Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsCrystal Meth 98% roken - meest krachtige drug by far mogelijk! Te intens!

Crystal Meth 98% roken - meest krachtige drug by far mogelijk! Te intens!

97 antwoorden
47 weergaven
18-5-2026
*
*.exe2.0Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Heftig zeg, damn.

Moet gelijk denken aan Bahnhof Zoo.
C
Charlonize

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik snap sowieso niet dat mensen überhaupt aan de meth gaan, maar ik kan er met mijn kop al helemaal niet bij dat mensen na het lezen van dit soort verhalen er nog aan denken om het te gebruiken en zeggen "dan maar slikken".

Hoe werkt dat precies? Is het leven zonder drugs dan zo grijs en zijn de hersenen al zo ver aangetast dat alleen een drug als meth het leven nog kleur geeft?

Ook erg om te lezen dat iemand zich verslaafd maakt aan deze meuk en dan alsnog zegt "Ik ben wel blij het ervaren te hebben". Ik ben erg benieuwd hoe Johny Snow er nu aan toe is en of hij nog leeft en ik hoop dat zijn verhaal voor velen een goede waarschuwing is.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik snap ook niet dat mensen hier aan beginnen. Beetje hetzelfde als voor een auto springen en verbaasd raken dat je wat breekt of dood gaat.... Met meth is het eerder garantie dan uitzondering dat het misgaat.
A
Aron Kurwa777Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Johnny Snow zei:
Wanneer je zuivere Crystal Meth shards hebt, en doordat het verkoopt als zoete broodjes is, buiten in the USA waar degelijke drugs zeldzaam zijn en de Crystal Meth vaak Crank is (slechte geproduceerde, schadelijke, heftig versneden en zwakke vorm van Crystal Meth), is er best niet zo moeilijk onversneden Crystal Meth te vinden, de nog meer potente vorm van gewone Methamfetamine, wel als je dus zulke zuivere Crystal Meth rookt, dan besef je dat 1 gram voor niet veel geld je gemakkelijk een hele week zonder ophouden als je wil zoet kan houden.

Enfin, zoet... Het is een over the top ervaring, je moet er zeker een stevige mindset voor hebben, want het effect van slechts een enkel trekje van een enkel, klein stukje kristal van nog geen halve cm. doorsnede en waarvan na die eerste trek nog 90% overblijft, dan overvalt Crystal Meth je in een fractie van een seconde met de meest euforische en stimulerende, high in je hoofd, super intense rush en het meest zalige gevoel dat het oplevert echter een rush die zo intens is dat het balanceert tussen wat je net nog aankan en wat eigenlijk net een té intense drug is - want die ene trek blijft op z'n piek voor zo'n vier tot zes uur, en ook al voel je je super zalig, het is eveneens tanden bijten omdat de intensiteit zo extreem is dat je moeite hebt met het aan te kunnen en je geest onder controle te houden - zowel het heerlijke orgasme in je geest en dat door je lichaam stroomt gaan gepaard met mega een mega intense energy boost die door je lichaam raast.

Na slechts eenmalig Crystal Meth te hebben gerookt, al is het slechts een enkele dosis, dan zal je meer dan een maand later nog altijd enorme cravings hebben en niets liever willen dan het opnieuw te doen - het is dé meest verslavende drug die ik mij kan inbeelden, niets komt in de buurt van hoe verslavend deze drug is en je kan deze drug niet af en toe blijven gebruiken, als je niet stopt, dan ben je binnen de paar maanden een zwaar verslaafde dagelijkse gebruiker.

Verder geeft het effect je super focus, denk je toch, want eigenlijk ben je scheef in je hoofd - maar je begint te tweaken, zoals dat heet, en dat wil zeggen dat eender wat, het meest onnozele en meest saaie, je uren in de ban blijft houden zonder dat je gedachten ook maar afwijken van eender wat het is waar toevallig je focus op ligt, en dat kan gemakkelijk na die piek van vier tot zes uur lang nog tot 24u lang doorgaan - de piek is voorbij maar je voelt je nog altijd heel goed.

