Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEerste keer k-hole best wel eng

Eerste keer k-hole best wel eng

41 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
P
ProximaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Roze Olifant zei:
Heb je ook dat je over het algemeen minder gevoelig bent voor verschillende medicijnen? Voor de ADHD-meds (lisdex) niet toch?

Ik lees in dat kader wel eens dat bij mensen die een sterk verminderde werking ondervinden van ADHD-medicatie (maar ook andere medicatie zoals pijnstillers, of narcose), farmacogenetisch onderzoek kan worden uitgevoerd waarbij dan gekeken wordt naar DNA-variaties die van invloed zijn op hoe die persoon stoffen metaboliseert/afbreekt.
Klik om te vergroten...
Het farmacogenetisch onderzoek waar ik mee bekend ben, omdat een kennis van mij dit heeft laten uitvoeren, was het DNA profiel voor Cytochrome P450, dit zijn belangrijke enzymen voor de afbraak van geneesmiddelen en drugs, dit onderzoek werd uitgevoerd door Erasmus MC.

Hier kan je precies lezen wat het is en hoe je het kan aanvragen:

www.erasmusmc.nl

Farmacogenetica - Laboratoriumspecialisme - Erasmus MC

Farmacogenetica is de studie naar uw vermogen om geneesmiddelen af te breken en uw DNA profiel.
www.erasmusmc.nl www.erasmusmc.nl
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#2
Proxima zei:
geheel andere realiteit waar ik niet meer met het rationeel vermogen van onze eigen wereld kan nadenken, het is een soort absurdistisch, abstract universum waarin ik geen enkele angst en herkenbare structuur meer herken en waar ik in de oceaan van dat onbekende universum wordt meegezogen op avontuur.

Het is veel psychedelischer dan de klassieke ketaminen, en heeft een veel diepere en verdergaande reis, een breakthrough hierin is makkelijk te bereiken. En dat met een veel lagere dosis vergeleken met ketamine, die je dus ook nog eens gewoon oraal kan innemen.
Klik om te vergroten...
Dat klinkt onwijs interessant.
Hoe jij o-pce beschrijft zo ervaar ik de k-hole van ketamine al.
Ik vind de hole van ketamine al enorm intens,diep- en verregaand.
Ik kan me haast niet voorstellen dat dit nog verder gaat met dat stofje.
Ik heb er geen ervaring mee, maar nu na dit te lezen ben ik erop gebrand het ook een keer te proberen.
Ik lees wel dat 25mg al word gecategoriseerd als ´heavy dose´.
Dus zou ik in het geval van @ljuv toch opteren voor de pellets tegaan als je nog geen hole ervaring hebt opgedaan, of om te beginnen met 2fdck...daar moet je niet zo nauwgezet mee doseren.

Wat is jou ´juiste´ dosis o-pce?
En geeft o-pce dezelfde benefits de dagen nadien dan ketamine?
P
ProximaLid
01-01-2024, 00:00
#3
mandragora zei:
Wat is jou ´juiste´ dosis o-pce?
En geeft o-pce dezelfde benefits de dagen nadien dan ketamine?
Klik om te vergroten...
Ten eerste een waarschuwing: mijn dosissen zijn over het algemeen een stuk hoger dan wat de gemiddelde gebruiker neemt!

Wat ik hier schrijf is dus niet indicatief voor de gemiddelde gebruiker!


Om het safe te houden zou ik met 10mg tot hooguit 20mg beginnen, het innemen op een nuchtere maag omdat het anders maar heel langzaam opgenomen wordt, en met een lagere dosis kan je deze nieuwe dementie dimensie (dank voor de spellingcontrole @Zanza) eerst maar eens rustig verkennen.

Als je na een paar keer gewend bent aan deze space kan je er 5mg tot 10mg bovenop stapelen om dieper te gaan, let hierbij wel op dat je niet denkt dat wel je even nog een paar keer 10mg extra kan nemen, voor je het weet heb je geen idee meer wat de realiteit is, maakt het geen verschil meer of je je ogen open of dicht doet en kom je dichter bij een delirium/psychose dan je ooit zou moeten willen.

