Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsCrystal Meth 98% roken - meest krachtige drug by far mogelijk! Te intens!

Crystal Meth 98% roken - meest krachtige drug by far mogelijk! Te intens!

97 antwoorden
49 weergaven
18-5-2026
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Bedankt voor de waarschuwing. Misschien weerhoud je er iemand mee.
Ik vind het wel erg om te lezen dat er voor jou geen reden lijkt om af te kicken en je de hoop hebt opgegeven.
W

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
Wahine
Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Dit word wel een lang verhaal.... Begonnen ben ik in Duitsland, met hasj roken toen ik 16 jaar was. Begin 80 kwam ik in de uitgaanswereld in aanraking met heroïne. Dat was de tijd van David Bowie, Lou Reed. Heroïne en coke werd door veel popsterren verheerlijkt. Je bent jong, naïef en vooral nieuwsgierig. Mijn vrienden gebruikten vrijwel allemaal. Ik voelde mij onbegrepen door mijn ouders die altijd maar aan het zeuren waren over een goede opleiding etc.
Je voelt je ergens bijhoren als je drugs gebruikt en je voelt je ontzettend cool.
Tot dat ik de eerste keer dopeziek werd. Van afkickverschijnselen had ik wel gehoord maar ik wist niet dat het zo erg was. In Duitsland had je in die tijd helemaal niets, geen methadon, niets en de artsen, voor hun was dat ook helemaal nieuw. Ook al is de heroïne in Duitsland uitgevonden. Denk aan al die SS'ers die aan de morfine verslaafd waren.

De heroïne in Duitsland was van slechte kwaliteit en mega duur.
Al gauw kwam ik in Duitsland met de wet in aanraking en belande meerdere keren in de gefangenis. Daar was het cold turkey afkicken. Vreselijk dat gevoel van angstig, ziek en alleen in een cel te zitten.
Ze stelden mij voor "therapie ipv straf" zo hoefte je de straf niet uit te zitten maar kon naar een kliniek. Daar was alles op totale abstinence gericht. De Duitsers zagen drugsgebruikers als het laagste van de gezelschap aan. Ik kon dat niet zonder dope, ik was altijd zwak wat dat aangaat. Mijn ouders schaamden zich dood voor mij en ik schande mij ook voor de buurt en iedereen. Vreselijk voor mijn ouders, hun enigst dochter aan de drugs. Mijn beide ouders zijn als gebroken mensen gestorven waarvoor ik mij altijd schuldig zal voelen.

Ik ging in een sexclub werken om de drugs te kunnen betalen. Daar verdiende ik veel geld maar in Duitsland waren de drugs waardeloos dus ik ging naar Amsterdam. Daar waren in die tijd een paar methadon doctors. Ze schreven rezepten uit voor rohypnol en methadon. Je moest de doc een geeltje betalen en in de apotheek kreeg je je pillen die je privé moest betalen. Die methadondocter was al in de 80. Echt een unicum. In de spreekkamer zaten mensen van over de hele wereld. Reporters van overal kwamen om de verslaafde junkies te interviewen bij de methadondoctor. De kranten in Duitsland stonden vol ervan hoe Amsterdam het drugsprobleem aanpakte. Iedereen die verslaafd was kwam toen naar Amsterdam. Vooral veel verslaafden uit Duitsland. Het ging bijna geen dag voorbij dat je van dode Duitsers horde. De drugs in Amsterdam waren veel sterker dan in Duitsland. Ik persoonlijk heb maar 1keer een overdosis gehad van een speedball. Gewoon bolletjes die ik op straat gekocht had. Het is zo gebeurd met je, zeker als je spuit.
Mijn geld verdiende ik ook in Amsterdam in de prostitutie. Dat heb ik zeker tot me 50ste gedaan ☹ Je stopt helemaal af. Alles draait om geld verdienen en scoren.
Sinds mijn man die ook verslaafd was jaren geleden overleden is aan longkanker ben ik overgegaan van eerst spuiten naar roken op snuiven. Door dat spuiten kreeg ik hepatitis C, gelukkig geen hiv zoals vele andere spuiters. Inmiddels ben ik van de hepatitis genezen nadat ik in 2013 een kuur van 3 maanden kreeg. God wat was ik blij dat die C weg was. Ik ben niet meer besmettelijk. Vrijwel iedereen die ik ken had of heeft hepatitis C en/of hiv.
De meeste gebruikers die ik uit de jaren 80/90 ken zijn inmiddels dood. Ik ken persoonlijk maar een iemand die voorgoed gestopt is en ook nooit meer gebruikt heeft. Echt waar, blijft ervan af, zeker van de heroïne.
Ik denk soms hoe zal het verder gaan, loop ik straks nog achter de rollator achter de heroïne aan.
Ik heb het geluk dat ik uit een rijk nest kom en mij ouders onlangs alles goed voor mij gezorgd hebben en ik mijn drugs nu ook zonder prostitutie kan betalen. Maar daar ben ik echt een uitzondering, geloof mij! De meesten zitten ergens bij het leger des heils in een kamertje.
Het vechten tegen mijn verslaving heb ik opgegeven. Bijna niemand in mijn omgeving weet dat ik zwaar verslaafd ben, op een paar mensen na.
Sinds ik gestopt ben met vrijwel alle drugscontacten ben ik erg eenzaam en helaas heb ik niets moois meer in mijn leven waarvoor het de moeite is om te stoppen. Ik heb zware copd met longemfyseem en ben afgekeurd. Ik kan niet zo veel meer waardoor ik depressief geworden ben.

