#1
Waarom zit daar een goor remspoor?Bekijk bijlage 56452
hebben de hulpmiddelen er maar bij gepakt🫣🥵
Waarom zit daar een goor remspoor?Bekijk bijlage 56452
hebben de hulpmiddelen er maar bij gepakt🫣🥵
Dat is geil zeg 🤣🤣🤣Gelukkig zat ik binnen !🐌
Ik kies hier ook niet voorGaat het er nu weer over…?
Is dat je enige vraag? 🤣Waarom zit daar een goor remspoor?
Niet, dit komt door @janv94Jawel
Ik heb een heleboel vragen, maar ik denk niet dat ik klaar ben voor de antwoorden 😂Is dat je enige vraag? 🤣
Ik ga stuk 😂😂😂😂Ik heb een heleboel vragen, maar ik denk niet dat ik klaar ben voor de antwoorden 😂
JawelIk kies hier ook niet voor
ben ik ook wel benieuwd naar😋 same tho ben zeker niet kleinHoe groot!?
Hoe groot!?
Nu ondanks dat ik een pep lul heb varieert het behoorlijk 😜 maar zal hem straks eens meten🙈😎ben ik ook wel benieuwd naar😋 same tho ben zeker niet klein
Ik ben ook wel benieuwd 😏Hebben jullie daarvoor dan een meetlatje naast je 🍆 gehouden?
oee ik snap m, laat me maar weten🫣😋Nu ondanks dat ik een pep lul heb varieert het behoorlijk 😜 maar zal hem straks eens meten🙈😎
Ik was 11 of 12 toen ik dat deed.Hebben jullie daarvoor dan een meetlatje naast je 🍆 gehouden?
Wat is dan de meetmethode?Ik was 11 of 12 toen ik dat deed.
Laatst ook weer, want twijfelde over mijn meetmethode van de vorige keer.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."