Uit ervaring kan ik vertellen dat ik met +-70-80mg hulp heb moeten inroepen, waarna ik voor meer dan een uur knock-out ben gegaan, en voor twee dagen lang nog steeds open eyed visuals had. O-PCE is geen speelgoed en dient met groot respect benaderd te worden!

De grote fout die ik met deze absurd hoge dosis had gemaakt, was dat ik bij het afwegen van de redose capsules de verkeerde varianten had klaar gelegd (deze waren in plaats van elk 5mg en 10mg, respectievelijk 25mg en 10mg). Ik was dus in de veronderstelling dat ik 25mg + 5mg + 10mg had genomen (40mg totaal, ook al absurd hoog maar ik wilde deze keer de O-PCE space nog dieper verkennen), maar het was dus in werkelijkheid 25mg + 25mg + 10mg + 10mg (en wellicht nog eens 10mg extra, ik weet het niet meer zeker, maar na afloop waren alle geprepareerde capsules op of door iemand weggehaald, ik vermoed dat ik het in mijn delirium volledig heb opgemaakt).


Maar... in de juiste dosis is het voor mij dus de gouden psychedelische disso. 😇
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#4
Proxima zei:
Ten eerste een waarschuwing: mijn dosissen zijn over het algemeen een stuk hoger dan wat de gemiddelde gebruiker neemt!

Wat ik hier schrijf is dus niet indicatief voor de gemiddelde gebruiker!


Om het safe te houden zou ik met 10mg tot hooguit 20mg beginnen, het innemen op een nuchtere maag omdat het anders maar heel langzaam opgenomen wordt, en met een lagere dosis kan je de deze nieuwe dementie eerst maar eens rustig verkennen.

Als je na een paar keer gewend bent aan deze space kan je er 5mg tot 10mg bovenop stapelen om dieper te gaan, let hierbij wel op dat je niet denkt dat wel je even nog een paar keer 10mg extra kan nemen, voor je het weet heb je geen idee meer wat de realiteit is, maakt het geen verschil meer of je je ogen open of dicht doet en kom je dichter bij een delirium/psychose dan je ooit zou moeten willen.

Uit ervaring kan ik vertellen dat ik met +-70-80mg hulp heb moeten inroepen, waarna ik voor meer dan een uur knock-out ben gegaan, en voor twee dagen lang nog steeds open eyed visuals had. O-PCE is geen speelgoed en dient met groot respect benaderd te worden!

De grote fout die ik met deze absurd hoge dosis had gemaakt, was dat ik bij het afwegen van de redose capsules de verkeerde varianten had klaar gelegd (deze waren in plaats van elk 5mg en 10mg, respectievelijk 25mg en 10mg). Ik was dus in de veronderstelling dat ik 25mg + 5mg + 10mg had genomen (40mg totaal, ook al absurd hoog maar ik wilde deze keer de O-PCE space nog dieper verkennen), maar het was dus in werkelijkheid 25mg + 25mg + 10mg + 10mg (en wellicht nog eens 10mg extra, ik weet het niet meer zeker, maar na afloop waren alle geprepareerde capsules op of door iemand weggehaald, ik vermoed dat ik het in mijn delirium volledig heb opgemaakt).


Maar... in de juiste dosis is het voor mij dus de gouden psychedelische disso. 😇
Klik om te vergroten...
Bedankt om dit zo helder te delen, wat een heftige ervaring heb je daar meegemaakt😲.
Goed dat je hier nog even benadrukt dat voorzichtigheid bij dit stofje niet overbodig is en hier ff extra voor waarschuwt.
De ´juiste´ dosis zal wss ieder voor zich moeten uitzoeken, maar onderaan de ladder beginnen lijkt me hier wel op z´n plaats.
Wat ik verder lees over o-pce is dat er ook best wel wat stimulatie bij komt kijken, dat zet me wat in twijfel nog.
Maar ik ga de komende dagen sowieso nog wat meer informatie vergaren over o-pce voor ik het in het winkelmandje ga plaatsen.
Maar er is een grote interesse, laat ik het zo stellen🙃
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Proxima zei:
nieuwe dementie
Klik om te vergroten...
😅 you sure prox?
D
DoorLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik heb slechts een keer Ketamine gedaan (ok, toegegeven, de volgende dag rest van het zakje opgemaakt en op is op) en kwam uiteraard gelijk in een K-hole terecht. Ik had niet het idee dat ik veel in mijn neus geblazen had en had nog niet eens van de term gehoord, hehe.