De laatste tijd hoor je steeds vaker dat heroine weer in opkomst is bij jongeren. Vooral ook in Amerika zijn veel fentanyl, oxicodon, oxinormverslaafden. De artsen hebben het veelvuldig voorgeschreven, maar ook hier. Krijg je geen rezept meer blijft alleen nog de illegale markt.
Dus mensen blijf van de opiaten ver vandaan als je geen slaaf wilt zijn! Al naar een paar weken gebruiken kom je er niet meer vanaf.
Zoek iets waarmee je je leven kunt invullen. Volg een opleiding, ga sporten, sticht een gezin of wat dan ook. Makkelijk gezegd he 😜
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Wahine zei:
Dit word wel een lang verhaal.... Begonnen ben ik in Duitsland, met hasj roken toen ik 16 jaar was. Begin 80 kwam ik in de uitgaanswereld in aanraking met heroïne. Dat was de tijd van David Bowie, Lou Reed. Heroïne en coke werd door veel popsterren verheerlijkt. Je bent jong, naïef en vooral nieuwsgierig. Mijn vrienden gebruikten vrijwel allemaal. Ik voelde mij onbegrepen door mijn ouders die altijd maar aan het zeuren waren over een goede opleiding etc.
Je voelt je ergens bijhoren als je drugs gebruikt en je voelt je ontzettend cool.
Tot dat ik de eerste keer dopeziek werd. Van afkickverschijnselen had ik wel gehoord maar ik wist niet dat het zo erg was. In Duitsland had je in die tijd helemaal niets, geen methadon, niets en de artsen, voor hun was dat ook helemaal nieuw. Ook al is de heroïne in Duitsland uitgevonden. Denk aan al die SS'ers die aan de morfine verslaafd waren.

De heroïne in Duitsland was van slechte kwaliteit en mega duur.
Al gauw kwam ik in Duitsland met de wet in aanraking en belande meerdere keren in de gefangenis. Daar was het cold turkey afkicken. Vreselijk dat gevoel van angstig, ziek en alleen in een cel te zitten.
Ze stelden mij voor "therapie ipv straf" zo hoefte je de straf niet uit te zitten maar kon naar een kliniek. Daar was alles op totale abstinence gericht. De Duitsers zagen drugsgebruikers als het laagste van de gezelschap aan. Ik kon dat niet zonder dope, ik was altijd zwak wat dat aangaat. Mijn ouders schaamden zich dood voor mij en ik schande mij ook voor de buurt en iedereen. Vreselijk voor mijn ouders, hun enigst dochter aan de drugs. Mijn beide ouders zijn als gebroken mensen gestorven waarvoor ik mij altijd schuldig zal voelen.

