#1
Heftig zeg, damn.
Moet gelijk denken aan Bahnhof Zoo.
Moet gelijk denken aan Bahnhof Zoo.
Super interessant en een vriend van me heeft meth in bezit, maar hij wil geen shard delen, misschien maar goed ook. Ik ben wel heel benieuwd hoe het voeltWanneer je zuivere Crystal Meth shards hebt, en doordat het verkoopt als zoete broodjes is, buiten in the USA waar degelijke drugs zeldzaam zijn en de Crystal Meth vaak Crank is (slechte geproduceerde, schadelijke, heftig versneden en zwakke vorm van Crystal Meth), is er best niet zo moeilijk onversneden Crystal Meth te vinden, de nog meer potente vorm van gewone Methamfetamine, wel als je dus zulke zuivere Crystal Meth rookt, dan besef je dat 1 gram voor niet veel geld je gemakkelijk een hele week zonder ophouden als je wil zoet kan houden.
Enfin, zoet... Het is een over the top ervaring, je moet er zeker een stevige mindset voor hebben, want het effect van slechts een enkel trekje van een enkel, klein stukje kristal van nog geen halve cm. doorsnede en waarvan na die eerste trek nog 90% overblijft, dan overvalt Crystal Meth je in een fractie van een seconde met de meest euforische en stimulerende, high in je hoofd, super intense rush en het meest zalige gevoel dat het oplevert echter een rush die zo intens is dat het balanceert tussen wat je net nog aankan en wat eigenlijk net een té intense drug is - want die ene trek blijft op z'n piek voor zo'n vier tot zes uur, en ook al voel je je super zalig, het is eveneens tanden bijten omdat de intensiteit zo extreem is dat je moeite hebt met het aan te kunnen en je geest onder controle te houden - zowel het heerlijke orgasme in je geest en dat door je lichaam stroomt gaan gepaard met mega een mega intense energy boost die door je lichaam raast.
Na slechts eenmalig Crystal Meth te hebben gerookt, al is het slechts een enkele dosis, dan zal je meer dan een maand later nog altijd enorme cravings hebben en niets liever willen dan het opnieuw te doen - het is dé meest verslavende drug die ik mij kan inbeelden, niets komt in de buurt van hoe verslavend deze drug is en je kan deze drug niet af en toe blijven gebruiken, als je niet stopt, dan ben je binnen de paar maanden een zwaar verslaafde dagelijkse gebruiker.
Verder geeft het effect je super focus, denk je toch, want eigenlijk ben je scheef in je hoofd - maar je begint te tweaken, zoals dat heet, en dat wil zeggen dat eender wat, het meest onnozele en meest saaie, je uren in de ban blijft houden zonder dat je gedachten ook maar afwijken van eender wat het is waar toevallig je focus op ligt, en dat kan gemakkelijk na die piek van vier tot zes uur lang nog tot 24u lang doorgaan - de piek is voorbij maar je voelt je nog altijd heel goed.
Het probleem is, je hersenen koppelen meteen vanaf de eerste trek met die meest intense euforie waarbij de euforie van elke andere drug lijkt alsof het amper iets voorstelt (Crystal Meth maakt instant 1.500x meer dopamines los dan normaal het geval is, wat het de sterkste drug bestaande maakt), en omdat die trek je zo'n lekker gevoel geeft, je je God voelt, totale grootheidswaanzin en verlies van het maken van goede keuzes, wil je enorm graag van die glazen pijp met Meth-bowl aan het einde blijven trekken: het roken zelf, ook al piek je al, is iets dat je super zalig gaat vinden om te doen - het ritueel, het langzaam smelten van je kristalletje tot je bowl vol super witte rook zit, je pijpje roterend en de vlam niet te dichtbij zodat je het kristalletje niet kan verbranden, en dan het inhaleren wat je bij goede Meth niet eens voelt binnenkomen, en dan, het zaligste van al, daarom wil je je pijpje zo perfect mogelijk verwarmen, roteren, laten afkoelen, om dan een mega grote, super witte wolk uit blazen die als een helder witte mistbank voor je neus blijft hangen, dat is super heerlijk.
