Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Β© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTips en hulp gevraagd, stoppen met Fentanyl

Tips en hulp gevraagd, stoppen met Fentanyl

148 antwoorden
16 weergaven
18-5-2026
M
Maatje90Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Soulassasins zei:
5 dagen is ook nog niet zo lang ,voor je je weer echt de oude voelt ben je een maand verder maar gaat er nu om dat je lichaam niet meer naar opiaat vraagt of ieder geval veel minder.
De smaak verandering klinkt bekent vooral het roken is echt vies ,en sommige eten wat je altijd lekker vond is niet meer te nassen ik ken het.
Je komt uit je verdoving en alles kwa beleving word ook weer anders en dat is hard aanpassen.
Misschien is een antidepressiva wel op zijn plaats als je de wereld als een grote grijze gehaktbal blijft zien .niet gek ook naar al die afbouw van oxy en pleisters enzo.
Hou het ieder geval in de gaten en trek op tijd aan de bel bij je huisarts.
Blijf wel bewegen en gezond eten zover het lukt zo maak je grotere stappen naar herstel ,het word ook beter maar geduld is een schone zaak.
Klik om te vergroten...
Ja zou wat zijn als dit niet over gaat πŸ˜… dat ik ten dode ben opgeschreven hahaha nee dat komt vast goed ✌️ bedankt voor u steun in de afgelopen dagen

En voor de mensen waaronder ik zelf ook van opiaten stoppen word je enorm ziek maar dood ga je niet ik heb totaal 7 verhalen gelezen van mensen die gold Turky deden

En zelfs een professor die uitlegde dat het enorm zwaar is en het extreem is en zeker onder medisch toezicht gedaan moet worden maar in het ziekenhuis doen ze dit en krijg je soms een diazepam en dat is het !! In je eigen omgeving is een stuk fijner en je ziet dat mensen dan ook minder ziek worden dan in het ziekenhuis

En echt mensen steun elkaar kijk uit wat je zegt want om te zeggen kijk uit dit is dodelijke is niet fijn om te lezen

Ik bedoel dit goed mischien komt dit lullig over maar zo is het niet bedoeld ❀️ bedank echt iedereen voor de steun ook de mensen die zeide dit kan niet, het is gevaarlijk.

ik zelf dacht dit ook omdat internet vol staat met dat het niet kan en natuurlijk is dit voor iedereen anders !!

Maar wat ik nu van meerdere artsen heb gehoord is dat je niet dood gaat !
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#2
Maatje90 zei:
Ja dat hoop ik ook maar denk dat komt dat ik nu ook geen kratom meer neem en ook geen clondine dat nu nog paar dagen dood op ben en dan weer redelijk op de goede weg ben !

Maar in begin was de telefoon echt een afleiding er stond van de week je hebt je telefoon deze dag 10 uur meer gebruikt als normaal dus dat gaf mij afleiding maar normaal ben ik niet zo van de telefoon


Ik zou updates blijven geven hoor maar niet elk uur, alleen als er echt dingen veranderen maar is nu vooral slapen


Dank u wel trouwens πŸ‘
Klik om te vergroten...
Clonidine mag je gerust nog door gebruiken als dat een stukje rust geeft ,zolang je maar langzaam afbouwt ermee.
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#3
Maatje90 zei:
Ja zou wat zijn als dit niet over gaat πŸ˜… dat ik ten dode ben opgeschreven hahaha nee dat komt vast goed ✌️ bedanky voor je steun in de moeilijke dagen en eerlijk ik weet wel dat als ik lees op internet dat andere ook gold Turky gaan en ik zie dat dan ga ik niet roepen dat het gevaarlijks is en je dood kan gaan want dat deden personen en staat ook overal op internet maar dan maak je iemand helemaal gek ! Het is enorm zwaar maar met opiaten stoppen is niet dodelijke nu al heel stuk gelezen van een professor en van 7 mensen die op een andere site zijn afgebouwd en weer dat goed bedoeld is van iedereen maar denk dat we de mensen die stoppen echt moeten steunen inplaats van zomaar dingen roepen die op internet staan

