Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOxycodon eerste ervaring

Oxycodon eerste ervaring

41 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#1
Brakka Mang zei:
Ja alleen 5mg retard is een hogere dosering wanneer je hem crusht dan 5mg kortwerkend. Nou zal er van 5mg niet heel veel spannends gebeuren maar als je het met de 20 of 40 doet kan het nog best wel naar worden denk ik.
Klik om te vergroten...
Ik drukte oplaatst 1 strip van 5mg retard uit en snoof dat in 1 keer weg en dan was ik na een kleine 2 uur weer toe aan hele dikke lijnen want WD kickte dan in ,dit was voor mij de druppel en in 1 dag cold turkey gestopt
D
DownUnderLid
01-01-2024, 00:00
#2
Soulassasins zei:
Ik herken oxy qua sterke aan de kleur pil ,ik ken geen langwerpige oxy maar dat wil niet zeggen dat ze niet bestaan natuurlijk.
Een oxy kan je ook herkennen aan de stempel OC en aan de andere kant bv 10,
Ik zie bij de OP geen stempel want me aan het twijfelen brengt ,ook de kleur is me niet helemaal bekent want 5mg is licht blauw en 10mg is wit
Klik om te vergroten...
Deze info van jou klopt niet. Ik zit momenteel sinds 12 augustus hiervoor in een verslavingskliniek, Je hebt kleine donker blauwe pilletjes, zoals hierboven, dit zijn inderdaad 5mg pilletjes. Daarnaast heb je 10mg pilletjes, dat zijn kleine langwerpige met een iets lichtere kleur blauw, maar je hebt ook 10mg capsules, met twee kleuren, de ene helft is wit en de andere helft rood/bruin.. Ik zelf ken geen 10mg pillen die wit zijn. Hoe dan ook, de 5mg is donkerblauw en dus niet licht blauw, zoals jij het zegt, dat zijn wel die 10mg pilletjes.
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#3
DownUnder zei:
Deze info van jou klopt niet. Ik zit momenteel sinds 12 augustus hiervoor in een verslavingskliniek, Je hebt kleine donker blauwe pilletjes, zoals hierboven, dit zijn inderdaad 5mg pilletjes. Daarnaast heb je 10mg pilletjes, dat zijn kleine langwerpige met een iets lichtere kleur blauw, maar je hebt ook 10mg capsules, met twee kleuren, de ene helft is wit en de andere helft rood/bruin.. Ik zelf ken geen 10mg pillen die wit zijn. Hoe dan ook, de 5mg is donkerblauw en dus niet licht blauw, zoals jij het zegt, dat zijn wel die 10mg pilletjes.
Klik om te vergroten...
De kleurkaart verschilt per merk
P
PassiegebruikerLid
01-01-2024, 00:00
#4
Bedankt voor alle informatie allemaal, denk dat t helaas niet bij mij aanslaat dan…
Inderdaad hebben jullie gelijk dat je geen zakje met pilletjes moet aannemen ipv een strip.
Nu wist ik wel dat hij ze uit een strip heeft gehaald. (waarom weet ik niet)
Maar dit waren de exacte pillen die ook in strips zitten die hij ook normaal verkoopt aan de mensen om me heen.

Ik zeg je maar je kan niet altijd 6 gooien helaas, voor mij is het dus niks.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#5
Toen ik nog aan de oxycodon zat, ( niet doen!) Kauwde ik 10 tot 15 tabletten 5 mg oxycodon fijn en ik kreeg een lekkere roes.
Nadeel is wel dat je een flinke obstipatie krijgt omdat opiaten de darm peristaltiek stilleggen.
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#6
De Zandman zei:
Toen ik nog aan de oxycodon zat, ( niet doen!) Kauwde ik 10 tot 15 tabletten 5 mg oxycodon fijn en ik kreeg een lekkere roes.
Nadeel is wel dat je een flinke obstipatie krijgt omdat opiaten de darm peristaltiek stilleggen.
Klik om te vergroten...
Ik plette de OC's ook niet doen! ,een stripje van 10mg uitdrukken en poedertje van maken en weg snuiven in een uurtje.
De rush is chill (Oxy space) de afkick hel en zelfs ziek worden als je stabiel staat omdat de oxy meer vraagt ,Als ik dat toch verslaafd moet zijn pak ik liever goeie hero echt he.
Maar nee zo af en toe een roesje codeine soms met wat prometazine erbij in een soda'tje ,the purple drink yay !
Morgen jarig en mag me verjaardag dan ook netjes vieren dus er ligt een grammetje goede coke klaar morgen gratis :)
D
DookerLid
01-01-2024, 00:00
#7
Passiegebruiker zei:
Wil graag mijn ervaring delen omdat ik toch veel vragen heb of het normaal is wat ik heb ervaren of dat ik gewoon troep had.

Zie tegenwoordig veel oxycodon gebruik en werd hierdoor zelf ook wel benieuwd.
Hoewel opiaten me niet echt aanspreken.
Omdat ik na informatie opgezocht te hebben een indruk kreeg dat dit heftig spul is en je in een gevaarlijk lekkere chill space terecht.
Een soort wolkje beschreven ze.