Hierdoor rook je echter, doordat je maar een mini dosis nodig heb, gauw teveel en dat maakt Crystal Meth ook meteen tot de meest dodelijke drug die er bestaat: je hart kan zo tekeer gaan dat je denkt dat het ontploffen gaat, zelfs voor super gezonde en jonge mensen met sterke weerstand is er het risico dat hun hart het begeeft, eens je op middelbare leeftijd bent is deze kans als twintig keer groter...
Veel mensen klagen dat Crystal Meth de meest evil crash geeft eens na minstens vijf dagen en nachten met slechts een enkel grammetje (genomen dat je niet stopt met bij-doseren, de hele week niet) je spul op is, en ja, ik heb het eenmaal voorgehad, maar dat was omdat ik nog moest leren hoe volledig zonder crash te kunnen eindigen.
Veel mensen slapen niet, ik slaap enkel de eerste nacht niet maar vanaf de tweede nacht wel (mensen die trouwens geen enkele slaap nemen komen terecht in wat een Meth-psychose heet en krijgen gruwelijk paranoïde, super echte, voor de persoon in kwestie heeft die geen besef meer dat wat hij op dat moment meemaakt niet echt is, hallucinaties die meestal gaan over het zien van demonische monsters die je enorm willen martelen en waar velen compleet van door het lint gaan en een groot gevaar zichzelf en anderen vormen, de realiteit zoals we die kennen bestaat voor die mensen niet meer), verder eten en drinken veel mensen al die dagen en nachten achter elkaar niet en nemen ook eens niet een dagje vrij om eens een dag je lichaam en geest wat tot rust te laten komen, als je die dingen anders aanpakt, wel eet, drinkt, eens een dagje tussen je gebruik laat en voldoende slaapt tussendoor, dan zal je een crash volledig vermijden! (behalve het kut, gedaan met roken, I want more, oh my God I need just a little bit more! - en dan begin je waar je telkens je bowl vulde met kleine schards te zoeken als bezeten naar of je nergens zelfs maar het kleinste tikkeltje kristal hebt gemorst, en je kan daar lang mee bezig zijn, in de hoop iets te vinden maar helaas, de drug is je zo kostbaar dat je wel oppast geen microgram van een kristalletje verloren te laten gaan, dan is het zaak niet meteen nieuw spul te kopen want dan is het game over).
Het is wel zo dat het een zeer schadelijke drug is, mensen die verslaafd raken en dagelijks gaan gebruiken bouwen heel snel een mega tolerantie op en zijn binnen de kortste keren twintig jaar ouder van uiterlijk en helemaal kapot - als je afkickt van Crystal Meth zeggen de meeste ex-verslaafden dat ze leeg en dood vanbinnen zijn geworden. Ook meer dan 90% van verslaafden die afkicken hervalt meteen nadat de persoon uit rehab komt meteen weer in gebruik - geen enkele andere drug heeft zo'n hoog percentage van personen die hervallen. Hun geluksstoffen zijn immers volledig opgebruikt en dit kan vele jaren duren eer dit zich begint te herstellen, zo zijn mensen die stoppen met Meth niet meer in staat enig gevoel van welzijn te voelen - uitzonderingen terzijde gelaten.
Als je ooit Crystal Meth wil roken, dan zou ik maar zorgen dat je de zuiverste en meest krachtige drugs die er bestaan buiten Meth al danig gewoon bent, eerst een medische check-up laten doen en er enkel mee experimenteren als je zeker weet dat je een sterke mindset hebt en helemaal niet verslavingsgevoelig bent - anders is slechts eenmalig genoeg om meteen verslaafd te zijn!
