Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDrugs en kinderen krijgen

Drugs en kinderen krijgen

87 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#1
Mrloverdj zei:
Waarom heb je daarvoor gekozen?
Klik om te vergroten...
Lange halfwaardetijd en niet super potent (dus goed te doseren).
L
Lid 147679Lid
01-01-2024, 00:00
#2
@Hardcore_frk ga je ook proberen kappen met de benzooi?

Het enige wat ik nog nam vroeger als mijn dochter baby was was af en toe een benzo,

ja op farmaceutische rommel kleeft wat minder stigma dan op de illegale drugs...

Maar ik vind het minstens even erg , en ook erg in die zin van dat het al die prachtige herinneringen uitwist en die komen nooit meer terug !
Ik ben zoveel mooie babyherinneringen kwijt en kan mezelf wel wat klappen verkopen nu

want je zult wel zien het gaat zo snel veel te snel

en bovendien is het ook onverantwoord om als vader je pasgeborene overal rond te rijden met die rotzooi in je bloed.

Maar van alle drugs die je moet kicken lijkt deze me nog het geniepigste van allemaal ,want deze wordt immers nog wel eens vergeten door zijn legale karakter. Maar qua afvlakking en uitwissen van het geheugen een zeker niet te onderschatten middel, die je kunt missen als kiespijn in die rozewolkenjaren met een pasgeborene die opgroeit als kool.

Dus dit is mijn tip naar jou, ook kappen met de benzooi !
veel succes , je zult dit goed doen want je stelt je immers de juiste vragen momenteel
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hardcore_frk zei:
Ik ben een man. Dus volgens mij is je post goed bedoeld, maar klopt hij niet helemaal?
Klik om te vergroten...
Excuus, dit was voor mij niet direct duidelijk...
Maar mijn reactie is goed bedoeld.
Jazeker.
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#4
blue eyes zei:
@Hardcore_frk ga je ook proberen kappen met de benzooi?

Het enige wat ik nog nam vroeger als mijn dochter baby was was af en toe een benzo,

ja op farmaceutische rommel kleeft wat minder stigma dan op de illegale drugs...

Maar ik vind het minstens even erg , en ook erg in die zin van dat het al die prachtige herinneringen uitwist en die komen nooit meer terug !
Ik ben zoveel mooie babyherinneringen kwijt en kan mezelf wel wat klappen verkopen nu

want je zult wel zien het gaat zo snel veel te snel

en bovendien is het ook onverantwoord om als vader je pasgeborene overal rond te rijden met die rotzooi in je bloed.

Maar van alle drugs die je moet kicken lijkt deze me nog het geniepigste van allemaal ,want deze wordt immers nog wel eens vergeten door zijn legale karakter. Maar qua afvlakking en uitwissen van het geheugen een zeker niet te onderschatten middel, die je kunt missen als kiespijn in die rozewolkenjaren met een pasgeborene die opgroeit als kool.

Dus dit is mijn tip naar jou, ook kappen met de benzooi !
veel succes , je zult dit goed doen want je stelt je immers de juiste vragen momenteel
Klik om te vergroten...
Ja, maar ik ga wel dit keer wel taperen voor de verandering. Ik heb daarvoor flubromazepam gekozen.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#5
Idd.
Het beste is, om het onder controle te houden.
Gereguleerd gebruik zogezegd.
Je moet handelingsbekwaam blijven...
L
Lid 152247Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Hardcore_frk zei:
Ja, maar ik ga wel dit keer wel taperen voor de verandering. Ik heb daarvoor flubromazepam gekozen.
Klik om te vergroten...
Waarom heb je daarvoor gekozen?
L
Lid 147679Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Hardcore_frk zei:
Ja, maar ik ga wel dit keer wel taperen voor de verandering. Ik heb daarvoor flubromazepam gekozen.
Klik om te vergroten...

