Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTripreport. Wanneer de amfetamine in mijn neus verdwijnt (een avondje pep/speed/snelle/rappe/boerencoke)

Tripreport. Wanneer de amfetamine in mijn neus verdwijnt (een avondje pep/speed/snelle/rappe/boerencoke)

37 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
A
AcidWarriorLid
01-01-2024, 00:00
#1
@Perenijsje
Beetje late reactie I guess, lees het nu pas.

@Roze Olifant en ik hebben soortgelijke positieve ervaringen met Wellbutrin, ik neem ook 150mg. Ik ga meer en meer vermoeden dat het ook voor mij eerder werkt als AD (richting burn-out / depressie, maar net niet gecrasht) dan als ADD-medicijn btw.

Maar wat heel erg van belang is, is dat jouw psychiater goed op de hoogte is v. Wellbutrin en z'n mogelijke bijwerkingen. Bij mij werkte het al op korte termijn goed, maar ik had last van verschillende nevenwerkingen (oorsuizingen, slapeloosheid, duizeligheid). Als mijn psychiater me niet in detail had kunnen uitleggen wat er aan de hand was en geen mogelijke oplossingen had kunnen aandragen, was ik nu waarschijnlijk gestopt met dit medicijn.

Oh, je had de 17e een afspraak bij je arts lees ik net. Heeft ie het jou voorgeschreven?

Aan TS: sorry! Zie nu pas dat ik jouw tripreport kaap.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
T
TsaarvanDrugslandLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hallo,

Ik zal een indruk geven hoe het is om speed te gebruiken: voor de mensen die nieuwsgierig zijn of gewoon graag tripreports lezen. Natuurlijk kan ik alleen mijn eigen ervaring als uitgangspunt gebruiken; uit de reacties op dit forum weet ik dat iedereen deze drug toch net iets anders ervaart. Mijn tripreport is dus een beschrijving van een verzameling ervaringen die ik heb gehad met de drug waar Herman Brood en Jules Deelder bij zweerden.

Hier komt ie dan...

Het is lome vrijdagavond, ik zit thuis op de bank en ik staar naar het scherm van mijn smartphone. Op het scherm heb ik 'n appje getypt dat klaar staat om naar de dealer te worden gestuurd. Zodra ik op versturen tik, weet ik dat er keten van gebeurtenissen in gang wordt gezet die eindigt in een nachtje naar het plafond staren.

Ik twijfel eventjes om mijn bestelling te versturen, maar ik denk fuck it, dus ik ik tip op verzenden.

Ik wacht een half uurtje en dan hoor ik mijn telefoon zoemen.

Ik spreek met mijn dealer een plek af en enige tijd later haal ik mijn paar grammetjes pep op.

Thuis zit ik met het afsluitbare zakje dat vol zit met pasta. Ik weet dat er vaak restproducten in zitten, dus ik spreid de inhoud met een oud bibliotheekpasje uit over een cd-hoesje dat ik op de verwarming leg om te drogen, zodat ik in ieder geval minder risico loop.

Als het gedroogd is en ik het terug stop in het zakje, bel ik een maat en vraag of ie zin heeft om ook de bloemetjes buiten te zetten. Laten we hem voor het gemak en decorum Sjonnie noemen. Ik vind het leuker om samen met iemand anders onverantwoord bezig te zijn dan alleen. Iemand die oud en verstandig genoeg om zijn eigen keuzes te maken, en zo'n persoon is Sjonnie, een ietwat cynische jongen van achter in de twintig, die prima weet hoe die met dat sterke spul moet omgaan. Hij is een veel ervarener gebruiker dan ik.

Sjonnie heeft meestal niet veel om handen op een vrijdagavond en hij zegt: "is goed, ik zie je zo."

Een man van weinig woorden, in nuchtere toestand althans.

Ik pak de gear, mijn sleutels, beurs en telefoon en sluit de deur achter mij af.