Telkens ik weer eens een grammetje heb besef ik dat ik niet verder kan gaan qua drugs dan de teug die ik van plan ben om te nemen, en ik ben altijd lichtjes bang voor wat gaat komen - maar vanaf je die teug doet is die angst totaal weg en ben je meer euforisch dan je je kan inbeelden!
Het is de meest gestoorde drug die er is, naar mijn mening, vooral door de vele zuivere bronnen, de lage prijs en hoe lang een mini-dosis doorwerkt maakt het een heel goedkope drug met de meest lange werking van alle drugs, veel mensen geraken zo makkelijk aan genoeg goed spul om het genoeg te doen om zo verslaafd te zijn.
Weet dat Crystal Meth elke keer opnieuw koorddansen is, en als je valt, dan is de afgrond diep - dus wees onbevreesd als je deze drug ooit probeert, want verder kan je niet gaan dan deze drug op elk vlak, by far the most heavenly yet deadly drug that if you can try it once or just a few times and never again will give you the most over the top euphoric rush that is beyond all imagination! But if you roll the dice, go all the way or not all! (CB)
Bij mij is het tweaken nu enkele dagen en een nacht geen seconde los te komen van mijn laptop en tegen iedereen op facebook, op ieder forum, iedere chatbox gewoon niet te kunnen stoppen met typen - het is zo goed als onmogelijk je hiertegen te verzetten, maar ergens is het nodig, want die major energy boost, ja, die energie moet je door gewoon de hele tijd actief door te gaan kwijt want anders stapelt teveel energie zich op en ga je die energy boost niet aankunnen - dus het tweaken heeft, zolang je genoeg slaapt zodat niet in Meth psychose komt, zeker zijn praktisch nut - ook verzet het je je gedachten want als je ook maar vijf minuten eens even niets doet - als je weer even enkele teugen bijneemt bv. dan begint je geest al te worstelen met de over the top intense rush.
Be aware, this drug is no joke and makes Heroin look like candy for little kids, and I've been on Heroin for about twenty years, and nothing about what was before Meth the last drug you would usually turn to, Heroin, compares to how hard Meth will hit you, swallow you up and spit you right back out, Crystal Meth is actually a drug that is too strong for us to handle, so probably no stronger drug will ever arise, or you would be dead (at least as far as uppers go, this will be the ultimate high!).
ps: ik gebruik het schat ik ongeveer een half jaar, na de eerste keer heb ik drie maanden gewacht het nog eens te doen, toen heb anderhalve maand gewacht en toen besloten het twee maal per maand te doen en niet meer dan 1 gram telkens, ondertussen zijn de cravings tussen mijn twee keer gebruik in zo intens dat ik er eigenlijk elke dag de hele dag aan denk, clipjes kijk over Meth, er dingen over lees, erover fantaseer, met een leeg pijpje doe alsof ik een hit neem, ik droom er zelfs over! Ik weet dat als dit nu niet de laatste keer is dat ik gebruik, dat ik dan binnen de maand iedere dag gebruik, zo intens is de verslaving. Ik ben wel blij het ervaren te hebben, het had leuk geweest het nog te kunnen blijven volhouden, maar ik zie voor mij geen toekomst weggelegd waarin ik volledig binnen de kortste tijd tot een hoopje totaal mentaal en lichamelijk gesloopt in de Hel terechtgekomen verloren ziel ben.
Zo, je leest niet veel uit de eerste hand over Crystal Meth, het is dan ook amper aanwezig in Europa en vooral in the USA, Mexico, Canada en Australië heel populair. Als je beslist het eens te doen, be afraid, very afraid, en zelfs als je niet in God gelooft, zoals ik, doe toch maar een gebedje voor je die eerste teug ooit doet, enjoy the ride and don't go crazy and just hope that you will survive! Cheers!
Hier kan ik helaas niet over mee pratenps: DMT is Love!
