Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsCrystal Meth 98% roken - meest krachtige drug by far mogelijk! Te intens!

Crystal Meth 98% roken - meest krachtige drug by far mogelijk! Te intens!

97 antwoorden
46 weergaven
18-5-2026
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#1
Mag ik vragen waarom je er mee begonnen bent,? En hoe je dit al deze jaren vol hebt kunnen houden?
Alleen al dit vind ik een ware kunst, erg fijn er maar weinig die dit kunnen zeggen!
L

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
Levensgenieter🌈
Lid
01-01-2024, 00:00
#2
@Wahine kunt u niet met het geld wat u van uw ouders heeft geërfd naar het buitenland gaan? Ergens in de natuur opnieuw beginnen?
Het is nooit te laat.
Sterkte ermee.
I
Incubi666Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Mooi geschreven toch wil ik het eens ervaren maar dan wel nasaal niet token zit daar enig verschil in. Qua euforie werking etc?
I
Incubi666Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Incubi666 zei:
Mooi geschreven toch wil ik het eens ervaren maar dan wel nasaal niet token zit daar enig verschil in. Qua euforie werking etc?
Klik om te vergroten...
Antwoord iemand verschil tussen roken en snuiven.
Want basen vind ik van coke ook zonde 15-30min fun
U
Undercover BusterLid
01-01-2024, 00:00
#5
Oud topic. Zie echter nog enige recente reactie,

Mijn vraag is dan, hoe gaat het nu 2 jaar later met je?

2 jaar terug gebruikte je het nog niet zo lang denk ik, niet goed gelezen.

Wat ik wel las is dat je zei dat in the states meth niet zulke goede kwaliteit was, daar ben ik het niet echt mee eens maar oke.
Daar is de kwaliteit hetzelfde als hier doorgaans zover ik weet.

Maar de vraag is dus hoe gaat het nu met je??

Meth is echt dikke troep en een verwoestende drugs, vergelijkbaar met heroïne en crack.
Denk jaar of 15 geleden dat ik hier mensen het zag gaan gebruiken. Weet je waar hun nu zitten?
Stuk voor stuk? In klinieken, psychisch helemaal leip, schizofreen.
Werkelijk niemand van hun die nu nog een normaal leven heeft!

Excuses voor mijn botte reactie maar het stukje wat ik las was het verheerlijken van meth. Zeker, heel leuk, leuke drugs!
Maar ikken niemand die er niet aan ten onder is gegaan.

Vandaar mijn vraag : hoe denk je er nu 2 jaar later over en hoe sta je er nu voor in het leven?
Al wat ik wil zeggen is : mensen kijk er mee uit en begin er niet aan!

Melk de witte motor, coke de witte sloper, maar meth? Pfffff
Verder oordeel ik niet. Maar ben wel benieuwd naar reactie van persoon in kwestie die het nu 2 jaar geleden gebruikte!
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#6
Je kan methamfetamine ook oraal innemen, wat veel minder cravings veroorzaakt.

Ik snap nooit zo goed waarom mensen het per se moeten roken. Lijkt me niet dat daar echt een uitgebreide kosten/baten-analyse aan vooraf is gegaan.

Een redacteur van VICE heeft het een keer uitgeprobeerd, las ik:
https://www.vice.com/nl/article/qvy...m-te-voelen-wat-dat-spul-nou-echt-met-je-doet
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Johnny Snow heeft een ban voor het leven en kan niet meer reageren.

Wel heb ik via via vernomen dat hij was afgekickt maar dat er nu toch weer terugvallen zijn.
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#8
acht.zes zei:
Johnny Snow heeft een ban voor het leven en kan niet meer reageren.