Ik ging in een sexclub werken om de drugs te kunnen betalen. Daar verdiende ik veel geld maar in Duitsland waren de drugs waardeloos dus ik ging naar Amsterdam. Daar waren in die tijd een paar methadon doctors. Ze schreven rezepten uit voor rohypnol en methadon. Je moest de doc een geeltje betalen en in de apotheek kreeg je je pillen die je privé moest betalen. Die methadondocter was al in de 80. Echt een unicum. In de spreekkamer zaten mensen van over de hele wereld. Reporters van overal kwamen om de verslaafde junkies te interviewen bij de methadondoctor. De kranten in Duitsland stonden vol ervan hoe Amsterdam het drugsprobleem aanpakte. Iedereen die verslaafd was kwam toen naar Amsterdam. Vooral veel verslaafden uit Duitsland. Het ging bijna geen dag voorbij dat je van dode Duitsers horde. De drugs in Amsterdam waren veel sterker dan in Duitsland. Ik persoonlijk heb maar 1keer een overdosis gehad van een speedball. Gewoon bolletjes die ik op straat gekocht had. Het is zo gebeurd met je, zeker als je spuit.
Mijn geld verdiende ik ook in Amsterdam in de prostitutie. Dat heb ik zeker tot me 50ste gedaan ☹ Je stopt helemaal af. Alles draait om geld verdienen en scoren.
Sinds mijn man die ook verslaafd was jaren geleden overleden is aan longkanker ben ik overgegaan van eerst spuiten naar roken op snuiven. Door dat spuiten kreeg ik hepatitis C, gelukkig geen hiv zoals vele andere spuiters. Inmiddels ben ik van de hepatitis genezen nadat ik in 2013 een kuur van 3 maanden kreeg. God wat was ik blij dat die C weg was. Ik ben niet meer besmettelijk. Vrijwel iedereen die ik ken had of heeft hepatitis C en/of hiv.
De meeste gebruikers die ik uit de jaren 80/90 ken zijn inmiddels dood. Ik ken persoonlijk maar een iemand die voorgoed gestopt is en ook nooit meer gebruikt heeft. Echt waar, blijft ervan af, zeker van de heroïne.
Ik denk soms hoe zal het verder gaan, loop ik straks nog achter de rollator achter de heroïne aan.
Ik heb het geluk dat ik uit een rijk nest kom en mij ouders onlangs alles goed voor mij gezorgd hebben en ik mijn drugs nu ook zonder prostitutie kan betalen. Maar daar ben ik echt een uitzondering, geloof mij! De meesten zitten ergens bij het leger des heils in een kamertje.
Het vechten tegen mijn verslaving heb ik opgegeven. Bijna niemand in mijn omgeving weet dat ik zwaar verslaafd ben, op een paar mensen na.
Sinds ik gestopt ben met vrijwel alle drugscontacten ben ik erg eenzaam en helaas heb ik niets moois meer in mijn leven waarvoor het de moeite is om te stoppen. Ik heb zware copd met longemfyseem en ben afgekeurd. Ik kan niet zo veel meer waardoor ik depressief geworden ben.

De laatste tijd hoor je steeds vaker dat heroine weer in opkomst is bij jongeren. Vooral ook in Amerika zijn veel fentanyl, oxicodon, oxinormverslaafden. De artsen hebben het veelvuldig voorgeschreven, maar ook hier. Krijg je geen rezept meer blijft alleen nog de illegale markt.
Dus mensen blijf van de opiaten ver vandaan als je geen slaaf wilt zijn! Al naar een paar weken gebruiken kom je er niet meer vanaf.
Zoek iets waarmee je je leven kunt invullen. Volg een opleiding, ga sporten, sticht een gezin of wat dan ook. Makkelijk gezegd he 😜
Klik om te vergroten...

sterkte Wahine ( hug )
W
WahineLid
01-01-2024, 00:00
#4
Revolutionair zei:
Zo onschuldig is dat wietroken helemaal niet.
Is een fabeltje dat mensen zeggen dat er nog nooit iemand aan is gestorven.
Longkanker is vaak door te veel blowen.

Bekijk bijlage 4729

https://www.jellinek.nl/vraag-antwoord/waarom-zijn-hasj-en-wiet-schadelijk-voor-de-longen/
Klik om te vergroten...
Volkomen gelijk. Longkanker, copd etc., wiet is helaas niet zo onschuldig dan veel mensen denken. Vapen is iets beter dan een jointje te roken met tabak erbij. Je hebt veel minder wiet nodig en 'de stoned' is vind ik persoonlijk veel lekkerder. Maar ook vapen is niet zo onschuldig.
W
WahineLid
01-01-2024, 00:00
#5
Natozlato zei:
@Wahine kunt u niet met het geld wat u van uw ouders heeft geërfd naar het buitenland gaan? Ergens in de natuur opnieuw beginnen?
Het is nooit te laat.
Sterkte ermee.
Klik om te vergroten...
Bedankt voor je reactie en medeleven. Zo makkelijk is het allemaal niet, in me eentje naar het buitenland, dat is niets voor mij en door de copd kan ik helaas niet zoveel meer.
Helaas merk je pas naar je 45ste dat je longen beschadigd zijn.
*
*.exe2.0Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Heftig zeg, damn.