succes, ja taperen is inderdaad veiliger, als je vrouw elk moment kan bevallen , is het nu niet ideaal om cold turkey te gaan .het zou je kunnen een pak onnodige ellende bezorgen.
C
CasaanLid
01-01-2024, 00:00
#8
Welk voorbeeld wil je je kindje geven? Stel jezelf die vraag en handel naar het antwoord.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#9
En alweer wordt er iemand met zijn rug tegen een muur neergezet, en rijst de vraag, die het meeste zak gaan gelden .... die luidt:
Wat ga ik doen.
Ga ik een tripje trapje tropje met de nieuwe manier om goed spul te kun'n testen, tegen die muur daar, leer te zetten/stashen?
Dit is dus waar ik het om doe ...
Wacht ik, totdat het getij lekker flink gedaald is, en dat u over een paar echte superlongen bezit.. ?
Zo ja, graag hulp met het uut deze bouwput te komen!
En zo geschiedde .
Uut mien keuken!
Joe bint strakkes aan de beurt.
Noe mottde maor effekes waochtn..
En dit komt langzaam aan de orde...!
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik blow iedere dag. Eén joint laat in de avond.

Diazepam kan ik helaas niet aankomen. Het wel recepten alprazolam en oxazepam, maar die zijn volledig ongeschikt voor een taper.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#11
De Zandman zei:
Ik vind drank, EN drugs, een no go met kinderen.
(Drank is trouwens een harddrug)
Wordt dit gedrag bekend bij toevallig de verkeerde, plaatsen ze jouw kind zo uit huis...
De veiligheid van het kind is in gevaar.
En dus kan er worden ingegrepen...
Klik om te vergroten...
Ik kreeg toen ik circa 8-10 jaar was al een glaasje zoete likeur. Mijn moeder dronk toen al veel..

Zo ben ik dankzij haar sponsering op mijn 10e uiterlijk al aan de hard drugs. Als ik het tegen mijn pa zei dat ik niet kon slapen maakte ie warme melk. En ontspanning oefeningen.

Beide werkte. En heb nu een groot afkeur aan dronken lui. Dat is opzich wel positief maar mijn ma kreeg dat ook van haar moeder toen ze klein was. Kan heerlijk genieten van een goede bourbon whiskey. Maar zodra ik me aangeschoten voel switch ik naar frisdrank.


De laatste keer dat ik dronken was is zeker alweer 12 jaar of langer lol.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#12
Een dronken man is erg, om te zien,
Maar een dronken vrouw is een zeer verschrikkelijk beeld om te aanschouwen.
Al die kerels die er op afkomen, op zoek naar een gratis wip....
Afschuwelijk.

Mijn laatste keer echt dronken zijn, dat is meer dan 20 jaar geleden...
En als ik nu zie, Joe dat je er uitziet in kennelijke staat van dronkenschap, dan denk ik vaak: sjeesses
Ik was vroeger ook zo....
L
Lid 152247Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Hardcore_frk zei:
Lange halfwaardetijd en niet super potent (dus goed te doseren).
Klik om te vergroten...
Hoevaak en hoeveel blow je?
En zelfde vraag geld voor je benzo?
Je kan beter overstappen op diazepam, makkelijker af te bouwen en minder sterk als wat je nu slikt.
Kan je dus beter op functioneren met de kleine.
Is de benzo die je nu gebruikt een RC?
L
Lid 152247Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Hardcore_frk zei:
Ik blow iedere dag. Eén joint laat in de avond.

Diazepam kan ik helaas niet aankomen. Het wel recepten alprazolam en oxazepam, maar die zijn volledig ongeschikt voor een taper.
Klik om te vergroten...
Heb je het al gevraagd bij je huisarts? Als je eerlijk bent zijn ze vaak bereid je te helpen. Zij hebben ook liever dat je verantwoordelijk afbouw met medicatie van de arts. Dan dat je het zelf regelt of zelf een afbouw doet zonder dat de arts het weet.
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik zie mijn arts eigenlijk nooit. En ze is nogal pro-drugs. Van het type oxycodon voorschrijven voor rugpijn, zie je.. Het slaat ook nergens op dat ik als rond de 15 jaar iedere maand een pak alprazolam en oxazepam kan ophalen, zonder het hier ooit met haar over te hebben gehad (als ik bijvoorbeeld voor iets heel anders kwam). Ben bang dat ik er straks nog een herhaalrecept diazepam bij heb, haha.