Het was overigens heel vredig, anders dan enige andere psychodelica waarmee ik weleens gereisd had, totaal nieuwe dimensie. Was met name in verwondering van een hele nieuwe ervaring.
Ik bleef de hele trip doorpraten, maar herinner me een moment dat er een disconnect kwam tussen wat ik zei en waar ik was, woorden maakten gewoon geen sense meer. Maar toen ik het later terug luisterde klopten de woorden/zinnen gewoon, zelfs dat ik zei: ik weet niet eens meer of ik nog gewoon praat, het lijkt wel blablabla... Denk dat het me gewoon diep respect gaf voor het lichaamsgeheugen, dat zelfs in deze staat dingen nog gewoon werken.

Het terugkomen was erg interessant. Mijn lichaam voelde als een grappig ding. Alles over een uur tijd weer soort van leren, toen merkte ik pas hoever weg ik was. En tegelijk... heb altijd een soort tegenzin gehad om op aarde te zijn, altijd veel gedissocieerd en door nu heel bewust te kiezen om terug te keren, andere relatie te gaan hebben met het aardse, het heeft veel geshift - blijft een proces met meerdere componenten, maar snap het therapeutische effect ervan.
D
DeMosselManLid
01-01-2024, 00:00
#7
In een k-hole zitten is zeker een ervaring!! Zelf heb ik maar 1 keer echt in een k-hole gezeten en wat was dat verschrikkelijk zeg… Heb een half uur lang alleen maar lopen barfen terwijl ik super vaag was en helemaal in paniek was. Ik ging helemaal in een filosofische vibe en vroeg mezelf steeds af wat het nut van het leven is enzo. En dat terwijl ik aan t spuit kotsen was. Niet heel leuk.
Af en toe kwam ik in een soort halve k-hole terecht en dan kon ik de meest simpele dingen niet meer doen. Een keer terwijl ik zo vaag was probeerde ik een t shirt aan te doen en dat lukte pas na 30 minuten lang vechten met het t shirt. Probeerde mijn hoofd door de mouw te doen, wat natuurlijk niet lukte, en dacht dat ik een reus was en het daarom niet meer paste… Een paar dagen geleden kreeg ik het ook weer voor elkaar om intens vaag te worden en probeerde de verpakking van iets open te maken. Na 45 minuten de verpakking geaaid te hebben en niet begrijpen hoe ik hem open moest maken was het me gelukt.
Altijd een avontuur als je ket op hebt!
P
ProximaLid
01-01-2024, 00:00
#8
mandragora zei:
Wat ik verder lees over o-pce is dat er ook best wel wat stimulatie bij komt kijken, dat zet me wat in twijfel nog.
Klik om te vergroten...
De stimulatie bij O-PCE krijg ik alleen bij het opkomen en deze verdwijnt weer geleidelijk als ik in de meer psychedelische sfeer kom.

Ook is deze stimulatie voor mij niet irritant en voelt het zelfs ergens wel fijn, het is meer dat ik er wakker van wordt dan dat ik er een lichamelijke (over)stimulatie op voel, dit in tegenstelling van hoe irritant ik bijvoorbeeld de stimulatie van amphetamines en slechte LSD vind.
P
ProximaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Zanza zei:
😅 you sure prox?
Klik om te vergroten...
Zo dement als het maar kan! 🤪
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#10
Proxima zei:
De stimulatie bij O-PCE krijg ik alleen bij het opkomen en deze verdwijnt weer geleidelijk als ik in de meer psychedelische sfeer kom.

