#1
Edit, hey is deze uit 2006? Want deze valt nog onder "echte hardcore"
Yes. Dat is van zijn eerste studio album, met dezelfde naam als deze track. Zoek maar eens op. Veelzijdig en goed album.Edit, hey is deze uit 2006? Want deze valt nog onder "echte hardcore"
En wat vind je van deze?
De originele versie
En de Ophidian Remix (dus met het echte Enzyme geluid. Zal je wrs minder aanspreken)
Maar ook echte "verhaaltjes"
Yes. Dat is van zijn eerste studio album, met dezelfde naam als deze track. Zoek maar eens op. Veelzijdig en goed album.

En wat vind je van deze?
De originele versie
En de Ophidian Remix (dus met het echte Enzyme geluid. Zal je wrs minder aanspreken)
Maar ook echte "verhaaltjes"
Nee eigenlijk niet. De hele plaat is in feite een sample (zoals zoveel binnen de brede dance scene) en hij heeft er wat effecten doorheengegooid. Maar het is niet iets specifieks ofzoDie sound van de hoge tonen is nieuw voor mij. Ook jaren 90?
Distortion hehe. Dacht ik alDie 2e vind ik dat er te veel herrie doorheen zit 😀
Poah innercity. Das lang geleden! Ben op de laatste editie geweest. Lang geleden😅
So get up, forget the past!!Plaat 14 wil ik nog even uitlichten. Ze draait daar de tby remix. In 2005 remixte Tatanka de plaat en sinds toen is ze die versie gaan draaien. Een van de platen in mijn top 10 wel. Precies uit het overgangstijdperk. Kan me herinneren dat toen de "raw" begon, deze plaat ook veel werd gedraaid, vaak als openingsplaat door de mannen van Theracords vooral:
Echt italiaanse stijl. Dubbele mid dubbele climax, midoutro
Ow, daar had ik geen idee van.Gaaf om te zien. Superactuele platen destijds (al was haar repertoire gedurende de jaren wel heel heel van hetzelfde.
Daar zit "gabber piet" tussen😂. Wie die meest rechtse is, idkIk vind dit zo mooi om te zien hè
Dat accent van haar ook, dat verwacht je helemaal niet.![]()
![]()
Deze hier onder is ook lachen trouwens.
Neophyte moet dat interview doen omdat die presentator het er niet goed uit krijgt.
Wie zou die gast links van Dana zijn, of enkel opvulling?
En ook lekkere ouderwetse hardcore.
Vet goeie muziek in dit filmpje, vooral die op 3:10 die trekt je zo lekker in die groef.
Google heheHoe kom jij aan die setlist?
Hier begon het allemaal mee met Frontliner. Pre scantraxx tijdperk. Daarna werd het Frontliner
Poahhh dit is ook een klapper...
ABJECT!!! Nou ik ga weer even spitten, die heeft ook hele toffe platenHier begon het allemaal mee met Frontliner. Pre scantraxx tijdperk. Daarna werd het Frontliner
Zeker. Das frontliners eerste alias. Brain insane was ook vetABJECT!!! Nou ik ga weer even spitten, die heeft ook hele toffe platen![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."