Ik bedoel dit goed mischien komt dit lullig over maar zo is het niet bedoeld ❀️ bedank echt iedereen voor de steun ook de mensen die zeide dit kan niet eh is gevaarlijk ik zelf dacht dit ook omdat internet vol staat met dat het niet kan en natuurlijk is dit voor iedereen anders !!
Klik om te vergroten...
Internet kan je bang maken en je verkeerd laten denken ,maar vaak moet je het zelf meemaken om het tegendeel te bewijzen.
Best leuk die verhalen met horror verhalen maar dit geld van persoon tot persoon.
M
Maatje90Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Soulassasins zei:
5 dagen is ook nog niet zo lang ,voor je je weer echt de oude voelt ben je een maand verder maar gaat er nu om dat je lichaam niet meer naar opiaat vraagt of ieder geval veel minder.
De smaak verandering klinkt bekent vooral het roken is echt vies ,en sommige eten wat je altijd lekker vond is niet meer te nassen ik ken het.
Je komt uit je verdoving en alles kwa beleving word ook weer anders en dat is hard aanpassen.
Misschien is een antidepressiva wel op zijn plaats als je de wereld als een grote grijze gehaktbal blijft zien .niet gek ook naar al die afbouw van oxy en pleisters enzo.
Hou het ieder geval in de gaten en trek op tijd aan de bel bij je huisarts.
Blijf wel bewegen en gezond eten zover het lukt zo maak je grotere stappen naar herstel ,het word ook beter maar geduld is een schone zaak.
Klik om te vergroten...
Ja zou wat zijn als dit niet over gaat πŸ˜… dat ik ten dode ben opgeschreven hahaha nee dat komt vast goed ✌️ bedanky voor je steun in de moeilijke dagen en eerlijk ik weet wel dat als ik lees op internet dat andere ook gold Turky gaan en ik zie dat dan ga ik niet roepen dat het gevaarlijks is en je dood kan gaan want dat deden personen en staat ook overal op internet maar dan maak je iemand helemaal gek ! Het is enorm zwaar maar met opiaten stoppen is niet dodelijke nu al heel stuk gelezen van een professor en van 7 mensen die op een andere site zijn afgebouwd en weer dat goed bedoeld is van iedereen maar denk dat we de mensen die stoppen echt moeten steunen inplaats van zomaar dingen roepen die op internet staan

Ik bedoel dit goed mischien komt dit lullig over maar zo is het niet bedoeld ❀️ bedank echt iedereen voor de steun ook de mensen die zeide dit kan niet eh is gevaarlijk ik zelf dacht dit ook omdat internet vol staat met dat het niet kan en natuurlijk is dit voor iedereen anders !
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#5
Soulassasins zei:
Clonidine mag je gerust nog door gebruiken als dat een stukje rust geeft ,zolang je maar langzaam afbouwt ermee.
Klik om te vergroten...
Nee niks er van !! Hihi ik wil echt kunnen zeggen straks 1.5 maand niks en als ik me dan niet goed voel nog weet ik iniedergeval dat niet nog ligt aan de clondine maar dat er mischien wat anders is en kunnen van uit schoon lichaam kijken wat er is waardoor ik me mischien nog zo voel als nu
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#6
Maatje90 zei:
Nee niks er van !! Hihi ik wil echt kunnen zeggen straks 1.5 maand niks en als ik me dan niet goed voel nog weet ik iniedergeval dat niet nog ligt aan de clondine maar dat er mischien wat anders is en kunnen van uit schoon lichaam kijken wat er is waardoor ik me mischien nog zo voel als nu
Klik om te vergroten...
Jij gaat dit redden en je gaat schoon worden als ik dit zo zie !
H
Hippie LangwausLid
01-01-2024, 00:00
#7
Je bent heel erg goed bezig. Duidelijke doelen en grenzen voor jezelf. Hou vol!
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#8
Maatje90 zei:
Dank u !! Ja ik wil kijken wat mij 3 maanden brengt ik heb geen zucht ernaar maar met de pijn is best heftig dus hoop dat het niet zo blijft, want nu werk ik dan nog 1.5 week niet ! Ik doe echt veel 😴maar ook met me maatje officieel mijn baas afgesproken dat ik in de middag 2 uur niet werk en ik maar huis ga rusten en dan kijken of ik dan wel volle dagen vol houdπŸ‘ want normaal had ik ook 2 uur vrij alleen bleef ik op de zaak alleen nu ga ik naar huis inplaats van op de zaak blijven en als dat niet werkt zou ik moeten erkennen dat ik of stop met werken en mezelf laat afkeuren of dat ik medicatie neem maar minder werk of beide of halve dagen ga werken zonder medicatie of halve dagen met medicatie ik heb nog geen idee !! Ik zie het wel ik wil er eerst 3 maanden van af zijn en kijken hoe het gaat

