#1
Mijn vriendin heeft een clithood piercing dus dan kan ze ook maar eens zo'n ding tegen haar tanden ervaren ![:tearsofjoy:]()
Limburgers...Zijn er dan mensen in Nederland die dat niet doen?
Lim-watters? Dat was toch een legende?Limburgers...
Die bestaan écht!Lim-watters? Dat was toch een legende?
Sorry!Het wordt steeds geiler in dit topic.
Ze zitten tussen Belgen en Duitsers in. Kan het meestal stukken beter vinden met Limburgers dan de inwoners van het andere Generaliteitsland, Noord-Brabant (hoewel daar zeker ook wel goede tussen zitten).Dat zijn toch Belgen?
![]()
![]()
Cold BloodedDat zijn toch Belgen?
![]()
![]()
Limburg is het verste af van waar ik woon in Nederland, dus ik kom er praktisch nooit. Maar ik hoor altijd dat het heel chille mensen zijn.Het zit tussen Belgen en Duitsers in. Kan het meestal stukken beter vinden met Limburgers dan de inwoners van het andere Generaliteitsland, Noord-Brabant (hoewel daar zeker ook wel goede tussen zitten).
Je moet er van houden. De instelling die ze hebben is heel anders dan van de noorderlingen.Limburg is het verste af van waar ik woon in Nederland, dus ik kom er praktisch nooit. Maar ik hoor altijd dat het heel chille mensen zijn.![]()
Hoe dan? Minder koppig, minder trots, meer tolerant en meer gastvrij?Je moet er van houden. De instelling die ze hebben is heel anders dan van de noorderlingen.
Véél corrupter.Hoe dan? Minder koppig, minder trots, meer tolerant en meer gastvrij?
Oftewel: minder kil?
Oké, zag ik niet aankomen...Véél corrupter.
Corruptie is een bepaalde manier van handelen door de authoriteiten die (schijnbaar) tegen de eigen regels en principes ingaat.Oké, zag ik niet aankomen...
Maar ik heb misschien een beetje teveel een sprookjesbeeld bij de Limburgers, alsof het Hobbits zijn die daar beneden in het zuiden in hun bourgondische gezellige huisjes in de Shire wonen, ver weg van hier in Gondor.
Ze stinken wel net zoals Hobbits, maar als jij Limburg ziet zoals in "The Shire" moet je maar eens langskomen.Maar ik heb misschien een beetje teveel een sprookjesbeeld bij de Limburgers, alsof het Hobbits zijn die daar beneden in het zuiden in hun bourgondische gezellige huisjes in de Shire - in het heuvelachtige Limburgse land - wonen, ver weg van hier in Gondor.
Pff nou hey.. 😜Het wordt steeds geiler in dit topic.
Ah oke, dan moet ik het maar gewoon proberen zie ik dan wel van hoe of wat.Het ebt na verloop van tijd weg en is afhankelijk van hoeveel je snuift, hoeveel je gewend bent te snuiven en of je een cockring en/of erectiemiddelen hebt gebruikt.
Je verliest hem pas als je geruime tijd teveel hebt genomen en vaak pas bij de tweede partner die je vindt. Als je niet als een idioot bij gaat pakken, houd je je erectie waarschijnlijk wel.Ah oke, dan moet ik het maar gewoon proberen zie ik dan wel van hoe of wat.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."