#1
Ik kan mn gezicht nu dus ook op technofeesten laten zien, klaarblijkelijk. Vind het wel maf hoor🤣
Het is een beweging die tijdens/ na Covid ineens keihard is gegaan. Verknipt is wel een van de grote aanjagers geweest om deze stroming binnen de techno groot te maken. Ze hebben gegokt en gewonnen, binnenkort een event in de Arena....Ik blijf me verbazen dat dit nu kennelijk bij de techno scene hoort. Hier ging ik 15-20 jaar geleden heen, alleen was het tempo een stukje lager. Dit is allemaal (generaliserend) opgepitchte early hardstyle, waar ik dol op ben
De tegenbeweging is al opgestaan, Enrico Sangiuliano heeft zich afgelopen weken hardop uitgesproken tegen het steeds hoger wordende bpm's.Ik blijf me verbazen dat dit nu kennelijk bij de techno scene hoort
Voor mij de reden om uit de hedendaagse hardstyle en hardcore scene te zijn gestapt in 2012 en weer ingestapt ben in 2016, toen er meer classic feesten georganiseerd werden. Ik kan mn gezicht nu dus ook op technofeesten laten zien, klaarblijkelijk. Vind het wel maf hoor🤣 ik bedoel, een beetje verandering in de muziekstijl is best leuk, maar dit is gewoon een totaal andere muziekstijl. Ik kan me niet goed voorstellen hoe dat vanuit de gemiddelde techoliefhebber valt, maar ik, als (early en classic) hardstyle liefhebber en millennium hardcore liefhebber, zou toch vreemd opkijken als er techno op 'mijn' feestje zou worden gedraaid?Anyway, de jeugd wil beuken
Ahja, die tweestrijd heb ik ook meegemaakt in de hardstyle. Tweemaal zelfs. Toen, wat we nu early hs noemen ('99 '03) over ging in een wat we nu classics ('04-'12) noemen. Na 2012 werd het mij te vervreemd met de steeds meer wordende piepkicks en getverderrie. Doe mij maar een reversedbassline, gated kick of de door velen verguisde en geliefde hardkick 10De tegenbeweging is al opgestaan, Enrico Sangiuliano heeft zich afgelopen weken hardop uitgesproken tegen het steeds hoger wordende bpm's.
Ik hou wel van dit soort uitwassen eigenlijk, brengt creativiteit met zich mee.
Alleen dat stuk vanaf 14:10 kan echt niet.... Elstak draaien in een hard techno set das vloeken in de kerk!Mijn droom combi:
- YouTube
Auf YouTube findest du die angesagtesten Videos und Tracks. Außerdem kannst du eigene Inhalte hochladen und mit Freunden oder gleich der ganzen Welt teilen.youtube.com
Ik vond het eerst nog wel nice maar nu hoor je het overal en echt alles klinkt hetzelfde. Mis de creativiteit 🥹 hoor overal dezelfde ravestabsEr is veel weerstand bij de oldschool technoliefhebber, maar ik denk ach laat die jonkies lekker knallen.
Het is echt een combinatie van stijlen geworden waar hard harder hadst geldt.
Nou, ik heb met een maatje de afgelopen weken vol verbazing de 'verknipt' en 'tegendraads' sets zitten luisteren, waarin de ene na de andere early hardstyle plaat voorbij kwam. Dus het zou zomaar eens kunnen dat ik eerdaags mn opwachting zal maken op zo'n feestje.Kom je ook naar Rotterdam Rave Spring Special? 😂
Als we nog wat leden scharrelen kunnen we real life weerwolven in het rokershok lolololol
Dat zou gezellig zijn, ik rook alleen niet meeKom je ook naar Rotterdam Rave Spring Special? 😂
Als we nog wat leden scharrelen kunnen we real life weerwolven in het rokershok lolololol
Ik ook niet. Ik ben daar alleen voor de gezelligheid hahaDat zou gezellig zijn, ik rook alleen niet mee
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."