Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"dupont zei: @Pablotosti klinkt als een comedown, maw de drug was uitgewerkt en je kreeg een katertje. Klik om te vergroten... Dit lijkt me erg onwaarschijnlijk 1,5 uur na iname"
"dupont zei: Was je 5mapb getest? Heb je gecombineerd met drank of andere drugs? Klik om te vergroten... Ja de 5mapb was getest. En alleen maar 2 biertjes vooraf. Maar dat zou denk ik niet veel invloed hebben…"
"dupont zei: En hoe hoog was de dosis? Klik om te vergroten... 50mg. Ik moet er wel bij zeggen dat ik bij alles wat ik in mijn leven heb gedaan erg gevoelig voor ben."
"dupont zei: ’t Is een lichte dosis. Hoe zat het met de zuiverheid volgens het testcentrum? Klik om te vergroten... Dat weet ik niet meer."
"dupont zei: Mijn beste gok is; ondergedoseerd. Probeer over een paar maanden eens 70mg. Klik om te vergroten... Ik zal het wel eens proberen. Ik heb 5mapb nu al 5 keer gedaan. De eerste keer was ook erg intens. Alle 5 keren waren niet boven de 50mg. Ik weet niet of het dan slim is om 70mg te proberen"
"Ja alleen een keer 2 keer in 3 maanden"
"SmileForWrinkles zei: Goedemiddag! Vraagje: ik heb al een tijdje 5-mapb in huis en lees vooral positieve ervaringen. Hoe zit het met strakke kaken (kauwen) en je pupillen? Klik om te vergroten... Yo man, Mijn eigen ervaring met 5-mapb is dat mijn pupillen al sowieso behoorlijk groot worden. Maar de strakke kaken valt behoorlijk mee vergeleken met andere drugs. Wel waar ik wel last van heb is de couchlock. Maar dat kan ook door de setting komen waarin je zit…"
"Neo-Shulginist zei: Is het erg dat je pupillen klein waren? Klik om te vergroten... Nouja dat zou ik zelf niet echt weten. Maar wetend dat het middel ervoor zou moeten zorgen dat je pupillen groter worden vond ik het wel opmerkelijk dat die van mij juist extra klein waren met een erg ongemakkelijk gevoel samen met een heel erg op een punt gefocust moment dat wel een uur denk ik duurde."
"Nickjeee zei: Mist nog steeds wat "magic" van mdma. Klik om te vergroten... Wat nou als je bij de 5-MAPB en de 2-FMA er ook nog 5-MeO-MiPT bij doet. Zoals bij de borax combo"
"Raver zei: Ik heb dit ook wel eens gehad van MDMA. Vrienden van me toen ook. Waren getest en zuivere MDMA. Had je ook dat je een suis in je oor hoorde en dat je t ineens heel warm kreeg? Ik kan me dat nog goed herinneren. Dat was ook nadat ik opstond. Klik om te vergroten... Ik heb hetzelfde meegemaakt. Ik was op een technofeest eerste keer xtc. Ging eerste 2 uur best goed, toen even water halen en ineens boem… warmte gloed, tunnelvision en een suis in mn oor en ineens droomde k en werd k wakker op de grond met groep mensen om me heen die vroegen of het goed ging. Heb de hele thread even snel doorgelezen en heb eigenlijk volledig dezelfde dingen meegemaakt. Kwam er snel achter dat het paniekaanvallen waren en mezelf kon overhalen dat het over gaat. Zit nu wel nogsteeds met angst voor drugs nemen, maar heb tenminste geen last meer van paniekaanvallen"