#1
Aaaw thanks!@Eik zoals beloofd![]()
Wat een mooi report zeg! Heerlijke binnenkomer op dit forum!
Ik heb echt het idee dat ik helemaal mee kan gaan in jouw ervaring. Klinkt wel echt superheftig hoor. Nu had ik ook niet anders verwacht van DMT... maar toch! Wow!
Ik voel me langzaam wegzakken, weg van de realiteit. Dieper.. dieper..
Ik voel paniek opkomen.
“Shit! Shit! Ik ga te hard! Ik ga te hard!” Maar er was niks dat ik kan doen.
Ik kan niet bewegen.
Ik kan niet praten.
Ik kan niks, ik ben volledig verlamt.
Ik kies ervoor om de trip dus maar gewoon te accepteren, en het over me heen te laten komen. En zodra ik dit doe, loslaten, komt alles ineens goed.
Ja, ik ga hard. Ik ga niet hard, ik ga ONGELOVELIJK hard. Maar het is oke.
Herkenbaar stukje. Ik vond die waanzinnig heftige come-up echt wel lastig om mee om te gaan. Maar op het moment dat ik voorbij de eerste paniek was en bedacht had dat ik het maar moest "accepteren" verdween de angst en kwam ik pas in die andere realiteit uit (of althans ik kon het toch in ieder geval zien). Vanaf toen was alles goed totdat ik vrij snel daarna weer terug in onze eigen realiteit was.
Fijn om te horen dat jij het zo positief hebt ervaren. Mijn psilo en LSD trips zijn eigenlijk ook altijd heel positief. Bij DMT was ik zo omver geblazen dat ik weinig tijd kreeg om echt te genieten van de ervaring. Ik ben benieuwd of een echte doorbraak wellicht nog wat positiever / liefdevoller uitpakt. Ik heb nu het idee dat ik net op de grens van een doorbraak ben blijven steken.Dat ik dit maar mag meemaken in mijn leven, dit is zó verschrikkelijk mooi, dit is zó goed, en alles voelt zó juist.
Dit moment.. is er een uit duizenden.
QUOTE="Rupsje, post: 1294967, member: 145225"]De dimensie waar ik terecht ben gekomen wilt me een boodschap sturen, en de boodschap is duidelijk: Liefde.
Het overweldigt me, dit gevoel. Ik voel me heel euforisch worden, de liefde voelt alsof er een grote deken over mijn lichaam word gelegd en mij liefkozend warm houd.
Het is het meest geweldige gevoel dat ik ooit gevoeld heb, het is beter dan verliefd zijn. Het is beter dan blij zijn. Het is misschien zelfs beter dan het leven op zich alleen al.[/QUOTE]
Ooh damn! Dit is toch wat we allemaal eigenlijk stiekem het liefste willen?! Liefde... heel veel liefde!
Mooi omschreven trouwens!
DMT is zeker heftiger dan LSD maar om nou te zeggen dat het per definitie vriendelijker is? Ik denk dat dat toch per trip en per persoon verschillend uit kan pakken... Tot nu toe zijn al mijn LSD/ALD-52 ervaringen super liefdevol en positief geweest. Ik vond changa ook heel "warm" en "liefdevol" maar vond mijn DMT ervaring dusdanig heftig dat ik het moeilijk als "warm" zou kunnen omschrijven.Het was een goede eerste trip, en het was de meest grote openbaring in mijn leven. Het was heftig, maar de trip was tegelijkertijd ook heel lief voor me.
LSD drukt je altijd heel hard op de feiten. DMT is 100 keer heftiger dan LSD, maar het is ook een stuk “liever”.
Je krijgt wel openbaringen, maar op een andere manier. Vriendelijker dan dat LSD dat met je doet.
Tevens denk ik ook, dat als dit een bijna dood ervaring hoort te zijn, dat ik totaal niet bang ben om dood te gaan.
Ik denk dat ik zelfs met zekerheid kan zeggen dat het misschien zelfs.. hoe raar het ook mag klinken.. leuk is?
Het is niet dat ik per sé dood wil. Maar meer dat, als je in die dimensie met zulke open armen ontvangen word, het zoveel liefde kan geven, zo’n warm gevoel, waarom zou de dood dan iets zijn om bang voor te zijn? Waarom zou het dan zo erg zijn?
Ja.. je bent er dan niet meer.
Maar in mijn trips was ik er ook niet meer.
En was dat erg?
Nee..
In mijn allereerste serieuze paddotrip (tripreport staat hier ergens op het forum) heb ik volgens mij een ego-dood ervaren. Sinds dat ene moment ben ik ook een stuk minder bang om dood te gaan. Helaas ben ik wel nog steeds bang voor het ervaren van pijn, verlies en ziekte voorafgaande aan de dood...
Al met al klinkt dit als een fantastisch mooie en rijke ervaring. Ik ben eigenlijk heel benieuwd naar hoe je nu terugkijkt op deze ervaring. Wat heeft het je gebracht in positieve en negatieve zin. Hoe heeft deze ervaring jouw veranderd? Zou je het andere mensen aanraden? Waarom wel/niet? Ik wil zelf graag nog een keer verder experimenteren met DMT maar moet wel eerlijk bekennen dat dat wel met knikkende knietjes zal zijn.
Nogmaals dank voor het delen van dit mooie report! Fijn dat je onderdeel bent geworden van ons forum!