Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums50MG 4-HO-MET + DCK - Het dansende bakje kwark.

50MG 4-HO-MET + DCK - Het dansende bakje kwark.

31 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hahaha ziek rapport.. zo’n extreme dosis wauw. 5mg 4-HO-MET vond ik visueel al prachtig, laat staan een tienfout. Heb ook 45mg gesnoven op de piek van een 150ug LSD trip, dat was echt geweldig en ongelovelijk intens.
z
zandzakjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb inmiddels ook een wat hogere dosis geprobeerd ergens tussen de 55 en 60 mg maar dat was die keer te hoog. Ik had een lichte seizure (eerste keer) en het voelde chemischer aan (anders dan digitaal): plots voelde ik een gedeelte van mijn gezicht niet meer, beetje hoofdpijn, lichamelijke en mentale functies die het niet meer goed leken te doen ipv het niet meer snappen. De visuals waren veel druipender dan dat ik ervan gewend was.
Nou komt dit vast ook deels door de beleving van de trip na die seizure.
Na de trip had ik nergens last meer van en ook tijdens was het prima te handelen, best interessant.

Voor mij had het geen meerwaarde om hoger te doseren dan 45 mg (ik ben 72 kg) en als ik een sterkere trip wil, kan ik beter een ander middel kiezen. Toch gaat er tzt vast wel weer een 4-HO-MET tripje gedaan worden.
Nou wil de sterkte van de trip bij 4-HO-MET nog wel eens wisselen en waar jouw sweet spot ligt, geen idee. Ik ben benieuwd of er voor jou ook een punt is dat als een overdosis voelt.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#3
Leuk rapport. Weten je ouders dit ?
B
BuuLid
01-01-2024, 00:00
#4
Vrijdag 27 maart

In mijn zoektocht naar een visueel spektakel ben ik in het verleden al meermaals teleurgesteld. Ik ben bekend met vrije hoge doseringen 2C-B, DMT, 5-MeO-DMT en DPT. DPT is een visueel spektakel, maar voordat je het weet is het weer voor bij. Iedereen op internet is laaiend enthousiast over 4-HO-MET maar tot dusver hebben de gesubstitueerde tryptamines mij nogal teleurgesteld. Drie weken geleden heb ik op 30mg 4-AcO-DET getript en kwam niet verder dan een ++.

Ga ik vanavond 4-HO-MET een kans geven, of ga ik toch voor een stevige dosis DPT? Ik besluit om mijn 4-HO-MET er bij te pakken en begin met afwegen. Wat voor dosis? Ik leg een papiertje op mijn weegschaal en strooi er wat poeder op. Er valt 60 milligram op mijn weegschaal, wellicht iets te enthousiast. Ik gooi wat terug, 40 milligram. Meh, toch iets hoger. Na minutenlang prutsen kom ik op 50 milligram uit. 50 milligram it is. In mijn zoektocht naar intensiteit stelde mensen voor om psychedelica te combineren met een dissociatief. Ach, als ik toch al voor een absurd hoge dosis 4-HO-MET ga, dan kan dat er ook wel bij. Ik weeg 17 milligram Deschloroketamine af en om 20:22 snuif ik het weg. Even wat eten en drinken pakken en dan moet de zorgvuldig afgewogen capsule er aan geloven. Zonder enige twijfel slik ik de capsule 50mg 4-HO-MET om 20:52 door.

Ik ga in bed liggen en zet een psytrace setje op. Oja, misschien heb nog lachgas. Ik pak m’n doos met patronen er bij en bekijk ze een voor een, godver alles is op. Ach dan maar zonder. Een halfuur is voorbij en ik voel nog niks, volgens internet komt 4-HO-MET erg snel op. Wordt dit weer zo’n net niet trip? Ik mag toch hopen op wat intensiteit met deze dosis. Ik besluit om nog maar wat Deschloroketamine te nemen. Ik probeer een minuscuul kristal af te wegen maar mijn weegschaal registreer het niet goed. Ik frustreert me wat in m’n hoofd, en om een of andere reden denk ik in verschillende dialecten. De ene keer Belgisch, de andere keer weer als boer Harms. Heel raar, maar het zal. Mijn notitie luidt om 21:25 “een beetje DCK”. Zal zo’n 10 milligram geweest zijn.

