Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDmt proberen

Dmt proberen

34 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Neo-Shulginist zei:
Een maat van me die erg van breakthroughs houdt die gebruikt 100% pg, en zet dan de weerstand van zijn e-sig heel hoog. Dat werkt ook als een tierelier. DMT lost redelijk goed op in pg, en minder goed in vg. Vandaar. Ik doe 50/50 pg/vg omdat ik die rookervaring wat prettiger vind.

Ik weet niet precies hoeveel DMT hij in de pg oplost. Maar hem kennende zoveel mogelijk, a.k.a. een paar gram per mL 😂
Klik om te vergroten...
Dit snap ik wel. Ik beschouw mezelf niet als een durfal maar met DMT was een lage dosis fijn en een hoge dosis was fascinerend. Een middelmatigde dosis vond ik onprettig. Alsof ik met 1 been in de realiteit bleef en met 1 been in hyperspace belandde. brr nee. Dan liever vol gas :)

Ik had eens vrijwel witte DMT van het Darknet waarmee ik mijn eerste ervaringen had. Die waren heel zuiver ook al was het natuurlijk compleet weird. Mijn eigen extract was best wel geel en die trips waren vaak een stuk chaotischer. Ik heb ook ooit nog een bijna oranje olie achtige 5e pull op laten drogen (wat maar deels lukte) en dat op een vloeitje gesmeerd maar nooit de moed gehad om er een shaggie van te draaien 😄.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#2
_shikantaza zei:
Dit snap ik wel. Ik beschouw mezelf niet als een durfal maar met DMT was een lage dosis fijn en een hoge dosis was fascinerend. Een middelmatigde dosis vond ik onprettig. Alsof ik met 1 been in de realiteit bleef en met 1 been in hyperspace belandde. brr nee. Dan liever vol gas :)
Klik om te vergroten...
Zo hard gaan dat je je niet meer kan vastgrijpen. :wink:

Dat is ook meteen het riskante aan langer werkende maar minder intense tripmiddelen: alle tijd om je vast te grijpen (aan gedachten, ideeën) en juist dán kan het misgaan.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Mindless zei:
Zo hard gaan dat je je niet meer kan vastgrijpen. :wink:

Dat is ook meteen het riskante aan langer werkende maar minder intense tripmiddelen: alle tijd om je vast te grijpen (aan gedachten, ideeën) en juist dán kan het misgaan.
Klik om te vergroten...
Precies mijn redenering om DMT als eerste psychedelic te kiezen. En ja, overgave is wel belangrijk. Trips waarin ik tegen stribbelde verliepen stroef totdat ik accepteerde dat ik het ritje moest ondergaan waar ik voor gekozen had :wink:
R
RelmuisLid
01-01-2024, 00:00
#4
Neo-Shulginist zei:
De DMT is altijd de base; nooit een zout.
Klik om te vergroten...
Dat leek mij ook wat vreemd, las erover in die Nexus link.
Ik ga er eens over nadenken.
50/50 dan maar, die heb ik in huis maar heb liever 20PG/80VG.
R
RelmuisLid
01-01-2024, 00:00
#5
_shikantaza zei:
Ik beschouw mezelf niet als een durfal maar met DMT was een lage dosis fijn en een hoge dosis was fascinerend. Een middelmatigde dosis vond ik onprettig. Alsof ik met 1 been in de realiteit bleef en met 1 been in hyperspace belandde. brr nee. Dan liever vol gas :)
Klik om te vergroten...
Ben ook niet van de middenweg, althans niet bij deze middelen.
d
djiegoLid
01-01-2024, 00:00
#6
Relmuis zei:
Ben totaal niet geschrokken omdat het op mij overkwam als een uitroep van verbazing, niet afkeuring.
Jouw soort organismes kan hier normaal gesproken niet komen, zoiets.

In deze trip stond het interactieve aspect met wezens sowieso op de voorgrond, kende het wel van eerdere trips maar niet deze mate van communicatie.
Was enorm indrukwekkend, had er wel over gelezen maar dan ging het meestal over DMT.
Toch lijkt er geen DMT bij betrokken, want dat had ik niet gebruikt en het is ook geen metaboliet van LSD of psilocine.
Klik om te vergroten...
Er lijken andere toegangspoorten naar het DMT realm te zijn; ondere andere via Ketamine en LSD lijken er bruggetjes of tunnels te kunnen zijn/ontstaan onder bepaalde voorwaarden cq omstandigheden/intension/ state of mind, die me niet duidelijk zijn, daarvoor is het aantal keren dat ik dat ervaren heb te laag.

Ook de vorm is dan anders, maar onmiskenbaar. Als je daar (bij in de buurt) kom dan weet je het meteen. Super fascinerend.
d
djiegoLid
01-01-2024, 00:00
#7
Mindless zei:
Had een vriend van me ook. Zei 1 of ander wezen tegen hem dat hij hier niet klaar voor was. Tenminste, dat zei hij dat gebeurde. Was 'ie aardig van geschrokken.