Het probleem is, je hersenen koppelen meteen vanaf de eerste trek met die meest intense euforie waarbij de euforie van elke andere drug lijkt alsof het amper iets voorstelt (Crystal Meth maakt instant 1.500x meer dopamines los dan normaal het geval is, wat het de sterkste drug bestaande maakt), en omdat die trek je zo'n lekker gevoel geeft, je je God voelt, totale grootheidswaanzin en verlies van het maken van goede keuzes, wil je enorm graag van die glazen pijp met Meth-bowl aan het einde blijven trekken: het roken zelf, ook al piek je al, is iets dat je super zalig gaat vinden om te doen - het ritueel, het langzaam smelten van je kristalletje tot je bowl vol super witte rook zit, je pijpje roterend en de vlam niet te dichtbij zodat je het kristalletje niet kan verbranden, en dan het inhaleren wat je bij goede Meth niet eens voelt binnenkomen, en dan, het zaligste van al, daarom wil je je pijpje zo perfect mogelijk verwarmen, roteren, laten afkoelen, om dan een mega grote, super witte wolk uit blazen die als een helder witte mistbank voor je neus blijft hangen, dat is super heerlijk.

Hierdoor rook je echter, doordat je maar een mini dosis nodig heb, gauw teveel en dat maakt Crystal Meth ook meteen tot de meest dodelijke drug die er bestaat: je hart kan zo tekeer gaan dat je denkt dat het ontploffen gaat, zelfs voor super gezonde en jonge mensen met sterke weerstand is er het risico dat hun hart het begeeft, eens je op middelbare leeftijd bent is deze kans als twintig keer groter...

Veel mensen klagen dat Crystal Meth de meest evil crash geeft eens na minstens vijf dagen en nachten met slechts een enkel grammetje (genomen dat je niet stopt met bij-doseren, de hele week niet) je spul op is, en ja, ik heb het eenmaal voorgehad, maar dat was omdat ik nog moest leren hoe volledig zonder crash te kunnen eindigen.

Veel mensen slapen niet, ik slaap enkel de eerste nacht niet maar vanaf de tweede nacht wel (mensen die trouwens geen enkele slaap nemen komen terecht in wat een Meth-psychose heet en krijgen gruwelijk paranoïde, super echte, voor de persoon in kwestie heeft die geen besef meer dat wat hij op dat moment meemaakt niet echt is, hallucinaties die meestal gaan over het zien van demonische monsters die je enorm willen martelen en waar velen compleet van door het lint gaan en een groot gevaar zichzelf en anderen vormen, de realiteit zoals we die kennen bestaat voor die mensen niet meer), verder eten en drinken veel mensen al die dagen en nachten achter elkaar niet en nemen ook eens niet een dagje vrij om eens een dag je lichaam en geest wat tot rust te laten komen, als je die dingen anders aanpakt, wel eet, drinkt, eens een dagje tussen je gebruik laat en voldoende slaapt tussendoor, dan zal je een crash volledig vermijden! (behalve het kut, gedaan met roken, I want more, oh my God I need just a little bit more! - en dan begin je waar je telkens je bowl vulde met kleine schards te zoeken als bezeten naar of je nergens zelfs maar het kleinste tikkeltje kristal hebt gemorst, en je kan daar lang mee bezig zijn, in de hoop iets te vinden maar helaas, de drug is je zo kostbaar dat je wel oppast geen microgram van een kristalletje verloren te laten gaan, dan is het zaak niet meteen nieuw spul te kopen want dan is het game over).

Het is wel zo dat het een zeer schadelijke drug is, mensen die verslaafd raken en dagelijks gaan gebruiken bouwen heel snel een mega tolerantie op en zijn binnen de kortste keren twintig jaar ouder van uiterlijk en helemaal kapot - als je afkickt van Crystal Meth zeggen de meeste ex-verslaafden dat ze leeg en dood vanbinnen zijn geworden. Ook meer dan 90% van verslaafden die afkicken hervalt meteen nadat de persoon uit rehab komt meteen weer in gebruik - geen enkele andere drug heeft zo'n hoog percentage van personen die hervallen. Hun geluksstoffen zijn immers volledig opgebruikt en dit kan vele jaren duren eer dit zich begint te herstellen, zo zijn mensen die stoppen met Meth niet meer in staat enig gevoel van welzijn te voelen - uitzonderingen terzijde gelaten.