Wel heb ik via via vernomen dat hij was afgekickt maar dat er nu toch weer terugvallen zijn.
Klik om te vergroten...
Ik zag het in de ban post, maar waarom? Of is dat niet duidelijk?
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Schelden, beledigen en dergelijke.
C
CasaanLid
01-01-2024, 00:00
#10
Wat is er mis met dergelijke?
I
Incubi666Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Oké slikken gaat het worden dus dan gaan we dat eens proberen. Als het lijkt op speed Mdma etc heerlijk
v
verwonderingLid
01-01-2024, 00:00
#12
Incubi666 zei:
Oké slikken gaat het worden dus dan gaan we dat eens proberen. Als het lijkt op speed Mdma etc heerlijk
Klik om te vergroten...
Ik kan me moeilijk voorstellen dat je het verhaal van Johnny leest en alsnog besluit dat het een goed idee is om het te proberen. Maar goed, ieder zijn ding. Ik hoop dat het je brengt wat je zoekt.
I
Incubi666Lid
01-01-2024, 00:00
#13
verwondering zei:
Ik kan me moeilijk voorstellen dat je het verhaal van Johnny leest en alsnog besluit dat het een goed idee is om het te proberen. Maar goed, ieder zijn ding. Ik hoop dat het je brengt wat je zoekt.
Klik om te vergroten...
Ik hoop het wel alleen het is vrij schaars in Nederland dus kan even duren maar a la ik het heb dan komt er zeker een report
U
Undercover BusterLid
01-01-2024, 00:00
#14
Begin er niet aan....

We kennen heroïne ja? Zou je dat gaan proberen?

Misschien wel, je goed recht. Ik oordeel niet.

Verstandig? NEEN!!!!

Je gaat een gok nemen waarbij de kansen ENORM in je nadeel zijn. Dus waarom ermee beginnen?
Omdat het je leuk lijkt? Please....

Laat me je de ervaring besparen en bij deze vertellen dat het in principe niets meer is dan hele kr@chtige speed.
Neem dan wat meer speed.
Zelfde ervaring, of toch zeker als speed spuiten, wat ik overigens ook zwaar afraad!

Denk nu eens na mensen.

Drugsgebruik is leuk, recreatief gebruik.
Ga je Crack, Heroïne of Meth proberen dan neem je een enorm risico om heel je leven te vergallen.
Is dat wat je wilt?? Zo ja dan ga je gang!
Wil je dat niet? Begin er dan niet aan! Verdomme zeg! Denk niet dat jij sterker bent dan die drugs! Dat ben je niet!
Hoeveel voorbeelden wil je hebben zeg? Kom op joh.
Ook niet 1 keer. Denk ff na. Het begint allemaal met 1 keer!
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#15
Undercover Buster zei:
Begin er niet aan....

We kennen heroïne ja? Zou je dat gaan proberen?

Misschien wel, je goed recht. Ik oordeel niet.

Verstandig? NEEN!!!!

Je gaat een gok nemen waarbij de kansen ENORM in je nadeel zijn. Dus waarom ermee beginnen?
Omdat het je leuk lijkt? Please....

Laat me je de ervaring besparen en bij deze vertellen dat het in principe niets meer is dan hele kr@chtige speed.
Neem dan wat meer speed.
Zelfde ervaring, of toch zeker als speed spuiten, wat ik overigens ook zwaar afraad!

Denk nu eens na mensen.

Drugsgebruik is leuk, recreatief gebruik.
Ga je Crack, Heroïne of Meth proberen dan neem je een enorm risico om heel je leven te vergallen.
Is dat wat je wilt?? Zo ja dan ga je gang!
Wil je dat niet? Begin er dan niet aan! Verdomme zeg! Denk niet dat jij sterker bent dan die drugs! Dat ben je niet!
Hoeveel voorbeelden wil je hebben zeg? Kom op joh.
Ook niet 1 keer. Denk ff na. Het begint allemaal met 1 keer!
Klik om te vergroten...
Onlangs dat het zeker allemaal een heel groot risico met zich mee brengt, zie ik heroine echt niet in de zelfde catogorie. Het is allemaal super verslavend maar Meth is next level. Afhankelijk van de manier waarop je het gebruik (roa) is heroine (mits je niet al verslaafd bent) niet in een keer verslavend. Meth wel. Ik zou zeer zeker eerder heroine doen dan Meth, zeker omdat downers niet mijn ding zijn. Het hangt af per persoon maar aan meth zou ik nooit beginnen.
I
Incubi666Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Of ik heroïne wil proberen ach als ik ergens h4 zou kunnen krijgen waarom niet. Als het niet te snuiven valt.
Ik ken heroïne paar keer gedaan oxycodon ook. Zat toen op 70mg per dag viel nog vrij meem
Speed is wel leuker effect dat wel maar downer upper beide leuke en helpt je nare ervaren des levens vergeten.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#17
70 mg oxcycodon ? Dat is voor mij een speldeknopje....als je werkelijk wilt weten, hoe deze "artsenheroine" werkt, dan is in mijn geval ( 75 kg) eerder 200 mg een leuke rush...maar, doe dit liever niet, het is eigenlijk veel te lekker!
CM, ik trof destijds in de kliniek iemand die dit goedje 1 x geprobeerd had.
Afblijven zei hij. Veel te lekker spul...
Dat was, en is voor mij voldoende info geweest, om dat idd na te laten.
Sommige dingen moet je echt, gewoon niet en nooit doen. al ben je nóg zo nieuwsgierig, als een echte ervaring deskundige dit zegt, dan moet je hun waarschuwing ter harte nemen.
Ik vond de report van Johnny Snow erg interessant. Eigenlijk jammer dat hij geband is.....
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#18
Erowido zei:
Ik kanje al als ervaringsdeskundigen vertellen dat als je eenmaal verslaafd bent, er je hele leven wel nog craving kan krijgen, al is het niet voor altijd bij dezelfde sterkte.
Klik om te vergroten...

