#1
😍 nog meer mensen met smaak

Ben er even snel doorgegaan, die laatste klinkt mij het beste denk ik.@mandragora ik heb het idee dat jij deze en voorgaande set die ik deze week postte wel kan waarderen
Ben er even snel doorgegaan, die laatste klinkt mij het beste denk ik.
Ik ben persoonlijk ook meer van de goa trance ipv psytrance.
Maar ik kan ze zeker waarderen😎😎, thx
Voor het eerst lil texas gehoord, holy shit wat draait die man herrie😍. Ik ging bijna te hard omdat die bass zo overweldigend was en er amper pauzes waren.
Kan dit geen muziek meer noemen, maar het was een volledige lichaamsmassage door bass. Heb zoiets nog nooit meegemaakt, shoutout ook naar snakepit voor de geweldige geluidsinstallatie!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."