Als je ooit Crystal Meth wil roken, dan zou ik maar zorgen dat je de zuiverste en meest krachtige drugs die er bestaan buiten Meth al danig gewoon bent, eerst een medische check-up laten doen en er enkel mee experimenteren als je zeker weet dat je een sterke mindset hebt en helemaal niet verslavingsgevoelig bent - anders is slechts eenmalig genoeg om meteen verslaafd te zijn!

Telkens ik weer eens een grammetje heb besef ik dat ik niet verder kan gaan qua drugs dan de teug die ik van plan ben om te nemen, en ik ben altijd lichtjes bang voor wat gaat komen - maar vanaf je die teug doet is die angst totaal weg en ben je meer euforisch dan je je kan inbeelden!

Het is de meest gestoorde drug die er is, naar mijn mening, vooral door de vele zuivere bronnen, de lage prijs en hoe lang een mini-dosis doorwerkt maakt het een heel goedkope drug met de meest lange werking van alle drugs, veel mensen geraken zo makkelijk aan genoeg goed spul om het genoeg te doen om zo verslaafd te zijn.

Weet dat Crystal Meth elke keer opnieuw koorddansen is, en als je valt, dan is de afgrond diep - dus wees onbevreesd als je deze drug ooit probeert, want verder kan je niet gaan dan deze drug op elk vlak, by far the most heavenly yet deadly drug that if you can try it once or just a few times and never again will give you the most over the top euphoric rush that is beyond all imagination! But if you roll the dice, go all the way or not all! (CB)

Bij mij is het tweaken nu enkele dagen en een nacht geen seconde los te komen van mijn laptop en tegen iedereen op facebook, op ieder forum, iedere chatbox gewoon niet te kunnen stoppen met typen - het is zo goed als onmogelijk je hiertegen te verzetten, maar ergens is het nodig, want die major energy boost, ja, die energie moet je door gewoon de hele tijd actief door te gaan kwijt want anders stapelt teveel energie zich op en ga je die energy boost niet aankunnen - dus het tweaken heeft, zolang je genoeg slaapt zodat niet in Meth psychose komt, zeker zijn praktisch nut - ook verzet het je je gedachten want als je ook maar vijf minuten eens even niets doet - als je weer even enkele teugen bijneemt bv. dan begint je geest al te worstelen met de over the top intense rush.

Be aware, this drug is no joke and makes Heroin look like candy for little kids, and I've been on Heroin for about twenty years, and nothing about what was before Meth the last drug you would usually turn to, Heroin, compares to how hard Meth will hit you, swallow you up and spit you right back out, Crystal Meth is actually a drug that is too strong for us to handle, so probably no stronger drug will ever arise, or you would be dead (at least as far as uppers go, this will be the ultimate high!).

ps: ik gebruik het schat ik ongeveer een half jaar, na de eerste keer heb ik drie maanden gewacht het nog eens te doen, toen heb anderhalve maand gewacht en toen besloten het twee maal per maand te doen en niet meer dan 1 gram telkens, ondertussen zijn de cravings tussen mijn twee keer gebruik in zo intens dat ik er eigenlijk elke dag de hele dag aan denk, clipjes kijk over Meth, er dingen over lees, erover fantaseer, met een leeg pijpje doe alsof ik een hit neem, ik droom er zelfs over! Ik weet dat als dit nu niet de laatste keer is dat ik gebruik, dat ik dan binnen de maand iedere dag gebruik, zo intens is de verslaving. Ik ben wel blij het ervaren te hebben, het had leuk geweest het nog te kunnen blijven volhouden, maar ik zie voor mij geen toekomst weggelegd waarin ik volledig binnen de kortste tijd tot een hoopje totaal mentaal en lichamelijk gesloopt in de Hel terechtgekomen verloren ziel ben.

