Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTechno feesten met goede soundsystems

Techno feesten met goede soundsystems

38 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#1
ljuv zei:
Ik durfde het m al niet te vertellen💔
Klik om te vergroten...
In ieder geval valt er genoeg terug te luisteren :wink:
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ja, ik ken de school hoor. Maar ik dacht destijds al gezien te hebben dat die gesloten was. Waren ook queer feesten waar ik graag eens naartoe was gegaan.

Er was misschien een sprankje hoop dat er iemand ooit een doorstart heeft gemaakt ofzo haha
Maar nee...
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#3
LucidLucy zei:
Ja, ik ken de school hoor. Maar ik dacht destijds al gezien te hebben dat die gesloten was. Waren ook queer feesten waar ik graag eens naartoe was gegaan.

Er was misschien een sprankje hoop dat er iemand ooit een doorstart heeft gemaakt ofzo haha
Maar nee...
Klik om te vergroten...
Nee is toen nog zo’n mega sluitweekeind geweest, zeker geen doorstart.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#4
LucidLucy zei:
Ja, ik ken de school hoor. Maar ik dacht destijds al gezien te hebben dat die gesloten was. Waren ook queer feesten waar ik graag eens naartoe was gegaan.

Er was misschien een sprankje hoop dat er iemand ooit een doorstart heeft gemaakt ofzo haha
Maar nee...
Klik om te vergroten...
Kende je de Sober avonden al? Een maat tipte me onlangs https://www.paradiso.nl/programma/sober/2770398 - Nuchter én Queer overigens.

Op zich heb ik weinig moeite met drugsgebruik om me heen, totdat mensen vervelend worden. Nuchter feesten is sowieso fijn maar dat hoef ik jou niet uit te leggen :wink:
D
DamiusLid
01-01-2024, 00:00
#5
_shikantaza zei:
Tijdje dicht al. Ik vond deze tussen m'n bookmarks laatst: https://hetarchief.deschoolamsterdam.nl/index/
Klik om te vergroten...
De venue is gewoon nog geopend onder een andere naam: Tillatec. Ze programmeerden van 1 tot 4 januari jl nog een rave van zo'n 72 (!!) uur. Met gewoon techno programmering.
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#6
_shikantaza zei:
Kende je de Sober avonden al? Een maat tipte me onlangs https://www.paradiso.nl/programma/sober/2770398 - Nuchter én Queer overigens.

Op zich heb ik weinig moeite met drugsgebruik om me heen, totdat mensen vervelend worden. Nuchter feesten is sowieso fijn maar dat hoef ik jou niet uit te leggen :wink:
Klik om te vergroten...

Haha thanks! Ja ik vind nuchter feesten eigenlijk nog leuker omdat ik veel meer focus heb op de muziek of verbinding met anderen. (Dat laatste meer bij psytrance dan bij techno. Veel meer)

Op tegendraads stond er naast me een gozer over z'n giechel te gaan. Ik zag er bijna niets uitkomen. Hij zette er z'n voet op en veegde; een grote gele veeg ontstond. Tegelijkertijd hoorde ik 'm zeggen. "******smerig".

Om vervolgens weer een nieuw halfje te pakken en het nogmaals te proberen. Ik voelde hem wel. MDMA is echt vies. Nou ook weer niet zó vies, maar toch. Ik was niet bepaald jaloers op dat moment 🤣
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Damius zei:
De venue is gewoon nog geopend onder een andere naam: Tillatec. Ze programmeerden van 1 tot 4 januari jl nog een rave van zo'n 72 (!!) uur. Met gewoon techno programmering.
Klik om te vergroten...

Ik zag het ja! Misschien toch eens gaan kijken.
D
DamiusLid
01-01-2024, 00:00
#8
_shikantaza zei:
Op zich heb ik weinig moeite met drugsgebruik om me heen, totdat mensen vervelend worden. Nuchter feesten is sowieso fijn maar dat hoef ik jou niet uit te leggen :wink:
Klik om te vergroten...

Eens! Sterker nog: ik vind het juist wel relaxed als mensen en vrienden/vriendinnen om mij heen compleet uit hun plaat gaan op een goede XTC pil. Even samen sigaretje roken ofzo. Bij mij werkt het ook gelukkig niet als een trigger. Maar kan mij voorstellen dat niet voor iedere ex-gebruiker dat zo werkt.
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Damius zei:
Eens! Sterker nog: ik vind het juist wel relaxed als mensen en vrienden/vriendinnen om mij heen compleet uit hun plaat gaan op een goede XTC pil. Even samen sigaretje roken ofzo. Bij mij werkt het ook gelukkig niet als een trigger. Maar kan mij voorstellen dat niet voor iedere ex-gebruiker dat zo werkt.
Klik om te vergroten...

