#1
Een vape lijkt me inderdaad ook het handigst, ik vond vroeger de DMT verdampen in zo'n glazen bol DMT pijpje ongelooflijk moeilijk en meermaals m'n product naar de vaantjes geholpen zo
Op zich kan het wel. Zo'n pijpje kost een paar euro. Rustig aan verwarmen, heel rustig aan. Ik ben er wel op doorgebroken na enige oefening (en met zo'n BBQ-aansteker zodat ik mijn vingers niet verbandde).Een vape lijkt me inderdaad ook het handigst, ik vond vroeger de DMT verdampen in zo'n glazen bol DMT pijpje ongelooflijk moeilijk en meermaals m'n product naar de vaantjes geholpen zo
Mijn volgende keer wordt weer oraal in een hogere dosis en ik zit te twijfelen of ik de MAO-remmer ook zal verhogen.Ik doe het ook het liefst met e-sigaret, alleen het nadeel is dat je dan gelijk best wel veel DMT moet kopen en in je e-sig moet stoppen. Ook is het een gedoetje om de juiste hoeveelheid DMT in je liquid te selecteren (pro-tip: ik doe 0,3g/mL voor licht effect en 0,5g/mL voor medium effect, in 50/50 pg/vg).
Mooi omschreven!Wees liever respectvol voor moeder aya, en ga eerst even op de deur kloppen om te vragen of je naar binnen mag. Daarna heel voorzichtig kijken of het echt okee is als je een stap naar binnen zet. En pas als je echt goed bekend bent bij haar thuis, dan kan je nog eens in één keer in het diepe springen.

Zo raar hoe iets zo compleet vreemd tegelijk toch helemaal vertrouwd kan voelen ja.Oh man, als ik er aan terugdenk. Die geur en die weirdness en de echo's en het krioelende leven in hyperspace. Compleet vreemd en oh zo vertrouwd tegelijk. Wat een spul.
It may be all in the brain maar dat maakt de ervaring niet minder mooi.weirdness en de echo's en het krioelende leven in hyperspace.
In zijn geval kreeg hij de waarschuwing jij bent hier niet klaar voor, je denkt hier te licht over.Kan me dat aardig voorstellen. Sommige dingen behoren we nog niet te ervaren. Het verbaast me niks. Dat je een andere wereld aanraakt. Die geen aan dacht behoeft te hebben. zo zijn er vele variaties. Velen subjectieve ervaringen. En sommige dingetjes zijn geen speelgoed.
https://www.pathe-thuis.nl/film/35739/multiverse?msclkid=bc7800726f321ef8338b66ca5a384a68&utm_source=bing&utm_medium=cpc&utm_campaign=(S) - Bing - DTA films&utm_term=Multiverse&utm_content=Multiverse
Had een vriend van me ook. Zei 1 of ander wezen tegen hem dat hij hier niet klaar voor was. Tenminste, dat zei hij dat gebeurde. Was 'ie aardig van geschrokken.De rest ging gewoon door met waar ze mee bezig waren.
Iets (?) zei wel; jij hoort hier niet te zijn.![]()
enne IVM dat het subohm is 30/70 pg/vgde Zeus (serie) van Geekvape is in mijn ogen de beste in samenwerking met de 0.15 Ohm(xm) coil
Volgens mij is het allemaal connected. Heb heel wat hoog gedoseerde psilotrips gedaan en dat was vrij vergelijkbaar (met wat ik op changa heb gezien dan). Zeker ook wel verschillend hoor, maar ook weer gelijkend.Ben totaal niet geschrokken omdat het op mij overkwam als een uitroep van verbazing, niet afkeuring.
Jouw soort organismes kan hier normaal gesproken niet komen, zoiets.
In deze trip stond het interactieve aspect met wezens sowieso op de voorgrond, kende het wel van eerdere trips maar niet deze mate van communicatie.
Was enorm indrukwekkend, had er wel over gelezen maar dan ging het meestal over DMT.
Toch lijkt er geen DMT bij betrokken, want dat had ik niet gebruikt en het is ook geen metaboliet van LSD of psilocine.
Ik koop dan meestal een gram DMT en los dat op in 2 mL. De DMT is altijd de base; nooit een zout.Je maakt dan een tankje van 1mL?
Hoeveel 'teugen' haal ik daar uit?
Zijn er dat niet een paar honderd?
Of is de biologische beschikbaarheid veel lager bij vapen?
Heb je het over de freebase of de zoutvorm?
Kan me dat aardig voorstellen. Sommige dingen behoren we nog niet te ervaren. Het verbaast me niks. Dat je een andere wereld aanraakt. Die geen aan dacht behoeft te hebben. zo zijn er vele variaties. Velen subjectieve ervaringen. En sommige dingetjes zijn geen speelgoed.Had een vriend van me ook. Zei 1 of ander wezen tegen hem dat hij hier niet klaar voor was. Tenminste, dat zei hij dat gebeurde. Was 'ie aardig van geschrokken.
Met changa trouwens.
Een maat van me die erg van breakthroughs houdt die gebruikt 100% pg, en zet dan de weerstand van zijn e-sig heel hoog. Dat werkt ook als een tierelier. DMT lost redelijk goed op in pg, en minder goed in vg. Vandaar. Ik doe 50/50 pg/vg omdat ik die rookervaring wat prettiger vind.Gebruik de citric acid versie, te koop bij vrijwel elke drogist).
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."