Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDmt proberen

Dmt proberen

34 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#1
Een vape lijkt me inderdaad ook het handigst, ik vond vroeger de DMT verdampen in zo'n glazen bol DMT pijpje ongelooflijk moeilijk en meermaals m'n product naar de vaantjes geholpen zo
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#2
mandragora zei:
Een vape lijkt me inderdaad ook het handigst, ik vond vroeger de DMT verdampen in zo'n glazen bol DMT pijpje ongelooflijk moeilijk en meermaals m'n product naar de vaantjes geholpen zo
Klik om te vergroten...
Op zich kan het wel. Zo'n pijpje kost een paar euro. Rustig aan verwarmen, heel rustig aan. Ik ben er wel op doorgebroken na enige oefening (en met zo'n BBQ-aansteker zodat ik mijn vingers niet verbandde).

Ik weet niet wat electrische vapes kosten maar een oil burner lijkt me prima om te testen of DMT wat voor @Hansklok is. Het is wel aan te raden om een vape puur en alleen voor DMT te hebben omdat de ranzige plastic / sneakers / vleugje poep / bloemige geur (🤢) er nooit meer uit gaat.
H
HansklokLid
01-01-2024, 00:00
#3
al echt jaren staat Dmt op me lijstje van uit proberen. Heb het in geel poeder vorm nog even laten testen uiteraard.
tripsitter fixen
Huis reinigen met salie
Alleen heb nu al aantal dingen voorbij zien komen van in een vape roken en uit een soort bong roken.
vape is makkelijkste denk ik omdat die makkelijk op temperatuur kan?
ik heb geen flauw idee iemand die wat weet?
anders ga ik wel naar een smartshop in zwolle
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#4
Je kunt er evt changa van maken en dan roken, dan heb je garantie dat het werkt.

Met vapen is het in het begin toch vaak experimenteren hoe je het goed moet doen zonder garantie dat je een goede, of überhaupt een trip krijgt (hoor ik). Maar daarvoor maar even antwoord van anderen afwachten. Ik heb alleen ervaring met changa.
R
RelmuisLid
01-01-2024, 00:00
#5
Neo-Shulginist zei:
Ik doe het ook het liefst met e-sigaret, alleen het nadeel is dat je dan gelijk best wel veel DMT moet kopen en in je e-sig moet stoppen. Ook is het een gedoetje om de juiste hoeveelheid DMT in je liquid te selecteren (pro-tip: ik doe 0,3g/mL voor licht effect en 0,5g/mL voor medium effect, in 50/50 pg/vg).
Klik om te vergroten...
Mijn volgende keer wordt weer oraal in een hogere dosis en ik zit te twijfelen of ik de MAO-remmer ook zal verhogen.
Maar ik heb hier natuurlijk ook wel oren naar. :grimacing:
Heb nog wat vraagjes en het is weekend dus ik mag blowen van mezelf dus heel helder ben ik niet.

Je maakt dan een tankje van 1mL?
Hoeveel 'teugen' haal ik daar uit?
Zijn er dat niet een paar honderd?
Of is de biologische beschikbaarheid veel lager bij vapen?
Heb je het over de freebase of de zoutvorm?
Nicotinezout, al is dat geen DMT, schijnt beter en sneller te worden opgenomen, al merk ik daar zelf weinig van.

Ik heb ook een verdamper.
Je moet mij, ik ben nogal onhandig, niet met basepijpjes en vuur aan de gang laten gaan, mijn tripsitter ook niet.

Neo-Shulginist zei:
Wees liever respectvol voor moeder aya, en ga eerst even op de deur kloppen om te vragen of je naar binnen mag. Daarna heel voorzichtig kijken of het echt okee is als je een stap naar binnen zet. En pas als je echt goed bekend bent bij haar thuis, dan kan je nog eens in één keer in het diepe springen.
Klik om te vergroten...
Mooi omschreven!
P
PinnacleLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik heb onlangs voor het eerst een paar keer DMT geprobeerd. Ik heb zowel een pijpje geprobeerd als een vape. Het meest effectief was een vape waarbij je de temperatuur kan instellen (kan je halen bij de smartshop, vraag ook even naar welke vape zij aanraden). DMT verdampt op een vrij lage temperatuur en je kan met een pijpje makkelijk veel DMT verliezen omdat je het te heet maakt. Het kost een paar keer proberen, maar na 4 a 5 keer roken, lukte het mij helemaal.

Ook fijn omdat je met een vape gewoon kan wachten even diep in en uit kan ademen en dan kan roken ipv dat je zit te klooien met een aansteker en pijpje.
P
ProximaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Mijn beste/makkelijkste resultaat ooit is met e-liquid in een standaard PG/VG vape:
https://forum.dmt-nexus.me/threads/dmt-salts-for-e-juice.367729/ (lees goed door zodat je begrijpt wat het is en hoe de ratios zijn! Gebruik de citric acid versie, te koop bij vrijwel elke drogist).

