Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDMT: Seconden van Glas.

DMT: Seconden van Glas.

40 antwoorden
21 weergaven
18-5-2026
R
Rupsen God ❤Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Mindless zei:
Ik niet. Na een dikke 10 jaar lang geregeld extreme buikkrampen beschouw ik misselijkheid en overgeven als een godsgeschenk. En ik ging ook altijd door tot het gal eruit kwam (en verder: dry heaving). Vaak 10, 20, 30 keer in een nacht, maar dan nog was het overgeven niets vergeleken bij de kramp en zelfs een opluchting van de pijn. En een geruststelling dat je lichaam er alles aan doet om je te reinigen. Gal overgeven is wel naar, maar gewoon overgeven zonder dat mijn keel in de fik staat is geen probleem. Steek ook zo mijn vinger in mijn keel als het moet. Als je overgeeft tot je gal omhoog komt is een tip om tussendoor kleine slokjes water te drinken. Dat is veel koeler voor je keel. Water drinken is dan niet echt iets waar je zin in hebt, maar is het erg waard.

Je moet je er gewoon wat aan overgeven. :wink:
Klik om te vergroten...

Hmmm dan kan ik wel echt vaststellen dat jij het over het algemeen een stuk zwaarder dan ik heb gehad wat dat aan gaat; als ik eenmaal ga overgeven zit ik even een kwartier boven de pot maar dan is het wel klaar voor de rest van de rest van de nacht Wel echt mega zuur joh.. *om even een pun terug te gooien, hahaha * ben blij dat je er nog zo positief over kan zijn!
Ik kan alle lichamelijke ongemakken die je maar kunt krijgen best hebben, tot migraine aanvallen met aura's aan toe. Maar misselijkheid en overgeven.. nee. Alles beter dan dat.

Psychedelibee zei:
Ik weet eerlijk gezegd niet precies wat er allemaal aan kruiden in mijn changa zit, maar het gaat toch vooral om de DMT en de MAO remmer dus de rest vind ik nooit zo belangrijk. Er zitten wel andere kruiden in mijn changa trouwens, dat is duidelijk te zien. En sommige kunnen het roken ook iets aangenamer maken, dus in dat opzicht zou het chill kunnen zijn. Ga er in ieder geval geen psychoactieve kruiden aan toevoegen, want dat veranderd de ervaring en zou je niet moeten willen. Lees wel eens dat er Salvia aan toegevoegd wordt bijvoorbeeld, dan krijg je echt een hele andere trip.


Wellicht, maar MAO remmers combineren slecht met veel medicijnen en kan zelfs gevaarlijk worden dus dan moet je echt heel goed je huiswerk doen.

Wat trouwens wel goed is te vermelden, is dat je met Ayahuasca net als DMT heel helder blijft waardoor je alles een stuk beter kunt relativeren in tegenstelling tot de nogal verwarde staat van psilo.


Mooie woordspeling haha. Maar wel zeker waar.
Klik om te vergroten...

Hmm ik ga eens op onderzoek uit.. Ik heb ooit bij een kruidenierswinkel menthol kristallen gehaald, die wil ik in hele kleine stukjes soms nog wel eens tussen m'n wiet doen. Wellicht ook een fijne toevoeging om het roken zelf wat aangenamer te maken. Ook iets rustgevends lijkt me wel fijn, gezien DMT toch best wel hard kan binnenkomen en je er vrij nerveus van kan worden als het ineens opkomt, voordat je loslaat. Salvia was ik inderdaad ook niet van plan, ik ben sowieso geen grote fan van salvia en ik vind het ook niet zo lekker. Al vraag ik me wel af of er niet iets is dat de visuals juist positief benadrukt, zonder de trip te veranderen?

Hmm dat klinkt inderdaad niet zo top nee.. zou ik dan eerst eens wat meer over moeten opzoeken. Wel goed om te horen dat Aya net zo "helder" of "wakker" is als DMT. Ik vind het juist daarom zulk fijn spul ook.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."