Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat luister je nu? (hardere stijlen)

Wat luister je nu? (hardere stijlen)

3966 antwoorden
427 weergaven
18-5-2026
B
BasLid
01-01-2024, 00:00
#1
L
LionXLid
01-01-2024, 00:00
#2
Meer lekkers van Awakenings ADE:
L
LionXLid
01-01-2024, 00:00
#3
Mijn droom combi:
L
LionXLid
01-01-2024, 00:00
#4
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Σανσα zei:
Ik kan mn gezicht nu dus ook op technofeesten laten zien, klaarblijkelijk. Vind het wel maf hoor🤣
Klik om te vergroten...

Kom je ook naar Rotterdam Rave Spring Special? 😂

Als we nog wat leden scharrelen kunnen we real life weerwolven in het rokershok lolololol
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#6
DjYella zei:
Klik om te vergroten...

Ik blijf me verbazen dat dit nu kennelijk bij de techno scene hoort. Hier ging ik 15-20 jaar geleden heen, alleen was het tempo een stukje lager. Dit is allemaal (generaliserend) opgepitchte early hardstyle, waar ik dol op ben
L
LionXLid
01-01-2024, 00:00
#7
Σανσα zei:
Ik blijf me verbazen dat dit nu kennelijk bij de techno scene hoort. Hier ging ik 15-20 jaar geleden heen, alleen was het tempo een stukje lager. Dit is allemaal (generaliserend) opgepitchte early hardstyle, waar ik dol op ben
Klik om te vergroten...
Het is een beweging die tijdens/ na Covid ineens keihard is gegaan. Verknipt is wel een van de grote aanjagers geweest om deze stroming binnen de techno groot te maken. Ze hebben gegokt en gewonnen, binnenkort een event in de Arena....
Anyway, de jeugd wil beuken. Mij hoor je niet klagen :tilttearlaugh: .
Al mag er ook af en toe een tandje vanaf maar ook dat normaliseert zichzelf wel weer met de tijd.

Die jonge producers halen idd veel inspiratie uit de gouwe ouwe tijd. Vind ik alleen maar leuk, lekker genieten van samples van ruim 20 geleden.
L
LionXLid
01-01-2024, 00:00
#8
Σανσα zei:
Ik blijf me verbazen dat dit nu kennelijk bij de techno scene hoort
Klik om te vergroten...
De tegenbeweging is al opgestaan, Enrico Sangiuliano heeft zich afgelopen weken hardop uitgesproken tegen het steeds hoger wordende bpm's.
Ik hou wel van dit soort uitwassen eigenlijk, brengt creativiteit met zich mee.
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#9
DjYella zei:
Anyway, de jeugd wil beuken
Klik om te vergroten...
Voor mij de reden om uit de hedendaagse hardstyle en hardcore scene te zijn gestapt in 2012 en weer ingestapt ben in 2016, toen er meer classic feesten georganiseerd werden. Ik kan mn gezicht nu dus ook op technofeesten laten zien, klaarblijkelijk. Vind het wel maf hoor🤣 ik bedoel, een beetje verandering in de muziekstijl is best leuk, maar dit is gewoon een totaal andere muziekstijl. Ik kan me niet goed voorstellen hoe dat vanuit de gemiddelde techoliefhebber valt, maar ik, als (early en classic) hardstyle liefhebber en millennium hardcore liefhebber, zou toch vreemd opkijken als er techno op 'mijn' feestje zou worden gedraaid?
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#10
DjYella zei:
De tegenbeweging is al opgestaan, Enrico Sangiuliano heeft zich afgelopen weken hardop uitgesproken tegen het steeds hoger wordende bpm's.
Ik hou wel van dit soort uitwassen eigenlijk, brengt creativiteit met zich mee.
Klik om te vergroten...
Ahja, die tweestrijd heb ik ook meegemaakt in de hardstyle. Tweemaal zelfs. Toen, wat we nu early hs noemen ('99 '03) over ging in een wat we nu classics ('04-'12) noemen. Na 2012 werd het mij te vervreemd met de steeds meer wordende piepkicks en getverderrie. Doe mij maar een reversedbassline, gated kick of de door velen verguisde en geliefde hardkick 10
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#11
L
LionXLid
01-01-2024, 00:00
#12
DjYella zei:
Mijn droom combi:

- YouTube

Auf YouTube findest du die angesagtesten Videos und Tracks. Außerdem kannst du eigene Inhalte hochladen und mit Freunden oder gleich der ganzen Welt teilen.
youtube.com youtube.com
Klik om te vergroten...
Alleen dat stuk vanaf 14:10 kan echt niet.... Elstak draaien in een hard techno set das vloeken in de kerk!
U
UlixesLid
01-01-2024, 00:00
#13
DjYella zei:
Er is veel weerstand bij de oldschool technoliefhebber, maar ik denk ach laat die jonkies lekker knallen.
Het is echt een combinatie van stijlen geworden waar hard harder hadst geldt.
Klik om te vergroten...
Ik vond het eerst nog wel nice maar nu hoor je het overal en echt alles klinkt hetzelfde. Mis de creativiteit 🥹 hoor overal dezelfde ravestabs
G
GreenAnonManLid
01-01-2024, 00:00
#14

MELLOW MOENI MAUWE (X3)
OUWE OUWE OUWE
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#15
LucidLucy zei:
Kom je ook naar Rotterdam Rave Spring Special? 😂

Als we nog wat leden scharrelen kunnen we real life weerwolven in het rokershok lolololol
Klik om te vergroten...
Nou, ik heb met een maatje de afgelopen weken vol verbazing de 'verknipt' en 'tegendraads' sets zitten luisteren, waarin de ene na de andere early hardstyle plaat voorbij kwam. Dus het zou zomaar eens kunnen dat ik eerdaags mn opwachting zal maken op zo'n feestje.
L
LionXLid
01-01-2024, 00:00
#16
LucidLucy zei:
Kom je ook naar Rotterdam Rave Spring Special? 😂

Als we nog wat leden scharrelen kunnen we real life weerwolven in het rokershok lolololol
Klik om te vergroten...
Dat zou gezellig zijn, ik rook alleen niet mee
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#17
DjYella zei:
Dat zou gezellig zijn, ik rook alleen niet mee
Klik om te vergroten...
Ik ook niet. Ik ben daar alleen voor de gezelligheid haha

En vaak om even af te koelen en m'n benen en rug wat rust te gunnen 😂
L
LionXLid
01-01-2024, 00:00
#18
Wat een sets weer op awake ADE :hearteyes:
A
AnjovisLid
01-01-2024, 00:00
#19
M
MaddMonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#20

Altijd lekker op de weg terug naar huis

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...144145146147148...199
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."