Had bij een bekende dealer een strip van 10 stuks 5mg oxy gehaald.
Ik nam er 2 na aanraden van iemand en voelde daadwerkelijk niks…
Ik heb me in de aankomende uren bij zitten doseren tot ik op 5 pillen zat en nog niks voelde.
Wel had ik alleen de nare effecten, vooral het extreme jeuk. Maar echt overal en heftig, had heel de nacht niet geslapen.

Had er nog 5 over en had die een paar dagen later ook genomen, met meteen 3 in een keer.
Ook hiervan niks gevoeld… gelukkig ook bijna geen jeuk.

Kan dit kloppen of heb ik mijn dosering verkeerd gehad of had ik gewoon dikke troep?
Klik om te vergroten...
15% van de mensen is ongevoelig voor opiaten en degene die het gebruiken hebben vaak veel pijn wat daarmee verdwijnt. voelde je geen pijn vooraf dan is het effect nvt en merk je amper verschil. je kunt de effecten wel versterken door een paracetamol spiegel op te bouwen door elke 6 uur 2 paracetamol te nemen, dat verdubbelt de kracht.. wil je dit proberen neem dan eerst 2x paracetamol gedurende 6 uur, begin met 2 en na 6 uur weer 2 en dan je oxy.
M
MiemsLid
01-01-2024, 00:00
#8
Passiegebruiker zei:
Wil graag mijn ervaring delen omdat ik toch veel vragen heb of het normaal is wat ik heb ervaren of dat ik gewoon troep had.

Zie tegenwoordig veel oxycodon gebruik en werd hierdoor zelf ook wel benieuwd.
Hoewel opiaten me niet echt aanspreken.
Omdat ik na informatie opgezocht te hebben een indruk kreeg dat dit heftig spul is en je in een gevaarlijk lekkere chill space terecht.
Een soort wolkje beschreven ze.

Had bij een bekende dealer een strip van 10 stuks 5mg oxy gehaald.
Ik nam er 2 na aanraden van iemand en voelde daadwerkelijk niks…
Ik heb me in de aankomende uren bij zitten doseren tot ik op 5 pillen zat en nog niks voelde.
Wel had ik alleen de nare effecten, vooral het extreme jeuk. Maar echt overal en heftig, had heel de nacht niet geslapen.

Had er nog 5 over en had die een paar dagen later ook genomen, met meteen 3 in een keer.
Ook hiervan niks gevoeld… gelukkig ook bijna geen jeuk.

Kan dit kloppen of heb ik mijn dosering verkeerd gehad of had ik gewoon dikke troep?
Klik om te vergroten...
Nooit pillen kopen die niet dicht in een strip zitten. Ik zou dat nooit vertrouwen.
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#9
Oxy zonder tolerantie is 5mg voldoende om iets te voelen, 10mg max. jeuk hoort erbij. Als je niks voelt kan het zijn dat het niet voor je weggelegd is of dat je zooi heb gehad. Wat eerder al werd gezegd, nooit pillen uit een zakje of niet afgesloten verpakking kopen. Je weet niet wat je slikt, er is veel (namaak) troep in omloop.
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Dit zijn echte 5mg pillen ik heb deze zelfde pillen vaak genoeg ook gehad


Kan natuurlijk geen 100% zekerheid geben blijft speculeren door een scherm maar ze zien er exact hetzelfde uit als de 5mgs eigenmerk oxy
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#11
Paranoize. zei:
Dit zijn echte 5mg pillen ik heb deze zelfde pillen vaak genoeg ook gehad


Kan natuurlijk geen 100% zekerheid geben blijft speculeren door een scherm maar ze zien er exact hetzelfde uit als de 5mgs eigenmerk oxy
Klik om te vergroten...

Speculeren is verboden, omdat het gevaarlijk is. Zie de forumregels. https://drugsforum.nl/help/terms/, regel #10.

Bij deze een waarschuwing. Bij een volgende overtreding kun je hiervoor een korte ban krijgen.
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#12
Dag 1 5mg snuiven en van padje af ,dag 2 7.5mg snuiven om hetzelfde te voelen ,dag 3 10mg snuiven ,en dag 4 zwaar de lul en zet je schrap voor lucifer.
Blijf eraf zou ik zeggen.
D
DownUnderLid
01-01-2024, 00:00
#13
Paranoize. zei:
Dit zijn echte 5mg pillen ik heb deze zelfde pillen vaak genoeg ook gehad


Kan natuurlijk geen 100% zekerheid geben blijft speculeren door een scherm maar ze zien er exact hetzelfde uit als de 5mgs eigenmerk oxy
Klik om te vergroten...

