#1
In ieder geval valt er genoeg terug te luisterenIk durfde het m al niet te vertellen💔
In ieder geval valt er genoeg terug te luisterenIk durfde het m al niet te vertellen💔
Nee is toen nog zo’n mega sluitweekeind geweest, zeker geen doorstart.Ja, ik ken de school hoor. Maar ik dacht destijds al gezien te hebben dat die gesloten was. Waren ook queer feesten waar ik graag eens naartoe was gegaan.
Er was misschien een sprankje hoop dat er iemand ooit een doorstart heeft gemaakt ofzo haha
Maar nee...
Kende je de Sober avonden al? Een maat tipte me onlangs https://www.paradiso.nl/programma/sober/2770398 - Nuchter én Queer overigens.Ja, ik ken de school hoor. Maar ik dacht destijds al gezien te hebben dat die gesloten was. Waren ook queer feesten waar ik graag eens naartoe was gegaan.
Er was misschien een sprankje hoop dat er iemand ooit een doorstart heeft gemaakt ofzo haha
Maar nee...
De venue is gewoon nog geopend onder een andere naam: Tillatec. Ze programmeerden van 1 tot 4 januari jl nog een rave van zo'n 72 (!!) uur. Met gewoon techno programmering.Tijdje dicht al. Ik vond deze tussen m'n bookmarks laatst: https://hetarchief.deschoolamsterdam.nl/index/
Kende je de Sober avonden al? Een maat tipte me onlangs https://www.paradiso.nl/programma/sober/2770398 - Nuchter én Queer overigens.
Op zich heb ik weinig moeite met drugsgebruik om me heen, totdat mensen vervelend worden. Nuchter feesten is sowieso fijn maar dat hoef ik jou niet uit te leggen![]()
De venue is gewoon nog geopend onder een andere naam: Tillatec. Ze programmeerden van 1 tot 4 januari jl nog een rave van zo'n 72 (!!) uur. Met gewoon techno programmering.
Op zich heb ik weinig moeite met drugsgebruik om me heen, totdat mensen vervelend worden. Nuchter feesten is sowieso fijn maar dat hoef ik jou niet uit te leggen![]()
Eens! Sterker nog: ik vind het juist wel relaxed als mensen en vrienden/vriendinnen om mij heen compleet uit hun plaat gaan op een goede XTC pil. Even samen sigaretje roken ofzo. Bij mij werkt het ook gelukkig niet als een trigger. Maar kan mij voorstellen dat niet voor iedere ex-gebruiker dat zo werkt.
Ai..... De kelder was zo'n beetje de ziel en het kloppende hart van die tent. Thanks voor deze info. Tillatec kan van m'n lijstjeOver Tillatec: het is wel in hetzelfde gebouw als De School, maar mist dan die enorme kelder die mainstage was. Tillatec heeft ook een andere ingang , ietsje meer naar het Noorden. Dan eerst de security (wachttijden kunnen oplopen !), dan de lockers waar het zo donker is dat soms een behulpzame security figuur komt bijlichten wat enorm onhandig kan zijn.
Dan een gang door met rechts een zaal voor muziek en links een tweede zaal. Daar tegenover een buitenruimte voor de rokers en de echte chillers.
Het zijn niet allemaal eigen producties, en de sfeer kan wisselen. Mijn laatste keer was muzikaal erg fijn (Hector Oaks b2b Quest ) met minder aansluiting bij het relatief jonge en geklede hetero publiek.
Niet zo snel @Damius !Ai..... De kelder was zo'n beetje de ziel en het kloppende hart van die tent. Thanks voor deze info. Tillatec kan van m'n lijstje![]()
Kap daar eens mee! Straks ga ik weer twijfelen en m'n psytrance kaartje op Swap gooien 🤣
Nee, leuk om ook wat verhaal te zien achter de productie.
Ik zal het er nog eens in wrijven
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."