#1
Lange halfwaardetijd en niet super potent (dus goed te doseren).Waarom heb je daarvoor gekozen?
Lange halfwaardetijd en niet super potent (dus goed te doseren).Waarom heb je daarvoor gekozen?
Excuus, dit was voor mij niet direct duidelijk...Ik ben een man. Dus volgens mij is je post goed bedoeld, maar klopt hij niet helemaal?
Ja, maar ik ga wel dit keer wel taperen voor de verandering. Ik heb daarvoor flubromazepam gekozen.@Hardcore_frk ga je ook proberen kappen met de benzooi?
Het enige wat ik nog nam vroeger als mijn dochter baby was was af en toe een benzo,
ja op farmaceutische rommel kleeft wat minder stigma dan op de illegale drugs...
Maar ik vind het minstens even erg , en ook erg in die zin van dat het al die prachtige herinneringen uitwist en die komen nooit meer terug !
Ik ben zoveel mooie babyherinneringen kwijt en kan mezelf wel wat klappen verkopen nu
want je zult wel zien het gaat zo snel veel te snel
en bovendien is het ook onverantwoord om als vader je pasgeborene overal rond te rijden met die rotzooi in je bloed.
Maar van alle drugs die je moet kicken lijkt deze me nog het geniepigste van allemaal ,want deze wordt immers nog wel eens vergeten door zijn legale karakter. Maar qua afvlakking en uitwissen van het geheugen een zeker niet te onderschatten middel, die je kunt missen als kiespijn in die rozewolkenjaren met een pasgeborene die opgroeit als kool.
Dus dit is mijn tip naar jou, ook kappen met de benzooi !
veel succes , je zult dit goed doen want je stelt je immers de juiste vragen momenteel
Waarom heb je daarvoor gekozen?Ja, maar ik ga wel dit keer wel taperen voor de verandering. Ik heb daarvoor flubromazepam gekozen.
Ja, maar ik ga wel dit keer wel taperen voor de verandering. Ik heb daarvoor flubromazepam gekozen.
Ik kreeg toen ik circa 8-10 jaar was al een glaasje zoete likeur. Mijn moeder dronk toen al veel..Ik vind drank, EN drugs, een no go met kinderen.
(Drank is trouwens een harddrug)
Wordt dit gedrag bekend bij toevallig de verkeerde, plaatsen ze jouw kind zo uit huis...
De veiligheid van het kind is in gevaar.
En dus kan er worden ingegrepen...
Hoevaak en hoeveel blow je?Lange halfwaardetijd en niet super potent (dus goed te doseren).
Heb je het al gevraagd bij je huisarts? Als je eerlijk bent zijn ze vaak bereid je te helpen. Zij hebben ook liever dat je verantwoordelijk afbouw met medicatie van de arts. Dan dat je het zelf regelt of zelf een afbouw doet zonder dat de arts het weet.Ik blow iedere dag. Eén joint laat in de avond.
Diazepam kan ik helaas niet aankomen. Het wel recepten alprazolam en oxazepam, maar die zijn volledig ongeschikt voor een taper.
Ik gebruikte al toen ik.partner leerde kennen. Maar eerst verborgen gehouden wel altijd soort van dubbel leven gehad. In mij n omgeving wist niemand dat ik gebruikteWil je in de trant van onderwerp van dit topic daar wat meer over vertellen.
Ik neem aan dat je verslaafd was aan hero, wat sprak je toen af met je partner. Dat je niet bij je kinderen was? En waarneer zag je ze dan wel?
Was coke recreatief en plande je dat dan?
Fijn een keer een verhaal zoals die van jou te lezen waar het wel goed ging en gaat en het gezin er niet door kapot is gegaan.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."