#1
Ja zou wat zijn als dit niet over gaat π dat ik ten dode ben opgeschreven hahaha nee dat komt vast goed βοΈ bedankt voor u steun in de afgelopen dagen5 dagen is ook nog niet zo lang ,voor je je weer echt de oude voelt ben je een maand verder maar gaat er nu om dat je lichaam niet meer naar opiaat vraagt of ieder geval veel minder.
De smaak verandering klinkt bekent vooral het roken is echt vies ,en sommige eten wat je altijd lekker vond is niet meer te nassen ik ken het.
Je komt uit je verdoving en alles kwa beleving word ook weer anders en dat is hard aanpassen.
Misschien is een antidepressiva wel op zijn plaats als je de wereld als een grote grijze gehaktbal blijft zien .niet gek ook naar al die afbouw van oxy en pleisters enzo.
Hou het ieder geval in de gaten en trek op tijd aan de bel bij je huisarts.
Blijf wel bewegen en gezond eten zover het lukt zo maak je grotere stappen naar herstel ,het word ook beter maar geduld is een schone zaak.
En voor de mensen waaronder ik zelf ook van opiaten stoppen word je enorm ziek maar dood ga je niet ik heb totaal 7 verhalen gelezen van mensen die gold Turky deden
En zelfs een professor die uitlegde dat het enorm zwaar is en het extreem is en zeker onder medisch toezicht gedaan moet worden maar in het ziekenhuis doen ze dit en krijg je soms een diazepam en dat is het !! In je eigen omgeving is een stuk fijner en je ziet dat mensen dan ook minder ziek worden dan in het ziekenhuis
En echt mensen steun elkaar kijk uit wat je zegt want om te zeggen kijk uit dit is dodelijke is niet fijn om te lezen
Ik bedoel dit goed mischien komt dit lullig over maar zo is het niet bedoeld β€οΈ bedank echt iedereen voor de steun ook de mensen die zeide dit kan niet, het is gevaarlijk.
ik zelf dacht dit ook omdat internet vol staat met dat het niet kan en natuurlijk is dit voor iedereen anders !!
Maar wat ik nu van meerdere artsen heb gehoord is dat je niet dood gaat !