En zeker minder sterk spull maar dat lijkt me duidelijk
Klik om te vergroten...
Ik ben ook afgekeurd op me kapotte rug en kan je vertellen nu ik rust heb en me dag in kan delen naar mate de pijn is is het wel een verademing is om geen verplichting meer te hebben,die druk die op je staat om te presteren betaal je met een zure prijs ,wie word daar blij van?
Juist je baas en niet jij ,jij ben kapot en na je pensioen ga je snel dood. Dan is mijn vraag leef jij om te werken en je te laten lijden of kies je voor je zelf en een mooi pensioen te genieten? Want afkeuring is vervroegd met pensioen en kan je nog genieten van die laatste jaren.
Nou ik had het snel beslist,ik leef niet om te werken ookal heb ik dat braaf 35 jaar gedaan,dus heb me bijdrage gedaan vind ik.
M
Maatje90Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Hippie Langwaus zei:
Je bent heel erg goed bezig. Duidelijke doelen en grenzen voor jezelf. Hou vol!
Klik om te vergroten...
Dank u !! Ja ik wil kijken wat mij 3 maanden brengt ik heb geen zucht ernaar maar met de pijn is best heftig dus hoop dat het niet zo blijft, want nu werk ik dan nog 1.5 week niet ! Ik doe echt veel 😴maar ook met me maatje officieel mijn baas afgesproken dat ik in de middag 2 uur niet werk en ik maar huis ga rusten en dan kijken of ik dan wel volle dagen vol houdπŸ‘ want normaal had ik ook 2 uur vrij alleen bleef ik op de zaak alleen nu ga ik naar huis inplaats van op de zaak blijven en als dat niet werkt zou ik moeten erkennen dat ik of stop met werken en mezelf laat afkeuren of dat ik medicatie neem maar minder werk of beide of halve dagen ga werken zonder medicatie of halve dagen met medicatie ik heb nog geen idee !! Ik zie het wel ik wil er eerst 3 maanden van af zijn en kijken hoe het gaat

