Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
ยฉ 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsFRANS BAUER IS DE MAN !

FRANS BAUER IS DE MAN !

36 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
K
KetaboyLid
01-01-2024, 00:00
#1
:kots: Projectielbraken moet ik ervan.
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Moet dat nou over je scherm? :beer:
d
dainLid
01-01-2024, 00:00
#3
Zanger Bob is beter :tongueout:
h
hannusLid
01-01-2024, 00:00
#4
FRANS BAUER!!! de man... als je dit serieus meen ga AUB meteen je mond spoelen met iets heel vies, verzin zelf maar wat.

Zelf schijt ik een hele grote hoop op die nederlands talige bagger.
H
HansLid
01-01-2024, 00:00
#5
Doe mij een toppertje en een breezer ananas.
z
zomertje39Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Re:

De slimste definitie ooit.........gefeliciteer.......





shokora zei:
Dat is redelijk simpel. Een groot deel van de samenleving is verstandelijk gehandicapt. Iets wat zich manifesteert in, frans bauer, de telegraaf, sbs6, britney spears etc etc

Ivoos zei:
Frans Bauer is net zoals Steven Seagal... zo zielig dat het net wel/ net niet grappig is... Maar nuchter? Nooit!
Klik om te vergroten...

Niet fokken met Steven Seagal! Hij is mijn favoriete slechte acteur.
Klik om te vergroten...
P
PurpleFlowerLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik vind hem als persoon best lief (en naief, maar dat is ook leuk), maar zijn muziek .. NEEN. Dat komt hier echt het huis niet binnen.
c
cronosLid
01-01-2024, 00:00
#8
hou er absoluut niet van :kots: ,maar iedereen luistert naar wat hij wilt :wink:
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik krijg een anusimkrimping van Frans Bauer.

Gisteren was ik op een bruiloft, waar ze opzich leuke dansnummers draaiden.
Paradise by the dashboard light, You're the one that I want, Proud mary, Great Balls Of Fire.. leuke bruiloftliedjes waar je ook leuk op kunt dansen samen met je moeder.
Tot ze Frans Bauer draaiden, ik en m'n moeder gaan v/d dansvloer af en alle mensen die je de hele avond nog niet hebt zien bewegen gaan plots de polonaise lopen!
Zulke dingen kijk ik hoofdschuddend en met lede ogen toe. Ik weet dat smaken verschillen, maar toch kan ik hier erg droevig van worden.
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#10
K.nurft zei:
Nu de het nog kan:
ga eens met paddo's op naar een Frans Bauer-concert, succes verzekerd
Klik om te vergroten...

Nou lijkt mij niets. :rolleyes:
K
K.nurftLid
01-01-2024, 00:00
#11
Immo zei:
K.nurft zei:
Nu de het nog kan:
ga eens met paddo's op naar een Frans Bauer-concert, succes verzekerd
Klik om te vergroten...

Nou lijkt mij niets. :rolleyes:
Klik om te vergroten...
Niet? Beetje openstaan voor nieuwe invloeden kan geen kwaad
De emoties van het levenslied en de zoetgevooisde stem van Frans snijden in een paddotrip tot het diepst van je ziel :wink:
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ga dan met paddos op gewoon reggae luisteren, dat gaat pas diep :grin:
K
K.nurftLid
01-01-2024, 00:00
#13
Hoe meesterlijk Frans Bauer ook is, hij mag de veters nog niet eens strikken van deze held:
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#14
Niks mis met Frans. Hij vermaakt de oudjes. Goeie vrolijke vent. Paar leuke vrolijke plaatjes. Ik zou wel eens een DMT wille roken met Fransie.
ะŸ
ะŸัƒัั‚ะพLid
01-01-2024, 00:00
#15
Tripper zei:
Niks mis met Frans. Hij vermaakt de oudjes. Goeie vrolijke vent. Paar leuke vrolijke plaatjes. Ik zou wel eens een DMT wille roken met Fransie.
Klik om te vergroten...
En is het nog uitgekomen?
s
shokoraLid
01-01-2024, 00:00
#16
Instant badtrip lijkt me... van die muziek krijg ik in nuchtere staat al een psychose ._.'
K
K.nurftLid
01-01-2024, 00:00
#17
Nu de het nog kan:
ga eens met paddo's op naar een Frans Bauer-concert, succes verzekerd

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."