Onderweg ben ik altijd een beetje paranoïde, hoewel ik een doodgewone wandelaar ben op weg naar het treinstation, die zich keurig aan de verkeersregels houdt. Ik ben mij bewust van mijn irrationele angst, maar ik kan het niet van mij afschudden.

Ik koop een treinkaartje, stap de trein en ik gedraag me de hele rit als een doorsnee burger die het stationskrantje lees. Beter gezegd: ik doe alsof ik lees, want ik ben te verheugd op wat zo meteen gaat komen.

Eenmaal aangekomen bij Sjonnies portiekflat staat hij al handenwrijvend bij de deurpost te wachten. Hij heeft er zin in en zijn enthousiasme werkt aanstekelijk op mij.

Als we zijn woning binnenkomen staat de gameconsole en zijn flatscreen al aan. Op zijn salontafel liggen twee controllers en een bekrast dvd-hoesje met daarop een verlopen bankpas om de pep te verdelen en te hakken.

Het gedroogde verkorrelde poeder leggen we erop en Sjonnie begint de lijntjes evenredig bij elkaar te schuiven.

Sjonnie snatst de eerste lijn met een opgerold bonnetje gelijk zijn neus in. Hij begint te kokken en te tranen.

"Gadverdamme!," zegt ie.

Dan pak ik een snuiffie met het papieren treinkaartje dat ik heb opgerold. Sjnaaatzzz!! De hele zooi verdwijnt in mijn neusgat.

Het spul proeft heel chemisch en het brandt als de kanker.

Na een paar minuten voel ik de eerste effecten: ik krijg een tintelend gevoel dat door mijn ruggenmerg van onder naar boven kruipt. De vermoeid- en verveeldheid die ik eerder nog voelde, valt nu als sneeuw voor de zon weg. Ik krijg zin om allerlei dingen te doen.

Ook begin ik het warmer te krijgen, vooral bij mijn voeten.

Samen met Sjonnie spelen we eindeloos Call of Duty op zijn Playstation

Soms pakken we nog wat bij, meestal als er game-over op het scherm staat en we een andere map gaan spelen. De tweede, derde, vierde of vijfde nakkie pep; na iedere lijn brandt 't al wat minder en ik barst van de energie.

Normaal praat Sjonnie niet veel, maar nu lult ie de oren van m'n kop over allerhande bullshit. Als ik nuchter was, zou ik hartstikke gek zijn geworden, maar ik kan zelf ook niet meer stoppen met wauwelen.

Ondertussen blijven we wel water drinken, omdat je van pep gaat zweten als een otter in de Sahara. Vandaar dat Sjonnie en ik onze truien hebben uitgedaan.

Bezweet, met ontbloot bovenlijf en knagend op pepermunt, zitten we als twee mafkezen te beuken op de knoppen van de controllers.

"Ik moet pissen," zeg ik, en ik loop naar de badkamer.

Als ik mijn broek omlaag doe, zie ik dat mijn plasser afschuwelijk is gekrompen. Niet dat ie normaal gesproken het formaat heeft van een baby-anaconda of zo, maar naar Europese maatstaven voldoet deze ruim aan de norm.

Ik hou mijn pieletje met twee vingers als 'n pincetje vast. Plots verschijnt onwillekeurig die lekkere meid in mijn hoofd, die vanochtend op de opleiding naast mij zat in de collegebank (mentale notitie: straks thuis effe haar bikinifoto's op facebook opzoeken). Ik voel het donderen daar beneden, maar door de pep vernauwen je bloedvaten en verkrampen de spieren, dus deze blijft het formaat behouden van een vingerhoedje.

Na lang wachten verlaat een lullig straaltje zeik mijn lichaam. Mikken is lastig en ik pis bijna naast de pot. Ik spoel de plee door.

"Waar bleef jij zo lang?," vroeg Sjonnie. Volgens hem ben ik meer dan een kwartier op de wc geweest voor een kleine boodschap. Ik weet niet of ie zit te lullen of net als ik geen besef van tijd meer heeft.