Johnny ook niet meer, althans niet op dit forum (al 4 jaar weg).Hier kan ik helaas niet over mee praten
Doet me denken aan die leipe film. Waar the cook zichzelf opblaast. Ik blijf er iig ver van weg dit spul. Vind het wel eng dat het steeds vaker word geproduceerd in NL. Veel labs die gevonden worden met cartel invloed.De pseudo-efedrine is de stof die CM zo krachtig maakt, daardoor is het zo'n toxische drug, kristallen geven niks zekerheid over kwaliteit, het verschil tussen M en CM is dat CM veel hoger geconcentreerd is en door een ander productieproces wordt gefabriceerd. De meeste CM wordt in the USA gemaakt in home made CM lab's, door mensen zonder kennis van chemie en dit is allesbehalve makkelijk in die zin dat het heel gevaarlijk is - vele lab's exploderen, daarom ook de slechte kwaliteit van CM in the USA genaamd Crank. Goede CM zoals die ik altijd kocht komt van Mexico, het walhalla van de CM productie waar vele en grote, professionele lab's zuivere Ice produceren waarvan ze de vraag amper kunnen bijbenen (vandaar de vele Crank). Iedereen kan Crank maken, weinigen highest quality CM.
Johnny ook niet meer, althans niet op dit forum (al 4 jaar weg).
Ik dacht hij is een keer sneaky proberen te infiltreren maar hij doet het dus vaker? Wat een mannetje die Johnny.Af en toe komt hij terug met het zoveelste account wat weer bomvol verzinselen staat. Pathologisch leugenaar en enorme grootheidswanen die dude.
Hoewel in dit verhaal nog wel de nodige nuttige info staat, gebaseerd op eigen ervaringen die toen wrs. nog wel de waarheid betroffen.
Ik dacht hij is een keer sneaky proberen te infiltreren maar hij doet het dus vaker? Wat een mannetje die Johnny.
Spun?Doet me denken aan die leipe film. Waar the cook zichzelf opblaast. Ik blijf er iig ver van weg dit spul. Vind het wel eng dat het steeds vaker word geproduceerd in NL. Veel labs die gevonden worden met cartel invloed.
Af en toe komt hij terug met het zoveelste account wat weer bomvol verzinselen staat. Pathologisch leugenaar en enorme grootheidswanen die dude.
Hoewel in dit verhaal nog wel de nodige nuttige info staat, gebaseerd op eigen ervaringen die toen wrs. nog wel de waarheid betroffen.
Ja volgens mij zoiets.Spun?
Heb nou jaren later zelf een aantal keer geprobeerd meth te roken, zal zeker niet zo puur zijn als dat van het verhaal maar het is zeker wel lekker, snap ook heel goed hoe mensen hier makkelijk verslaafd aan kunnen raken
Die schijnt wel heftig te zijn he? Zou je meth aanraden voor een feestje of festival?Heb je ook een comedown ervaren?
Dat alles verdrietig en hopeloos wordt?
Nee zelf heb ik daar nooit last van, heb gister zon 6 potjes gerookt nu voor de 5e keer ofzo maar heb nooit de dag erna dat ik me slecht voel of meer wil ofzoHeb je ook een comedown ervaren?
Dat alles verdrietig en hopeloos wordt?
Die schijnt wel heftig te zijn he? Zou je meth aanraden voor een feestje of festival?
Nee zelf heb ik daar nooit last van, heb gister zon 6 potjes gerookt nu voor de 5e keer ofzo maar heb nooit de dag erna dat ik me slecht voel of meer wil ofzo
Eerder ook een informatie/waarschuwingspost dan een trip report maar vond het wel erg interessant om het te lezen.
Nog gok ik dat n,n dmt het kwa heftigheid wel zal overwinnen maar de grootste dopamine-releaser is by far Meth. Kan ook niet voorstellen hoe goed het zou moeten voelen. Het trekt mij niet aan in ieder geval (gelukkig).
Nogmaals, interessant. Gevaarlijk goedje.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."