#1
Tuurlijk is dit een hint dat praat ik ook niet goed ,maar was niet actief op zoek naar de stof zullen we maar zeggen ,bij opruimen kom je wel eens wat tegen wat je ooit heb laten slingeren dat was in mijn geval een oxy 5mg pilletje haha ,ctaving om weer te pakken hell no ik heb me lesje duidelijk geleerd!Verslaving is volgens mij, als je geen controle meer hebt over het middel. Maar als ik nu een peuk zou nemen, ben ik weer maanden een gevaar aan het lopen opnieuw terug te vallen in gebruik. Mensen die alcohol verslaafd zijn geweest moeten ook geen geintjes uithalen over het algemeen.
Het feit dat je sporadisch een pil zou pakken is misschien een teken dat je het beter niet kunt doen. Ik zou het zeker niet proberen goed te praten in deze topic. Take care!