Mijn kamer begint zich te vullen met neonkleuren en de gordijnen beginnen te bewegen. Hehe, er komt wat. Ik bedenk me ineens dat ik nog een bak kwark moet eten om mijn eiwitdoel voor de dag te halen. Even aarzelend besluit ik naar beneden te gaan, waar mijn ouders televisie aan het kijken zijn. Nee papa, dit is niet het juiste moment om te praten over de Corona ontwikkeling in de wereld. Ik ben aangekomen in de keuken en pak mijn kwark, kloot wat met de deksel, stoot een flesje met zoetstof om en laat een lepel vallen. Niks aan de hand. Op de telvisie is een of andere talkshow aan de gang met veel stemmen die ik niet kan plaatsen. Ik begin auditieve hallucinaties te krijgen, ik kan de stemmen niet volgen en ben goed verward. Ik loop de trap omhoog en bedenk me dat ik drinken ben vergeten. Oja, cola wou ik ook nog meenemen. Ik loop terug naar de keuken, schenk het in en zeg welterusten tegen m’n ouders en sprint me weer naar m’n veilige kamer. Eenmaal binnen gekomen draait de psytrance nog volop. Wat ga ik doen. Staan, zitten, liggen? Ik blijf staan en sluit m’n ogen. Ik kom in een realm die me bekend is van mijn DMT ervaringen. Complexe geometrische fractals en entiteiten vormen zich. Ze dansen op het ritme van de psytrance. Ik krijg bakken vol euforie en energie voor tien. Ik sta midden in m’n kamer heen en weer te huppelen op de psytrance. Toch maar even de gordijnen dicht want ik voel me bekeken. Voor ik het weet sta ik rond te springen als hoe ik mensen zie bewegen in live registraties van PsyFi. Het leven is goed, ik geniet. Een paar keer hardop zeg ik tegen mezelf. Doe ik dit nu echt? Dit is geweldig. En dat voor iemand die normaal naar stevige beuktechno of hardcore feestjes gaat. Ik geniet met volle overgaven. Oja, kwark. Snel een paar happen en verder met rondhuppelen. Dansend als een aritmische boer met een bak kwark in m’n handen, maar wat maakt het ook uit. Zo gaat dat toch in de Psy community? Geen fuck geven en alleen maar liefde.

Ik moet naar de wc en heb zin om te roken. Ik schuif een sigaret en besluit hem te roken uit m’n raam. Wat is de wereld vredig zo, en sinds waneer is de sterrenhemel paars een roze? Ik geniet van het uitzicht en voel me vredig. Ik ga na de tentamen periode van mijn vriendin met haar samen trippen en ik mocht het stofje uitkiezen. Ik ben er over uit, ik wil deze ervaring met haar delen. Zij gaat aan de 4-HO-MET. Ik bedenk me hoe ik deze geweldige staat moet vertalen naar mensen, moet ik een trip report schrijven? Moet ik mijn maatje bellen om te vertellen hoe geweldig dit is? Ik zie het morgen wel. Op naar de wc. Ik bekijk mezelf in de spiegel en zie dat m’n linkeroog ongeveer vijf centimeter hoger ligt dan m’n rechter. Een visueel spektakel wou ik toch? Ik zit op de wc en denk bij mezelf. Als ik voor de rest van m’n leven op deze plek, in deze staat mag blijven zitten dan ben ik een gelukkig mens. Hier wil ik wel sterven. Ondertussen schrijf ik een betoog naar wat lui hoe goed ik het heb en probeer een maatje uit te leggen wat 4-HO-MET is. “Het zou wat op paddo’s moeten lijken maar dan met minder headspace” Het berichtje daarna luidt “ach weet ik het ook, ik ga moeilijk hard iig.

Ik besluit dat het tijd is voor meer Deschloroketamine. Pak m’n weegschaal, drugsstash en zoek het zakje DCK op. Na zo’n tien keer checken of ik DCK heb en niet een ultra potente benzo ben ik er over uit. Ik heb de DCK gevonden. Ik probeer wat af te wegen maar ik kan de cijfers op m’n weegschaal niet lezen, laat staan of er miniscule kristallen op mn'n afweeg-papiertje vallen. Ik tik wat een paar keer op het zakje en er zal vast wel wat liggen. Ik giet het papiertje leeg op m’n spiegel en het ziet er uit als zo’n 10-15mg. Maak een lijntje en, scheur een stukje papier af en fabriceer een snuif buisje. Waar heb ik zojuist wat van afgescheurd? Oh een brief van de belastingdienst. Lekker handig.

