Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTips en hulp gevraagd, stoppen met Fentanyl

Tips en hulp gevraagd, stoppen met Fentanyl

148 antwoorden
20 weergaven
18-5-2026
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#1
Soulassasins zei:
Clonidine mag je gerust nog door gebruiken als dat een stukje rust geeft ,zolang je maar langzaam afbouwt ermee.
Klik om te vergroten...
Nee niks er van !! Hihi ik wil echt kunnen zeggen straks 1.5 maand niks en als ik me dan niet goed voel nog weet ik iniedergeval dat niet nog ligt aan de clondine maar dat er mischien wat anders is en kunnen van uit schoon lichaam kijken wat er is waardoor ik me mischien nog zo voel als nu
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#2
Maatje90 zei:
Nee niks er van !! Hihi ik wil echt kunnen zeggen straks 1.5 maand niks en als ik me dan niet goed voel nog weet ik iniedergeval dat niet nog ligt aan de clondine maar dat er mischien wat anders is en kunnen van uit schoon lichaam kijken wat er is waardoor ik me mischien nog zo voel als nu
Klik om te vergroten...
Jij gaat dit redden en je gaat schoon worden als ik dit zo zie !
H
Hippie LangwausLid
01-01-2024, 00:00
#3
Je bent heel erg goed bezig. Duidelijke doelen en grenzen voor jezelf. Hou vol!
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#4
Maatje90 zei:
Dank u !! Ja ik wil kijken wat mij 3 maanden brengt ik heb geen zucht ernaar maar met de pijn is best heftig dus hoop dat het niet zo blijft, want nu werk ik dan nog 1.5 week niet ! Ik doe echt veel 😴maar ook met me maatje officieel mijn baas afgesproken dat ik in de middag 2 uur niet werk en ik maar huis ga rusten en dan kijken of ik dan wel volle dagen vol houd👍 want normaal had ik ook 2 uur vrij alleen bleef ik op de zaak alleen nu ga ik naar huis inplaats van op de zaak blijven en als dat niet werkt zou ik moeten erkennen dat ik of stop met werken en mezelf laat afkeuren of dat ik medicatie neem maar minder werk of beide of halve dagen ga werken zonder medicatie of halve dagen met medicatie ik heb nog geen idee !! Ik zie het wel ik wil er eerst 3 maanden van af zijn en kijken hoe het gaat

En zeker minder sterk spull maar dat lijkt me duidelijk
Klik om te vergroten...
Ik ben ook afgekeurd op me kapotte rug en kan je vertellen nu ik rust heb en me dag in kan delen naar mate de pijn is is het wel een verademing is om geen verplichting meer te hebben,die druk die op je staat om te presteren betaal je met een zure prijs ,wie word daar blij van?
Juist je baas en niet jij ,jij ben kapot en na je pensioen ga je snel dood. Dan is mijn vraag leef jij om te werken en je te laten lijden of kies je voor je zelf en een mooi pensioen te genieten? Want afkeuring is vervroegd met pensioen en kan je nog genieten van die laatste jaren.
Nou ik had het snel beslist,ik leef niet om te werken ookal heb ik dat braaf 35 jaar gedaan,dus heb me bijdrage gedaan vind ik.
M
Maatje90Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Hippie Langwaus zei:
Je bent heel erg goed bezig. Duidelijke doelen en grenzen voor jezelf. Hou vol!
Klik om te vergroten...
Dank u !! Ja ik wil kijken wat mij 3 maanden brengt ik heb geen zucht ernaar maar met de pijn is best heftig dus hoop dat het niet zo blijft, want nu werk ik dan nog 1.5 week niet ! Ik doe echt veel 😴maar ook met me maatje officieel mijn baas afgesproken dat ik in de middag 2 uur niet werk en ik maar huis ga rusten en dan kijken of ik dan wel volle dagen vol houd👍 want normaal had ik ook 2 uur vrij alleen bleef ik op de zaak alleen nu ga ik naar huis inplaats van op de zaak blijven en als dat niet werkt zou ik moeten erkennen dat ik of stop met werken en mezelf laat afkeuren of dat ik medicatie neem maar minder werk of beide of halve dagen ga werken zonder medicatie of halve dagen met medicatie ik heb nog geen idee !! Ik zie het wel ik wil er eerst 3 maanden van af zijn en kijken hoe het gaat

