Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKeta uitproberen.

Keta uitproberen.

47 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
S
Sniffle88Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ja speed wilde ik idd niet nemen wiet dus beter ook niet.
Met speed combineren heb ik echt 1 keer dat het prima gaat en keer erop echt slecht valt. Zon beetje om en om. Wist eerst niet dat je sommige combis beter niet kan doen. Idee hoe lang van te voren stoppen?
T
TorchicLid
01-01-2024, 00:00
#2
Persoonlijk zou ik eerst ketamine een paar keer uitproberen zodat je weet hoe het voelt en daaruit concluderen of het wat voor je is.

En als je na een paar keer ervoor kiest om toch voor een k-hole te gaan zou ik het opbouwen met puntjes zodat je niet in een keer totaal van de wereld bent en het je overvalt.
S
Sniffle88Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik ga binnenkort voor het eerst aan de ketamine.
Zou graag eens het wel bekende k-hole bereiken.
Maar wel op een veilige manier.

Kan je dit zonder probleem zo doseren voor de 1e keer?

Of zou ik beter eerst eens 1 of 2x wat minder gebruiken om te zien wat voor effect het heeft?.
Ik heb 1 gram besteld dus dit zou genoeg moeten zijn voor denk 2x normale dosering en voor het k-hole moment.

En als je nu in het k hole moment zit en dit voelt helemaal niet fijn is er dan iets wat je kunt doen zodat je er weer wat relaxter onder word?
Met xtc heb ik wel eens paniek aanvallen gehad en als iemand dan rustig praat dan is het meestal weer snel voorbij.

Kan ik het ook in een capsule doen of toch beter snuiven.
S
Sniffle88Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Torchic zei:
Persoonlijk zou ik eerst ketamine een paar keer uitproberen zodat je weet hoe het voelt en daaruit concluderen of het wat voor je is.

En als je na een paar keer ervoor kiest om toch voor een k-hole te gaan zou ik het opbouwen met puntjes zodat je niet in een keer totaal van de wereld bent en het je overvalt.
Klik om te vergroten...
Hoe veel tijd zou ik er het beste tussen laten?
T
TorchicLid
01-01-2024, 00:00
#5
Sniffle88 zei:
Hoe veel tijd zou ik er het beste tussen laten?
Klik om te vergroten...
Ik heb het zelf nooit getimed en deed het op gevoel.

Misschien zijn er andere leden die je daar antwoord op kunnen geven.
S
Sniffle88Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Nee niet de puntjes bedoel voor het paar keer uit proberen sorry was niet heel duidelijk.
L
LionXLid
01-01-2024, 00:00
#7
Sniffle88 zei:
Hoe veel tijd zou ik er het beste tussen laten?
Klik om te vergroten...
Zelf aardig wat keren in een K-hole gezeten, mijn voorkeur lag bij het snuiven en dan minimaal 15-30 minuten er tussen laten.
Ik wist dat bij een pieptoon in mijn oren ik nog ongeveer een 2/3 minuten had voordat ik erin zou gaan.
Kon ik snel gaan liggen of zitten.
Hebben anderen dat trouwens ook? Of merken jullie het aan andere dingen die je lichaam doet?
U
UlixesLid
01-01-2024, 00:00
#8
DjYella zei:
Zelf aardig wat keren in een K-hole gezeten, mijn voorkeur lag bij het snuiven en dan minimaal 15-30 minuten er tussen laten.
Ik wist dat bij een pieptoon in mijn oren ik nog ongeveer een 2/3 minuten had voordat ik erin zou gaan.
Kon ik snel gaan liggen of zitten.
Hebben anderen dat trouwens ook? Of merken jullie het aan andere dingen die je lichaam doet?
Klik om te vergroten...
Ik heb t niet vaak mee gemaakt. Vaak is het een soort “val” gevoel als ik al lig. Maar heb er ook gewoon een paar simpele blackouts tussen zitten
O
OtherShoreLid
01-01-2024, 00:00
#9
Sniffle88 zei:
Maar wel op een veilige manier.
Klik om te vergroten...
@Sniffle88 zou je dat nou wel doen? Aan de ketamine gaan? Dan voeg je nog een verslavende stof toe aan je arsenaal en ik hoor je soms toch wat zorgelijke dingen zeggen over je speedgebruik. De combinatie van speed en ketamine wordt vaak als aangenaam ervaren, dus dat lijkt me ook een valkuil.

Dus, als antwoord op je vraag: ketamine lijkt me op dit moment voor jou niet veilig.
S
Sniffle88Lid
01-01-2024, 00:00
#10
OtherShore zei:
@Sniffle88 zou je dat nou wel doen? Aan de ketamine gaan? Dan voeg je nog een verslavende stof toe aan je arsenaal en ik hoor je soms toch wat zorgelijke dingen zeggen over je speedgebruik. De combinatie van speed en ketamine wordt vaak als aangenaam ervaren, dus dat lijkt me ook een valkuil.