Zo, je leest niet veel uit de eerste hand over Crystal Meth, het is dan ook amper aanwezig in Europa en vooral in the USA, Mexico, Canada en Australië heel populair. Als je beslist het eens te doen, be afraid, very afraid, en zelfs als je niet in God gelooft, zoals ik, doe toch maar een gebedje voor je die eerste teug ooit doet, enjoy the ride and don't go crazy and just hope that you will survive! Cheers!
Klik om te vergroten...
Super interessant en een vriend van me heeft meth in bezit, maar hij wil geen shard delen, misschien maar goed ook. Ik ben wel heel benieuwd hoe het voelt
A
Aron Kurwa777Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Johnny Snow zei:
ps: DMT is Love!
Klik om te vergroten...
Hier kan ik helaas niet over mee praten
S
SneeuwStormLid
01-01-2024, 00:00
#6
Aron Kurwa777 zei:
Hier kan ik helaas niet over mee praten
Klik om te vergroten...
Johnny ook niet meer, althans niet op dit forum (al 4 jaar weg).
C
ChefCurryLid
01-01-2024, 00:00
#7
Johnny Snow zei:
De pseudo-efedrine is de stof die CM zo krachtig maakt, daardoor is het zo'n toxische drug, kristallen geven niks zekerheid over kwaliteit, het verschil tussen M en CM is dat CM veel hoger geconcentreerd is en door een ander productieproces wordt gefabriceerd. De meeste CM wordt in the USA gemaakt in home made CM lab's, door mensen zonder kennis van chemie en dit is allesbehalve makkelijk in die zin dat het heel gevaarlijk is - vele lab's exploderen, daarom ook de slechte kwaliteit van CM in the USA genaamd Crank. Goede CM zoals die ik altijd kocht komt van Mexico, het walhalla van de CM productie waar vele en grote, professionele lab's zuivere Ice produceren waarvan ze de vraag amper kunnen bijbenen (vandaar de vele Crank). Iedereen kan Crank maken, weinigen highest quality CM.
Klik om te vergroten...
Doet me denken aan die leipe film. Waar the cook zichzelf opblaast. Ik blijf er iig ver van weg dit spul. Vind het wel eng dat het steeds vaker word geproduceerd in NL. Veel labs die gevonden worden met cartel invloed.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#8
SneeuwStorm zei:
Johnny ook niet meer, althans niet op dit forum (al 4 jaar weg).
Klik om te vergroten...

Af en toe komt hij terug met het zoveelste account wat weer bomvol verzinselen staat. Pathologisch leugenaar en enorme grootheidswanen die dude.

Hoewel in dit verhaal nog wel de nodige nuttige info staat, gebaseerd op eigen ervaringen die toen wrs. nog wel de waarheid betroffen.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#9
Roze Olifant zei:
Af en toe komt hij terug met het zoveelste account wat weer bomvol verzinselen staat. Pathologisch leugenaar en enorme grootheidswanen die dude.

Hoewel in dit verhaal nog wel de nodige nuttige info staat, gebaseerd op eigen ervaringen die toen wrs. nog wel de waarheid betroffen.
Klik om te vergroten...
Ik dacht hij is een keer sneaky proberen te infiltreren maar hij doet het dus vaker? Wat een mannetje die Johnny.
C
ChefCurryLid
01-01-2024, 00:00
#10
Dirkjan zei:
Ik dacht hij is een keer sneaky proberen te infiltreren maar hij doet het dus vaker? Wat een mannetje die Johnny.
Klik om te vergroten...
I
InhoudsopgaveLid
01-01-2024, 00:00
#11
ChefCurry zei:
Doet me denken aan die leipe film. Waar the cook zichzelf opblaast. Ik blijf er iig ver van weg dit spul. Vind het wel eng dat het steeds vaker word geproduceerd in NL. Veel labs die gevonden worden met cartel invloed.
Klik om te vergroten...
Spun?
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#12
Roze Olifant zei:
Af en toe komt hij terug met het zoveelste account wat weer bomvol verzinselen staat. Pathologisch leugenaar en enorme grootheidswanen die dude.