Moet gelijk denken aan Bahnhof Zoo.
C
CharlonizeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik snap sowieso niet dat mensen überhaupt aan de meth gaan, maar ik kan er met mijn kop al helemaal niet bij dat mensen na het lezen van dit soort verhalen er nog aan denken om het te gebruiken en zeggen "dan maar slikken".

Hoe werkt dat precies? Is het leven zonder drugs dan zo grijs en zijn de hersenen al zo ver aangetast dat alleen een drug als meth het leven nog kleur geeft?

Ook erg om te lezen dat iemand zich verslaafd maakt aan deze meuk en dan alsnog zegt "Ik ben wel blij het ervaren te hebben". Ik ben erg benieuwd hoe Johny Snow er nu aan toe is en of hij nog leeft en ik hoop dat zijn verhaal voor velen een goede waarschuwing is.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik snap ook niet dat mensen hier aan beginnen. Beetje hetzelfde als voor een auto springen en verbaasd raken dat je wat breekt of dood gaat.... Met meth is het eerder garantie dan uitzondering dat het misgaat.
A
Aron Kurwa777Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Johnny Snow zei:
Wanneer je zuivere Crystal Meth shards hebt, en doordat het verkoopt als zoete broodjes is, buiten in the USA waar degelijke drugs zeldzaam zijn en de Crystal Meth vaak Crank is (slechte geproduceerde, schadelijke, heftig versneden en zwakke vorm van Crystal Meth), is er best niet zo moeilijk onversneden Crystal Meth te vinden, de nog meer potente vorm van gewone Methamfetamine, wel als je dus zulke zuivere Crystal Meth rookt, dan besef je dat 1 gram voor niet veel geld je gemakkelijk een hele week zonder ophouden als je wil zoet kan houden.

Enfin, zoet... Het is een over the top ervaring, je moet er zeker een stevige mindset voor hebben, want het effect van slechts een enkel trekje van een enkel, klein stukje kristal van nog geen halve cm. doorsnede en waarvan na die eerste trek nog 90% overblijft, dan overvalt Crystal Meth je in een fractie van een seconde met de meest euforische en stimulerende, high in je hoofd, super intense rush en het meest zalige gevoel dat het oplevert echter een rush die zo intens is dat het balanceert tussen wat je net nog aankan en wat eigenlijk net een té intense drug is - want die ene trek blijft op z'n piek voor zo'n vier tot zes uur, en ook al voel je je super zalig, het is eveneens tanden bijten omdat de intensiteit zo extreem is dat je moeite hebt met het aan te kunnen en je geest onder controle te houden - zowel het heerlijke orgasme in je geest en dat door je lichaam stroomt gaan gepaard met mega een mega intense energy boost die door je lichaam raast.

Na slechts eenmalig Crystal Meth te hebben gerookt, al is het slechts een enkele dosis, dan zal je meer dan een maand later nog altijd enorme cravings hebben en niets liever willen dan het opnieuw te doen - het is dé meest verslavende drug die ik mij kan inbeelden, niets komt in de buurt van hoe verslavend deze drug is en je kan deze drug niet af en toe blijven gebruiken, als je niet stopt, dan ben je binnen de paar maanden een zwaar verslaafde dagelijkse gebruiker.

Verder geeft het effect je super focus, denk je toch, want eigenlijk ben je scheef in je hoofd - maar je begint te tweaken, zoals dat heet, en dat wil zeggen dat eender wat, het meest onnozele en meest saaie, je uren in de ban blijft houden zonder dat je gedachten ook maar afwijken van eender wat het is waar toevallig je focus op ligt, en dat kan gemakkelijk na die piek van vier tot zes uur lang nog tot 24u lang doorgaan - de piek is voorbij maar je voelt je nog altijd heel goed.