Met changa trouwens.
Klik om te vergroten...
Heb ook een keer een soortgelijke ervaring gehad tijdens een breakthrough.. Ik dronk toen nog alcohol en had, voordat ik een paar flinke hijsen uit de zak nam, zeker gedronken. (Trouwens ook een heel fijne manier @ts als je toevallig beschikking hebt over een vulcano met een zak waarin je de DMT eerst laat verdampen; vervolgens zak afkoppelen en daar kun je dan relaxed uit hijsen zonder nog te hoeven klooien daarna)

Anyway kreeg toen tijdens een conversatie met dit prachtig uberintelligente wezen duidelijk de suggestie / cq open invitation weer terug te komen als ik de alcohol had uitgebannen.
G
GroenthuvlaLid
01-01-2024, 00:00
#8
deze liqiud mix is 1gr Dmt 0.3ml pg &0.7ml vg. 1hit breaktrough
S
ShangoLid
01-01-2024, 00:00
#9
Mijn ervaring zover is enkel vape, en van heel positief tot heel negatief.

Vloeistof 50/50, toestel vaporesso lx. Die past het wattage automatisch aan aan de coil.

Wat prima werkt, is 1gr/ml, coil 0.3ohm. Maar dat lekt ongelooflijk en binnen de kortste keren ben je alle vloeistof met daarin de kostbare DMT kwijt. En je kan niet net genoeg vullen of de coil staat te droog.

0.8ohm, trekt niet genoeg, amper effect voelbaar, coil gaat snel om zeep omdat je er langer aan wilt sleuren door het lage effect, en dat kan die Coil niet aan. En de hoge concentratie DMT clogt de coil. Wel geen lekken.

Wat nu redelijk lijkt te werken is 0.6 Coil, 0.5g/ml. Je krijgt er redelijk effect van, wel nog geen breakthrough geprobeerd, weet niet of dat lukt hiermee. Maar tot hiertoe gaat ie tenminste nog niet lekken.

Ik mis het effect van de eerste optie, maar dan zou ik ieder gebruik opnieuw een gram moeten maken en verspillen. Of meer, want met een ML is de tank nauwelijks genoeg gevuld.
S
ShangoLid
01-01-2024, 00:00
#10
Een ander toestel/tank zou wel werken met de eerste optie zonder lekken, als luchttoevoer etc allemaal bovenaan de tank zitten, en rechtop bewaren.
m
mitchieeeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Proxima zei:
Mijn beste/makkelijkste resultaat ooit is met e-liquid in een standaard PG/VG vape:
https://forum.dmt-nexus.me/threads/dmt-salts-for-e-juice.367729/ (lees goed door zodat je begrijpt wat het is en hoe de ratios zijn! Gebruik de citric acid versie, te koop bij vrijwel elke drogist).

Drie puffs van 10 seconden op 30W gaf een gegarandeerde liftoff to deep hyperspace met een supersmoothe ervaring in de longen, zelfs mensen met gevoelige longen kunnen dit makkelijk verdragen. Geen gevaar meer met open vuur en superhete onderdelen. En als je wilde nam je na afloop nog een journey, of 2, of 3, zo simpel is het.

Bekijk bijlage 61218
Klik om te vergroten...
Dit heb ik ook gebouwd, zit een metal sheet in waar je de dmt op doe 1-2x klikken en hij is vloeibaar verdeeld over de sheet daarna 1 teug naar de maan
G
GroenthuvlaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Shango zei:
Een ander toestel/tank zou wel werken met de eerste optie zonder lekken, als luchttoevoer etc allemaal bovenaan de tank zitten, en rechtop bewaren.
Klik om te vergroten...
de Zeus (serie) van Geekvape is in mijn ogen de beste in samenwerking met de 0.15 Ohm(xm) coil
I
InnerscoopLid
01-01-2024, 00:00
#13
1000024476.jpghoewel ik nog niet echt voor een doorbraak ben gegaan, denk ik dat deze voor weinig geld wel een effectieve manier van dmt vapen is.
Ik had een poging tot doorbraak gedaan maar het apparaat gaf te veel weerstand om goed te inhaleren. Nu heb ik een klein gaatje in het glas geslepen en voor lagere dosissen werkt het goed.
Meivakantie ben ik vrij en wil ik voor de doorbraak gaan.
Hij heeft overigens geen temperatuur regeling maar door de knop geregeld los te laten verdampt hij naar mijn idee zonder (al te veel) te verbranden.
S
ShangoLid
01-01-2024, 00:00
#14
Groenthuvla zei:
de Zeus (serie) van Geekvape is in mijn ogen de beste in samenwerking met de 0.15 Ohm(xm) coil
Klik om te vergroten...
Ziet er erg cloudy uit, alsof de DMT niet genoeg opgelost is door hoge VG. Wat zou kunnen leiden tot cloggen en dan lekken of verbranden. Wat zijn je langetermijn ondervindingen ondertussen? En laat je hem thuis zo staan, of gaat hij soms mee in de broekzak?
G
GroenthuvlaLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ja dat klopt wat je zegt, gek genoeg trekt dat veelal weg na paar X gevaped te hebben, vaak is het ook net ff de finetuning van naderhand druppeltje VG/PG .Met deze Mod-met Geekvape Zeus 0,15ohm noooit geen doorgebrande coils gehad. hij gaat lekker mee. Allemaal mensen x toegang verlenen tot een goeie shot dmthee ,dit model houd prima vast , of anders broekzak ofzo

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."