Dat is helemaal niet waar..
Ken zoveel mensen die veralaafd waren aan blowen maar als ze het al ruiken worden ze misselijk.

Die hebben nul komma nul cravings!
Om maar even een voorbeeld te noemen.
Zullen ze wel in de kliniek hebben verteld..

Jmths zei:
Het is natuurlijk niet zwart wit maar het dilemma is dat als je het als ziekte gaat benoemen men er vanuit gaat dat er niets aan te doen valt en vervallen mensen al snel in een slachtofferrol. Als je er vanuit gaat dat het niet te 'genezen' valt zal een persoon zichzelf vaak automatisch gaan bevestigen.
Klik om te vergroten...

Dus dat, sommige mensen zijn ergens gewoon helemaal klaar mee op een gegeven moment.
Is gewoon mogelijk en gebeurd vaak genoeg
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#19
Verslaafd zijn aan blowen, dat is echt wel wat anders, dan een drank, of opiaten verslaving.
Daarmee wil ik niet zeggen, dat blowen niet heel naar verslavend kan zijn, maar één geestelijke EN een lichamelijke afhankelijkheid tezamen, het is laten we zeggen andere koek. Jazeker!
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#20
Wahine zei:
Dit word wel een lang verhaal.... Begonnen ben ik in Duitsland, met hasj roken toen ik 16 jaar was. Begin 80 kwam ik in de uitgaanswereld in aanraking met heroïne. Dat was de tijd van David Bowie, Lou Reed. Heroïne en coke werd door veel popsterren verheerlijkt. Je bent jong, naïef en vooral nieuwsgierig. Mijn vrienden gebruikten vrijwel allemaal. Ik voelde mij onbegrepen door mijn ouders die altijd maar aan het zeuren waren over een goede opleiding etc.
Je voelt je ergens bijhoren als je drugs gebruikt en je voelt je ontzettend cool.
Tot dat ik de eerste keer dopeziek werd. Van afkickverschijnselen had ik wel gehoord maar ik wist niet dat het zo erg was. In Duitsland had je in die tijd helemaal niets, geen methadon, niets en de artsen, voor hun was dat ook helemaal nieuw. Ook al is de heroïne in Duitsland uitgevonden. Denk aan al die SS'ers die aan de morfine verslaafd waren.

De heroïne in Duitsland was van slechte kwaliteit en mega duur.
Al gauw kwam ik in Duitsland met de wet in aanraking en belande meerdere keren in de gefangenis. Daar was het cold turkey afkicken. Vreselijk dat gevoel van angstig, ziek en alleen in een cel te zitten.
Ze stelden mij voor "therapie ipv straf" zo hoefte je de straf niet uit te zitten maar kon naar een kliniek. Daar was alles op totale abstinence gericht. De Duitsers zagen drugsgebruikers als het laagste van de gezelschap aan. Ik kon dat niet zonder dope, ik was altijd zwak wat dat aangaat. Mijn ouders schaamden zich dood voor mij en ik schande mij ook voor de buurt en iedereen. Vreselijk voor mijn ouders, hun enigst dochter aan de drugs. Mijn beide ouders zijn als gebroken mensen gestorven waarvoor ik mij altijd schuldig zal voelen.