Het probleem is, je hersenen koppelen meteen vanaf de eerste trek met die meest intense euforie waarbij de euforie van elke andere drug lijkt alsof het amper iets voorstelt (Crystal Meth maakt instant 1.500x meer dopamines los dan normaal het geval is, wat het de sterkste drug bestaande maakt), en omdat die trek je zo'n lekker gevoel geeft, je je God voelt, totale grootheidswaanzin en verlies van het maken van goede keuzes, wil je enorm graag van die glazen pijp met Meth-bowl aan het einde blijven trekken: het roken zelf, ook al piek je al, is iets dat je super zalig gaat vinden om te doen - het ritueel, het langzaam smelten van je kristalletje tot je bowl vol super witte rook zit, je pijpje roterend en de vlam niet te dichtbij zodat je het kristalletje niet kan verbranden, en dan het inhaleren wat je bij goede Meth niet eens voelt binnenkomen, en dan, het zaligste van al, daarom wil je je pijpje zo perfect mogelijk verwarmen, roteren, laten afkoelen, om dan een mega grote, super witte wolk uit blazen die als een helder witte mistbank voor je neus blijft hangen, dat is super heerlijk.

Hierdoor rook je echter, doordat je maar een mini dosis nodig heb, gauw teveel en dat maakt Crystal Meth ook meteen tot de meest dodelijke drug die er bestaat: je hart kan zo tekeer gaan dat je denkt dat het ontploffen gaat, zelfs voor super gezonde en jonge mensen met sterke weerstand is er het risico dat hun hart het begeeft, eens je op middelbare leeftijd bent is deze kans als twintig keer groter...

Veel mensen klagen dat Crystal Meth de meest evil crash geeft eens na minstens vijf dagen en nachten met slechts een enkel grammetje (genomen dat je niet stopt met bij-doseren, de hele week niet) je spul op is, en ja, ik heb het eenmaal voorgehad, maar dat was omdat ik nog moest leren hoe volledig zonder crash te kunnen eindigen.

Veel mensen slapen niet, ik slaap enkel de eerste nacht niet maar vanaf de tweede nacht wel (mensen die trouwens geen enkele slaap nemen komen terecht in wat een Meth-psychose heet en krijgen gruwelijk paranoïde, super echte, voor de persoon in kwestie heeft die geen besef meer dat wat hij op dat moment meemaakt niet echt is, hallucinaties die meestal gaan over het zien van demonische monsters die je enorm willen martelen en waar velen compleet van door het lint gaan en een groot gevaar zichzelf en anderen vormen, de realiteit zoals we die kennen bestaat voor die mensen niet meer), verder eten en drinken veel mensen al die dagen en nachten achter elkaar niet en nemen ook eens niet een dagje vrij om eens een dag je lichaam en geest wat tot rust te laten komen, als je die dingen anders aanpakt, wel eet, drinkt, eens een dagje tussen je gebruik laat en voldoende slaapt tussendoor, dan zal je een crash volledig vermijden! (behalve het kut, gedaan met roken, I want more, oh my God I need just a little bit more! - en dan begin je waar je telkens je bowl vulde met kleine schards te zoeken als bezeten naar of je nergens zelfs maar het kleinste tikkeltje kristal hebt gemorst, en je kan daar lang mee bezig zijn, in de hoop iets te vinden maar helaas, de drug is je zo kostbaar dat je wel oppast geen microgram van een kristalletje verloren te laten gaan, dan is het zaak niet meteen nieuw spul te kopen want dan is het game over).

Het is wel zo dat het een zeer schadelijke drug is, mensen die verslaafd raken en dagelijks gaan gebruiken bouwen heel snel een mega tolerantie op en zijn binnen de kortste keren twintig jaar ouder van uiterlijk en helemaal kapot - als je afkickt van Crystal Meth zeggen de meeste ex-verslaafden dat ze leeg en dood vanbinnen zijn geworden. Ook meer dan 90% van verslaafden die afkicken hervalt meteen nadat de persoon uit rehab komt meteen weer in gebruik - geen enkele andere drug heeft zo'n hoog percentage van personen die hervallen. Hun geluksstoffen zijn immers volledig opgebruikt en dit kan vele jaren duren eer dit zich begint te herstellen, zo zijn mensen die stoppen met Meth niet meer in staat enig gevoel van welzijn te voelen - uitzonderingen terzijde gelaten.

Als je ooit Crystal Meth wil roken, dan zou ik maar zorgen dat je de zuiverste en meest krachtige drugs die er bestaan buiten Meth al danig gewoon bent, eerst een medische check-up laten doen en er enkel mee experimenteren als je zeker weet dat je een sterke mindset hebt en helemaal niet verslavingsgevoelig bent - anders is slechts eenmalig genoeg om meteen verslaafd te zijn!