En zeker minder sterk spull maar dat lijkt me duidelijk
M
Maatje90Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik ben nog steeds enorm ziek het leek gister wel de ergste dag !
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#7
Maatje90 zei:
Ik ben nog steeds enorm ziek het leek gister wel de ergste dag !
Klik om te vergroten...
Spelen onderliggende klachten misschien mee?
M
Maatje90Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Ergs voelt het of ik een grote fout heb gemaakt door de fentanyl niet aan te nemen ook al weet ik ergens dat het beter is fuck man
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#9
Maatje90 zei:
Kom in de apotheek voor de clondine en wat geven ze mij ook mee fentanyl 😭 dat was heel gek om te zeggen die mag u houden en stop zetten wel mijn hoofd en lichaam alles dacht geef maar hier 😰 daar heb ik het wel moeilijk mee maar niet ophalen is echt het beste
Klik om te vergroten...
Snap je nu hoe ik iedere keer nog steeds oxy binnen krijg ,erg vervelend en frustrerend als je duidelijk stop heb gezegd
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#10
Maatje90 zei:
Ergs voelt het of ik een grote fout heb gemaakt door de fentanyl niet aan te nemen ook al weet ik ergens dat het beter is fuck man
Klik om te vergroten...
Je heb Nee kunnen zeggen dus ben trots op je ,je weet duidelijk wat je wel en niet wil!
M
Maatje90Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik weet ook wel dat beter zonder is maar toch baal ik er van
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#12
Maatje90 zei:
Ik weet ook wel dat beter zonder is maar toch baal ik er van
Klik om te vergroten...
Ik moet gewoon lachen als ik dat spul binnen krijg ,niks zuurs aan
Van de week nog 150 weggebracht deze keer ben ik blijven staan en gewacht tot het bij hun uit de pc is ,die herhaal service was bij mij het probleem
M
Maatje90Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik lust er wel wat !! Het is zo raar heel me energie is weg ik heb nergens zin in en ik weet een paar pilletje oxy of een pleisters en ik heb overal zin in ben benieuwd of dat ooit terug komt die levens vreugde
M
Manu76Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Maatje90 zei:
Ik lust er wel wat !! Het is zo raar heel me energie is weg ik heb nergens zin in en ik weet een paar pilletje oxy of een pleisters en ik heb overal zin in ben benieuwd of dat ooit terug komt die levens vreugde
Klik om te vergroten...
Ja energie en levensvreugde gaat wel terugkomen gedurende komende maanden, komend jaar. Maar de pijn misschien ook, maar als de pijn draaglijk is, dan lekker doorzetten!
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#15
Maatje90 zei:
Ik lust er wel wat !! Het is zo raar heel me energie is weg ik heb nergens zin in en ik weet een paar pilletje oxy of een pleisters en ik heb overal zin in ben benieuwd of dat ooit terug komt die levens vreugde
Klik om te vergroten...
Je vreugde komt terug ,ik heb me hobby's terug opgepakt en dat geeft me nu vreugde en voldoening
M
Manu76Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Maatje90 zei:
De pijn moet weg zijn na de operatie! Of bedoel je de pijn van het missen van de opiaten want daar hoor ik veel mensen over dat het leven zo zwaar aan voelt zonder opiaten en mensen geen rust kunnen vinden
Klik om te vergroten...
Nee, ik bedoel echt de fysieke pijn. Als die weg is, dan zal een leven zonder opiaten meer bieden dan junkie leven.
Geen haast hebben, weten wat je nastreeft op de lange termijn en ik ben zelf voorstander van dagboekje en lekker sporten.
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#17
Maatje90 zei:
De pijn moet weg zijn na de operatie! Of bedoel je de pijn van het missen van de opiaten want daar hoor ik veel mensen over dat het leven zo zwaar aan voelt zonder opiaten en mensen geen rust kunnen vinden
Klik om te vergroten...
de echte pijn waarscheinlijk
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#18
Maatje90 zei:
Ik voel geen pijn !! Echt helemaal weg maar ik me kop word ik gek geen rust en nog steeds enorm koud en al 2 weken niks gegeten wel gestopt met de kratom al een week dat trok me maag niet meer en dan zou ik daar weer aan verslaafd raken
Klik om te vergroten...
Suboxone
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#19
Mijn pijn bestrijd ik met lichte kracht training om de boel wat steviger te maken zodat je vanzelf wat minder pijn heb,nadeel is wel als je een dag overslaat dan dat de pijn goed aanwezig is
M
Maatje90Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik voel geen pijn !! Echt helemaal weg maar ik me kop word ik gek geen rust en nog steeds enorm koud en al 2 weken niks gegeten wel gestopt met de kratom al een week dat trok me maag niet meer en dan zou ik daar weer aan verslaafd raken

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...45678
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."