Ik vind het meestal ook wel gezellig. Al die koppies met van die grote pupillen. Veel te zweverig en veel te vriendelijk. Ik vind het wel leuk altijd.

Mid conversatie ook gewoon compleet vergeten waar het over ging. Hilarisch 🤣

Veel leuker om mee om te gaan dan dronken mensen. En ik weet zelf ook een beetje hoe het is, dus kan daar wel in meegaan.

Maar soms zie ik ook wel van die figuren die er ruim een gram MDMA doorheen werken op een avond. Dan vind ik het minder leuk.
T
TripFlipLid
01-01-2024, 00:00
#10
Oei dat klinkt als voor op de bucket list dus? hou persoonlijk toch niet van al dat grootse.
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Iemand hier al weleens bij een feest van Herr Zimmerman (de techno space kätze) geweest? Of ooit een ander feest in lijm & cultuur in Delft?
B
BelowTheFlowLid
01-01-2024, 00:00
#12
Over Tillatec: het is wel in hetzelfde gebouw als De School, maar mist dan die enorme kelder die mainstage was. Tillatec heeft ook een andere ingang , ietsje meer naar het Noorden. Dan eerst de security (wachttijden kunnen oplopen !), dan de lockers waar het zo donker is dat soms een behulpzame security figuur komt bijlichten wat enorm onhandig kan zijn :joycat:.
Dan een gang door met rechts een zaal voor muziek en links een tweede zaal. Daar tegenover een buitenruimte voor de rokers en de echte chillers :snowflake:.
Het zijn niet allemaal eigen producties, en de sfeer kan wisselen. Mijn laatste keer was muzikaal erg fijn (Hector Oaks b2b Quest ) met minder aansluiting bij het relatief jonge en geklede hetero publiek.
D
DamiusLid
01-01-2024, 00:00
#13
BelowTheFlow zei:
Over Tillatec: het is wel in hetzelfde gebouw als De School, maar mist dan die enorme kelder die mainstage was. Tillatec heeft ook een andere ingang , ietsje meer naar het Noorden. Dan eerst de security (wachttijden kunnen oplopen !), dan de lockers waar het zo donker is dat soms een behulpzame security figuur komt bijlichten wat enorm onhandig kan zijn :joycat:.
Dan een gang door met rechts een zaal voor muziek en links een tweede zaal. Daar tegenover een buitenruimte voor de rokers en de echte chillers :snowflake:.
Het zijn niet allemaal eigen producties, en de sfeer kan wisselen. Mijn laatste keer was muzikaal erg fijn (Hector Oaks b2b Quest ) met minder aansluiting bij het relatief jonge en geklede hetero publiek.
Klik om te vergroten...
Ai..... De kelder was zo'n beetje de ziel en het kloppende hart van die tent. Thanks voor deze info. Tillatec kan van m'n lijstje :sweatsmile:
B
BelowTheFlowLid
01-01-2024, 00:00
#14
Damius zei:
Ai..... De kelder was zo'n beetje de ziel en het kloppende hart van die tent. Thanks voor deze info. Tillatec kan van m'n lijstje :sweatsmile:
Klik om te vergroten...
Niet zo snel @Damius !
Tillatec is "anders" vooral veel kleiner. Een groot voordeel is dat die enorme massa toeristen flink uitgedund is.

Het meest magische van De School vond ik de uurtjes in het muzieklokaal, terwijl ik het buiten licht zag worden.
En natuurlijk die allerlaatste maandagmiddag ...
d
debkbLid
01-01-2024, 00:00
#15
Jongens wat een leuke topic! Ik zit met plezier mee te lezen.
Krijg er helemaal zin van om te gaan dansen en spacen in Amsterdam dit weekend
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#16
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#17
_shikantaza zei:
Klik om te vergroten...

Kap daar eens mee! Straks ga ik weer twijfelen en m'n psytrance kaartje op Swap gooien 🤣

Nee, leuk om ook wat verhaal te zien achter de productie.
T
TripFlipLid
01-01-2024, 00:00
#18
LucidLucy zei:
Kap daar eens mee! Straks ga ik weer twijfelen en m'n psytrance kaartje op Swap gooien 🤣

Nee, leuk om ook wat verhaal te zien achter de productie.
Klik om te vergroten...

Ik zal het er nog eens in wrijven :tilttearlaugh:

L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#19
TripFlip zei:
Ik zal het er nog eens in wrijven :tilttearlaugh:

Klik om te vergroten...

Melding voor draaimolen tickets op Swap staat ook aan hoor haha

Die week is lastig voor mij. Dus ik weet het nog niet

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."