#1
King 801
Is early 🤗
Beter dan uptempo imo 😝
Een van de dikste setjes die ik live heb mogen zien. Partyraiser an sich boeit me tegenwoordig niet echt meer, maar zo'n millenium setje wel.
Jaaa die is zo dik!![]()
![]()
Dit is mijn party-agenda voor het weekend ( onder voorbehoud als ik nog wat beters tegenkom natuurlijk):
Vanavond:
Morgenmiddag/avond:
Morgenavond:
Met jou altijd mop![]()
Echt he🤯🤯🤯
Resonate al 2 jaar op rij sowieso het beste feest wat ik bijgewoond heb. Maar die set van partyraiser mocht er zeker zijn!Een van de dikste setjes die ik live heb mogen zien. Partyraiser an sich boeit me tegenwoordig niet echt meer, maar zo'n millenium setje wel.
Legend🤩
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."