Dus, als antwoord op je vraag: ketamine lijkt me op dit moment voor jou niet veilig.
Klik om te vergroten...
Hey klopt idd vandaar dat ik op zoek was of het in 1x te doen is en of dit dan als prettig word ervaren of juist helemaal niet. Ben best verslavingsgevoelig dus dit zijn idd van die dingen waarbij ik dan echt gewoon een maximum heb en op zich werkt dat.

Dit is dan een van die dingen die al een aantal jaar op mn bucketlijstje staat.
Lsd staat er nog op en ghb.
De ghb durf ik niet aan.

De speed is en blijft mn valkuil momenteel. Maar daar komt binnenkort hopelijk ook weer verandering in.
Aangezien ik weer op de wachtlijst terug sta voor hulp.

Bedankt voor je reactie iig.
O
OtherShoreLid
01-01-2024, 00:00
#11
Sniffle88 zei:
Dit is dan een van die dingen die al een aantal jaar op mn bucketlijstje staat.
Lsd staat er nog op en ghb.
De ghb durf ik niet aan.
Klik om te vergroten...
Dan zou ik gaan voor LSD. Disso’s hebben een donkere kant (misbruik, verslaving) die klassieke serotoninerge psychedelica zoals LSD niet hebben.

Als je nou (ondanks mijn advies 😅) toch ketamine gaat proberen dan lijkt het me belangrijk om het bij 1 keer te houden. Op Erowid staat een gedetailleerd overzicht van hoe je ketamine kunt doseren op basis van lichaamsgewicht, met schattingen van de benodigde dosis voor een K-hole. Met een beetje geluk heb je dan geen 2 pogingen nodig.

Erowid Ketamine Vault : Dosage

Information on Ketamine dosage.
erowid.org

Dan heb je toch het antwoord op je vraag 🙂 Overigens ervaar ik zelf nooit K-holes, zelfs niet bij hogere doseringen, dus dat lijkt me ook iets persoonlijks. Mijn advies blijft wel om het niet te doen, vooral omdat je zegt dat je verslavingsgevoelig bent. Als je dan op zoek bent naar een bewustzijnsverruimende ervaring zijn psychedelica een betere optie.
S
Sniffle88Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Dank je wel voor je advies en antwoord.
Zal er nog even over nadenken of ik het wel of niet zal doen. Ben wel een klein beetje eigenwijs dus zeg geen nooit.

Maar ik twijfel nog steeds een beetje.
Doe ik al heel lang maar ja deze week me over laten halen om het dan samen met iemand te doen.
Dus dan zit je met vrienden onderling en zeg je al snel nou ik doe wel mee dan een keertje.
En iedereen weer naar huis dacht ik toch ff googlen en op df kijken.

Lsd kon die ook aan goede komen dus misschien zoiezo het omdraaien dat we de 1e keer dat we met een groepje gaan sniffledaten lsd nemen.
Dan heb ik nog tot 2024 om er over te denken voor als we weer een sniffledate plannen.

Weet je of keta sneller verslavend is als xtc of coke bijvoorbeeld. Als ik het google vind ik zon top 10 lijst er nu niet heel erg kloppend uitzien. En ze verschillen ook weer van elkaar. Ggz en jellinek en ff zon afkickwijzer bekeken.
IK gebruik namelijk een keer of 3 tot max 5 in een jaar wat anders. Xtc coke 3mmc bijvoorbeeld.

Voelen veel te leuk dus mag ik niet vaker kopen van mezelf.
P
PlexLid
01-01-2024, 00:00
#13
Sniffle88 zei:
Weet je of keta sneller verslavend is als xtc of coke bijvoorbeeld.
Klik om te vergroten...
Ket is naar mijn idee op een andere manier verslavend als de middelen die jij hier noemt. Het gevaarlijke aan ket is dat het vaak onderschat wordt, geen kater of wat dan ook. Het gevaarlijke aan keta is dus dat het er in sluipt bij herhaaldelijk gebruik. Dus zou adviseren het bij een keer te laten, dan is het verslavings risico minimaal.

Ik zou dan adviseren gewoon een dagje lekker de tijd te nemen. Dus niet in een keer die hole in gaan maar stapelen met kleine lijntjes. Neem bijvoorbeeld 50/25mg en wacht 20min dan weer bijnemen tot je in een hole komt ald dat fijn voelt. En als het teveel of onprettig wordt stop je gewoon.
O
OtherShoreLid
01-01-2024, 00:00
#14
Sniffle88 zei:
Weet je of keta sneller verslavend is als xtc of coke bijvoorbeeld.
Klik om te vergroten...
Dat is lastig te bepalen. De vraag is eigenlijk of ketamine verslavend is voor jou en dat kan ik niet voorspellen. Ketamine verslaving komt voor (genoeg verhalen op dit forum) en je zegt dat je gevoelig bent voor verslaving, dus het is een risico.
H
Hippie LangwausLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik overweeg al een half jaar om eens ketamine of een analoog/derivaat te proberen. Ik ben polytoxicomaan, maar kan me meestal aardig in toom houden met voldoende cannabis en caffeïne.

