#1
Goed dat je door het ergste heen bent!@Mindless excuus dit is de goede ik was echt angstig maar ben zo enorm blij dat ik door heb gezet ook al was het een ware hel ik branden van binnen en 2 weken elke dag 1 uurtje slaap daar ga je echt stuk van !!
Ik geloof nog niet dat ik nu geen ontwening meer heb en ik weer kan eten ik heb bijna 2 weken op de bank en op bed of onder de douche door gebracht
En als ik wel kon slapen werd ik na half uur tot 1 uur zeik en zeik nat wakker met of er oli druppels op mijn lichaam zaten
Bedankt voor u steun ik merk dat ik me normaal voel nu en dat lijkt heel erg leeg en zaai maar zo voelt elk mens zich soms en ik was dat gewoon niet gewend
En ja, het is een soort kunst om nuchterheid en ook neutraliteit te leren waarderen. Het is niet spectaculair zoals drugs, maar hier is de echte vrede te vinden.