Uren verstrijken en wanneer ik naar mijn telefoon kijk, zie ik dat het al zeven uur 's ochtends is. Ik ben het gamen zat en zeg tegen Sjonnie dat ik aftaai.

"Om je eentje te kloppen, zeker hé," zegt Sjonnie pestend.

Hij heeft gelijk, maar ik zeg dat ie z'n muil moet houden (je hoeft 't er nou weer ook niet zo dik bovenop te leggen, denk ik altijd).

Ik pak mijn spullen, doe de deur achter mij dicht en loop naar buiten. In de vroege ochtendgloren is er bijna niemand te zien, de vogeltjes kwetteren en ik verblijd mij met het feit dat ik thuis straks mijzelf ga afberen

Ik heb flink de pas erin en mijn zonnebril opgezet om mijn drugsoogjes te verbergen.

In de kiosk op het station koop ik een pakje sigaretten, die wonderwel smaken als je vol op de pep bent.

Ik kan het niet laten om op de bank van het perron met mijn telefoon alvast stiekem pornofilmpjes te gaan kijken om mijn zinnen te prikkelen. Ik heb oortjes in en er is verder niemand op mij heen. Hopelijk kom ik dadelijk nog een mooi meisje in een zomerse uitdossing....Godverdomme, wat ben ik allejezus geil geworden, zeg!

De trein laat lang op zich wachten, maar uiteindelijk komt deze toch aan. Er stappen wat mensen uit en ik zet mijn masker van normaliteit op om geen aandacht te trekken.

Zouden ze mij doorhebben dat ik een fukkin' doorgesnoven junk ben?

Ik verdrijf deze gedachte als onzin. Op de pep kunnen paranoïde gevoelens iets prominenter naar voren komen, vooral als je toch net iets teveel hebt genomen als ik vannacht. Maar ik houd mijn hoofd koel en probeer uitsluitend rationeel te denken. Een passage uit de film Fear and Loathing in Las Vegas schiet mij binnen, wanneer Raoul Duke met zijn typemachine in zijn armen staat de wachten in de lobby van het hotel, en hij langzaam akelige hallucinaties begint te krijgen.

Ignore this terrible drug.

De basis om met harddrugs om te gaan als je onder invloed bent. Ik stap de trein in die even later wegrijdt.

Onderweg probeer ik stil te zitten, maar dat gaat moeilijk dus ik ga de hele tijd verzitten. Gelukkig is het vroeg en er zit verder niemand in de coupé, ook geen conducteurs die langslopen om goeiemorgen te zeggen.

Eenmaal aangekomen op het station waar ik moet uitstappen, loop ik naar huis alsof ik aan het oefenen ben voor het wereldkampioenschap snelwandelen. Rennen kan ik niet, want dan moet ik vermoedelijk kotsen.

Ik kom thuis. De gordijnen gaan dicht, ik doe de deur goed op slot en ik leg wat handdoeken op mijn bed om het zweet op te vangen, ook pak ik een ventilator die ik op het bed richt. Ik leg de handcrème klaar en klap mijn laptop open en surf gelijk naar allerlei pornosites en andere internetpagina's om mijn zinnen te prikkelen, terwijl ik als een industriële stoommachine puf en zweet als een gek bij het rukken. Klaarkomen kan heel lang duren, maar dat is voor mij de uitdaging en het plezier ervan, onderwijl ik zo geil ben als een beer en zo strak sta als 'n bos uien.

De daaropvolgende twaalf uur bestaat de wereld slechts uit mijn furieuze gemasturbeer en de smut op het zwarte scherm. Het werkgeheugen van mijn laptop heeft moeite om de hoeveelheid vuiligheid bij te houden.

Nadat ik een keer of zeven ben klaargekomen als 'n stier, verval ik in een existentiële crisis.

