#1
Later in de toekomst een topic maken ervoor zo zien we wie er gaat en dan telegram groepje aanmaken.Ik zal ook op Psy-Fi zijn natuurlijk volgend jaar, stel oor dat we dan met een hele DF cirkel samen op de camping staan
Later in de toekomst een topic maken ervoor zo zien we wie er gaat en dan telegram groepje aanmaken.Ik zal ook op Psy-Fi zijn natuurlijk volgend jaar, stel oor dat we dan met een hele DF cirkel samen op de camping staan
Me pa komt ook mee. Hij wou ook nog eens naar een festival en nog eens los gaan ๐Doen we!
Wat leuk!! Hoe oud is je vader?Me pa komt ook mee. Hij wou ook nog eens naar een festival en nog eens los gaan ๐
Nu 49 jaar maar dan zal hij 50 zijn tijdens psyfi. Heeft ook al veel meegemaakt en gedaan. Me pa heeft ook veel gefeest en gezopen ๐ We hebben altijd gezegd een festival doen we zeker en psyfi is de ideale plaats ook gewoonWat leuk!! Hoe oud is je vader?
Zie ernaar uit hem te ontmoeten!Me pa komt ook mee. Hij wou ook nog eens naar een festival en nog eens los gaan ๐
Je zal zien dat me pa een cool dad is en met de jeugd meegaat. Iedereen die hem kent heeft hem graag en hij heeft heel veel levenservaring.Zie ernaar uit hem te ontmoeten!
Als je ooit eens aan de kust bent en een terras wilt doen om iets te drinken kan je me sturen op telegram. Moest je er toevallig zijn. Zo kan je me pa ook eens ontmoeten.Zie ernaar uit hem te ontmoeten!
Je zal zien dat me pa een cool dad is en met de jeugd meegaat. Iedereen die hem kent heeft hem graag en hij heeft heel veel levenservaring.
Ja me pa is me beste vriend ook. We lullen tegen mekaar doen domme dingen die gewone vader en zoons zeker nooit zouden doen๐ ๐Geloof ik gerust! Zoals je hem beschrijft heb ik ook een vader met zijn zoon ontmoet op Alcatraz festivalcamping een maand geleden. Gedragen zich als vrienden (had niet gedacht dat ze vader-zoon waren) en die gaan ook graag naar goafeestjes enzo.
En is goed! Zal wat sturen mocht ik eens aan die kant zijn toevallig.
Dat weet ik dat je sociaal en graag praat en een toffe kerel bent. Zou wel leuk zijn idd dat je eens in de buurt zou zijn.Dus kan me er iets bij voorstellen. Ik kan sowieso gemakkelijk met mensen van alle leeftijden opschieten dus zal het zelf niet eens merken dat hij niet "jeugd" is
Sowieso! Alle leeftijden lopen daar rond! Je moet nooit stoppen met lol hebben!Nu 49 jaar maar dan zal hij 50 zijn tijdens psyfi. Heeft ook al veel meegemaakt en gedaan. Me pa heeft ook veel gefeest en gezopen ๐ We hebben altijd gezegd een festival doen we zeker en psyfi is de ideale plaats ook gewoon
Mijn pa is dan 66 en wilt ook mee.Nu 49 jaar maar dan zal hij 50 zijn tijdens psyfi. Heeft ook al veel meegemaakt en gedaan. Me pa heeft ook veel gefeest en gezopen ๐ We hebben altijd gezegd een festival doen we zeker en psyfi is de ideale plaats ook gewoon

Zaterdag! 11 September 2021
Unmute us
Het zijn geen festivals maar feest parades door verschillende steden heen. Als protest tegen de onterechte lockdown die bijna alleen nog maar gericht zijn naar de dance scene en horeca.
Het is super gezellig en iets wat we normaal nooit hebben in Nederland.
Dus mis het niet ๐
Wil je er ook bij zijn?
Volg dan de Facebook pagina en daar kan je zien in welke steden ze actief zijn.
Waar het begint en eindigt.
๐๐ผ Hieronder de link ๐๐ผ
https://m.facebook.com/unmute.us.day/
Bekijk bijlage 29053
drugsforum.nl
Dat is zeker. Me pa leeft ook nog altijd mee met de jeugd๐Sowieso! Alle leeftijden lopen daar rond! Je moet nooit stoppen met lol hebben!
Haha geweldig. Pak hem mee, dan zou er een df meet met de vaders erbij zijn op een festival. De oude garde met de jonge garde๐Mijn pa is dan 66 en wilt ook mee.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."