Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Okokoktjes, k kon weer eens aan vliegtickets komen, deze maal acid & 2ci.. 2ci nog nooit geprobeert.. 2cb wel en kon het niet laten.. Ouders naar bed, ik morgennacht pas werken.. capsules die tintelde in me zak.. achja inname : 22:04, 30sec na het weltruste seintje van ma lief :P werkt nog niets atm.. begin wel een beetje wazig te zien al.. zo maar is ff gauw naar de wc nog voordat ik daar veelste lang blijf staan vanacht :P.. ben wel een beetje zenuwachtig maar ben geen newbie dus :P wish me luck"
"iemand een ideetje over een mooie zwaaitechniek met de armen begint er nu tog wel HEEL gruwelijk uit te zienn al hahaaaaaa"
"status ingelogt op mn mobiel met 30mb internet via draadloos.. Begin eindelijk llicht te tripppen nu typen word al moeilijker.. Mp3s mooier met mn headset en de kleurtjes schieten langs mn mobiel.. Me hand zie k nu begint ook al zn kraters aan te meeten zie ik.. Dat belooft wat.. Nou k ga gauw verder keep ya in touch"
"mkah.. Inmiddelfs tog al gauw zon 3 uur later en wel 25mg gepopt maar k had er wss veelteveel van verwacht of gehoopt.. Kon t dus niet laten om dr fff een postzegeltje aan vast te zuigen.. Kwil wel resultaten boeken hier laatkzo zzeggen in bed.. Haha naja khoop t wel maar kvrees dat dit dus mijn laatste berichtke is als ik zo de laatste restjes van de zegel mijn tong voel verlaten van vrijheid voel verllaten .. Dus nu is ff ziekelijk tripN havefunnetjes x ferry"
"niemand meer oonline begin me tog al wat eenzaam te voelen nu.. Maarja no worries!"
"haha wat fucking vet om dit nu tre lezen man lees t morgen verder alsk zelf wakker ben uit mkijn 2c en lsd trip (L) en dan schrijf k mijne ook zo mooi uit"
"jaja k typ t nog wel een keer nuchter no offence :P maar nu komen me ouders thijs, bennnu in de outcome fase en dus straalbezopen(thankgod again)"
"Help!!! Mijn maatje vertelde mijn gister dat hij nieuwe had, hele goeie.. keb ze meteen gehaald en mijn ouders zijn net vertrokken naar een of ander kerstmarkt 3 uur met de trein dus die zijn wel weg tot vanavond.. k dacht, k knip ze tog nog even door start met 1tje voor de zekerheid(ben aleen, en net na de nachtdienst:P(L)).. schietie me tog de lucht in 1 zon postzegeltje :'(, zuigend op die ander ben ik hem al een kwartier hopeloos aan het zoeken.. wie hem vind mag met me meetrippe vandaag"
"haha ho is ff.. ik zit er al 3kwartier op te zuigen, dr lijkt geen eind aan te komen.. hij is nog net zo heel als toen ik er aan begon OMG, maar k ben nu al aan het trippen volges mij is er nix weggevlogen en hebk ze allebij :P wish me luck"
"hi us dit kan tog niet goed zijn jonges ey ik start m al aardig hiero maar de zegel zit nog alsof er nix meer gebeurt is gewoon in me mond, volledig, en heel... dat is normaal met 10min kwartier weg gewoon.. dit is wel HELE harde shit dit omg k weet niet of k dit ga trekken in me eentje thuis"