#1
De kans is groot dat ik ouder ben đik word oud.![]()
De kans is groot dat ik ouder ben đik word oud.![]()
Herkenbaar.Soms moet ik even buiten de lijntjes kleuren in plaats van brave Zeehond te zijn.
Dit klinkt eigenlijk echt fantastisch! Ik heb zelf beiden middelen nooit gebruikt⊠4fma zal zeker onder het verbod gaan vallen. Zeg je: KOOP NOG IN OM HET TOCH NOG TE PROBEREN of denk je dat t niet per se een toegevoegde waarde op mijn eigen cocktails is?Heb me erg prettig en sociaal gevoeld met lekkere energie en toch beetje wazig/waus op een prettige manier, waarbij ik prima met anderen kon communiceren en dat ook fijn vond.
Wat leuk dat dit bij jullie ook geen vibe killer is! Realiseerde me door een reactie van iemand van de week dat mensen het toch wel een ding-ding vinden als ze niet exact op hetzelfde level zitten. Met onze groep is dat eigenlijk ĂĄltijd het geval en nooit een probleem. Alleen maar leuk eigenlijk. Zou ik wel anders vinden als je echt met iemand âgaat trippenâ denk ik.Van ons gezelschap van vier personen was ik de enige die dit had genomen, de anderen hadden allemaal weer wat anders en met elkaar hebben we onwijs genoten.
Ik spreek voor mezelf. Maar ik zou zeker voor het verbod wat inslaan van 4-fma, maar ook van 5-mapb.4fma zal zeker onder het verbod gaan vallen. Zeg je: KOOP NOG IN OM HET TOCH NOG TE PROBEREN of denk je dat t niet per se een toegevoegde waarde op mijn eigen cocktails is?
Als je het hebt over trippen met andere terwijl je allemaal verschillende dingen gebruikt, zal ik zeggen dat het echt niet perse een vibe killer is.Wat leuk dat dit bij jullie ook geen vibe killer is! Realiseerde me door een reactie van iemand van de week dat mensen het toch wel een ding-ding vinden als ze niet exact op hetzelfde level zitten. Met onze groep is dat eigenlijk ĂĄltijd het geval en nooit een probleem. Alleen maar leuk eigenlijk. Zou ik wel anders vinden als je echt met iemand âgaat trippenâ denk ik.
Eens wat betreft 4-FMA (note to self !)wat inslaan van 4-fma, maar ook van 5-mapb.
Haha ja dat was juist mijn punt ook! Bij ons is dat ook nooit een probleem, juist leuk als de ervaringen verschillen. Je kan ook een beetje meeliften op elkaars energie of stukgaan om elkaars rariteiten hehe.Als je het hebt over trippen met andere terwijl je allemaal verschillende dingen gebruikt, zal ik zeggen dat het echt niet perse een vibe killer is.
Ik had een poos geleden met een vriend besloten om 4-ho-met te nemen en mijn andere twee die namen lsd. In onze ervaringen waren er niet veel verschillen, maar toch wel een paar die op te merken zijn. 4homet werd al binnen een half uur best sterk gevoeld terwijl lsd pas na 2 uur voor hun werkte. We hadden een leuke tijd alhoewel wij (degene die 4homet hadden) veel meer energie kregen vergeleken met de andere die na 6 uurtjes eigenlijk al een beetje klaar ermee waren en wilden slapen.
Dus in het algemeen kan je zelfs met verschillende tripmiddelen alsnog echt een vibe ervan maken.
100% het belangrijkste, ook als je wel allemaal hetzelfde neemt.Toch zeg ik wel erbij dat het voor iedereen verschillend is en dat je een goede setting moet klaarzetten
Puur persoonlijk. Ik vond de combi 5-mapb met 4-fma wel heel geslaagd, alhoewel ik goed snap dat combineren extra belastend is.Eens wat betreft 4-FMA (note to self !)
Maar 5-mapb, als er ook al voldoende 6-apb is ? Het concurreert voor de zgn. 3-maanden regel met 6-apb en het illegale (dus voor sommigen geile en thans relatief goede) XTC: wat voegt 5-mapb dan toe ?
Ik zou eigenlijk willen vragen hoeveel je vrouw weegt, maar dat is wel erg ongepast đ. Toch lijkt me dit ook wel iets om te proberen. Laatst hadden wij 4-fma (140mg) gecombineerd met een potente silver haze, in een thuis setting; dat was magisch, en hield ons een dag en avond "bezig". Dit lijkt mee daar een leuke variant op.Mân vrouw had nu mijn eerste experiment gedaan, dus 100mg 4-fma en 50mg 5-mapb. Zij vond het ook heel veel leuker dan alleen 4-fma, dus de 5-mapb voegde ook voor haar zeker iets toe, beetje waus en minder scherp
Heb je een pb gestuurd đIk zou eigenlijk willen vragen hoeveel je vrouw weegt, maar dat is wel erg ongepast đ. Toch lijkt me dit ook wel iets om te proberen. Laatst hadden wij 4-fma (140mg) gecombineerd met een potente silver haze, in een thuis setting; dat was magisch, en hield ons een dag en avond "bezig". Dit lijkt mee daar een leuke variant op.
Gisteren op ADE Dockyard Warehouse nog een variant geprobeerd op mân eerste ervaring.
Nu 75mg 4-fma genomen en 75mg 5-mapb.
Het was duidelijk dat de 4-fma nu minder nadrukkelijk aanwezig was, een betere samensmelting met de 5-mapb wat zorgde voor een âwausâ gevoel zonder het extreme knuffelachtige van Mdma.
Veel energie en uren kunnen dansen met een grote lach op mân gezicht.
Heb na zoân 2 uur nog wel 50mg 4-fma en 25mg 5-mapb bijgenomen en geen moment het gevoel gehad dat het effect afnam. Was prima voor 5-6 uur feest plus after thuis.
Mân vrouw had nu mijn eerste experiment gedaan, dus 100mg 4-fma en 50mg 5-mapb. Zij vond het ook heel veel leuker dan alleen 4-fma, dus de 5-mapb voegde ook voor haar zeker iets toe, beetje waus en minder scherp.
Ik deel alleen mân ervaring, ik weet dat combineren niet slim is en dat je dit beter niet kunt doen. Dit is dus geen advies aan anderen!
Een wat ouder topic maar ben toch nieuwschierig of je nog meer met deze combo geëxperimenteerd hebt?
Wij hebben het ook op de plank liggen voor dit weekend en twijfelen een beetje over de dosis. Sinds een jaar gebruiken we 4fma. Gaan hooguit 2x pj naar een feestje dus echt vaak doen we het niet. We missen de euforie een beetje die je bij 4fa/fmp wel had of bij Mdma. We pakken dan meestal 200mg 4fma en pakken niet bij.
We denken aan: jouw eerste ervaring qua dosis Ăłf 150mg 4fma en 50mg 5-mapb en dan een redose van 50mg 4fma & 25mg 5mapb.
En hoe is het bevallen?We denken aan: jouw eerste ervaring qua dosis Ăłf 150mg 4fma en 50mg 5-mapb en dan een redose van 50mg 4fma & 25mg 5mapb.
We hebben vd zomer na mijn vraag 150mg 4fma en 50mg 5 mapb + redose 50 4fma en 25 mapb gedaan. Dat was erg leuk maar de 5 mapb was weinig merkbaar tot de redose.En hoe is het bevallen?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."