Telkens ik weer eens een grammetje heb besef ik dat ik niet verder kan gaan qua drugs dan de teug die ik van plan ben om te nemen, en ik ben altijd lichtjes bang voor wat gaat komen - maar vanaf je die teug doet is die angst totaal weg en ben je meer euforisch dan je je kan inbeelden!

Het is de meest gestoorde drug die er is, naar mijn mening, vooral door de vele zuivere bronnen, de lage prijs en hoe lang een mini-dosis doorwerkt maakt het een heel goedkope drug met de meest lange werking van alle drugs, veel mensen geraken zo makkelijk aan genoeg goed spul om het genoeg te doen om zo verslaafd te zijn.

Weet dat Crystal Meth elke keer opnieuw koorddansen is, en als je valt, dan is de afgrond diep - dus wees onbevreesd als je deze drug ooit probeert, want verder kan je niet gaan dan deze drug op elk vlak, by far the most heavenly yet deadly drug that if you can try it once or just a few times and never again will give you the most over the top euphoric rush that is beyond all imagination! But if you roll the dice, go all the way or not all! (CB)

Bij mij is het tweaken nu enkele dagen en een nacht geen seconde los te komen van mijn laptop en tegen iedereen op facebook, op ieder forum, iedere chatbox gewoon niet te kunnen stoppen met typen - het is zo goed als onmogelijk je hiertegen te verzetten, maar ergens is het nodig, want die major energy boost, ja, die energie moet je door gewoon de hele tijd actief door te gaan kwijt want anders stapelt teveel energie zich op en ga je die energy boost niet aankunnen - dus het tweaken heeft, zolang je genoeg slaapt zodat niet in Meth psychose komt, zeker zijn praktisch nut - ook verzet het je je gedachten want als je ook maar vijf minuten eens even niets doet - als je weer even enkele teugen bijneemt bv. dan begint je geest al te worstelen met de over the top intense rush.

Be aware, this drug is no joke and makes Heroin look like candy for little kids, and I've been on Heroin for about twenty years, and nothing about what was before Meth the last drug you would usually turn to, Heroin, compares to how hard Meth will hit you, swallow you up and spit you right back out, Crystal Meth is actually a drug that is too strong for us to handle, so probably no stronger drug will ever arise, or you would be dead (at least as far as uppers go, this will be the ultimate high!).

ps: ik gebruik het schat ik ongeveer een half jaar, na de eerste keer heb ik drie maanden gewacht het nog eens te doen, toen heb anderhalve maand gewacht en toen besloten het twee maal per maand te doen en niet meer dan 1 gram telkens, ondertussen zijn de cravings tussen mijn twee keer gebruik in zo intens dat ik er eigenlijk elke dag de hele dag aan denk, clipjes kijk over Meth, er dingen over lees, erover fantaseer, met een leeg pijpje doe alsof ik een hit neem, ik droom er zelfs over! Ik weet dat als dit nu niet de laatste keer is dat ik gebruik, dat ik dan binnen de maand iedere dag gebruik, zo intens is de verslaving. Ik ben wel blij het ervaren te hebben, het had leuk geweest het nog te kunnen blijven volhouden, maar ik zie voor mij geen toekomst weggelegd waarin ik volledig binnen de kortste tijd tot een hoopje totaal mentaal en lichamelijk gesloopt in de Hel terechtgekomen verloren ziel ben.