Hoewel in dit verhaal nog wel de nodige nuttige info staat, gebaseerd op eigen ervaringen die toen wrs. nog wel de waarheid betroffen.
Klik om te vergroten...

Hij was wel echt goed in het opschrijven van tripreports, maar het werd uiteindelijk echt heel erg vaag met hem.

Persoonlijke info online knallen en helemaal in de kreukels zowel lichamelijk als geestelijk.

J.Snow , als je dit leest, het ga je goed!
C
ChefCurryLid
01-01-2024, 00:00
#13
Inhoudsopgave zei:
Spun?
Klik om te vergroten...
Ja volgens mij zoiets.
M
MennoLid
01-01-2024, 00:00
#14
Heb nou jaren later zelf een aantal keer geprobeerd meth te roken, zal zeker niet zo puur zijn als dat van het verhaal maar het is zeker wel lekker, snap ook heel goed hoe mensen hier makkelijk verslaafd aan kunnen raken
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#15
Menno zei:
Heb nou jaren later zelf een aantal keer geprobeerd meth te roken, zal zeker niet zo puur zijn als dat van het verhaal maar het is zeker wel lekker, snap ook heel goed hoe mensen hier makkelijk verslaafd aan kunnen raken
Klik om te vergroten...

Heb je ook een comedown ervaren?

Dat alles verdrietig en hopeloos wordt?
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#16
Casrus zei:
Heb je ook een comedown ervaren?

Dat alles verdrietig en hopeloos wordt?
Klik om te vergroten...
Die schijnt wel heftig te zijn he? Zou je meth aanraden voor een feestje of festival?
M
MennoLid
01-01-2024, 00:00
#17
Casrus zei:
Heb je ook een comedown ervaren?

Dat alles verdrietig en hopeloos wordt?
Klik om te vergroten...
Nee zelf heb ik daar nooit last van, heb gister zon 6 potjes gerookt nu voor de 5e keer ofzo maar heb nooit de dag erna dat ik me slecht voel of meer wil ofzo
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#18
FredKroket zei:
Die schijnt wel heftig te zijn he? Zou je meth aanraden voor een feestje of festival?
Klik om te vergroten...

Ja. Als je weet dat je het aan kunt, en nadien niet in de auto stapt (óf midden in de stad op de fiets, zoals ik).

Comedown is vooral heel heftig bij IV, en wordt minder erg als je slim genoeg bent om tijdens de trip voldoende goed te eten en te drinken, maar de meth laat je denken dat het niet nodig is, en erna eten lijkt niet te werken, heb ik gehoord.

Zorg ook dat je een paar dagen vrij hebt erna.

Menno zei:
Nee zelf heb ik daar nooit last van, heb gister zon 6 potjes gerookt nu voor de 5e keer ofzo maar heb nooit de dag erna dat ik me slecht voel of meer wil ofzo
Klik om te vergroten...

Toen ik de eerste keer IV deed, was het een date van één nacht. Toen vloog mijn gastheer naar zijn Europese geboorteland en was ik nog twee dagen wakker zonder te eten.

Eerst voelde ik Hammer Horror en daarna was
de comedown 1e Wereldoorlog droevig.

De tweede keer IV bleven we in zijn woning en hadden we uitgebreid gekookt en namen voldoende rust en sliepen zelfs.

Géén horror.

In de tweede week van juli heb weer gerookt
en dat werd weer een feest van 3 dagen. Wel met eten en slapen. Droefenis was wel een beetje erger dan normaal maar niet problematisch.
D
DunkLid
01-01-2024, 00:00
#19
Fantastisch geschreven! Het enigste waar ik Crystal Meth van kende, was Breaking Bad... Maar om het eens te horen van een ervaren persoon is zo veel leerzamer!
J
Johnny SnowLid
01-01-2024, 00:00
#20
Yaizer zei:
Eerder ook een informatie/waarschuwingspost dan een trip report maar vond het wel erg interessant om het te lezen.

