Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat luister je nu?

Wat luister je nu?

19999 antwoorden
79 weergaven
18-5-2026
W
WaterpijpLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dat waren GEEN oordopjes! dat was gewoon een koptelefoon!
E
Elektronik_dynamiteLid
01-01-2024, 00:00
#2
Waterpijp zei:
Dat waren GEEN oordopjes! dat was gewoon een koptelefoon!
Klik om te vergroten...
huh ?
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#3
The-Site 61 THE BEST JUMPSTYLE
W
WaterpijpLid
01-01-2024, 00:00
#4
Elektronik_dynamite zei:
cunt zei:
Elektronik_dynamite zei:
cunt zei:
Elektronik_dynamite zei:
Waterpijp zei:
Die dingen kosten soms maar 3 euro en dan heb je al goed geluid! :)
Klik om te vergroten...
als je een echt goeie wil, noise canceling enzo dan ben je al gauw 100 pleuro kwijt :(
Klik om te vergroten...
ja maar dan zit je al bijna aan van die prof dingen toch? voor dj's enzo
Klik om te vergroten...
nee niet echt, noise canceling is voor zowel geluid van buiten af en van wat er uit de koptelefoon komt zodat je hem neit hard hoeft te zetten voor goed geluid... als je echt pro koptelefoons wil hebben moet je philips hebben maar dan zit je zo rond de 350 pleuro
Klik om te vergroten...
ja maar dan heb je het niet over een alledaags ding zoals zei zou willen denk ik :wink:
Klik om te vergroten...
nee die van 350 niet maar die van 100 wel :)
mahja je kan ook oordopjes van 3 euro kopen :P
Klik om te vergroten...
~

Dat waren dus geen oordopjes :wink:
E
Elektronik_dynamiteLid
01-01-2024, 00:00
#5
gorillaz - new genious (brother)
E
Elektronik_dynamiteLid
01-01-2024, 00:00
#6
Waterpijp zei:
Elektronik_dynamite zei:
cunt zei:
Elektronik_dynamite zei:
cunt zei:
Elektronik_dynamite zei:
Waterpijp zei:
Die dingen kosten soms maar 3 euro en dan heb je al goed geluid! :)
Klik om te vergroten...
als je een echt goeie wil, noise canceling enzo dan ben je al gauw 100 pleuro kwijt :(
Klik om te vergroten...
ja maar dan zit je al bijna aan van die prof dingen toch? voor dj's enzo
Klik om te vergroten...
nee niet echt, noise canceling is voor zowel geluid van buiten af en van wat er uit de koptelefoon komt zodat je hem neit hard hoeft te zetten voor goed geluid... als je echt pro koptelefoons wil hebben moet je philips hebben maar dan zit je zo rond de 350 pleuro
Klik om te vergroten...
ja maar dan heb je het niet over een alledaags ding zoals zei zou willen denk ik :wink:
Klik om te vergroten...
nee die van 350 niet maar die van 100 wel :)
mahja je kan ook oordopjes van 3 euro kopen :P
Klik om te vergroten...
~

Dat waren dus geen oordopjes :wink:
Klik om te vergroten...

het gaat er om dat er goed geluid uit komt, toch ? :)
E
Elektronik_dynamiteLid
01-01-2024, 00:00
#7
red hot chili peppers - slow cheetah
W
WaterpijpLid
01-01-2024, 00:00
#8
Jawel, maar er zit wel een heel groot verschil tussen die 2.. koptelefoon is het helemaal en oordopjes.... blaat
W
WaterpijpLid
01-01-2024, 00:00
#9
10 years after - I'd love to change the world

en dat met 2 boxen tegen overelkaar op hoofhoogte, das relaxt geluid hebben.
E
Elektronik_dynamiteLid
01-01-2024, 00:00
#10
Waterpijp zei:
Jawel, maar er zit wel een heel groot verschil tussen die 2.. koptelefoon is het helemaal en oordopjes.... blaat
Klik om te vergroten...
je hebt helemaal gelijk :)
oordopjes zijn ervoor als je helemaal geen andere keuze hebt of geld :)
E
Elektronik_dynamiteLid
01-01-2024, 00:00
#11
red hot chili peppers - dani california
D
Dr. TommyLid
01-01-2024, 00:00
#12
the doors-the wasp
E
Elektronik_dynamiteLid
01-01-2024, 00:00
#13
linkin park - by myself
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#14
kelly clarkson- breakaway
I
IcequeenLid
01-01-2024, 00:00
#15
de nieuwe wereld- symphony nummer 9 - dvorak
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#16
Tool - Wings for Marie, Pt. 1

blij blijer blijst
W
WaterpijpLid
01-01-2024, 00:00
#17
Elektronik_dynamite zei:
Waterpijp zei:
Jawel, maar er zit wel een heel groot verschil tussen die 2.. koptelefoon is het helemaal en oordopjes.... blaat
Klik om te vergroten...
je hebt helemaal gelijk :)
oordopjes zijn ervoor als je helemaal geen andere keuze hebt of geld :)
Klik om te vergroten...

Maar die koptelefonen die kan je ook al krijgen voor 3 euro, maar dat is een ander soort koptelefoon natuurlijk dan waar jullie het over hadden van 150 euro's ofzo, die dingen gaan goed om je oren en dat doet die van 3 euro toch wel minder en het geluid is natuurlijk minder :wink: tsja.. anders zou iedereen natuurlijk zo'n 3 euro koptelefoon gebruiken :grin:
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#18
the street- never went to church
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#19
kelly osbourne - one wor(l ?)d
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#20
jazz is fijn als je space bent niet meer normaal

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...3839404142...1000
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."