Ik ging in een sexclub werken om de drugs te kunnen betalen. Daar verdiende ik veel geld maar in Duitsland waren de drugs waardeloos dus ik ging naar Amsterdam. Daar waren in die tijd een paar methadon doctors. Ze schreven rezepten uit voor rohypnol en methadon. Je moest de doc een geeltje betalen en in de apotheek kreeg je je pillen die je privé moest betalen. Die methadondocter was al in de 80. Echt een unicum. In de spreekkamer zaten mensen van over de hele wereld. Reporters van overal kwamen om de verslaafde junkies te interviewen bij de methadondoctor. De kranten in Duitsland stonden vol ervan hoe Amsterdam het drugsprobleem aanpakte. Iedereen die verslaafd was kwam toen naar Amsterdam. Vooral veel verslaafden uit Duitsland. Het ging bijna geen dag voorbij dat je van dode Duitsers horde. De drugs in Amsterdam waren veel sterker dan in Duitsland. Ik persoonlijk heb maar 1keer een overdosis gehad van een speedball. Gewoon bolletjes die ik op straat gekocht had. Het is zo gebeurd met je, zeker als je spuit.
Mijn geld verdiende ik ook in Amsterdam in de prostitutie. Dat heb ik zeker tot me 50ste gedaan ☹ Je stopt helemaal af. Alles draait om geld verdienen en scoren.
Sinds mijn man die ook verslaafd was jaren geleden overleden is aan longkanker ben ik overgegaan van eerst spuiten naar roken op snuiven. Door dat spuiten kreeg ik hepatitis C, gelukkig geen hiv zoals vele andere spuiters. Inmiddels ben ik van de hepatitis genezen nadat ik in 2013 een kuur van 3 maanden kreeg. God wat was ik blij dat die C weg was. Ik ben niet meer besmettelijk. Vrijwel iedereen die ik ken had of heeft hepatitis C en/of hiv.
De meeste gebruikers die ik uit de jaren 80/90 ken zijn inmiddels dood. Ik ken persoonlijk maar een iemand die voorgoed gestopt is en ook nooit meer gebruikt heeft. Echt waar, blijft ervan af, zeker van de heroïne.
Ik denk soms hoe zal het verder gaan, loop ik straks nog achter de rollator achter de heroïne aan.
Ik heb het geluk dat ik uit een rijk nest kom en mij ouders onlangs alles goed voor mij gezorgd hebben en ik mijn drugs nu ook zonder prostitutie kan betalen. Maar daar ben ik echt een uitzondering, geloof mij! De meesten zitten ergens bij het leger des heils in een kamertje.
Het vechten tegen mijn verslaving heb ik opgegeven. Bijna niemand in mijn omgeving weet dat ik zwaar verslaafd ben, op een paar mensen na.
Sinds ik gestopt ben met vrijwel alle drugscontacten ben ik erg eenzaam en helaas heb ik niets moois meer in mijn leven waarvoor het de moeite is om te stoppen. Ik heb zware copd met longemfyseem en ben afgekeurd. Ik kan niet zo veel meer waardoor ik depressief geworden ben.

De laatste tijd hoor je steeds vaker dat heroine weer in opkomst is bij jongeren. Vooral ook in Amerika zijn veel fentanyl, oxicodon, oxinormverslaafden. De artsen hebben het veelvuldig voorgeschreven, maar ook hier. Krijg je geen rezept meer blijft alleen nog de illegale markt.
Dus mensen blijf van de opiaten ver vandaan als je geen slaaf wilt zijn! Al naar een paar weken gebruiken kom je er niet meer vanaf.
Zoek iets waarmee je je leven kunt invullen. Volg een opleiding, ga sporten, sticht een gezin of wat dan ook. Makkelijk gezegd he 😜
Klik om te vergroten...
Jeetje, wat een heftig verhaal. Ik hoop het beste voor je!
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."