Ik zet het papiertje aan m’n neus en hang boven de spiegel. Ik schrik van mezelf, wat een kut idee is het ook om van een spiegel al trippend af te snuiven, ben ik echt zo lelijk? Na een aantal keer m’n hoofd boven het poeder te positioneren besluit ik maar om het met m’n ogen dicht te doen zodat ik niet gek word van de weerspiegeling. Ik snuif, maar voel niks in m’n neus. Ah, ik zat er zo’n vijf centimeter naast. Uiteindelijk om 22:09 toch gelukt en berg de boel op. En nu? Wegsmelten in bed of verder rond huppelen. Het tempo wordt opgevoerd en smelt weg in de cosmos. De DJ shreewt door de microfoon "Let's party and have a psychedelic trip, waarop ik instem. Ogen open, ogend dicht. Het maakt niet uit. Ik sta midden in de cosmos omring door entiteiten en fractals. Ik zie niet alleen visuals, ik voel ze. Tot de lepel in m’n hand toe. Ik snap alles ineens. Ik snap waarom mensen naar psy feesten gaan en waarom ze zich zo uiten. Ik word moe en besluit het feestje verder in bed door te zetten. Ik word meegezogen in de live registratie van Tristan op Ozora 2018, wat een energie en een mensenmassa. Ik moet weer naar de wc. Prima, want trippen op de wc is altijd een avontuur. Ik spendeer een goed kwartier op de wc en word meegesleurd in de DMT style CEV’s. Tot er ineens op de deur geklopt wordt door m’n ma. Ben je klaar met douchen? Douchen, ik heb toch helemaal niet gedoucht? Ik sta op en ga naar buiten maar word verblind door de fractal tunnel op de gang, aan het einde staat m’n moeder die me wat raar aan kijkt en welterusten wenst.

De energie zit er wel op, en na de wc is het tijd voor nog wat DCK. Afwegen heeft geen zin dus strooi wat op m’n spiegel. Ik schrik me weer de tandjes van mezelf in de weerspiegeling. Een ezel stoot zich niet twee keer aar de zelfde steen toch? Nou ik wel. Door de DCK heb ik leren tijdreizen. Mijn notitie luidt om 22:05 “een beetje DCK”. Maar mijn vorige dosis had ik om 22:09 genomen, ach het kan allemaal. Ik heb toch geen tijdsbesef. Ik besluit om de rest van de avond weg te smelten in bed en wat rond te speuren op het internet. Ik vermaak me prima, voel me goed en besef dat ik ondanks sommige tegenslagen eigenlijk een best goed leven heb. Ik heb eindelijk gevonden wat ik zocht in psychedelica.

Ik begin honger te krijgen en strompel naar beneden. Ah, m’n pa zit er nog. Even ongemakkelijk socializen en vertrek vervolgens weer naar boven met een lading koekjes en borrelnootjes. De visuals worden minder en begin op te raken, maar toch nog steeds gestimuleerd. Ik neem twee spraytje van mijn 1mg/spray Etizolam oplossing en zet de avond voort in bed achter m’n laptop. Rond 05:00 vind ik het welletjes geweest en ga ik slapen.

De volgende dag word ik wakker met een extreme knallende hoofdpijn. Maar dat is na een ibuprofen en wat water zo opgelost. Volgende keer ga ik voor +/-70mg 4-HO-MET. Ik zocht intensiteit, en dat heb ik gevonden. Zelfs voor de eerste keer in m’n leven had ik headspace, daar waar ik zelfs met zo’n 240mg DPT het niet voor elkaar kreeg. Terwijl 4-HO-MET daar niet om bekend staat.
B
BuuLid
01-01-2024, 00:00
#5
Rivalrie zei:
Leuk rapport. Weten je ouders dit ?
Klik om te vergroten...
Danku, en nee uiteraard niet. :tongueout:

Dat maakt het ook zo leuk.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#6
Buu zei:
Danku, en nee uiteraard niet. :tongueout:

Dat maakt het ook zo leuk.
Klik om te vergroten...
Haha je hebt wel ballen dan dat je zwaar onder invloed met ze praat. Mijn vriendin heeft binnen 1 seconden door wanneer ik wat gebruikt heb.
Z
ZinnentuimelLid
01-01-2024, 00:00
#7
Leuk report! En super fijn dat je eindelijk een ervaring met psychedelica hebt gehad waar je naar op zoek was. Als ik het zo lees, krijg ik ook wel het idee dat je heel erg dat gevoel van samensmelten had (ook al was je alleen). Klopt dat? Ik lees in elk geval best een soort spirituele ondertoon. 4-HO-MET is echt een leuk stofje, moet ik zelf ook maar eens verder gaan verkennen, nog niet zo vaak gedaan.

Ik moet wel zeggen dat de keren dat ik 4-HO-MET deed ik het juist heel erg "leeg" vond in vergelijking met bijv. DPT of 4-AcO-DMT. Zal wellicht ook individuele reactie zijn. Of misschien de combinatie met de disso. Visueel gezien vond ik het echt een spektakel, maar voor mij was het beide keren niet veel meer dan dat.
B
BuuLid
01-01-2024, 00:00
#8
Rivalrie zei:
Haha je hebt wel ballen dan dat je zwaar onder invloed met ze praat. Mijn vriendin heeft binnen 1 seconden door wanneer ik wat gebruikt heb.
Klik om te vergroten...
Ik heb ze ook maar een paar tellen in de ogen gekeken. Op het moment dat ik in de keuken stond konden zij mij niet zien.
Zinnentuimel zei:
Leuk report! En super fijn dat je eindelijk een ervaring met psychedelica hebt gehad waar je naar op zoek was. Als ik het zo lees, krijg ik ook wel het idee dat je heel erg dat gevoel van samensmelten had (ook al was je alleen). Klopt dat? Ik lees in elk geval best een soort spirituele ondertoon. 4-HO-MET is echt een leuk stofje, moet ik zelf ook maar eens verder gaan verkennen, nog niet zo vaak gedaan.

Ik moet wel zeggen dat de keren dat ik 4-HO-MET deed ik het juist heel erg "leeg" vond in vergelijking met bijv. DPT of 4-AcO-DMT. Zal wellicht ook individuele reactie zijn. Of misschien de combinatie met de disso. Visueel gezien vond ik het echt een spektakel, maar voor mij was het beide keren niet veel meer dan dat.
Klik om te vergroten...
Ik gok dat de combi met disso het hem deed. Vooral het wegsmelten.

Hoeveel mg nam je? Ik heb gemerkt dat ik dus de dosis best erg moet pushen, wellicht dat het daardoor ook iets meer spiritueel werd, en de combi dan. Wellicht ook doordat ik een stuk actiever was in deze trip. Met DPT beland ik eigenlijk altijd in bed.
Z
ZinnentuimelLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ja, hogere doseringen DPT zijn lichamelijk inderdaad echt wel zwaar. Ik heb beide keren 25mg genomen. Volgende keer maar eens een beetje opschroeven. Overigens is het ook prima als een middel hoofdzakelijk visueel is met een fijne headspace. Denk dat 4-HO-MET zich ook wel leent voor een keertje trippen in de natuur met lekker weer. Kreeg ik gister ineens zin in toen ik aan het wandelen was en een hele mooie zonsondergang zag. Je moet toch wat nu in deze coronagekte.
B
BuuLid
01-01-2024, 00:00
#10
Zinnentuimel zei:
Ja, hogere doseringen DPT zijn lichamelijk inderdaad echt wel zwaar. Ik heb beide keren 25mg genomen. Volgende keer maar eens een beetje opschroeven. Overigens is het ook prima als een middel hoofdzakelijk visueel is met een fijne headspace. Denk dat 4-HO-MET zich ook wel leent voor een keertje trippen in de natuur met lekker weer. Kreeg ik gister ineens zin in toen ik aan het wandelen was en een hele mooie zonsondergang zag. Je moet toch wat nu in deze coronagekte.
Klik om te vergroten...
Wow 25 milligram? Ik heb een keer 30 milligram gedaan en daar kreeg ik 0 visuals of headspace van. 4-HO-MET is inderdaad een middel wat zich leent voor buiten, veel lui hiken er ook op. Ik ervaar nul bodyload, wellicht een keer buiten proberen.