Wat heeft dit allemaal voor zin? Waarom zijn we er, eigenlijk?

Dit is geen plotse filosofische inval, maar de woorden van een speedjunk die door de drugs de hele neurosoep in zijn hoofd heeft ontregeld.

De leegte die mij overvalt, is misschien de wereld op z'n puurst, ontdaan van alle franje met alleen de kille, deprimerende werkelijkheid waar geen plezier uit te halen valt. De wereld zoals deze op zichzelf is.

Ik probeer mijzelf niet met deze werkelijkheid te confronteren en probeer wat Netflix te kijken (van gamen heb ik na 12 uur wel strot vol).

Pas na uren val ik de volgende ochtend in een onrustige, droomloze slaap.

Wanneer ik met mijn brakke kop wakker wordt, besluit ik: dit is de laatste keer! Wat een troep, junkenzooi! Nee, dit is echt niet normaal!

Drie maanden later zit ik weer naar het scherm van mijn smartphone te staren.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#3
TsaarvanDrugsland zei:
Ik krijg zin om allerlei dingen te dingen.
Klik om te vergroten...
Pep in a nutshell.
TsaarvanDrugsland zei:
Het werkgeheugen van mijn laptop heeft moeite om hoeveelheid vuiligheid bij te houden.
Klik om te vergroten...
Hahaha, echt prachtig verwoord.

Leuk report over speed, uiterst herkenbaar. Zo snel mogelijk naar huis om te fappen.
Z
ZeelanddudeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Leuk verwoord allemaal :) kreeg in het begin gewoon zin om pep te bestellen 😂 heel bekend wat je neerzet.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#5
Leuk, eens een gedetailleerd report over speed. :grin:

Ik ben dus zo iemand zonder ervaring met speed en je hebt me ook niet overtuigd, maar toch leuk om zo een beetje een idee te krijgen. :)
G
GonzoGrasshopperLid
01-01-2024, 00:00
#6
Leuk report, leest lekker weg en prachtig hoe je sommige dingen omschrijft!
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#7
Wat een heerlijk report over speed, heb er goed om gelachen. :’D Love de luchtige schrijfstijl waar tegelijk wel de essentie van de drug goed uit naar voren komt. En überhaupt een prestatie om een leuk report te schrijven over pep - nou niet de meest unieke of diepgaande drug. Nice, thanks!
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#8
Mindless zei:
Leuk, eens een gedetailleerd report over speed. :grin:

Ik ben dus zo iemand zonder ervaring met speed en je hebt me ook niet overtuigd, maar toch leuk om zo een beetje een idee te krijgen. :)
Klik om te vergroten...

Snap ik. Maarre, even voor de duidelijkheid, niet iedereen gaat er als een tierelier van fappen hoor. :wink: Ikzelf vind speed als drug echt zo aseksueel als maar zijn kan. Heb nog geen middel gevonden wat er overheen gaat wat dit betreft. Geeft bij mij zowel mentaal als fysiek totaal niet de juiste ‘staat van zijn’ voor seksgerelateerde zaken, zelfs een lichte aversie als ik er dan aan denk dat ik iets op dat vlak zou moeten doen. Ik kan mij er dus ook echt totaal niets bij voorstellen dat (veel) mensen juist het tegenovergestelde hebben, grappig blijft dat toch, die individuele verschillen.
C
CerberusLid
01-01-2024, 00:00
#9
Leuk geschreven trip report! Denk de beste die ik hier al zag passeren over amfetamine!
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#10
Roze Olifant zei:
Snap ik. Maarre, even voor de duidelijkheid, niet iedereen gaat er als een tierelier van fappen hoor. :wink: Ikzelf vind speed als drug echt zo aseksueel als maar zijn kan. Geeft bij mij zowel mentaal als fysiek totaal niet de juiste ‘staat van zijn’ voor seksgerelateerde zaken, zelfs een lichte aversie als ik dan erover nadenk dat ik iets in die hoek zou moeten doen. Ik kan mij er dus ook echt totaal niets bij voorstellen dat (veel) mensen juist het tegenovergestelde hebben, grappig blijft dat toch, die individuele verschillen.
Klik om te vergroten...
Haha :laughing:

Het geobsedeerd ergens mee bezig willen zijn is er wel vrij typisch aan toch?

