Wat is jou ´juiste´ dosis o-pce?
En geeft o-pce dezelfde benefits de dagen nadien dan ketamine?
Ten eerste een waarschuwing: mijn dosissen zijn over het algemeen een stuk hoger dan wat de gemiddelde gebruiker neemt!
Wat ik hier schrijf is dus niet indicatief voor de gemiddelde gebruiker!
Om het safe te houden zou ik met 10mg tot hooguit 20mg beginnen, het innemen op een nuchtere maag omdat het anders maar heel langzaam opgenomen wordt, en met een lagere dosis kan je deze nieuwe
dementie dimensie (dank voor de spellingcontrole
@Zanza) eerst maar eens rustig verkennen.
Als je na een paar keer gewend bent aan deze space kan je er 5mg tot 10mg bovenop stapelen om dieper te gaan, let hierbij wel op dat je niet denkt dat wel je even nog een paar keer 10mg extra kan nemen, voor je het weet heb je geen idee meer wat de realiteit is, maakt het geen verschil meer of je je ogen open of dicht doet en kom je dichter bij een delirium/psychose dan je ooit zou moeten willen.
Uit ervaring kan ik vertellen dat ik met +-70-80mg hulp heb moeten inroepen, waarna ik voor meer dan een uur knock-out ben gegaan, en voor twee dagen lang nog steeds open eyed visuals had. O-PCE is geen speelgoed en dient met groot respect benaderd te worden!
De grote fout die ik met deze absurd hoge dosis had gemaakt, was dat ik bij het afwegen van de redose capsules de verkeerde varianten had klaar gelegd (deze waren in plaats van elk 5mg en 10mg, respectievelijk 25mg en 10mg). Ik was dus in de veronderstelling dat ik 25mg + 5mg + 10mg had genomen (40mg totaal, ook al absurd hoog maar ik wilde deze keer de O-PCE space nog dieper verkennen), maar het was dus in werkelijkheid 25mg + 25mg + 10mg + 10mg (en wellicht nog eens 10mg extra, ik weet het niet meer zeker, maar na afloop waren alle geprepareerde capsules op of door iemand weggehaald, ik vermoed dat ik het in mijn delirium volledig heb opgemaakt).
Maar... in de juiste dosis is het voor mij dus de gouden psychedelische disso. 😇