#1
focus je vooral op wat je allemaal wel goed doet. en veel plezier van het weekend. 😍🥰Dit is niet de eerste keer dat ik het (al dan niet jankend) weggooi, maar ben het zat zijn nu wel zat.
Het beschadigde zelfbeeld, de fouten die niet hadden gehoeven.
Een dikke bult (en niet in het kruis van mijn broek om OT te blijven).
Eigen schuld!
AU!
OT: morgen begint het weekend met mijn vriend.