Een nacht overslaan ben ik geen fan van. Dat weerhoudt me er het meeste aan, samen met het snuiven dan. (gevoelige slijmvliezen...)
C
CerberusLid
01-01-2024, 00:00
#11
Mindless zei:
Een nacht overslaan ben ik geen fan van. Dat weerhoudt me er het meeste aan,
Klik om te vergroten...
Idem. Ik heb sowieso al problemen met gaan slapen discipline waardoor ik soms lang wakker lig voordat ik in slaap vat. Heb daarom geen ambitie een drug te nemen die die negatieve eigenschap aan mij nog versterkt
Maar de drug staat wel op mijn grijze lijst (= enkel als de omstandigheden heel gunstig zijn) omdat ik nieuwsgierig ben hoe een dopamine verhoger voelt vs een serotonine verhoger zoals MDMA. Denk dat het een van de weinige veilige drugs is om te proberen dan in dat genre. Misschien ooit eens als ik het al van de vroege namiddag kan proberen op een feest die tot na middernacht duurt.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#12
Mindless zei:
Haha :laughing:

Het geobsedeerd ergens mee bezig willen zijn is er wel vrij typisch aan toch?

Een nacht overslaan ben ik geen fan van. Dat weerhoudt me er het meeste aan, samen met het snuiven dan. (gevoelige slijmvliezen...)
Klik om te vergroten...

Ja dat zeker wel. Je kunt heel erg vast komen te zitten in één bezigheid of interesse. Op hogere dosissen kan dit soms ook echt wel irritant worden vind ik. Je wil stoppen omdat je door hebt dat je tijd aan het verdoen bent maar het lukt niet, iets weerhoudt je ervan, de plaat blijft hangen, de tijd vliegt, het kan je dan een tijdje helemaal overnemen. Ik kan dat bijvoorbeeld hebben met ordenen/herindelen van mapjes op de computer of kastlades ofzo. Of met zoeken naar een geschikt cadeautje voor iemand online. Of met een bepaalde game. Of met een schrijfsel, lezen over een bepaald onderwerp, een werktaak (met vaak een overdreven focus op detail), gedachtenkronkels, een bepaald soort humor. Noem maar op. Het wisselt heel erg waar je in wordt gezogen, maar bij mij is dat nooit seks. Het idee eraan raakt me niet, kan me zelfs tegenstaan en ik voel me daarnaast ook compleet fysiek onaantrekkelijk en een beetje viezig aan de pep. Nee, pepseks, dat wordt hem niet voor mij. ^^ Maar ieder zijn voorkeuren.

Ik doseer tegenwoordig wat minder hoog om de obsessieve effecten een beetje in te perken; die nemen toe met de hoeveelheid. Als een hyperfocus in lichte mate aanwezig is vind ik het niet zo storend en het kan ook wel leuk en effectief zijn om ergens even helemaal in te duiken. Maar ik hou zelf graag enigszins de controle.

