Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEerste keer k-hole best wel eng

Eerste keer k-hole best wel eng

41 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
D
DoorLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb slechts een keer Ketamine gedaan (ok, toegegeven, de volgende dag rest van het zakje opgemaakt en op is op) en kwam uiteraard gelijk in een K-hole terecht. Ik had niet het idee dat ik veel in mijn neus geblazen had en had nog niet eens van de term gehoord, hehe.

Het was overigens heel vredig, anders dan enige andere psychodelica waarmee ik weleens gereisd had, totaal nieuwe dimensie. Was met name in verwondering van een hele nieuwe ervaring.
Ik bleef de hele trip doorpraten, maar herinner me een moment dat er een disconnect kwam tussen wat ik zei en waar ik was, woorden maakten gewoon geen sense meer. Maar toen ik het later terug luisterde klopten de woorden/zinnen gewoon, zelfs dat ik zei: ik weet niet eens meer of ik nog gewoon praat, het lijkt wel blablabla... Denk dat het me gewoon diep respect gaf voor het lichaamsgeheugen, dat zelfs in deze staat dingen nog gewoon werken.

Het terugkomen was erg interessant. Mijn lichaam voelde als een grappig ding. Alles over een uur tijd weer soort van leren, toen merkte ik pas hoever weg ik was. En tegelijk... heb altijd een soort tegenzin gehad om op aarde te zijn, altijd veel gedissocieerd en door nu heel bewust te kiezen om terug te keren, andere relatie te gaan hebben met het aardse, het heeft veel geshift - blijft een proces met meerdere componenten, maar snap het therapeutische effect ervan.
D
DeMosselManLid
01-01-2024, 00:00
#2
In een k-hole zitten is zeker een ervaring!! Zelf heb ik maar 1 keer echt in een k-hole gezeten en wat was dat verschrikkelijk zeg… Heb een half uur lang alleen maar lopen barfen terwijl ik super vaag was en helemaal in paniek was. Ik ging helemaal in een filosofische vibe en vroeg mezelf steeds af wat het nut van het leven is enzo. En dat terwijl ik aan t spuit kotsen was. Niet heel leuk.
Af en toe kwam ik in een soort halve k-hole terecht en dan kon ik de meest simpele dingen niet meer doen. Een keer terwijl ik zo vaag was probeerde ik een t shirt aan te doen en dat lukte pas na 30 minuten lang vechten met het t shirt. Probeerde mijn hoofd door de mouw te doen, wat natuurlijk niet lukte, en dacht dat ik een reus was en het daarom niet meer paste… Een paar dagen geleden kreeg ik het ook weer voor elkaar om intens vaag te worden en probeerde de verpakking van iets open te maken. Na 45 minuten de verpakking geaaid te hebben en niet begrijpen hoe ik hem open moest maken was het me gelukt.
Altijd een avontuur als je ket op hebt!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."