Ook is deze stimulatie voor mij niet irritant en voelt het zelfs ergens wel fijn, het is meer dat ik er wakker van wordt dan dat ik er een lichamelijke (over)stimulatie op voel.
Klik om te vergroten...
Aah kijk,dat wou ik horen.
Proxima zei:
dit in tegenstelling van hoe irritant ik bijvoorbeeld de stimulatie van amphetamines en slechte LSD vind.
Klik om te vergroten...
Same
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#11
ljuv zei:
Hmmm… ja ik denk dat mijn methode niet per se het probleem is. Stapel inderdaad altijd en ook zeker niet te voorzichtig😅 Ik ga ook zéker steeds harder en kan ook veul harder in dat pre-hole stadium gaan dan vrienden hahaha. Maar laatste wat je zegt is wel interessant want ik heb wel een gek neusje lol (aangeboren scheef neustussenschot die ik niet durf te laten opereren en 92472910 neusallergien). Kan me dus wel voorstellen dat mijn neus nog minder opneemt dan gemiddeld.

Maar sowieso, bij traditionele tripmiddelen zoals truffels en lsd (die dus niet nasaal genomen worden) moet ik vaak meer nemen om echt te trippen, dus om visuals te zien of echt binnenin kan keren voor relevante inzichten. Als ik “gewoon” met mijn vrienden meedoe heb ik een heel leuke tijd, maar niet echt zo’n sicke ervaring als zij. Als ik opzoek ben naar een echt betekenisvolle trip doe ik dat sowieso niet met een groep hoor, maar meer om het verschil te illustreren. Blijft toch ook wel opvallend nmlk.
Klik om te vergroten...

Heb je ook dat je over het algemeen minder gevoelig bent voor verschillende medicijnen? Voor de ADHD-meds (lisdex) niet toch?

Ik lees in dat kader wel eens dat bij mensen die een sterk verminderde werking ondervinden van ADHD-medicatie (maar ook andere medicatie zoals pijnstillers, of narcose), farmacogenetisch onderzoek kan worden uitgevoerd waarbij dan gekeken wordt naar DNA-variaties die van invloed zijn op hoe die persoon stoffen metaboliseert/afbreekt.

Maar ik denk niet dat ‘paddo’s en keta werken niet goed genoeg’ voldoende reden is voor dat onderzoek, haha. 😂

Aan de K-hole mis je verder weinig, hoor! Ik vond het vooral een verwarrende en vreemde ervaring, niet zozeer prettig en ik heb het dus ook nooit herhaald.
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#12
Roze Olifant zei:
Heb je ook dat je over het algemeen minder gevoelig bent voor verschillende medicijnen? Voor de ADHD-meds (lisdex) niet toch?
Klik om te vergroten...
Hmmm vind ik moeilijk te zeggen… inderdaad mijn lisdex dosis is niet bijzonder hoog. Maar ik heb wel vaak moeite met antibiotica en of dat aanslaat enzo. Tandarts heeft vaak ook wel een extra spuitje nodig en toen mn amandelen weggehaald werden wilde ik ook maar niet inslapen (maar toen was ik 12 en onzeker en had ik misschien een beetje gelogen over mn gewicht l o l). Verder nog niet zo veel medicatie hoeven gebruiken gelukkig?
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#13
ljuv zei:
Hmmm vind ik moeilijk te zeggen… inderdaad mijn lisdex dosis is niet bijzonder hoog. Maar ik heb wel vaak moeite met antibiotica en of dat aanslaat enzo. Tandarts heeft vaak ook wel een extra spuitje nodig en toen mn amandelen weggehaald werden wilde ik ook maar niet inslapen (maar toen was ik 12 en onzeker en had ik misschien een beetje gelogen over mn gewicht l o l). Verder nog niet zo veel medicatie hoeven gebruiken gelukkig?
Klik om te vergroten...