En eens wat betreft Corona, de verveling slaat toe, gelukkig een plek gevonden waar ik kan trainen. Ik zou zeggen; kijk naar de weersvoorspellingen van komende week (hint; mooi) en probeer het uit.
B
BuuLid
01-01-2024, 00:00
#11
Stonologie zei:
Hahaha ziek rapport.. zo’n extreme dosis wauw. 5mg 4-HO-MET vond ik visueel al prachtig, laat staan een tienfout. Heb ook 45mg gesnoven op de piek van een 150ug LSD trip, dat was echt geweldig en ongelovelijk intens.
Klik om te vergroten...
Jij bent dan ook wel mega sensitief voor stofjes heb ik zo'n idee. Al is 45mg nasaal ook geen kinderdosis. :joycat: Wellicht dat er sprake was van tolerantie door de LSD? Wat vond je overigens van 4-HO-MET snuiven? Ik vond het vrij goor in de neus.
Z
ZinnentuimelLid
01-01-2024, 00:00
#12
Buu zei:
Wow 25 milligram? Ik heb een keer 30 milligram gedaan en daar kreeg ik 0 visuals of headspace van. 4-HO-MET is inderdaad een middel wat zich leent voor buiten, veel lui hiken er ook op. Ik ervaar nul bodyload, wellicht een keer buiten proberen.

En eens wat betreft Corona, de verveling slaat toe, gelukkig een plek gevonden waar ik kan trainen. Ik zou zeggen; kijk naar de weersvoorspellingen van komende week (hint; mooi) en probeer het uit.
Klik om te vergroten...
Haha, 25mg vond ik qua OEVs wel redelijk gelijk aan bijv. 50mg DPT. Maar ik heb sowieso niet zo super veel nodig vaak.

Aankomende zondag wordt het mooi weer inderdaad! Kijk wel uit naar een buitentripje.
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#13
Buu zei:
Jij bent dan ook wel mega sensitief voor stofjes heb ik zo'n idee. Al is 45mg nasaal ook geen kinderdosis. :joycat: Wellicht dat er sprake was van tolerantie door de LSD? Wat vond je overigens van 4-HO-MET snuiven? Ik vond het vrij goor in de neus.
Klik om te vergroten...
IK Had zeker tolerantie, maar nogsteeds was het een erg hoge dosering (zeker door mijn gevoeligheid).. snuiven doe ik niet meer door de rare smaak, naar gevoel en pijn. Ook duurt het korter.

Voor die keer was het het wel waard. Want holy fuck dubbele visuals zijn vet! Gingen samensmelten tot 4-HO-LSD :P.
P
PsilocylonerLid
01-01-2024, 00:00
#14
Verdomme, nou krijg ik ook weer zin in disso's... :sweatsmile: Leuk reportje!

Tsja, psychedelica en disso's hebben zeker een enorme synergie. Mijn trips zijn altijd mentaal, heel soms fysiek, maar werkelijk waar nog nooit echt visueel geweest, met uitzondering dus van die paar keer dat ik met disso's combineerde en me met gesloten ogen in compleet andere werelden waande. Ik wil thuis eigenlijk alleen trippen voor inzichten en groei. Die trips met disso's leverden me niks op in dat opzicht (naja, misschien zelfs niet helemaal waar), maar stiekem behoren die dissotripjes stuk voor stuk tot de meest memorabele, zeker wat betreft het fun aspect.

Bij mij deed 4-HO-MET alleen, op 45 mg, visueel ook nog weinig. Wat keta of 2F-DCK kan wellicht voor mij ook wonderen doen. Ik zit nu opeens te denken aan LSD + DXM. Die laatste gaf mij op zichzelf al filmachtige beelden met gesloten ogen, een soort droomtoestand. Zeer benieuwd wat dat met LSD erbij zou doen...

Aargh, zo blijf je bezig hè... :tearsofjoy:
B
BuuLid
01-01-2024, 00:00
#15
Psilocyloner zei:
Verdomme, nou krijg ik ook weer zin in disso's... :sweatsmile: Leuk reportje!