Ben van mezelf al wat dwangmatig van aard, dus daar moet pep dan niet nog eens teveel overheen willen denderen. :wink:
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#13
Roze Olifant zei:
Ja dat zeker wel. Je kunt heel erg vast komen te zitten in één bezigheid of interesse. Op hogere dosissen kan dit soms ook echt wel irritant worden vind ik. Je wil stoppen omdat je door hebt dat je tijd aan het verdoen bent maar het lukt niet, iets weerhoudt je ervan, de plaat blijft hangen, de tijd vliegt, het kan je dan een tijdje helemaal overnemen. Ik kan dat bijvoorbeeld hebben met ordenen/herindelen van mapjes op de computer of kastlades ofzo. Of met zoeken naar een geschikt cadeautje voor iemand online. Of met een bepaalde game. Of met een schrijfsel, lezen over een bepaald onderwerp, een werktaak (met vaak een overdreven focus op detail), gedachtenkronkels, een bepaald soort humor. Noem maar op. Het wisselt heel erg waar je in wordt gezogen, maar bij mij is dat nooit seks. Het idee eraan raakt me niet, kan me zelfs tegenstaan en ik voel me daarnaast ook compleet fysiek onaantrekkelijk en een beetje viezig aan de pep. Nee, pepseks, dat wordt hem niet voor mij. ^^ Maar ieder zijn voorkeuren.

Ik doseer tegenwoordig wat minder hoog om de obsessieve effecten een beetje in te perken; die nemen toe met de hoeveelheid. Als een hyperfocus in lichte mate aanwezig is vind ik het niet zo storend en het kan ook wel leuk en effectief zijn om ergens even helemaal in te duiken. Maar ik hou zelf graag enigszins de controle.

Ben van mezelf al wat dwangmatig van aard, dus daar moet pep dan niet nog eens teveel overheen willen denderen. :wink:
Klik om te vergroten...
Interessant...

Ik heb van mezelf heel lichte obsessief compulsieve trekjes. Dwangneurose zeg maar. Het stelt weinig voor hoor en is ook minder geworden door de jaren. Maar dingen als een extra keer checken of de deur wel dicht zit terwijl ik donders goed weet dat dat zo is. Het voelt zo stom eigenlijk, maar het is echt dwangmatig. Gelukkig heb ik het niet ernstig en soms heb ik het ook helemaal niet.

Ik kan me dan voorstellen dat ik daar dan wel gevoelig voor zou zijn...
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik had pas al een klein stukje van je gelezen en ik vind dat je echt een geniale schrijfstijl hebt haha. Super leuk tripreport en dat over pep, echt knap hoor👌

Ik herken het obsessieve wel, maar bij pep juist niet met seks dan itt tot keta bij mij bijvoorbeeld. Met pep kan ik wel urenlang de agenda van Partyflock bekijken of andere dingen opzoeken of bekijken en helemaal in zo'n loop zitten waar het moeilijk is om uit te komen.

Ik heb net na 2 weken niet gebruikt te hebben toch toegegeven aan het duivelse stemmetje die de hele dag steeds erger werd.

Denk dat bij mij dit weekend de focus op het reorganiseren van mijn mappen en boekenkasten gaat liggen wat ik al een tijd van plan ben en maandag nuchter al mee was begonnen. Dus denk niet dat iemand op een tripreport daarvan zit te wachten haha. Maar jij moet zeker blijven schrijven! Vind het echt geweldig om te lezen! 😁
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#15
Mindless zei:
Interessant...

Ik heb van mezelf heel lichte obsessief compulsieve trekjes. Dwangneurose zeg maar. Het stelt weinig voor hoor en is ook minder geworden door de jaren. Maar dingen als een extra keer checken of de deur wel dicht zit terwijl ik donders goed weet dat dat zo is. Het voelt zo stom eigenlijk, maar het is echt dwangmatig. Gelukkig heb ik het niet ernstig en soms heb ik het ook helemaal niet.

Ik kan me dan voorstellen dat ik daar dan wel gevoelig voor zou zijn...
Klik om te vergroten...

Same here. Lichte OCD-trekjes (niet gediagnosticeerd hoor), zit ook beetje in ons gezin, de neiging. Bij mij is het niet zozeer controleren of deuren dicht zijn enzo, maar extreem perfectionisme, uit onzekerheid dwangmatig/obsessief bezig zijn met bijvoorbeeld studie- en werkgerelateerde zaken, alles altijd maar beter willen doen en daardoor permanent ontevreden zijn over mezelf. Doodvermoeiend, en het is ook totaal onzinnig en irrationeel, gewoon iets wat erin zit en waar ik nu aan werk met therapie.