Zo, je leest niet veel uit de eerste hand over Crystal Meth, het is dan ook amper aanwezig in Europa en vooral in the USA, Mexico, Canada en Australië heel populair. Als je beslist het eens te doen, be afraid, very afraid, en zelfs als je niet in God gelooft, zoals ik, doe toch maar een gebedje voor je die eerste teug ooit doet, enjoy the ride and don't go crazy and just hope that you will survive! Cheers!
Klik om te vergroten...
Super interessant en een vriend van me heeft meth in bezit, maar hij wil geen shard delen, misschien maar goed ook. Ik ben wel heel benieuwd hoe het voelt
A
Aron Kurwa777Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Johnny Snow zei:
ps: DMT is Love!
Klik om te vergroten...
Hier kan ik helaas niet over mee praten
S
SneeuwStormLid
01-01-2024, 00:00
#11
Aron Kurwa777 zei:
Hier kan ik helaas niet over mee praten
Klik om te vergroten...
Johnny ook niet meer, althans niet op dit forum (al 4 jaar weg).
C
ChefCurryLid
01-01-2024, 00:00
#12
Johnny Snow zei:
De pseudo-efedrine is de stof die CM zo krachtig maakt, daardoor is het zo'n toxische drug, kristallen geven niks zekerheid over kwaliteit, het verschil tussen M en CM is dat CM veel hoger geconcentreerd is en door een ander productieproces wordt gefabriceerd. De meeste CM wordt in the USA gemaakt in home made CM lab's, door mensen zonder kennis van chemie en dit is allesbehalve makkelijk in die zin dat het heel gevaarlijk is - vele lab's exploderen, daarom ook de slechte kwaliteit van CM in the USA genaamd Crank. Goede CM zoals die ik altijd kocht komt van Mexico, het walhalla van de CM productie waar vele en grote, professionele lab's zuivere Ice produceren waarvan ze de vraag amper kunnen bijbenen (vandaar de vele Crank). Iedereen kan Crank maken, weinigen highest quality CM.
Klik om te vergroten...
Doet me denken aan die leipe film. Waar the cook zichzelf opblaast. Ik blijf er iig ver van weg dit spul. Vind het wel eng dat het steeds vaker word geproduceerd in NL. Veel labs die gevonden worden met cartel invloed.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#13
SneeuwStorm zei:
Johnny ook niet meer, althans niet op dit forum (al 4 jaar weg).
Klik om te vergroten...

Af en toe komt hij terug met het zoveelste account wat weer bomvol verzinselen staat. Pathologisch leugenaar en enorme grootheidswanen die dude.

Hoewel in dit verhaal nog wel de nodige nuttige info staat, gebaseerd op eigen ervaringen die toen wrs. nog wel de waarheid betroffen.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#14
Roze Olifant zei:
Af en toe komt hij terug met het zoveelste account wat weer bomvol verzinselen staat. Pathologisch leugenaar en enorme grootheidswanen die dude.

Hoewel in dit verhaal nog wel de nodige nuttige info staat, gebaseerd op eigen ervaringen die toen wrs. nog wel de waarheid betroffen.
Klik om te vergroten...
Ik dacht hij is een keer sneaky proberen te infiltreren maar hij doet het dus vaker? Wat een mannetje die Johnny.
C
ChefCurryLid
01-01-2024, 00:00
#15
Dirkjan zei:
Ik dacht hij is een keer sneaky proberen te infiltreren maar hij doet het dus vaker? Wat een mannetje die Johnny.
Klik om te vergroten...
I
InhoudsopgaveLid
01-01-2024, 00:00
#16
ChefCurry zei:
Doet me denken aan die leipe film. Waar the cook zichzelf opblaast. Ik blijf er iig ver van weg dit spul. Vind het wel eng dat het steeds vaker word geproduceerd in NL. Veel labs die gevonden worden met cartel invloed.
Klik om te vergroten...
Spun?
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#17
Roze Olifant zei:
Af en toe komt hij terug met het zoveelste account wat weer bomvol verzinselen staat. Pathologisch leugenaar en enorme grootheidswanen die dude.

Hoewel in dit verhaal nog wel de nodige nuttige info staat, gebaseerd op eigen ervaringen die toen wrs. nog wel de waarheid betroffen.
Klik om te vergroten...

Hij was wel echt goed in het opschrijven van tripreports, maar het werd uiteindelijk echt heel erg vaag met hem.

Persoonlijke info online knallen en helemaal in de kreukels zowel lichamelijk als geestelijk.

J.Snow , als je dit leest, het ga je goed!
C
ChefCurryLid
01-01-2024, 00:00
#18
Inhoudsopgave zei:
Spun?
Klik om te vergroten...
Ja volgens mij zoiets.
M
MennoLid
01-01-2024, 00:00
#19
Heb nou jaren later zelf een aantal keer geprobeerd meth te roken, zal zeker niet zo puur zijn als dat van het verhaal maar het is zeker wel lekker, snap ook heel goed hoe mensen hier makkelijk verslaafd aan kunnen raken
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#20
Menno zei:
Heb nou jaren later zelf een aantal keer geprobeerd meth te roken, zal zeker niet zo puur zijn als dat van het verhaal maar het is zeker wel lekker, snap ook heel goed hoe mensen hier makkelijk verslaafd aan kunnen raken
Klik om te vergroten...

Heb je ook een comedown ervaren?

Dat alles verdrietig en hopeloos wordt?
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."