Tsja, psychedelica en disso's hebben zeker een enorme synergie. Mijn trips zijn altijd mentaal, heel soms fysiek, maar werkelijk waar nog nooit echt visueel geweest, met uitzondering dus van die paar keer dat ik met disso's combineerde en me met gesloten ogen in compleet andere werelden waande. Ik wil thuis eigenlijk alleen trippen voor inzichten en groei. Die trips met disso's leverden me niks op in dat opzicht (naja, misschien zelfs niet helemaal waar), maar stiekem behoren die dissotripjes stuk voor stuk tot de meest memorabele, zeker wat betreft het fun aspect.

Bij mij deed 4-HO-MET alleen, op 45 mg, visueel ook nog weinig. Wat keta of 2F-DCK kan wellicht voor mij ook wonderen doen. Ik zit nu opeens te denken aan LSD + DXM. Die laatste gaf mij op zichzelf al filmachtige beelden met gesloten ogen, een soort droomtoestand. Zeer benieuwd wat dat met LSD erbij zou doen...

Aargh, zo blijf je bezig hè... :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
Het ene persoon is inderdaad iets visueler ingesteld dan de ander. Dit tripje was mooi visueel maar het mag van mij nog een stuk heftiger hoor. Je kan altijd eens proberen om een gestoord hoge dosis 4-HO-MET of iets in die trant proberen. Je weet van je zelf dat je dat wel aan kan. Ben overigens ook niet van mening dat een trip je altijd wat moet opleveren, je mag ook wat plezier hebben.

En ik weet niet hoeveel de dissos hebben toegevoegd. Sowieso weet ik nog niet zo goed wat ik van DCK moet vinden. Het is lang niet zo wonky als reguliere ketamine in ieder geval. Bij m'n volgende bestelling neem ik wat O-PCE mee denk ik. DXM heb ik me nog nooit in verdiept eigenlijk.
P
PsilocylonerLid
01-01-2024, 00:00
#16
Buu zei:
Het ene persoon is inderdaad iets visueler ingesteld dan de ander. Dit tripje was mooi visueel maar het mag van mij nog een stuk heftiger hoor. Je kan altijd eens proberen om een gestoord hoge dosis 4-HO-MET of iets in die trant proberen. Je weet van je zelf dat je dat wel aan kan. Ben overigens ook niet van mening dat een trip je altijd wat moet opleveren, je mag ook wat plezier hebben.
Klik om te vergroten...
Ik heb geen 4-HO-MET meer en ben eigenlijk ook niet voornemens dat nog aan te gaan schaffen. Ik heb nog wel wat DPT over... welke vind jij visueler, hoge dosis DPT of hoge dosis 4-HO-MET? De 4-HO-MET lijkt me wel wat beter verteerbaar dan DPT, maar een disso vlakt het waarschijnlijk wel wat uit. Ik heb eerder eens een mooie trip op DPT + keta gehad.

Naja, voor nu schuif ik het even vooruit. Ik had me recent voorgenomen echt even back to nature te gaan met een paar rustige paddotripjes in het bos, na een tijdje alleen synthetisch spul te hebben gedaan. Wellicht dat ik over een tijdje nog eens een kleine sample 2F-DCK aan kan schaffen om te combineren met DPT, aangezien ik daar nog een klein beetje van heb. Hoewel, eigenlijk had ik me recent óók voorgenomen dat ik met DPT echt klaar ben, aangezien ik daar een week of twee terug echt flink mee heb lopen stunten zonder dat ik daar nou echt heel veel uit heb kunnen halen.