Nog gok ik dat n,n dmt het kwa heftigheid wel zal overwinnen maar de grootste dopamine-releaser is by far Meth. Kan ook niet voorstellen hoe goed het zou moeten voelen. Het trekt mij niet aan in ieder geval (gelukkig).

Nogmaals, interessant. Gevaarlijk goedje.
Klik om te vergroten...

Neen, DMT is super intens, maar zolang je tegen trippen kan is het niet iets waar je zes uur lang echt op je tanden moet bijten omdat je een rush hebt die een ijzeren geest vergt om jezelf onder controle te houden, er zijn heel veel gevallen bekend van mensen die door de intensiteit gewoon mentaal beginnen te flippen - DMT is zot, zeker de eerste keer als je niet weet wat te verwachten, en stel dat iemand freakt van DMT dan is het twintig minuten later compleet voorbij, dat vergt niet hetzelfde stamina dan dat je zes uur lang je moeite moet doen om je niet over te geven aan totaal uit je dak te gaan, en omdat je hart al zo aan het racen is, is je niet kalm kunnen houden tijdens die rush potentieel dodelijk doordat je je hart, bloeddruk, drug in de hersenen en de kans op een hartaanval, hersenbloeding, shock,... exponentieel doet toenemen, en door het freaken gaan vele mensen in angst-psychose, hun geest verliest de grip op de realiteit door overstimulatie.

Als je niet weet dat een enkel shardje genoeg is om van te teugen, als je je huiswerk niet heb gedaan, dan ga je niet verwachten dat dat kleine kristalletje genoeg en doe je er meerdere in, wat de eerste trek veel te intens maakt, en dan bel maar alvast, als je nog kan, de ambulance.

DMT is een drug die tot de limiet gaat qua psychedelica wss, maar het heeft niet die wolk van de vele grote en zeer ernstige risico's die je neemt, je gaat niet dood van een DMT trip, maar de meest dodelijke, bijna onhandelbaar (voor sterke geesten dan nog) omdat het te intens is gewoon, en de kans op vele ernstige en gevaarlijke psychische stoornissen en het feit dat je vanaf de eerste keer al sterk in je schoenen moet staan om niet meteen nieuwe te bestellen.

DMT is dansen met de grenzen van de realiteit en de hersenen etc..., Crystal Meth roken is dansen met de Duivel: DMT geeft geen cravings om meteen opnieuw en vaak te gebruiken, je voelt je achteraf ook niet zo dat je urenlang naar het kleinste stofje DMT dat misschien ergens gevallen is wanneer je DMT op is - eens je urenlang naar een kristalletje van al is maar twee mm. hebt liggen zoeken en je daarna zo stevig verlangt naar een nieuwe dosis terwijl je tijdens en na gebruik er van de eerste trek uitziet als een lijk, je ogen zijn beangstigend en je pupillen en ogen lijken zo groot en puilen zo uit dat ze precies uit je kop gaan springen, je kaken vallen helemaal in, eten lukt niet veel je valt met een sessie al acht kilo of meer af, je ziet lijkbleek, hebt wallen van hier tot in Tokyo, en dan komt de depressie opzetten, en dan, en dat heb je met DMT niet, DMT laat je vol verwondering achter, na crystal voel je dat je al sinds je begon te roken naast het heerlijke ook een heel duistere, demonische ervaring hebt die beangstigend is - er was een experiment met meth verslaafden in de USA, en hen werd twintig euro voor meth geboden of honderd euro voor crack, bijna iedere verslaafde, ondanks dat het de heftigste verslaving mogelijk is, koos voor de honderd dollar (geen euro, foutje-) voor crack en niet voor de meth verslaving, wat duidelijk toont hoe bewust zelfs de meest verslaafde is dat hij iets doet dat een inherent soort evil in zich draagt.

Geloof me, DMT heb ik vaak gedaan, jarenlang, maar Meth is buiten proportie.

No offense!
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."