Houden zo, dat laatste! En anders kun je je altijd een keer laten verwijzen voor zo’n farmacogenetisch onderzoek, mocht je toch ‘problemen’ ervaren met de werking van een breder scala aan medicatie. (Ik weet niet hoe makkelijk dit gebeurt, zo’n verwijzing en onderzoek, maar ik hoor en lees het regelmatig.)

Zelf heb ik altijd meer nodig gehad van stimulanten en entactogenen. De dosis speed of MDMA die ik moet nemen om een fatsoenlijk effect te krijgen, staat helemaal niet in verhouding met mijn gewicht. Tegenwoordig kan dat natuurlijk komen door een stukje dopamine- en noradrenalinetolantie (door de ADHD-meds en bupropion), maar het was vroeger ook al zo, zonder dat ik ooit een medicinale stim had aangeraakt.

Maar bij mij gaat het redelijk specifiek om deze categorie middelen. Bij jou lijkt het om een wat bredere waaier te gaan.

Wel interessant dat je van lisdex nu net relatief weinig nodig hebt, ja! En ook beter, gezien de prijs. Want ze betalen maar tot een x bedrag per jaar terug, en een hogere dosis betekent helaas gewoon meer zelf bijbetalen.

(Oepsie, scusi, beetje erg off-topic. 🤭)
P
ProximaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Roze Olifant zei:
Thanks! Ik vind het erg boeiend dat dit bestaat, en hoe het werkt. Jammer (maar logisch natuurlijk) dat niet iedereen die medicatie voorgeschreven krijgt even zo’n onderzoek kan laten uitvoeren. Ik zou er wel benieuwd naar zijn.
Klik om te vergroten...
Voor de kennis van mij kwam daaruit dat deze persoon o.a. bloedverdunners minder snel afbreekt, dat was al een win.

Omdat het voor deze persoon niet standaard werd vergoed kostte het toen ongeveer 600,- euro.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#15
Proxima zei:
Voor de kennis van mij kwam daaruit dat deze persoon o.a. bloedverdunners minder snel afbreekt, dat was al een win.

Omdat het voor deze persoon niet standaard werd vergoed kostte het toen ongeveer 600,- euro.
Klik om te vergroten...
Als je regelmatig medicijnen moet slikken lijkt me zo'n onderzoek wel waard ja. Het kan al snel eenderde schelen in de dosis die je moet nemen. Weten hoe snel/langzaam je middelen afbreekt kan daardoor leiden tot veel minder bijwerkingen en effectievere medicatie.
R
RelmuisLid
01-01-2024, 00:00
#16
Neo-Shulginist zei:
Als je regelmatig medicijnen moet slikken lijkt me zo'n onderzoek wel waard ja.
Klik om te vergroten...

Absoluut.
Zeker als je last hebt van bijwerkingen.
Alleen CYP2D6 is goedkoper maar soms wil je ook weten hoe het zit met CYP2C19 en CYP3A4.
Via de huisarts is het altijd zelf betalen.
Via de specialist niet maar altijd even de verzekering bellen.
k
konniksverzinnenLid
01-01-2024, 00:00
#17
Inderdaad echt super eng, ik weet nog wel dat dit me overkwam en ik inderdaad ook dacht dat ik doodging, bij mij werd alles wit of wazig/zwartig, ik moest van mezelf heel hard nadenken want als ik opgaf met nadenken was het klaar, uitendelijk hield ik dat niet meer vol en stopte ik met nadenken daarna moest ik overgeven en voelde ik me wel weer ok voor mijn gevoel duurde dit echt een eeuwigheid, heb daarna nog maar 1x keta geprobeerd maar viel ook niet lekker, geen k hole maar gewoon dizzy en naar, niet meer aangeraakt sinds, wel jammer want de keren daarvoor was het gewoon leuk maar ik vind doseren zo lastig ermee dat ik het risico niet meer neem 😅. Sowieso met downers en dan teveel nemen is echt geen pretje. Hopelijk gebeurt het de volgende keer zonder de angst!
M
Metalcored00dLid
01-01-2024, 00:00
#18
Proxima zei:
Maar... in de juiste dosis is het voor mij dus de gouden psychedelische disso. 😇
Klik om te vergroten...
Proxima zei:
Mijn gouden standaard is tegenwoordig O-PCE. Wel oppassen met de dosering daarvan omdat het met een te grote dosis bijzonder manisch kan worden, het heeft een bijzonder stijle dose/response curve!