En zeker minder sterk spull maar dat lijkt me duidelijk
M
Maatje90Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik ben nog steeds enorm ziek het leek gister wel de ergste dag !
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#11
Maatje90 zei:
Ik ben nog steeds enorm ziek het leek gister wel de ergste dag !
Klik om te vergroten...
Spelen onderliggende klachten misschien mee?
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#12
Maatje90 zei:
Niet dat ik weet ik had het gewoon enorm koud en weer warm en overgeven !
Klik om te vergroten...
Dat klinkt toch nog als afkick ,ik weet niet hoe die fentanyl werkt maar lijkt erop dat hij langzaam onttrekt met de snelheid waar het normaal mee word opgenomen ,heel lang dus
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#13
Beetje methadon achtige afkick die echt lang kan aanhouden.
M
Maatje90Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Geen idee het lijkt erger te worden maar ook minder het is heel gek !!
M
Maatje90Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Pff ik lig weer plat in bed ik heb het gewoon weer koud en warm en eigenlijk is bed de beste plaats met harde muziek !! Ik irriteer me echt aan alles wel echt heerlijk om music te luisteren en met me gedachten te spelen ik ben er nu 7 dagen helemaal van af hahaha echt nooit meer dit spul πŸ˜“ het geeft ook enorm veel kracht om dit aan te kunnen πŸ’ͺ🏽
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#16
Maatje90 zei:
Geen idee het lijkt erger te worden maar ook minder het is heel gek !!
Klik om te vergroten...
Die ups en downs herken ik wel ,het is echt uitzitten ,na een maand kan je pas zeggen hoe het echt gaat dus is een lang proces
M
Maatje90Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Pff ik lig weer plat in bed ik heb het gewoon weer koud en warm en eigenlijk is bed de beste plaats met harde muziek !! Ik irriteer me echt aan alles wel echt heerlijk om music te luisteren en met me gedachten te spelen ik ben er nu 7 dagen helemaal van af hahaha echt nooit meer dit spul πŸ˜“ het geeft ook enorm veel kracht om dit aan te kunnen πŸ’ͺ🏽
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#18
Maatje90 zei:
Pff ik lig weer plat in bed ik heb het gewoon weer koud en warm en eigenlijk is bed de beste plaats met harde muziek !! Ik irriteer me echt aan alles wel echt heerlijk om music te luisteren en met me gedachten te spelen ik ben er nu 7 dagen helemaal van af hahaha echt nooit meer dit spul πŸ˜“ het geeft ook enorm veel kracht om dit aan te kunnen πŸ’ͺ🏽
Klik om te vergroten...
Probeer het eruit te zweten om het sneller te laten gaan,ik zelfs na 5 maanden clean nog steeds erg vroeg wakker.
Vandaag was het 6 uur toen ik misselijk wakker werd en dat zo iedere dag dus ik ben ook nog aan het knokken met me biologische klok.
Tof dat je nu echt door kan zetten want 7 dagen clean is een mooie prestatie !
Zou echt zonde zijn om terug te vallen na 7 dagen knokken ,dus beweeg veel dat doet je lichaam goed en je darmen gaan dan ook weer normaal werken.
Daar kan je ook flink beroerd van zijn als dat niet lekker loopt zij de dokter nog tegen mij.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#19
Yup en weer ziek vandaag ,erg misselijk.
Ga me behandelen met 0,025mg clonidine om dat vervelende water uit me mond te halen wat de oorzaak is van de misselijkheid.
De maag kan niet tegen speekselvloed en reageert dan af met misselijkheid.
Dus ja zelfs naar 5 maanden onthouding is er nog sprake van een nasleep ,hence het vroege opstaan uit bed.
Life sucks en dan ga je dood.
M
Maatje90Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Hippie Langwaus zei:
Ik hoop dat je het ondanks de narigheid toch vol blijft houden en dat er straks weer dingen komen in je leven waar je van kunt genieten.
Klik om te vergroten...
Ja dat hoop ik ook maar denk dat komt dat ik nu ook geen kratom meer neem en ook geen clondine dat nu nog paar dagen dood op ben en dan weer redelijk op de goede weg ben !

Maar in begin was de telefoon echt een afleiding er stond van de week je hebt je telefoon deze dag 10 uur meer gebruikt als normaal dus dat gaf mij afleiding maar normaal ben ik niet zo van de telefoon


Ik zou updates blijven geven hoor maar niet elk uur, alleen als er echt dingen veranderen maar is nu vooral slapen


Dank u wel trouwens πŸ‘

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...8
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."