Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHardstyle Origins

Hardstyle Origins

361 antwoorden
34 weergaven
18-5-2026
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#1
alles gaat voorbij zei:
ik bedoel veritas, en ik bedoel de hoge tonen van de climax.
Klik om te vergroten...
Nee, dat is wel echt de bedoeling. Kijk maar eens naar deze plaat. In de climax laat hij bewust de melodielijn "vals" lopen. Dat noemen ze dissonanten. Nou heeft veritas dat niet, maar om een voorbeeld te geven van iets waarvan je denkt dat het niet kan kloppen, maar juist zo bedoeld is.

Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#2
MK-ULTRA zei:


2 platen uit de voor mij oude doos, herinneringen aan een tijd waarin mijn maat en ik alle net uitgekomen hardstyle platen die op YouTube voorbij kwamen zelf keurde, en de besten stuurden we naar elkaar toe. Zorgeloze tijd met geweldige muziek… Melodieën waar ik wel bij kan janken, heerlijk!
Klik om te vergroten...
Die Dozer plaat is echt fantastisch idd. Lots of memories in dit topic jongens. Mooi!

In dezelfde stijl (van hetzelfde label ook: Superplastik van the pitcher) van the pitcher zelf:

Een van de fijnere pitcher plaatjes imo.
M
MK-ULTRALid
01-01-2024, 00:00
#3


Okeee, dan ga je toch in oude afspeellijsten kijken, nog 2 stuks
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#4
MK-ULTRA zei:


Okeee, dan ga je toch in oude afspeellijsten kijken, nog 2 stuks
Klik om te vergroten...
Wist je dat Roughstyler 50% noisecontrollers is? In het pre-nc tijdperk. Werelds allemaal die tijd. Net wat je zegt. Kan wel janken om die melodieen en die tijd.
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Kleine selectie weer van de Saifam club

M
MK-ULTRALid
01-01-2024, 00:00
#6
Zanza zei:
Die Dozer plaat is echt fantastisch idd. Lots of memories in dit topic jongens. Mooi!

In dezelfde stijl (van hetzelfde label ook: Superplastik van the pitcher) van the pitcher zelf:

Een van de fijnere pitcher plaatjes imo.
Klik om te vergroten...
Goeie plaat, karma! Wat een tijden joh, wat kan je dan terug worden genomen door muziek…



M
MK-ULTRALid
01-01-2024, 00:00
#7
Stuk nieuwere maar wel af, met het oude 2010-2012 gevoel:

M
MK-ULTRALid
01-01-2024, 00:00
#8
Zanza zei:
Wist je dat Roughstyler 50% noisecontrollers is? In het pre-nc tijdperk. Werelds allemaal die tijd. Net wat je zegt. Kan wel janken om die melodieen en die tijd.
Klik om te vergroten...
Nee dat wist ik niet!! Altijd leuk zulke feitjes. Ja de muziek was in mijn ogen toen meer af, vrij snel daarna voelde het als produceren om maar uit te brengen…
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Over fijne melodieën gesproken... altijd kippenvel bij deze klanken

M
MK-ULTRALid
01-01-2024, 00:00
#10
Zanza zei:
Over fijne melodieën gesproken... altijd kippenvel bij deze klanken

Klik om te vergroten...

100%, lekkere kick ook. Hoe alles samenkomt in die oude platen… Een verhaal met een drive, kunst.


Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#11
MK-ULTRA zei:
100%, lekkere kick ook. Hoe alles samenkomt in die oude platen… Een verhaal met een drive, kunst.


Klik om te vergroten...
Alphaverb! Dat was een welkome aanvulling destijds. Vond The Otherside ook altijd vet qua melodie. Beetje vlakke plaat verder. Maar deuntje is goed
M
MK-ULTRALid
01-01-2024, 00:00
#12
Zanza zei:
Alphaverb! Dat was een welkome aanvulling destijds. Vond The Otherside ook altijd vet qua melodie. Beetje vlakke plaat verder. Maar deuntje is goed
Klik om te vergroten...
Lekker hoor! Die staat me niet meer bij, das altijd leuk.

Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#13
En mn voorliefde voor italiaanse hardstyle blijft wel vooraan staan


Allemaal wederom door dezelfde groep mannen van Saifam. Onder andere aliassen en labels. Allemaal net ff anders qua stijl
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#14
MK-ULTRA zei:
Lekker hoor! Die staat me niet meer bij, das altijd leuk.

Klik om te vergroten...
Nooit zo'n Brennan Heart fan geweest. Behalve in het begin. Deze behoort wel tot een van de betere plaatjes imo
M
MK-ULTRALid
01-01-2024, 00:00
#15
Zanza zei:
Nooit zo'n Brennan Heart fan geweest. Behalve in het begin. Deze behoort wel tot een van de betere plaatjes imo
Klik om te vergroten...
Zo gaan dingen, deze vind ik dan weer minder XD

Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#16
MK-ULTRA zei:
Zo gaan dingen, deze vind ik dan weer minder XD

Klik om te vergroten...
Ik zat net te denken om iets van J&W te posten haha. Leuke gasten.

Een van de oudere plaatjes van ze:
M
MK-ULTRALid
01-01-2024, 00:00
#17
Zanza zei:
En mn voorliefde voor italiaanse hardstyle blijft wel vooraan staan


Allemaal wederom door dezelfde groep mannen van Saifam. Onder andere aliassen en labels. Allemaal net ff anders qua stijl
Klik om te vergroten...
Zoooo die superdisco, helemaal vergeten! thanksss :grin:
D
DonkeyGonzLid
01-01-2024, 00:00
#18
2:10 "Kick" 😎😎😎

Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#19
Oke nou stop ik ff hoor😆

Alleen nog ff deze klassieker van Zatox. Over melodietjes gesproken grrr. En dan die dikke midintro erbij

M
MK-ULTRALid
01-01-2024, 00:00
#20
Zanza zei:
Oke nou stop ik ff hoor😆

Alleen nog ff deze klassieker van Zatox. Over melodietjes gesproken grrr. En dan die dikke midintro erbij

Klik om te vergroten...
Niiiice, kende ik ook nog niet! Moooi

Nou nog een lijstje:





Sweclubberz, wat een muziek maakt die gast, een trip opzich... Infusion van hem ook een muzikaal hoogstandje!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1516171819
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."