Maar met de juiste dosis O-PCE geeft dit voor mij de beste k-hole die er denkbaar is. De k-hole ervan duurt uren, en het neemt mij echt volledig mee naar een geheel andere realiteit waar ik niet meer met het rationeel vermogen van onze eigen wereld kan nadenken, het is een soort absurdistisch, abstract universum waarin ik geen enkele angst en herkenbare structuur meer herken en waar ik in de oceaan van dat onbekende universum wordt meegezogen op avontuur.
Klik om te vergroten...
@Proxima Je beschrijft het zo mooi, en het is voor mij dezelfde soort ervaring. Het is extreem psychedelisch en toch is het zo anders dan wat ik van klassieke psychedelica ken. De visuals zijn in een eigen klasse. Het kan fotorealistisch zijn, of andere dimensies, of een rollercoaster waarin je wordt herleid tot een korreltje zand. Het gekke is dat ik me mentaal vrij helder voel terwijl het me overkomt, ook al ben ik compleet out there. En het allergekste aan dit middel is dat ik een interne playlist aan muziek heb, die ik nog eens kan besturen tijdens de trip ook. Dan denk ik bijvoorbeeld aan een nummer en dan denk ik van hmmm voeg daar eens een vette beat aan toe, of doe daar wat elektrische gitaar bij. Het laat me dus echt spelen en experimenteren met wat het aanbiedt. En dan nog eens een zalige lichamelijke euforie erbij!

Enige minpuntje is dat ik als de dood ben voor problemen met mijn blaas, en dit middel maakt plassen voor mij lastiger. Maar misschien is dat ook wel omdat ik er dan op hyperfocus. Voor de rest is je lichaam als een robot die je met een xbox controller probeert te besturen als je rondwandelt en als ik iets wil lezen moet ik een oog dichtknijpen :grin:.

Het zorgt er alvast voor dat ik veel meer liefde en empathie naar mezelf en anderen voel. De nagloed duurt voor mij dagenlang en het voelt gek genoeg als een stukje therapie. Ook al is het sowieso in een recreationele context dat ik het gebruik, toch voelt het als iets heiligs en spiritueels.

Het gaat hier wel over een ander middel, maar same vibe:
P
ProximaLid
01-01-2024, 00:00
#19
Metalcored00d zei:
@Proxima Je beschrijft het zo mooi, en het is voor mij dezelfde soort ervaring. Het is extreem psychedelisch en toch is het zo anders dan wat ik van klassieke psychedelica ken. De visuals zijn in een eigen klasse. Het kan fotorealistisch zijn, of andere dimensies, of een rollercoaster waarin je wordt herleid tot een korreltje zand. Het gekke is dat ik me mentaal vrij helder voel terwijl het me overkomt, ook al ben ik compleet out there.
Klik om te vergroten...
Dank je voor dit mooie compliment! 😇

Metalcored00d zei:
En het allergekste aan dit middel is dat ik een interne playlist aan muziek heb, die ik nog eens kan besturen tijdens de trip ook. Dan denk ik bijvoorbeeld aan een nummer en dan denk ik van hmmm voeg daar eens een vette beat aan toe, of doe daar wat elektrische gitaar bij. Het laat me dus echt spelen en experimenteren met wat het aanbiedt. En dan nog eens een zalige lichamelijke euforie erbij!
Klik om te vergroten...
Heerlijk om te horen dat jij dit ook hebt. Het is alsof je een instant recall kan doen van alle muziek die je ooit hebt gehoord, en deze dan on-the-fly kan mixen, aanpassen en verrijken.

