#1
Lekkerrrrr aapje
Ey. Daar was ik ook. Thuis feestje πde laatste terrordrang, voor dat corona bullshit starte. Wat mis ik dit zeg.
gelukkig liep the destroyer gewoon door het pulbiek heen,hij moest die avond afsluiten van 06:00 tot 07:00, en natuurlijk kwam ik hem tegen, en meteen een foto met hem genomen.
Was in PKHS in tilburg, na het feest wel een flinke piep in me oor voor 3 dragen lang, ondanks muziek oordopjes. Was wel even schrikken.
The god van terror.. er is geen betere <3
Hahahaha Nice, ik ga elke terrordrang, maar pkhs is echt bagger locatieEy. Daar was ik ook. Thuis feestje π
Ja even de frustratie/spanning eruit knallen toch
Echt heπ€―π€―π€―
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."