Nu moet ik wel zeggen dat speed bovenstaande naar mijn idee nou net niet perse versterkt, ik krijg er over het algemeen juist een chillere mindset van. Maar je ziet het dan wel weer terug in andere kleine dingetjes, zoals dus het overdreven gaan focussen op details, blijven ordenen en structureren, etc. Ook ben ik al van kinds af aan een nagelbijter en dit wordt opvallend versterkt door speed.

Het is zeker interessant om dit soort dingen op te merken en daaruit ook globaal te kunnen afleiden hoe stoffen op bepaalde systemen en neurotransmitters inwerken. En hoe dit dus bij iedereen net anders uitpakt. Ik heb dan weer vrijwel nooit last van paranoia, nuchter niet, wanneer ik lang op ben/aan de pep zit niet. Het versterkt wat al (latent) aanwezig is; iets wat natuurlijk in principe bij heel veel drugs het geval is. :)

Beetje off-topic, maar goed, het blijft boeiend om te lezen hoe het obsessieve van pep zich bij een ander dus totaal anders kan manifesteren. Genoeg fanatieke stimfappers alleen al op dit forum te vinden. xD
H
HannekeVLid
01-01-2024, 00:00
#16
Heel interessant om te lezen hoe andere mensen dit ervaren. Als eerst van mijn kant de vraag of ik mijn ervaring met de Research Chemical 4F-MPH mag vergelijken met deze pep ervaring, ik ben wel wat gelijkenissen tegen gekomen. Maar ik wacht even of het ok is als ik hier wat neerzet...
T
TsaarvanDrugslandLid
01-01-2024, 00:00
#17
Bedankt voor alle positieve reacties! Ik schrijf graag over dingen die mij aan het hart gaan. Amfetamine is een cruel mistress, waar ik soms naar verlang maar waar ik zeker mee moet uitkijken.

Pep is een leuke ervaring, als je bereidt bent de prijs ervoor te betalen (in mijn geval: drie dagen brak zijn en nauwelijks aanspreekbaar). Het heeft inderdaad weinig tot geen hallucinatoire effecten en het brengt je ook niet in hogere sferen. Tenzij je zo veel neemt, dat je vijf dagen niet slaapt, dan heb je aardig kans op psychotische trekjes te vertonen.

Maar als een spirituele ervaring jouw ding is, zul je pep echt geen hol aan vinden. Ik heb daarentegen geen ervaring maar zware tripmiddelen als LSD, 2-CB of hoe die drugs ook allemaal moge heten. Een paar keer ectasy, dat het midden houdt tussen een pep- en tripmiddel, maar ik ging alleen een beetje dubbel zien en kleuren werden wat intenser. En dat was nog van korte duur. Naderhand stond ik gewoon hartstikke strak.
T
TechneutLid
01-01-2024, 00:00
#18
Heerlijk herkenbaar reportje!
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#19
Mooi man :grin:
C
CerberusLid
01-01-2024, 00:00
#20
TsaarvanDrugsland zei:
Pep is een leuke ervaring, als je bereidt bent de prijs ervoor te betalen (in mijn geval: drie dagen brak zijn en nauwelijks aanspreekbaar).
Klik om te vergroten...
Heb je die negatieve kater effecten eigenlijk ook als je het de eerste keer doet (of sporadisch doet) en normaal doseert volgens "het boekje"? Dus niet een nacht skipt of bijneemt enzo.
Ik hoor gemengde verhalen. Sommige zeggen dat het erger is bij speed dan bv ecstacy.
Want van ecstacy hebben ze het ook over de dinsdagdip maar de eerste en enige keer dat ik het deed viel dat heel hard mee (had ook goed gedoseerd, niet bijgenomen, goed geslapen enz)
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."