#1
Ik sta onder bewind , krijg 50 per week en dat lever ik elke week inDe dealert gaat jou zoals je merkt jou niet helpen met nee zeggen enzo.
Wil/kan niemand de helft (of 1/4) ofzo dan voorschieten? Ipv alles?
Heb je zelf geen baan(tje) (enof ander inkomen)
Heb je al een berekening gemaakt hoe lang het jouzelf dan gaat duren voordat je schuldvrij bent? ( hoeveel €€ kan jij per maand missen?)
Probeer voor nu dan ook echt geen schulden meer te maken. Ga niet over de 600€ heen.
Probeer voor jezelf telkens een bedrag vast te stellen waar je NIET overheen mag gaan
En dan zo snel als je kan naar de 0€