Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKetamine verslaving en pijn bij het plassen

Ketamine verslaving en pijn bij het plassen

75 antwoorden
18 weergaven
18-5-2026
k
ketaverslaafde😔Lid
01-01-2024, 00:00
#1
N3K0 zei:
De dealert gaat jou zoals je merkt jou niet helpen met nee zeggen enzo.
Wil/kan niemand de helft (of 1/4) ofzo dan voorschieten? Ipv alles?
Heb je zelf geen baan(tje) (enof ander inkomen)

Heb je al een berekening gemaakt hoe lang het jouzelf dan gaat duren voordat je schuldvrij bent? ( hoeveel €€ kan jij per maand missen?)

Probeer voor nu dan ook echt geen schulden meer te maken. Ga niet over de 600€ heen.
Probeer voor jezelf telkens een bedrag vast te stellen waar je NIET overheen mag gaan
En dan zo snel als je kan naar de 0€
Klik om te vergroten...
Ik sta onder bewind , krijg 50 per week en dat lever ik elke week in
C
CasaanLid
01-01-2024, 00:00
#2
ketaverslaafde😔 zei:
Ik sta onder bewind , krijg 50 per week en dat lever ik elke week in
Klik om te vergroten...
Eigenlijk kan je dan je dealer niet betalen, weet je bewindvoerder van de schuld bij je dealer?
Geef daar prioriteit aan, die schuld aflossen en je dealer verwijderen.

Jij hebt een probleem met ketamine en hij helpt je om dat in stand te houden, doorbreek dat
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#3
En lukt het nu wel om niets meer te gebruiken?
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#4
ketaverslaafde😔 zei:
Ik sta onder bewind , krijg 50 per week en dat lever ik elke week in
Klik om te vergroten...
Dus die kan je helpen met geld apart zetten.

Probeer in oplossingen te denken.
A
Anoniem25Lid
01-01-2024, 00:00
#5
ketaverslaafde😔 zei:
Update, ik heb weer een hendige terugval gehad en zit echt in de stress heeft iemand tips om echt er vanaf te blijven?
Klik om te vergroten...
Ik ben ook ruim een jaar verslaafd aan ketamine. Het is zo moeilijk om van deze shit af te komen, ookal bij kliniek geweest , hulp gehad . Kom er maar niet van af . Gelukkig heb ik nog geen klachten
U
UlixesLid
01-01-2024, 00:00
#6
Anoniem25 zei:
Ik ben ook ruim een jaar verslaafd aan ketamine. Het is zo moeilijk om van deze shit af te komen, ookal bij kliniek geweest , hulp gehad . Kom er maar niet van af . Gelukkig heb ik nog geen klachten
Klik om te vergroten...
Het is inderdaad moeilijk maar niet onmogelijk. Ik loop nu bij Brijder en dat heeft me ontzettend geholpen. Ben over de afgelopen 4 maanden sterk aan t minderen geweest. Nog wel eens teruggevallen maar dat was max 1 of twee keer in een maand. Nu ben ik een maand clean en naast een enkele craving bij een bepaalde trigger denk ik er niet veel meer aan. Als ik er aan denk denk ik voornamelijk aan het feit dat ik er eindelijk mee gekapt ben 😅 Ben er zeker nog niet helemaal maar goed op weg. Mijn dm’s staan trouwens open voor lotgenoten
G
GorgelduifLid
01-01-2024, 00:00
#7
Niet helemaal relevant aan het onderwerp, ook al heb ik hier volgens mij even goed last van. had 2 weken geleden mysteryland waar ik zeker 3g keta heb gebruikt in het weekend, daarvoor maanden bijna niet gebruikt en ook eigenlijk geen last van gehad van vaak moeten plassen en nu ineens wel. ook al kom ik net van het toilet moet ik al weer.

Nu mijn niet hele relevante vraag maar misschien heeft iemand hier wel een soortgelijke ervaring mee, hoe ervaren jullie seks met dit "plas" probleem, ik heb het idee dat alles gevoeliger is geworden en ik het dus ook minder lang vol houd in bed, zou dit in verband kunnen staan met elkaar denken jullie?
C
CyndaquilLid
01-01-2024, 00:00
#8
Zoek hulp aub zo snel mogelijk.
Laat je door verwijzen naar een afklick traject en specialist die weet hoe je met ketamine blaas problemen moet omgaan.
Dit is relatief nieuw en veel artsen zullen zeggen dat het niet door ketamine komt althans zijn er wel steeds meer die t begrijpen.

Er zijn op dit forum nog wel paar threads te vinden van mensen die dit hadden.
Ik wens je heel veel sterkte komende tijd en hopelijk ben je snel van je verslaving en pijn af❤️.


