#1
Nee, dat is wel echt de bedoeling. Kijk maar eens naar deze plaat. In de climax laat hij bewust de melodielijn "vals" lopen. Dat noemen ze dissonanten. Nou heeft veritas dat niet, maar om een voorbeeld te geven van iets waarvan je denkt dat het niet kan kloppen, maar juist zo bedoeld is.ik bedoel veritas, en ik bedoel de hoge tonen van de climax.