Ik zou dit niet zo snel zeggen, want clonidine 0,025mg zien er exact zo uit, deze zorgen voor een lagere bloeddruk, totaal iets anders dan Oxy. Dus als iemand het los zou aanbieden, zou ik het sowieso niet nemen, want zelfde geldt krijg je bloeddrukverlagende middel binnen bij een normale druk en krijg je zelfs een nog lagere druk met alle gevolgen van dien.
D
DownUnderLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik zeg je, het is een kut middel om langer te gebruiken, doe dit dus niet! Hou het bij maximaal een dagje of 2-3 en dan meteen ermee stoppen voor een langere tijd. Je bent namelijk al binnen een weekje of drie eraan verslaafd en moet je al beginnen met afbouwen, wat al moeilijk is, met de kans dat het je niet meteen lukt en er nog langer aan blijft zitten.
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#15
DownUnder zei:
Ik zou dit niet zo snel zeggen, want clonidine 0,025mg zien er exact zo uit, deze zorgen voor een lagere bloeddruk, totaal iets anders dan Oxy. Dus als iemand het los zou aanbieden, zou ik het sowieso niet nemen, want zelfde geldt krijg je bloeddrukverlagende middel binnen bij een normale druk en krijg je zelfs een nog lagere druk met alle gevolgen van dien.
Klik om te vergroten...
Clonidine 0.025 is heel klein ,dat zijn kraaltjes
D
DownUnderLid
01-01-2024, 00:00
#16
Soulassasins zei:
ik heb clonidine dat zijn kraaltjes 0.025mg ,zo groot als een kopspeld ongeveer maar je heb veel merken he.
Klik om te vergroten...

ik wil niet gelijk krijgen, ik wil mensen juist waarschuwen dat er dus clonidine tabletjes zijn die er exact zo uitzien en nagenoeg dezelfde kleur hebben. Alleen als je zelf zo'n Oxy tabletje bij je hebt om te kunnen vergelijken, zie je het verschil. In de kliniek waar ze mij clonidine gaven moesten sommige verplegers toch even dubbel checken, ook zij waren soms even aan het twijfelen, dan pakte ze toch nog even de blister erbij om toch nog even dubbel te checken. Dus, nogmaals, het is mij niet te doen om per se gelijk te krijgen en dat er maar één merk dit zou uitgeven, neen... ik wil mensen erop wijzen dat ze moeten oppassen wanneer ze losse pillen aangeboden krijgen, vooral wanneer het geen effect lijkt te hebben.
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#17
DownUnder zei:
Ik zou dit niet zo snel zeggen, want clonidine 0,025mg zien er exact zo uit, deze zorgen voor een lagere bloeddruk, totaal iets anders dan Oxy. Dus als iemand het los zou aanbieden, zou ik het sowieso niet nemen, want zelfde geldt krijg je bloeddrukverlagende middel binnen bij een normale druk en krijg je zelfs een nog lagere druk met alle gevolgen van dien.
Klik om te vergroten...
Ik weet niet hoe clonidine 0.025mg eruit ziet moet ik zeggen maar ik herken die 5mg oxy pillen wel meteen, enige medicijn die ik ken die er precies zo uitziet

Maar zeker weten kan je nooit weten zeker door een beeldscherm
D
DownUnderLid
01-01-2024, 00:00
#18
Oké, voor degene die mijn post in twijfel trekken en het beter denken te weten. Hierbij een foto. Daarbij zie je dus clonidine 0,025mg en Oxy 5mg. Oxy is iets donkerder van kleur maar zelfs een Oxy kenner van 5mg zou er waarschijnlijk in trappen wanneer hij/zij dus de linkse aangeboden krijgt. Dus als je mensen gaat adviseren, dan vind ik dat je je ze hierop ook moet wijzen. Dank u!


clonidine vs oxy.jpg
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#19
DownUnder zei:
Oké, voor degene die mijn post in twijfel trekken en het beter denken te weten. Hierbij een foto. Daarbij zie je dus clonidine 0,025mg en Oxy 5mg. Oxy is iets donkerder van kleur maar zelfs een Oxy kenner van 5mg zou er waarschijnlijk in trappen wanneer hij/zij dus de linkse aangeboden krijgt. Dus als je mensen gaat adviseren, dan vind ik dat je je ze hierop ook moet wijzen. Dank u!


Bekijk bijlage 62095
Klik om te vergroten...
ik heb clonidine dat zijn kraaltjes 0.025mg ,zo groot als een kopspeld ongeveer maar je heb veel merken he.
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#20
DownUnder zei:
ik wil niet gelijk krijgen, ik wil mensen juist waarschuwen dat er dus clonidine tabletjes zijn die er exact zo uitzien en nagenoeg dezelfde kleur hebben. Alleen als je zelf zo'n Oxy tabletje bij je hebt om te kunnen vergelijken, zie je het verschil. In de kliniek waar ze mij clonidine gaven moesten sommige verplegers toch even dubbel checken, ook zij waren soms even aan het twijfelen, dan pakte ze toch nog even de blister erbij om toch nog even dubbel te checken. Dus, nogmaals, het is mij niet te doen om per se gelijk te krijgen en dat er maar één merk dit zou uitgeven, neen... ik wil mensen erop wijzen dat ze moeten oppassen wanneer ze losse pillen aangeboden krijgen, vooral wanneer het geen effect lijkt te hebben.
Klik om te vergroten...
Je heb een punt ze lijken indd veel op elkaar dus koop ze dan ook altijd in een strip als je toch persee wil want ik ben er geen voorstander van als ex heroine junk.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."