Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat luister je nu?

Wat luister je nu?

19999 antwoorden
2769 weergaven
18-5-2026
E
Elektronik_dynamiteLid
01-01-2024, 00:00
#1
madness - tarzans nuts
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#2
Frisko zei:
haha *gaat neer*

ik bedoelde dat ut een leuk nummer is... :rolleyes: :grin: :stoned: :wave:
Klik om te vergroten...


dan is het een harde plaat :P
D
Dr. TommyLid
01-01-2024, 00:00
#3
jefferson airplane-white rabbit
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#4
WildChild zei:
Frisko zei:
mathijs zei:
Frisko zei:
mathijs zei:
Nevermind kan ik inkomen, maar om Bleach dezlefde stijl te noemen als Unplugged vind ik erg ver gaan persoonlijk. Bleach was echt hard. Bijna hardcore. Nevermind en unplugged gaan veel meer de grunge kant op. Beide zijn ze ook nogal toegankelijk.
Klik om te vergroten...
are you nuts?

lounge act
on a plain
in bloom
come as you are
drain you
etc etc

is toch niet hard??:confused::confused::confused:
haal dan ma es tourette's oid af!!!
Klik om te vergroten...

Nee, die nummers vind ik niet bepaald hard. Het karakter en de teksten misschien wel. Maar ik Blew dan een stuk harder. Die nummers die jij noemt staan trouwens allemaal op Nevermind he.
Klik om te vergroten...
blewg is een plaat dude:)

en love buzz dan,scoff,school,about a girl...
was ff verkeerd aant kijken welke liedjes dat nou net zijn,heb alles van nirvana en weet net niet alles vanbuiten,en was stoned...
maarja hard of niet,vind bijna alles van nirvana wel lekkah :) :openmouth: :openmouth: :openmouth:
Klik om te vergroten...


blew was geen plaat maar het eerste nummer van de cd bleach

kusje
Klik om te vergroten...
Ik heb ook alles van Nirvana dus maak je geen zorgen. Ik weet waar ik het over heb. Blew was inderdaad geen plaat. Het was volgens mij een EP met daarop nog wat andere nummers. Maar ze hebben best veel ep's die niet echt makkelijk meer te krijgen zijn en sowieso erg duur in 2ehands winkels.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#5
Camel - Supertwister
E
Elektronik_dynamiteLid
01-01-2024, 00:00
#6
Neuk! - drijfzand
H
HDALid
01-01-2024, 00:00
#7
Velvet Acid Christ - Fun with drugs (met samples uit "fear and loathing in Las Vegas) :grin:
E
Elektronik_dynamiteLid
01-01-2024, 00:00
#8
andy c - live @ fabric (op school)
D
Dr. TommyLid
01-01-2024, 00:00
#9
acda en de munnik-schoolplein
E
Elektronik_dynamiteLid
01-01-2024, 00:00
#10
Neuk! - mis
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#11
The Who - New Song
c
cuntLid
01-01-2024, 00:00
#12
ok go - c-c-c-cinnamon lips
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#13
Camel - Nimrodel/The Procession/The White Rider
E
Elektronik_dynamiteLid
01-01-2024, 00:00
#14
jeff buckley - hallelujah
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#15
Audio bulleys - I'm in love
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#16
Neophyte - Alles Kapot
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#17
choking victim-suicide

"Suicide (A Better Way)"

Sipping on the dragon the other day,
Tompkins Square Park up by Avenue A.
Halfway down the forty and a pig come up to me,
said "listen here boy, gotta show me yer ID."
Well living in a police state,
I tell you man, it ain't that great,
I know it doesn't even matter what I say,
but don't ya know there's gotta be a better way?
I'm all alone, I'm feeling bad,
I'm by my self, all I ever had.
I hate my life, I'm such a mess,
I wanna die, I'm so depressed.
And every time I look at you,
I know exactly what to do.
I didn't want to be born, the pleasure all has died,
so now I'm gonna snuff it with a suicide.

Suicide the best, no better way
Sit in a hot bathtub, raise a blade
and slit your wrists, watch your life fade to black.
You have this power to kill yourself, it's suicide,
and no one can take that back.
There is no better death than suicide, suicide...
There is no better way...
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#18
choking victim-crack rock steady

Crack Rock Steady,
are you ready to stop
the rotten blue menace?
Let's go kill us a cop.
Crack Rock Steady,
are you ready?
Living above the law!

Po' little lice, the po' little screws,
the whitest gang crew, the hated boys in blue.
Like scabei on the street, they infest the beat,
fucking my life but I won't admit defeat to them!
Above the law, above the law come now,
No copper will be safe till they are dead and done now.
Let's lay em down low, let's hang em up high,
Let's take all of these piggies, and have them crucified!

Hardcore, rugged and raw,
on the streets of New York, we live above the fucking law.
It don't matter the color of your skin,
as long as you not scandalous, commit no sin to me,
or my tribe.
Would not be wise.
Time to smell the ganja, open up your fucking eyes.
Step back, keep your attitude in check,
and give the crack rock steady much respect.

Don't ya know that satan is the man?
So listen very close because we got a little plan:
We're gonna have to execute some rich important people,
gonna burn down all the churches and topple all the steeples.
See a frown? turn that cross upside down.
Grab a gun or baseball bat, let's go to fucking town!
Let's kill the police, I'll be saying little more,
But when the cops come to your door,
don't forget the choice is yours!

Riot sound, police come round,
With the bass and drum we knock 'em down,
Chop 'em up with the riffs an' in the stew,
Drinkin' pot liquor made of poison glue,
Pick it up!
Someone way up livin' in those high-rise castles
Wishing with the hope that I lick their assholes
with the beat we burn down those big brass doors,
Here we go!
Rocksteady!
E
Elektronik_dynamiteLid
01-01-2024, 00:00
#19
jeff buckley - lilac wine
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#20
joe cocker

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...3738394041...1000
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."