Daardoor ben ik dus niet continu praktiserend polygebruiker, maar ik gebruik zeker wel andere middelen als de gelegenheid gunstig is.

Eindelijk heb ik een geringe hoeveelheid 2F-DCK in bezit. Wanneer ik het aandurf, zal ik aanvankelijk zeker zeer laag doseren. Mijn doel is ook niet om in een 2F-DCK hole te geraken.

Maar afgezien van de spanning voor de effecten, speelt ook de overweging of het toevoegen van een nieuw middel aan mijn arsenaal een handige actie is.

Ik denk dat ik met een lage dosis oraal zou beginnen.
S
Sniffle88Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Bedankt allemaal ik wacht er voorlopig nog even mee.
Zoiezo zolang ik twijfel ga ik het niet doen. Misschien dat ik eerst is een keer kijk wat het bij de anderen doet die hebben het al vaak gedaan dus dat is wel weer een verschil maar goed.
En door de verhalen hier over keta denk ik wel van nou daar word je toch nie verslaafd van je houd geen blaas meer over. Maar dan heb je nog zon stemmetje he die dan zegt kun je wel denken maar tis zo gebeurd dame.
U
UlixesLid
01-01-2024, 00:00
#17
Sniffle88 zei:
Bedankt allemaal ik wacht er voorlopig nog even mee.
Zoiezo zolang ik twijfel ga ik het niet doen. Misschien dat ik eerst is een keer kijk wat het bij de anderen doet die hebben het al vaak gedaan dus dat is wel weer een verschil maar goed.
En door de verhalen hier over keta denk ik wel van nou daar word je toch nie verslaafd van je houd geen blaas meer over. Maar dan heb je nog zon stemmetje he die dan zegt kun je wel denken maar tis zo gebeurd dame.
Klik om te vergroten...
Een ketaverslaving is echt heel erg rottig (zowel fysiek als mentaal). Zou er echt bij wegblijven als je twijfelt inderdaad!
S
Sniffle88Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Ben altijd gefacineerd geweest door de dood bijv. En alles daar om heen. Toen ik heel jong was een jaar of 6 beweerde ik dat ik mn oma dingen hoorde zeggen maar die overleed toen mn moeder zwanger was van mij. Dus heb haar nooit gekent. En als ik helemaal alleen was zag ik soms schaduwen en geklets.
Dus vind de verhalen over ego death ook vaak heel intressant. Dus vandaar ook de intresse in de lsd en keta.
Weet niet zo goed hoe ik dat uitleg.
O
OtherShoreLid
01-01-2024, 00:00
#19
Sniffle88 zei:
Weet niet zo goed hoe ik dat uitleg.
Klik om te vergroten...
Jawel hoor 🙂 Wat ik uit je verhaal opmaak is dat je dingen gelezen hebt over K-holes en ego death en dat die dingen je fascineren en dat je die zou willen ervaren. Maar er zitten grote individuele verschillen in hoe mensen reageren op stoffen als ketamine en LSD, dus vaak is het beter om met een open geest de ervaring in te gaan. Tenminste, dat is mijn ervaring.

Vroeger werd vaak gezegd dat je met de juiste dosis ketamine een soort bijna-dood ervaring op kan roepen, maar persoonlijk heb ik zoiets nog nooit meegemaakt. Dus ik trek dat in twijfel. En ego death heeft in mijn ogen ook niet zoveel te maken met de dood an sich. Dat neemt natuurlijk niet weg dat de dood, als belangrijk thema in je leven, een rol kan spelen in je trip.
g
gabbertje2766Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Sniffle88 zei:
Ik ga binnenkort voor het eerst aan de ketamine.
Zou graag eens het wel bekende k-hole bereiken.
Maar wel op een veilige manier.

Kan je dit zonder probleem zo doseren voor de 1e keer?

Of zou ik beter eerst eens 1 of 2x wat minder gebruiken om te zien wat voor effect het heeft?.
Ik heb 1 gram besteld dus dit zou genoeg moeten zijn voor denk 2x normale dosering en voor het k-hole moment.

En als je nu in het k hole moment zit en dit voelt helemaal niet fijn is er dan iets wat je kunt doen zodat je er weer wat relaxter onder word?
Met xtc heb ik wel eens paniek aanvallen gehad en als iemand dan rustig praat dan is het meestal weer snel voorbij.

Kan ik het ook in een capsule doen of toch beter snuiven.
Klik om te vergroten...
Je wil toch niet in een k-hole terecht komen??😅 1x goed meegemaakt en dacht dat ik ging sterven en 112 konden bellen voor me. Kon ook niet meer bewegen zat echt vast

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."