Ik wil je echt benadrukken dat dit probleem best ingrijpende gevolgen kan hebben als je blijft gebruiken.
In t ergste geval zul je blaas uit plassen en met een kunst blaas verder door t leven moeten incl lang revalidatie traject.
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Meer druk achter hulp zoeken zetten. Vaker contact met de dokter. Klinieken gaan bellen.
En je best doen om zo min mogelijk te gebruiken.
Stoma's en een kunstblaas moet je voorkomen nu het nog kan.

Heel veel succes en sterkte💪🏻💪🏻
k
ketaverslaafde😔Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Update, ik heb weer een hendige terugval gehad en zit echt in de stress heeft iemand tips om echt er vanaf te blijven?
R
RaketjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
@Spyro Heb jij nog tips voor deze meid? :redheart:
k
ketaverslaafde😔Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik heb doorverwijzing gehad voor de uroloog, mijn dealer is opgepakt dus heb ik nu een mooie start om te proberen er van af te blijven.
Nu was ik het ziek zijn zo beu dat ik me ben gaan bezatten door te gaan drinken, was niet zo een strak plan met me maagklachten.. in mijn gastroscopie was ook niks te zien.

Ik doe echt mijn best en heb gelukkig ook mensen die me kunnen steunen.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#13
Raketje zei:
@Spyro Heb jij nog tips voor deze meid? :redheart:
Klik om te vergroten...
Als je zoekt op mijn naam en Ketamine kom je alles tegen… In principe voorgeschoteld. Mocht je echt bepaalde vragen hebben mag je een DM sturen.

Per direct kappen Ket > Huisarts - Urologie ziekenhuis en hopen op het beste.

ik weet namelijk niets over de hoeveelheid, en de duur van je gebruikt. Iets meer info is welkom.
R
RilakkumaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Drink veel groene thee en neem groene thee capsules in!
Green Tea Prevents Bladder Damage from Ketamine
https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S1879522615004157
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#15
Rilakkuma zei:
Drink veel groene thee en neem groene thee capsules in!
Green Tea Prevents Bladder Damage from Ketamine
https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S1879522615004157
Klik om te vergroten...
Het is een aanvulling ja, maar er is al schade. Gebruik ze zelf ook. Maar niet denken dat het een magic pill is.

Pompoenpit olie capsules helpen ook.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#16
ketaverslaafde😔 zei:
Ik heb doorverwijzing gehad voor de uroloog, mijn dealer is opgepakt dus heb ik nu een mooie start om te proberen er van af te blijven.
Nu was ik het ziek zijn zo beu dat ik me ben gaan bezatten door te gaan drinken, was niet zo een strak plan met me maagklachten.. in mijn gastroscopie was ook niks te zien.

Ik doe echt mijn best en heb gelukkig ook mensen die me kunnen steunen.
Klik om te vergroten...
Dat zijn k-kramps. Ik denk dat dit de ergste pijn is die ik ooit ervaren heb. 8 uur lang liggen janken op de grond. Onder een warme douche… Ziekenhuis kan niks met die krampen. Echt vreselijk. Bij mij kwamen daarna de plas problemen. 40 keer per dag. 10 maal per nacht. 24/7 vreselijke aandrang. Meest rotte periode uit mijn leven is dat geweest
K
Koffieb00nLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik kreeg al zeer snel in gebruik van ketamine last van k-cramps. Al na enkele dat ik eens een gram had gebruikt. Het doet inderdaad echt bizar veel pijn blijft lang aanhouden (ook rond de 8uur zoiets). Voor mij was dit wel een signaal dat ketamine erg heavy voor mijn body was en het effect niet opwoog tegen de klachten. Ik kon van de drip alleen al maagklachten krijgen, en werd vaak snel heel erg misselijk in gebruik. En om dan continu de drip uit te spugen vond ik ook zo'n smerige habit.

Zoals hier al is aangegeven, per direct stoppen met gebruik en blijf in de actie omtrent hulp zoeken.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik heb hier via het forum een jongen leren kennen die nu een kunst blaas heeft door een stuk darm.

Denk goed na. Als je eenmaal nuchter bent vergeef je jezelf nooit wat je met je lichaam gedaan hebt.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik kwam uiteindelijk wekelijks op een afdeling urologie tussen de oudjes van 80. Geloof me, dit wil je niet…
k
ketaverslaafde😔Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Even een update :

Vandaar bij de uroloog geweest , ik plas netj3s me blaas leeg. Wel is mijn blaas kleiner geworden maar hebben ze ook een cytoscopie gedaan en daar zag voor de rest gelukkig alles goed uit zonder beschadegingen. Ik heb nu medicijnen gehad voor het tot rust stellen van mijn blaas en achter de hulp voor de verslaving ben ik flink druk aan het zetten. De pijn heeft 3 weken geduurd.

Ik zal nog regelmatig een update plaatsen en de reacties lezen.
Ze zeiden dat ik er nog goed optijd bij was.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."