#1
Nog heel even genieten tot de zon onder is
Ghost producer?(ookal maakt ze de setjes vaak niet zelf)
Bij BKJN vs Partyraiser stond Invaderz gewoon naast haar op het podium te draaien terwijl zij er een beetje een showtje van maakte (Invaderz stond nergens aangekondigd). Overigens was het wel een leuke set😁Ghost producer?
Altijd lekker maar niet echt Hardere Stijlen 🙃🫣Rammstein
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."