#1
Dit snap ik wel. Ik beschouw mezelf niet als een durfal maar met DMT was een lage dosis fijn en een hoge dosis was fascinerend. Een middelmatigde dosis vond ik onprettig. Alsof ik met 1 been in de realiteit bleef en met 1 been in hyperspace belandde. brr nee. Dan liever vol gasEen maat van me die erg van breakthroughs houdt die gebruikt 100% pg, en zet dan de weerstand van zijn e-sig heel hoog. Dat werkt ook als een tierelier. DMT lost redelijk goed op in pg, en minder goed in vg. Vandaar. Ik doe 50/50 pg/vg omdat ik die rookervaring wat prettiger vind.
Ik weet niet precies hoeveel DMT hij in de pg oplost. Maar hem kennende zoveel mogelijk, a.k.a. een paar gram per mL 😂
Ik had eens vrijwel witte DMT van het Darknet waarmee ik mijn eerste ervaringen had. Die waren heel zuiver ook al was het natuurlijk compleet weird. Mijn eigen extract was best wel geel en die trips waren vaak een stuk chaotischer. Ik heb ook ooit nog een bijna oranje olie achtige 5e pull op laten drogen (wat maar deels lukte) en dat op een vloeitje gesmeerd maar nooit de moed gehad om er een shaggie van te draaien 😄.