Hetzelfde merkte ik, onder een zeer heftige O-PCE trip, dat ik dit uiteindelijk na al uren te hebben zitten trippen ook kon doen met de visuals. Dat was echt een ware openbaring en iets was ik nog nooit eerder met een ander middel heb gehad.

Metalcored00d zei:
Enige minpuntje is dat ik als de dood ben voor problemen met mijn blaas, en dit middel maakt plassen voor mij lastiger. Maar misschien is dat ook wel omdat ik er dan op hyperfocus. Voor de rest is je lichaam als een robot die je met een xbox controller probeert te besturen als je rondwandelt en als ik iets wil lezen moet ik een oog dichtknijpen :grin:.
Klik om te vergroten...
Die robot heb ik mee leren omgaan, het gaat steeds mij steeds beter af om alsnog toe geven aan deze robot sensatie en het dan maar wat meer vloeiend uit te proberen. Je ziet er dan uit als een soort robot die een beetje onhandig probeert vooruit de lopen/dansen, maar dan wel zonder alles in je weg om te stoten. 😅

Que blaas heb ik er gelukkig nog geen problemen mee ondervonden, ik denk dat dit komt omdat je vergeleken met ketamine geen 200mg maar meer iets in de richting van 20-30mg nodig hebt om echt op te trippen, wat dus substantieel minder is dan ketamine (maar nog steeds meer dan niets!).
M
Metalcored00dLid
01-01-2024, 00:00
#20
Proxima zei:
Heerlijk om te horen dat jij dit ook hebt. Het is alsof je een instant recall kan doen van alle muziek die je ooit hebt gehoord, en deze dan on-the-fly kan mixen, aanpassen en verrijken.

Hetzelfde merkte ik, onder een zeer heftige O-PCE trip, dat ik dit uiteindelijk na al uren te hebben zitten trippen ook kon doen met de visuals. Dat was echt een ware openbaring en iets was ik nog nooit eerder met een ander middel heb gehad.
Klik om te vergroten...
Exact dit! Daarover heb ik in mijn tripreport over dit middel geschreven. Was toen ook de eerste keer dat ik het nam, de visuals liet ik er meer en meer richting rotoscoping à la Ralph Bakshi's stijl van films. Dat had ik op niks anders van middel ooit gekend. Weet niet of dat de link daarvan hier posten een draadje hijacken is, dus wacht ik daar even mee.

O-PCE geeft me hierdoor ook het gevoel, meer dan klassieke psychedelica, dat je hiermee hands-on experience krijgt van het spelen met de energie en de legoblokjes van het universum. Oftewel, hierop krijg je precies een primer voor wat manifesteren hoort te doen in het echte leven.

Mag ik vragen hoeveel je genomen had op die heftige trip en of je dat door de neus nam of zoals ik in een capsule?

Proxima zei:
Que blaas heb ik er gelukkig nog geen problemen mee ondervonden, ik denk dat dit komt omdat je vergeleken met ketamine geen 200mg maar meer iets in de richting van 20-30mg nodig hebt om echt op te trippen, wat dus substantieel minder is dan ketamine (maar nog steeds meer dan niets!).
Klik om te vergroten...
Het is dus zo dat ik tijdens de trip dus het gevoel kan hebben dat ik moet gaan, maar dat ik er niks uit krijg. Toevallig werd ik een paar weken terug geopereerd aan mijn knie en werd hiervoor met een soort epidurale mijn volledige onderlijf verdoofd. Hier was het ook mijn blaas die het allerlaatst wakker werd en ik mocht niet naar huis totdat ze zeker waren dat mijn blaas leeg was. Ergens is het dus niet verwonderlijk dat dit middel daar ook een tikje van heeft voor mij. Eens uitgewerkt is dit weer volledig normaal.

25 tot 35mg oraal is effectief ook de dosis waarop ik helemaal hyperspace in schiet. Heb dit ook 2 dagen na elkaar genomen en was op beide dagen even intens. Ik durf zelfs stellen dat dag 2 intenser was, alsof dag 1 nog in mijn bloed zat.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."