Drie puffs van 10 seconden op 30W gaf een gegarandeerde liftoff to deep hyperspace met een supersmoothe ervaring in de longen, zelfs mensen met gevoelige longen kunnen dit makkelijk verdragen. Geen gevaar meer met open vuur en superhete onderdelen. En als je wilde nam je na afloop nog een journey, of 2, of 3, zo simpel is het.

1723240536173.png
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#8
Gewoon changa. Veel minder eng en plots ook.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik doe het ook het liefst met e-sigaret, alleen het nadeel is dat je dan gelijk best wel veel DMT moet kopen en in je e-sig moet stoppen. Ook is het een gedoetje om de juiste hoeveelheid DMT in je liquid te selecteren (pro-tip: ik doe 0,3g/mL voor licht effect en 0,5g/mL voor medium effect, in 50/50 pg/vg).

Voor een eerste keer zou eigenlijk ideaal zijn als je even iemand anders vape mag lenen (inb4: niet die van mij).

Wat voor een eerste keer ook prima werkt is een basepijpje. Dan kan je ook je dosis gewoon afwegen. Ik zou adviseren om 10 milligram te doen voor de eerste keer. Heel belangrijk is om voorzichtig te beginnen! Niet gelijk streven naar een breakthrough, want dat is wel wat heftig meteen. Wees liever respectvol voor moeder aya, en ga eerst even op de deur kloppen om te vragen of je naar binnen mag. Daarna heel voorzichtig kijken of het echt okee is als je een stap naar binnen zet. En pas als je echt goed bekend bent bij haar thuis, dan kan je nog eens in één keer in het diepe springen.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Oh man, als ik er aan terugdenk. Die geur en die weirdness en de echo's en het krioelende leven in hyperspace. Compleet vreemd en oh zo vertrouwd tegelijk. Wat een spul.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#11
_shikantaza zei:
Oh man, als ik er aan terugdenk. Die geur en die weirdness en de echo's en het krioelende leven in hyperspace. Compleet vreemd en oh zo vertrouwd tegelijk. Wat een spul.
Klik om te vergroten...
Zo raar hoe iets zo compleet vreemd tegelijk toch helemaal vertrouwd kan voelen ja.

Maar dat is mij nu. Tijdens zo'n ervaring overkomt het je gewoon.

Maar deze nuchtere ervaring nu is ook absurd eigenlijk, als je erbij stilstaat. Dat zie ik bijvoorbeeld aan de grote compleet verwonderde ogen van mijn baby neefje die uit lijken te spreken "wat ís dit allemaal!?" En het andere moment lijken ze (de ogen) te zeggen "ik ben compleet veilig hier, dit is mijn thuis". Geen woorden, geen redenatie nodig, intuïtief wordt het gewoon geweten.

En dan gaan we terugkerende patronen herkennen en verhaaltjes verzinnen daarover en verhaaltjes overnemen van anderen die ooit als baby ook nog niet in verhaaltjes geloofden maar gewoon thuis waren in de vertrouwde weirdness. En dan gaan we in die eigen verzonnen verhaaltjes leven en deze met elkaar vergelijken, soms proberen het beste verhaaltje te hebben.

Terwijl we nog steeds altijd alleen maar in de ondoorgrondelijke vertrouwde weirdness zijn. Niets is echt veranderd.

Je inspireerde me :wink:
R
RelmuisLid
01-01-2024, 00:00
#12
_shikantaza zei:
weirdness en de echo's en het krioelende leven in hyperspace.
Klik om te vergroten...
It may be all in the brain maar dat maakt de ervaring niet minder mooi.
Maar ik ken het het vooral van een keer een hele hoge dosis LSD met 4-AcO-DMT er achteraan.
Of dat elkaar versterkte of veranderde?
Het meeste leven leek echter totaal niet in mij geïnteresseerd, andersom wel.
Op een klein wezentje na, op een meter of 10 afstand, dat was net zo verbaasd als ik.
De rest ging gewoon door met waar ze mee bezig waren.
Iets (?) zei wel; jij hoort hier niet te zijn. :thinking:
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#13
Starwind zei:
Kan me dat aardig voorstellen. Sommige dingen behoren we nog niet te ervaren. Het verbaast me niks. Dat je een andere wereld aanraakt. Die geen aan dacht behoeft te hebben. zo zijn er vele variaties. Velen subjectieve ervaringen. En sommige dingetjes zijn geen speelgoed.

https://www.pathe-thuis.nl/film/35739/multiverse?msclkid=bc7800726f321ef8338b66ca5a384a68&utm_source=bing&utm_medium=cpc&utm_campaign=(S) - Bing - DTA films&utm_term=Multiverse&utm_content=Multiverse
Klik om te vergroten...
In zijn geval kreeg hij de waarschuwing jij bent hier niet klaar voor, je denkt hier te licht over.

