Wat een bijzonder topic is dit, ik heb wel even tijd nodig gehad om het goed te lezen en te begrijpen.
In mijn opinie is "nee" altijd nee.
Als iemand te ver heen is, te zwaar onder invloed of zelfs buiten kennis, dan is het altijd nee. Makkelijk zat.
@Dirkjan gaf een situatie aan, waarin hij op zijn zachtst gezegd vertelt dat hij onvrijwillig te zijn betast.
Dit heb ikzelf ook eens meegemaakt, toen ik behoorlijk dronken was kwam er ook iemand naar mij toe die hetzelfde deed, hand op mijn schouder, vervolgens hand om mijn schouders, en op enig moment ook onder mijn t shirt.
Ik zei hem hiermee onmiddellijk te stoppen, hetgeen hij even deed maar daarna begon hij weer, en werd echt plakkerig...
Toen gebeurde er iets waarvan ik nog steeds enige spijt heb, namelijk ik heb deze kerel in kortere tijd volledig in elkaar getremd en dat kwam ook door de alcohol....een legionair leert nou eenmaal veel over zelfverdediging met de blote vuisten...
Waarom deed deze man dit, vraag ik me af.
Wilde hij mij soms versieren?
Ik zal het nooit weten, maar zijn gedrag ging iig veel te ver!
En dan lees ik eea over kinderen en sex.
Hier ben ik absoluut zwaar tegen!
Als ik zoiets zou zien, dan krijgt de volwassene daar spijt van, en niet ik.
Die kinderen moeten hiertegen beschermd worden! En de straffen hierop moeten worden verhoogd!
Kortom:. Nee is nee.
Verkeer je in een toestand waarin je geen ja of nee meer kunt zeggen, dan is het altijd nee.
Drugs of geen drugs!
Zo een chemsex party, daar begrijp ik niks van...maar dat zal wel aan mij liggen....