#1
Ik heb juist geen zin in realisme. Wil iets vaags schilderen. Gewoon mooie vloeiende vormen. Moet inderdaad gewoon een kwast pakken en hersenen op 0 zetten en gewoon maar wat doen.gaaf! zeker doengewoon kwasten pakken en gaaan
Probeer ook meer kwast werk te maken laatste tijd. Maar blijft toch moeilijk, zeker realistisch werk.
Maar als je het aan een tripmiddel doet is het stukje gewoon durven natuurlijk veel groter en de inspiratie haha