Hij ging er ook in met de mindset van 'even lekker trippen' terwijl dat spul bij mij de realiteit afbrak en weer opbouwde en ik wist dat het dat kon doen. Ik was ook steeds doodsbang om het te doen. Het bleek nooit eng, wel ongelofelijk intens overweldigend mooi.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#14
Relmuis zei:
De rest ging gewoon door met waar ze mee bezig waren.
Iets (?) zei wel; jij hoort hier niet te zijn. :thinking:
Klik om te vergroten...
Had een vriend van me ook. Zei 1 of ander wezen tegen hem dat hij hier niet klaar voor was. Tenminste, dat zei hij dat gebeurde. Was 'ie aardig van geschrokken.

Met changa trouwens.
G
GroenthuvlaLid
01-01-2024, 00:00
#15
Groenthuvla zei:
de Zeus (serie) van Geekvape is in mijn ogen de beste in samenwerking met de 0.15 Ohm(xm) coil
Klik om te vergroten...
enne IVM dat het subohm is 30/70 pg/vg
R
RelmuisLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ben totaal niet geschrokken omdat het op mij overkwam als een uitroep van verbazing, niet afkeuring.
Jouw soort organismes kan hier normaal gesproken niet komen, zoiets.

In deze trip stond het interactieve aspect met wezens sowieso op de voorgrond, kende het wel van eerdere trips maar niet deze mate van communicatie.
Was enorm indrukwekkend, had er wel over gelezen maar dan ging het meestal over DMT.
Toch lijkt er geen DMT bij betrokken, want dat had ik niet gebruikt en het is ook geen metaboliet van LSD of psilocine.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#17
Relmuis zei:
Ben totaal niet geschrokken omdat het op mij overkwam als een uitroep van verbazing, niet afkeuring.
Jouw soort organismes kan hier normaal gesproken niet komen, zoiets.

In deze trip stond het interactieve aspect met wezens sowieso op de voorgrond, kende het wel van eerdere trips maar niet deze mate van communicatie.
Was enorm indrukwekkend, had er wel over gelezen maar dan ging het meestal over DMT.
Toch lijkt er geen DMT bij betrokken, want dat had ik niet gebruikt en het is ook geen metaboliet van LSD of psilocine.
Klik om te vergroten...
Volgens mij is het allemaal connected. Heb heel wat hoog gedoseerde psilotrips gedaan en dat was vrij vergelijkbaar (met wat ik op changa heb gezien dan). Zeker ook wel verschillend hoor, maar ook weer gelijkend.

En als het uiteindelijk "echte" realms zouden zijn op een manier hoe wij nu in deze wereld zijn, zou het me niet verbazen dat je er via verschillende wegen kunt komen.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#18
Relmuis zei:
Je maakt dan een tankje van 1mL?
Hoeveel 'teugen' haal ik daar uit?
Zijn er dat niet een paar honderd?
Of is de biologische beschikbaarheid veel lager bij vapen?
Heb je het over de freebase of de zoutvorm?
Klik om te vergroten...
Ik koop dan meestal een gram DMT en los dat op in 2 mL. De DMT is altijd de base; nooit een zout.

De e-sig gebruik ik meestal op de dansvloer, haha. Dan neem ik gewoon kleine hijsjes om de muziek net wat beter binnen te laten komen. Ik denk dat je dat wel een keer of 100 kan doen met zo'n tank waarin een gram DMT zit.

Als je echt een break-through dosis wil halen dan komt dat denk ik overeen met zo'n 30 tot 60 milligram DMT. Bij mijn e-sig zou je dan wel drie of vier grote hijsen moeten nemen. Vind ik persoonlijk chill. Want dan kan je gewoon steeds een trapje hoger klimmen als je ligt te chillen en weer een hijsje bijneemt.

Als je eenmaal de e-sig hebt is het dus wel echt handig. Nadeel is alleen dat je de tank nooit helemaal leeg kan hijsen en dat je dus wel flink wat materialen moet hebben om alles te kokkerellen.
S
StarwindLid
01-01-2024, 00:00
#19
Mindless zei:
Had een vriend van me ook. Zei 1 of ander wezen tegen hem dat hij hier niet klaar voor was. Tenminste, dat zei hij dat gebeurde. Was 'ie aardig van geschrokken.

Met changa trouwens.
Klik om te vergroten...
Kan me dat aardig voorstellen. Sommige dingen behoren we nog niet te ervaren. Het verbaast me niks. Dat je een andere wereld aanraakt. Die geen aan dacht behoeft te hebben. zo zijn er vele variaties. Velen subjectieve ervaringen. En sommige dingetjes zijn geen speelgoed.

https://www.pathe-thuis.nl/film/357...ms&utm_term=Multiverse&utm_content=Multiverse
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#20
Proxima zei:
Gebruik de citric acid versie, te koop bij vrijwel elke drogist).
Klik om te vergroten...
Een maat van me die erg van breakthroughs houdt die gebruikt 100% pg, en zet dan de weerstand van zijn e-sig heel hoog. Dat werkt ook als een tierelier. DMT lost redelijk goed op in pg, en minder goed in vg. Vandaar. Ik doe 50/50 pg/vg omdat ik die rookervaring wat prettiger vind.

Ik weet niet precies hoeveel DMT hij in de pg oplost. Maar hem kennende zoveel mogelijk, a.k.a. een paar gram per mL 😂

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."