Ik heb me goed ingelezen en ik denk dat flubromazEPam een prima taper benzo is. Ik heb ook ongeveer gehaald, dat ik denk precies te kunnen taperen. Dus hopelijk geen overtollige snoepjes, haha.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#16
Dat is geen goede huisarts.
Er zullen absoluut en zonder meer bosjes mensen zijn, die heel graag deze arts als huisarts willen hebben, en in het begin allemaal leuk en fijn, maar een klein half jaar later is er weer een hele groep oxcycodon afhankelijke mensen bij.
En voor deze groep is het vlug aan oxcycodon komen via de huisarts, helemaal niet leuk meer.
Dat is dan een drama geworden...
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#17
Als men niet kan stoppen met drugsgebruik als er kinderen komen zal men nooit kunnen stoppen.IMO.


Welke belangrijkere reden dan dat kan er überhaupt zijn?
(Naast gezondsheidskwesties offc)
j
jivesLid
01-01-2024, 00:00
#18
mijn ouders waren vaak dronken! en toch ben ik zelf nooit gaan drinken..
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#19
Niet iedereen valt in een drank verslaving als de ouders hem nogal eens flink kunnen raken...
Maar het voorbeeld, is niet het allerbeste.
Zeer zeker niet.
S
SpinLid
01-01-2024, 00:00
#20
Mrloverdj zei:
Wil je in de trant van onderwerp van dit topic daar wat meer over vertellen.

Ik neem aan dat je verslaafd was aan hero, wat sprak je toen af met je partner. Dat je niet bij je kinderen was? En waarneer zag je ze dan wel?
Was coke recreatief en plande je dat dan?

Fijn een keer een verhaal zoals die van jou te lezen waar het wel goed ging en gaat en het gezin er niet door kapot is gegaan.
Klik om te vergroten...
Ik gebruikte al toen ik.partner leerde kennen. Maar eerst verborgen gehouden wel altijd soort van dubbel leven gehad. In mij n omgeving wist niemand dat ik gebruikte

En ja ik haalde het op uit de stad en dan gelijk nr huis en rookte dan boven op slaapkamer oid. Maar nooit nooit waar kids bij waren.

En ja af 3
en toe coke. Zelfs nog een poos vrijwel clean geweest maar rookte dan laatste weekend van de maand
Als ik dan echt trek had kon ik dat toch uitstellen want de laatste weekend.. dan mag t
En dan vaak kids even nr mn ouders of als ze sliepen

Tot ik het vaak gewoon vergat .. dat t "mijn " weekend was.
Maar toch weer terug gevallen.. (ach 1 keertje.. moet kunnen, ahum NOT)

Toch heb ik veel gemist en moesten ze vaak op mij wachten tot ze vaak zeiden mama woont in de badkamer (want deur kan daar op slot) en ja toen werd het tijd om weer te stoppen
En soms ging het echt lang goed.
Laatste tien jaar volgens mij niet meer clean geweest

Kids gingen vaak om de beurt mee als ik spul haalde maakte ik leuk uitje van , even naar de Mac en in auto quality time kletsen en aandacht.
Dan snel wat halen en dan nr huis .
Tot ze elke keer vroegen mama gaan we ook even nr de stad? Terwijl ik probeerde niet vaker dan 1 keer pw
Of alleen in t weekend..
Ik wou en wil mijn kids niet kwijt dus ik bouwde veiligheden voor mezelf in.
Zoveel geld pinnen en dan pinpas thuis laten nooit in stad bij draai huizen zitten etc maar gelijk terug naar huis (zodat ik niet door bleef roken/geld opmakem)

Maar als ik nu filmpjes van jaaren geleden zie dan zie ik mezelf vaak stoned er bij zitten 3n zoals iemand hier ook al noemde ... ik ben hee3eel veel kostbare herinneringen kwijt
Veel foto's altijd gemaakt. Maar echt veel dingen vergeten.

