Ik heb geen type hahahaha.
Nou goed, in de jaren 90 vond ik Sharon Stone wel heel mooi!
En Gina Gershon is ook wel aantrekkelijk.
Maar voor beiden geldt weer dat het er helemaal aan ligt wat ze aan hebben, hoe hun haar zit, hoe ze doen, kijken en zijn. Ik heb echt geen type. Iemand kan nog zo mooi zijn,aar als het niet klopt of er is iets dan wordt het een nee.
Moet niet teveel zijn nee.Heb je wel eens gezoend etc met iemand met veel make up op? Zoals foundation, lippenstift etc? Ik vind het vies smaken en ruiken en ook gewoon niet mooi. Ik zie juist graag elk lijntje, kuiltje of iets in het (geleefde) gezicht.
NIKS ten nadele van make up liefhebbers of nodig hebbers! Het is mijn smaak, geen oordeel.
Streng hoor.Ik heb geen type hahahaha.
Nou goed, in de jaren 90 vond ik Sharon Stone wel heel mooi!
En Gina Gershon is ook wel aantrekkelijk.
Maar voor beiden geldt weer dat het er helemaal aan ligt wat ze aan hebben, hoe hun haar zit, hoe ze doen, kijken en zijn. Ik heb echt geen type. Iemand kan nog zo mooi zijn,aar als het niet klopt of er is iets dan wordt het een nee.
Jaa zoiets! Maar sowieso is het bij echt het hele voorkomen en niet alleen uiterlijk. Er moet een soort gevoelletje of klik zijn. Lastig uit te leggen.Herkenbaar. Kan je opeens iemand heel prachtig vinden met een haar in een dot of staart, komt die de dag erna met haar los of anders denk je van "damm whut happen to you girl" π€£
Ligt er aan hoe ze der uit ziet zonder hahaha. Maar het postuur is al veel mooier als die iele modellen met veel te grote tieten.Maar het ging hier ook meer even om de vrouw hè.Ze kan ook even haar make-up afdoen voordat ze in jouw bed stapt. Zou je haar dan nog weigeren?
![]()
Jaa zoiets! Maar sowieso is het bij echt het hele voorkomen en niet alleen uiterlijk. Er moet een soort gevoelletje of klik zijn. Lastig uit te leggen.
Ja opzich wel een beetje. Gooi me Bocca ff eroverheen.
![]()
Ik zou het zo echt ff niet weten hoor. Je voorbeeld van Gina hierboven is al mooi!dat is voor iedereen toch zo?
mss moeten we de vraag anders stellen..
post eens een pic van een dame die je er leuk uit vindt zien de Dunne? π
ja, die heb ik ook altijd al mooi gevonden.. en lekker maf enzo..Ik zou het zo echt ff niet weten hoor. Je voorbeeld van Gina hierboven is al mooi!
De film Bound dus gezien? Hahaha zo zag ik die Gina voor het eerst. Later in de film Show Girls.ja, die heb ik ook altijd al mooi gevonden.. en lekker maf enzo..
mag ( mocht ) gerust haar make-up op m'n lakens komen smeren! π
Heb je wel eens gezoend etc met iemand met veel make up op? Zoals foundation, lippenstift etc? Ik vind het vies smaken en ruiken en ook gewoon niet mooi. Ik zie juist graag elk lijntje, kuiltje of iets in het (geleefde) gezicht.
NIKS ten nadele van make up liefhebbers of nodig hebbers! Het is mijn smaak, geen oordeel.

vandaag naar foto's van celebreties zonder make-up zitten kijken..
sommige zijn. bijna niet om aan te zien! π
marylin blijft toch één van m'n schatjes hoor..π₯°
Bekijk bijlage 15589
whahaahah ikga heeeelemaal stuk
ekskjoesme![]()
Schattig !! leuke geluiden maken ze ook haha love it!!
knuffelpanda's zijn zeldzaam helaasheb je geen mede knuffelpanda om je pandagoedje mee te delen?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."