Buu zei:
En ik weet niet hoeveel de dissos hebben toegevoegd. Sowieso weet ik nog niet zo goed wat ik van DCK moet vinden. Het is lang niet zo wonky als reguliere ketamine in ieder geval. Bij m'n volgende bestelling neem ik wat O-PCE mee denk ik. DXM heb ik me nog nooit in verdiept eigenlijk.
Klik om te vergroten...
Denk dat 2F-DCK meer in de buurt zit van keta. Sommigen merken wel wat verschil, anderen vinden het nagenoeg hetzelfde. Zal denk ik ook te maken hebben met iemands ervaring met keta, of hij in staat is subtiele verschillen op te merken. Maar anyway, als sommigen geen verschil zeggen te merken, kun je er denk ik wel voorzichtig vanuit gaan dat het op z'n minst aardig in de buurt van keta komt. Tsja, DXM... ik heb het drie keer gedaan. Ik vind het zeker leuk, maar gezond is anders. Bovendien vrij duur in vergelijking met andere middelen, mochten de financiën ook zwaar meewegen... :tonguewink:
B
BuuLid
01-01-2024, 00:00
#17
Psilocyloner zei:
Ik heb geen 4-HO-MET meer en ben eigenlijk ook niet voornemens dat nog aan te gaan schaffen. Ik heb nog wel wat DPT over... welke vind jij visueler, hoge dosis DPT of hoge dosis 4-HO-MET? De 4-HO-MET lijkt me wel wat beter verteerbaar dan DPT, maar een disso vlakt het waarschijnlijk wel wat uit. Ik heb eerder eens een mooie trip op DPT + keta gehad.

Naja, voor nu schuif ik het even vooruit. Ik had me recent voorgenomen echt even back to nature te gaan met een paar rustige paddotripjes in het bos, na een tijdje alleen synthetisch spul te hebben gedaan. Wellicht dat ik over een tijdje nog eens een kleine sample 2F-DCK aan kan schaffen om te combineren met DPT, aangezien ik daar nog een klein beetje van heb. Hoewel, eigenlijk had ik me recent óók voorgenomen dat ik met DPT echt klaar ben, aangezien ik daar een week of twee terug echt flink mee heb lopen stunten zonder dat ik daar nou echt heel veel uit heb kunnen halen.

Denk dat 2F-DCK meer in de buurt zit van keta. Sommigen merken wel wat verschil, anderen vinden het nagenoeg hetzelfde. Zal denk ik ook te maken hebben met iemands ervaring met keta, of hij in staat is subtiele verschillen op te merken. Maar anyway, als sommigen geen verschil zeggen te merken, kun je er denk ik wel voorzichtig vanuit gaan dat het op z'n minst aardig in de buurt van keta komt. Tsja, DXM... ik heb het drie keer gedaan. Ik vind het zeker leuk, maar gezond is anders. Bovendien vrij duur in vergelijking met andere middelen, mochten de financiën ook zwaar meewegen... :tonguewink:
Klik om te vergroten...
Poeh. Ik vind drugs vergelijken altijd zo verschrikkelijk moeilijk. Met DPT heb ik eigenlijk alleen in bed gelegen en met 4-HO-MET wat door het huis gedwaald. Ik denk dat deze dosis 4-HO-MET visueel niet onder doet voor 120+mg DPT. Mijn volgende DPT en 4-HO-MET tripjes worden 150mg en +/-70mg. Ik zal dan eens goed op de verschillen letten. 2F-DCK is gewoon precies ketamine ja. Als je trouwens van je DPT af wilt voor een dump prijs, holla at me. :tongueout:

Maar het combineren is zeker leuk. Ik ben alleen benieuwd of andere disso's wat meer bieden, vandaar dat ik straks een ander middeltje wil proberen.
P
PsilocylonerLid
01-01-2024, 00:00
#18
Buu zei:
Poeh. Ik vind drugs vergelijken altijd zo verschrikkelijk moeilijk. Met DPT heb ik eigenlijk alleen in bed gelegen en met 4-HO-MET wat door het huis gedwaald. Ik denk dat deze dosis 4-HO-MET visueel niet onder doet voor 120+mg DPT. Mijn volgende DPT en 4-HO-MET tripjes worden 150mg en +/-70mg. Ik zal dan eens goed op de verschillen letten. 2F-DCK is gewoon precies ketamine ja. Als je trouwens van je DPT af wilt voor een dump prijs, holla at me. :tongueout:

Maar het combineren is zeker leuk. Ik ben alleen benieuwd of andere disso's wat meer bieden, vandaar dat ik straks een ander middeltje wil proberen.
Klik om te vergroten...
Heb je de langwerkende al eens gehad, 3-MeO-PCP, 3-MeO-PCE? De eerste vond ik epic maar óóóh, zo decadent... :tongueclosed: De tweede heb ik pas één keer gedaan, maar daarbij voelde ik me nadien echt helemaal uitgewrongen. Weet niet of dat toeval was of niet. Net als tussen keta en 2F-DCK zijn er velen die 3-MeO-PCP en 3-MeO-PCE onderling uitwisselbaar vinden, maar voor mij voelde die ene keer 3-MeO-PCE echt een héél stuk ongezonder aan dan alle keren dat ik 3-MeO-PCP heb gedaan.
B
BuuLid
01-01-2024, 00:00
#19
Psilocyloner zei:
Heb je de langwerkende al eens gehad, 3-MeO-PCP, 3-MeO-PCE? De eerste vond ik epic maar óóóh, zo decadent... :tongueclosed: De tweede heb ik pas één keer gedaan, maar daarbij voelde ik me nadien echt helemaal uitgewrongen. Weet niet of dat toeval was of niet. Net als tussen keta en 2F-DCK zijn er velen die 3-MeO-PCP en 3-MeO-PCE onderling uitwisselbaar vinden, maar voor mij voelde die ene keer 3-MeO-PCE echt een héél stuk ongezonder aan dan alle keren dat ik 3-MeO-PCP heb gedaan.
Klik om te vergroten...
Ik heb alleen 3-MeO-PCP gedaan, ik ga niet de moeite doen om de PCE variant de proberen aangezien dat toch vrijwel het zelfde is. Voelde lekker aan, maar kan het effect nog steeds niet echt plaatsen. Wat ik wel had met PCP, en ook MXE dat ik op een duur dacht "nu mag het wel eens voorbij zijn".

Je merkte wel dat het een andere feeling is dan DCK/Ketamine.
P
PsilocylonerLid
01-01-2024, 00:00
#20
Buu zei:
Ik heb alleen 3-MeO-PCP gedaan, ik ga niet de moeite doen om de PCE variant de proberen aangezien dat toch vrijwel het zelfde is. Voelde lekker aan, maar kan het effect nog steeds niet echt plaatsen. Wat ik wel had met PCP, en ook MXE dat ik op een duur dacht "nu mag het wel eens voorbij zijn".

Je merkte wel dat het een andere feeling is dan DCK/Ketamine.
Klik om te vergroten...
Ja, hoe moet je dat plaatsen? Ik heb er ook wel aardig mee gestunt, een keer geloof ik 15 mg + redose 25 mg nasaal, zonder enige tolerantie (heb in m'n hele leven geloof ik 4 keer keta gedaan, 3 keer DXM, 4 keer 3-MeO-PCP en 1 keer 3-MeO-PCE, dus zo'n bak ervaring heb ik er niet mee). Die eerste 15 deed weinig, maar met die 25 erbij ben ik op de fiets gestapt. Man, ik waande me zowat als een god, het voelde alsof ik de hele wereld had geschapen en het was alsof ik door de straten zweefde. Toen heb ik nog een tijdje helemaal koekoek naar een kruispuntje op het industrieterrein zitten kijken naar hoe het leven (lees: het verkeer) aan me voorbijtrok. Na wel zo'n dik anderhalf à twee uur te hebben gefietst vond ik het wel welletjes en ben ik teruggegaan. Eenmaal thuis aangekomen m'n bed in gedoken, alwaar ik een geheel nieuw universum ontdekte. Ondertussen lijk je toch minder te beseffen dat je echt zwaar onder invloed bent dan bij psychedelica, bijna neigend naar wat ze noemen 'delusions of sobriety'. Dat maakt ook dat je het effect moeilijk kan plaatsen denk ik.

Ik vind keta, evenals DXM trouwens, veel meer naar binnen gericht... lekker wegzweven in je eigen mind of je door vreemde mindscapes wanen, helemaal afgesloten van de buitenwereld. Ik vind 3-MeO-PCP juist veel meer naar buiten gericht, hoewel het zich bij verandering van setting (in bed, ogen dicht) toch ook wel naar binnen kan richten en epische ervaringen teweeg kan brengen. Die ene keer 3-MeO-PCE was gek genoeg vrijwel uitsluitend lichamelijk, heel tactiel. Ik smolt weg in de bank, ledematen van de ander voelden haast als die van mij en op een gegeven moment had ik ook echt een verstoorde lichaamsperceptie, met het gevoel alsof ik hele korte beentjes had. Was ook zeker een leuke ervaring. Ik had die kant van disso's eerder nog nooit ervaren.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."