Daar kan ik mezelf wel in terugvinden ja. Wat ik me nog kan herinneren toen ik salvia probeerde, was dat ik door geforceerde krachten mee moest in het "salvia schoolbusje".
De omschrijving was te noemen als zo'n typisch rechthoekig voertuig, eveneens een échte karakteristieke uitstraling (tussen cartoon en realiteit in). Ik wist totaal niet waar ik het van herkende, maar wist het zeker.
Eenmaal in het salviabusje ervaarde ik de rit alsof ik in fragmenten werd bewogen, maar niet zozeer naar een specifieke richting.
Salvia blijft leuk, alleen jammer dat ik snel erna al hee veel vergeten ben van de trip. Bij elke trip ervaar ik wel in het begin; "poh, nu weet ik weer hoe salvia ook weer aanvoelt" of "jahoor, daar gaan we weer.."
Deze foto is een simplistische weergave over die geforceerde G-krachten die ik bedoel.
Bekijk bijlage 3072
Inderdaad tussen cartoon en realiteit in. Overwegend realistisch ingekleurd, maar wel in 2D als lichtelijk haperende, gefragmenteerde delen die bewegen.
Beetje stop-motion achtig, met een beetje vertraging waardoor er een 'tracer' effect optrad. Vooral die band die over het geheel heen reed in mijn trip. Ook wel een mix tussen een tikkende klokwijzer en een klokwijzer die vloeiend gaat.
Dat je veel vergeet van de trip herken ik ook. Ik herinner echt maar 1 scene, 1 tekening die langzaam beweegt (of dit was de hele ervaring)
Dat gevoel van die geforceerde krachten waren bij mij zo heftig dat ik van de bank onder de tafel was gegleden/gekropen. Maar ik heb het idee dat dat kwam doordat ik van die band probeerde te ontsnappen, terwijl die me al geheel had platgedrukt, longen plat, ademnood (in die ervaring). Een boertje die daar maar stond met een domme grijns, tanden die alle kanten op staan en ogen op standje stoned. Beetje als een cartoon figuur die op z'n hoofd geslagen is.
En dat je wist dat je het herkende.. Was het in jouw ervaring ook alsof je in een andere realiteit kwam, waar je altijd al was geweest. Alsof die salvia wereld dé realiteit was, terwijl de realiteit die je normaal gesproken ervaart totaal weg was? Volledig weggevaagd uit je herinnering, waarna langzaam het besef komt dat je zojuist salvia hebt gebruikt, en je lacht om een van de meest vage ervaringen die je ooit hebt meegemaakt.