de 1e x niet zomaar in mn uppie zou doen.
S
SilverFoxLid
01-01-2024, 00:00
#10
Sniffle88 zei:
Kan je dit zonder probleem zo doseren voor de 1e keer?
Klik om te vergroten...
Dat zou ik niet aanraden. Hoeveel ervaring heb je met dissociatie?
Persoonlijk ben ik echt dol op dissociatie en k-hole, voor mij een hele belangrijke ervaring in mijn leven en vooral een hele positieve.
Ontsnappen naar mijn eigen wereld en mij laten verrassen wat mij gaat overkomen. Vaak bekend, dus soms ook saai, maar het ontspant mij en geeft mij even rust. Het hoofd uit zetten...

Dat is voor mij de belangrijkste reden om Keta of 2Fckd te nemen. Waarschuwing, ik ben wel behoorlijk verslaafd geraakt aan keta en 3mm, nu heb ik het onder controle.
P
PlexLid
01-01-2024, 00:00
#11
Sniffle88 zei:
@OtherShore nou zoals je adviseerde beter lsd als voor keta te gaan heb ik nu iemand waar ik 5 zegels van geleverd kan krijgen. Dit is voor met zn 2e iemand die het al eerder heeft gebruikt en dan voor mijn 1e keer. Zal is zoeken naar de hoeveelheden voor een beginneling.
Moet ik meer rekenen omdat ik dagelijks speed en wiet gebruik en dus best wel wat kan hebben eigenlijk?
Klik om te vergroten...
Nee, wiet en speed bereiden je niet voor op wat LSD te bieden heeft😉
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#12
Sniffle88 zei:
Moet ik meer rekenen omdat ik dagelijks speed en wiet gebruik en dus best wel wat kan hebben eigenlijk?
Klik om te vergroten...
Als je dagelijks speed gebruikt zou ik LSD sowieso links laten liggen, als je LSD gaat nemen zou ik aanraden eerst even geen speed meer te gebruiken.
Speed en LSD gaat imo slecht samen, goed recept voor een chaotische paranoïde oncomfortabele LSD-trip.
Ook in de nasleep van speed LSD nemen is beslist geen aanrader.
Ook wiet roken tijdens een LSD-trip kan je trip een onprettige wending geven.
O
OtherShoreLid
01-01-2024, 00:00
#13
Sniffle88 zei:
Moet ik meer rekenen omdat ik dagelijks speed en wiet gebruik en dus best wel wat kan hebben eigenlijk?
Klik om te vergroten...
Nee, je moet niet meer rekenen. Wiet en speed maken je niet tolerant voor psychedelica zoals LSD. Een goede startdosis is zo tussen de 100 en 150 μg. Maar je weet waarschijnlijk niet hoe jouw zegels gedoseerd zijn. De enige manier om daar achter te komen is laten testen, maar dat is niet altijd mogelijk en het kan even duren voordat je de uitslag hebt.

Maar goed, LSD is een relatief veilig stof en er zijn niet veel andere stoffen die in de dosering die op een zegel past gevaarlijk kunnen zijn. Dus je kunt een gokje wagen. Hou er alleen rekening mee dat je wel eens 8-10 uur heel zwaar kunt gaan trippen (het kan ook tegenvallen natuurlijk).

Speed en LSD gaan niet zo goed samen, dus ik zou het bij een minimale onderhoudsdosis speed houden (net genoeg dat je je niet naar voelt). Als je zonder kan is dat beter. Het is op zich geen gevaarlijke combinatie maar het gevoel van speed past niet goed bij trippen. En dan een positieve mindset en van wal steken 🙂
K
Koffieb00nLid
01-01-2024, 00:00
#14
Begin maar gewoon eens met een puntje en wacht het effect af.
S
Sniffle88Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Nou het is allemaal anders verlopen als verwacht. Het is inmiddels 9 dagen geleden dat ik voor het laatst gebruikt heb. Het is afzien dat wel zeker na al die jaren dagelijks gebruiken. Ben vandaag voor het eerst weer een beetje helder en weet zo nu en dan niet of ik dit fijn blijf vinden of niet.
P
PlexLid
01-01-2024, 00:00
#16
Sniffle88 zei:
Nou het is allemaal anders verlopen als verwacht. Het is inmiddels 9 dagen geleden dat ik voor het laatst gebruikt heb. Het is afzien dat wel zeker na al die jaren dagelijks gebruiken. Ben vandaag voor het eerst weer een beetje helder en weet zo nu en dan niet of ik dit fijn blijf vinden of niet.
Klik om te vergroten...
Hartstikke knap! Het fijn vinden komt wel, het heeft tijd nodig. Volhouden, geloof in jezelf en ik geloof in jouw!❤️
S
Sniffle88Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Was vandaag zowaar gewoon hyper en blij maar ook wat onrustig maar denk nu pas hey ik voel weer iets ofzo. Beetje alsof ik er een tijd niet geweest ben ofzo.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#18
Sniffle88 zei:
......... Beetje alsof ik er een tijd niet geweest ben ofzo........
Klik om te vergroten...

Dat is natuurlijk ook zo.
Eerst dagelijks onder invloed zijn, daarna stoppen maakt dat je lichaam zich weer ontdoet van gifstoffen en dan ga je jezelf heel helder voelen.
Je moet je weer even instellen op het nuchter zijn.
Alles komt goed!
.
.058Leeuwarden058.Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Sniffle88 zei:
Hey klopt idd vandaar dat ik op zoek was of het in 1x te doen is en of dit dan als prettig word ervaren of juist helemaal niet. Ben best verslavingsgevoelig dus dit zijn idd van die dingen waarbij ik dan echt gewoon een maximum heb en op zich werkt dat.

Dit is dan een van die dingen die al een aantal jaar op mn bucketlijstje staat.
Lsd staat er nog op en ghb.
De ghb durf ik niet aan.

De speed is en blijft mn valkuil momenteel. Maar daar komt binnenkort hopelijk ook weer verandering in.
Aangezien ik weer op de wachtlijst terug sta voor hulp.

Bedankt voor je reactie iig.
Klik om te vergroten...
Als speed je hoofd verslaving is en je wil nog een keer ghb proberen. Ik kan alleen maar zeggen dat in de loop der jaren die ik mee heb gemaakt
Dat die 2 de perfecte combinatie is voor veel mensen. Ik heb periodes gehad dat ik met mensen omgingen die dit als verslaving hadden. Ik weet dat bijde middelen goedkoop zijn en hand in hand gaan samen. Ik zelf heb ghb ook een periode gebruikt door mijn co tacten die ik destijds had en waar ik mee omging dit deed ik zelf met drank en coke toen. Ik kan alleen maar zeggen dat als het je bevalt en het is voor herhaling vatbaar. Je bent verslaafd voor dat je het door hebt als je dit meerdere keren gebruikt. Ik zelf vind het die tijd leuk ok te experimenteren en door dat het zo goedkoop is te halen zag ik niet gelijk het probleem.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik vond het niet om over te lachen. Integendeel.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."