#1
Nee het lijkt me wel iets dat respect vereist en niet iets om overhaast te doen. Was dat ook je laatste DMT trip dan? 6 jaar geleden?
Ah zo, het kwam door de lengte van je report.![:)]()
Ah zo, het kwam door de lengte van je report.
Ik heb het enkel nog in de Amazone gedaan en dus niet in Nederland. Maar na een enkele dosis ben je na 2 a 3 uur wel redelijk uitgetript hoor. Echter krijg je na 2 uur de mogelijkheid om bij te drinken omdat de ceremonie 5 uur duurt.
https://drugsforum.nl/threads/intription-peru-deel-2-–-ayahuasca-een-rustige-kennismaking.63079/
Het is een vijfdelige serie, vanaf deel 2 begint mijn aya retreat, deel 1 is San Pedro. Mocht je nou geen zin hebben om 5 reports te lezen dan is deel 3 veruit het meest interessant. Links naar de verschillende delen staan er in ieder geval in.
Ik bedoelde met zonde niet perse zonde van het geld, maar van zo'n mooi en bijzonder middel.
Sorry maar hoe kon hij niet weten of het DMT of changa was? DMT is een wit of geel poeder/kristal. Changa is een kruidenmix waar DMT overheen is gespoten en ziet er dus echt totaal anders uit. Ik weet natuurlijk niet hoe het eruit zag, maar al was het wel changa dan was het wel hele lichte denk ik. Mijn changa bevat 50% DMT en als ik daar 100mg van in een bong doe dan weet ik ook vrij zeker dat ik in ieder geval in de buurt van een doorbraak kom.
1 gram moeten gebruiken betekent of hele slechte changa/DMT of dat hij waarschijnlijk het grootste deel verbrand heeft. Aangezien hij het verschil niet kon zien, wat ik raar vind als hij weet hoe DMT eruit ziet, lijkt het me niet heel onaannemelijk dat hij dus gewoon DMT had en een groot deel van de DMT verbrand heeft. Zeker omdat je DMT niet in een bong moet roken en beter een ander soort pijp gebruikt waarbij je het makkelijker verdampt en ook meer controle hebt over de temperatuur.
Dat is uiteindelijk wel iets waar psychedelica echt bij kunnen helpen, maar goed dat je het rustig opbouwt. Zo hoor je ook met psychedelica om te gaan, stunten met doseringen zijn een recept voor vroeg of laat op je plek worden gezet. Als je zoveel moeite met dat lichamelijke hebt is Ayahuasca misschien niet direct iets voor jou zoals je in mijn reports kunt lezen.
Nee het lijkt me wel iets dat respect vereist en niet iets om overhaast te doen. Was dat ook je laatste DMT trip dan? 6 jaar geleden?
Ah zo, het kwam door de lengte van je report.![]()
Prachtig report! Ik krijg er helemaal het gevoel van dat ik een beetje mee mocht kijken met jouw ervaring, ook al weet ik natuurlijk dat alleen de ervaring zelf kan tonen wat het is.
Wat een vette gifs ook!
Trouwens, je kon de twee delen toch gewoon in 1 topic plaatsen? Misschien dat een mod dat nog voor je wil doen(?)
Psilocybine is natuurlijk ook nauw verwant aan DMT. Heb persoonlijk (by far) de allermooiste visuals gehad met psilo. Maar ik heb geen ervaring met DMT, dus daar kan ik het niet mee vergelijken. Het schijnt dat zeer hoog gedoseerde psilo-trips erg dicht in de buurt komen van DMT. Sommigen zeggen zelfs dat je uiteindelijk op dezelfde plek terecht kunt komen en zo een soort lang durende DMT trip kunt hebben. Ik doe niet meer aan high doses, maar dat waren wel onvoorstelbare visuele spektakels. Sommige beelden staan mij nog heel erg bij omdat ze veel meer waren dan slechts mooie visuals. Het leek echt tot me te spreken door middel van visuele perceptie.
Ik had er ook graag foto's van kunnen maken.![]()
Wat wist je niet, dat psilocybine en DMT zo verwant zijn aan elkaar? Ze verschillen moleculair gezien bijna niets.
Of bedoel je dat psilo je op dezelfde plek kan brengen als DMT? Dat heb ik ook maar gehoord hoor, al zijn er verscheidene mensen die beweren op exact dezelfde "plek" gekomen te zijn.
Ik vind zelf de visuals van truffels en paddo's ook veel mooier dan die op LSD (en aanverwante psychedelica). Veel natuurlijker in mijn beleving en het zijn voor mij ook meer echte reizen door visuele werelden ipv gewoon overal visuals zien.
Ben het met je eens dat het allemaal niet te lang moet duren. Dat is ook wel een beetje mijn kritiek op LSD en zo. Op een gegeven moment mag het weleens afgelopen zijn.En de intensiteit van mijn high dose trips op psilocybine was zo hoog dat de lengte van zo'n psilo trip (5-6 uren) eigenlijk ook als te lang aanvoelde. Op een gegeven moment ben ik de doseringen omlaag gaan schroeven en had nog steeds de mooiste visuals, maar het was iets minder een rollercoaster trip die maar door bleef denderen.
Haha ja ik heb zeker reports van paddo (en truffeltrips). Bijvoorbeeld deze van mijn hoogste dosering:
70 gram paddo trip report McKennaii
Warning voor mijn reports: ze zijn vaak nogal zweverig.![]()
Wauw, prachtig beschreven! Het voelde net alsof ik er zelf in zat.
Nu ga ik zeker eens DMT proberen!
Wat me ook heel erg opviel is dat ik overal op tripte, behalve op de mensen. Bij LSD neem ik vaak de mensen mee in mijn trip, en gaan die ook vervormen. Krijgen een ander gezicht, bijvoorbeeld.
en we reden met de auto weer richting huis
Ik ben de controle niet kwijt, terwijl ik die wel kwijt wil. Ik ben de grip op de realiteit niet kwijt, terwijl ik die wel kwijt wil. Ik wil weer naar die dimensie waar ik in beland was toen we nog bij Duke zaten, maar het lukt me niet.
En dat maakt me boos van binnen.
Ik zet mijn lippen weer aan de pijp, in de hoop dat ik nu wel de controle kwijt raak. Ik wil weer hetzelfde niveau bereiken als vanmiddag, weer weg zijn
owh, er schiet me iets te binnen. over dat je niet tript op mensen. ik heb alleen changa gerookt en merkte toen absoluut een effect bij mijn tripgenootjes, alles wat natuurlijk was vervormde. het was juist datgene wat door de mens was gemaakt dat niet vervormde. materiaal dat door de natuur is ontstaan deed mee aan mijn trip, ook mensen.Bij al deze citaten had ik een commentaar.
Waarom had?
Ik ben mijn commentaar kwijt.
Ik voel liefde, veel liefde. Voor DMT, voor het report, voor mijn vragen.
Mooi report @Rupsje
owh, er schiet me iets te binnen. over dat je niet tript op mensen. ik heb alleen changa gerookt en merkte toen absoluut een effect bij mijn tripgenootjes, alles wat natuurlijk was vervormde. het was juist datgene wat door de mens was gemaakt dat niet vervormde. materiaal dat door de natuur is ontstaan deed mee aan mijn trip, ook mensen.
Wauw Rupsje! Fantastische reports! Super interessant. Ik wil echt de tijd nemen om hier inhoudelijk op te reageren. Die hou je nog te goed.
Het laatste plaatje / gifje doet me qua kleuren en sfeer echt enorm aan mijn eigen DMT-ervaring trouwens! Niet normaal.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."