Ik gebruikte nooit methadon als ik bruin rookte
Het was of/of.
Tenzij ik ziek was en al meeth op had en later nog br .
Ook heb ik al wel 20 jr recept valium en temazepam gevraagd voor bij cold turkey afkicken kreeg mee voor tien dagen eb dat was de max zei de huisarts .. ik belde na paar weken voor herhaling recept en kreeg dat zo. Na poosje kreeg ik niet voor tien dagen mee maar voor hele maand
Ik bestelde het alleen heel af en toe ..meer van .. als ik t maar ik huis heb. Toen vroeg ik weer eens nieuw recept moest ik eerst op spreek uur komen: ik bestelde het te WEINIG . Nou jaaa zeg omgekeerde wereld ? Als ik er aan verslaafd raak en het elke maand bestel is prima maar als ikbt af en toe bestel dan moet ik op spreekuur komen?

Gelukkig begreep de huisarts dat ik t af en toe neem en zei.. ik heb nog nooit in mn hele loopbaan iemand gezien die zo lang benzo s gebruikt en t maar zo af en toe op haalt dus als jij dit zo volhoudt vind ik het prima

En ja .. verslavingen genoeg dus neem exht heel af en toe paar pammetjes.


Maar mijn gebruik werd laatste jaren ook door mijn oudste kids opgemerkt en ik was zo zat can het alleen maar br roken om beter te worden en te functioneren.. stoned werd ik niet meer ! En dan al dar geld waar ik zoveel dingen voor de kids kon kopen .
Dusben laatst in een weekje in kliniek overgegaan op de suboxon en alle bangmakerij tot spijt.. ij ben echt amoer ziek geweest me voorbereid op kotsen zweten schijten etc etc (sorry voor de woordkeuze) maar toen ze de eerste pil brachten zeiden ze dit is 2mg en dat moet wel wat doen

En idd kippenvel ging weg em werd wet warm .. daarna opbouwen nr 10 mg maar OMG wat kreeg ik na weekje last van bijwerkingen; giga buikpijn, niet eten niet nr wc kunnen e n zere benen. Mar de krampen waren het ergste
Lees ik later dat er altijd laxeermiddel bij geschreven moet worden en als je astma en COPD hebt (zoals ik )dan mag je het eigenlijk niet eens voorgeschreven krijgen!!!

Msar ergstevobd ik dat vnn amper wat deed aan mijn bijwerkingen/vragen etc en ik moest me daar bekant elke dag melden. En kreeg dan medicatie mee

Maaaar ik heb steeds aangegeven dat ik niet naar de stad wou want dan grote kans dat ik toch ook wel wat coke ga halen en vooral nu ik me nog zo belabberd voel
Want ik ben zelf maar met de suboxone gestopt. Dat ging heel goed ik zar op 10mg. Toen 14 mg genomen en de volgende dag NIKs ... geen centje pijn!
Dag daarna 10 mg en dan 1 dag niks
Dan 4 mg en dag niks
Toen paar dagen niks en werd beetje ziek wakker maar na paar dagen (nu dus ) voel ik me echt zo SHIT.

Was zo trots op mezelf !! Ik flik m het toch maar even !!

Maar las nu iers van half waarde tijd van 36uu r 3n dat je eigenlijk maar om de 14 dagen zoveel mg er bij weg halen
Anders zul je constant in een
Soort van afkick zitten nou dat zit ik dus nu

In een week van 10 mg naar nul lukt we: maar dan.. mennn wat voel ik me ellendig

Ik schrijf dit omdat mn kids ook zo blij waren dat ik ging stoppen.
Maar nu ik zooo vaak naar Verslavingszorg moet en zo ellendig voel : zegt die jongen van mij; nou mam geloof dat ik je lekker vindt als je gebruikt en niet steeds weg bent of ziek ..
Toen uitgelegd dat t allemaal niet zo snel gaat etc

Maar even terug [on topic)
Mijn kids zagen en merkten ok ook .. dat t nier goed met met me ging
Ik heb verder stabiel leven: huisjeboompje beestje..
Maar dat is ook gelijk mn valkuil dat toch niemand t in de gaten heeft etc dacht ik altijd

Maar nu ik gestopt ben merk ik toch wel bepaalde dingen op fat ik denk shittt.. .wat lullig

Maar goed als jullie nog vragen hebben dan laat maar weten..

Ik wil zelf heel graag alleen de nalorex of naltraxon die in de suboxone zit .
Wan ben toch bang voor zwak moment/ wil gewoon geen risico's lopen en dat doe ik echt voor de kids .

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."