#1
Precies dat! Ik zou iedereen aanraden om nooit maar dan ook nooit zomaar even met Oxy te beginnen, want het is echt klote spul en het afkicken is echt geen pretje en ik snap dat veel mensen het niet trekken en dan toch weer gaan gebruiken,
De pil zegt niet tegen jou dat hij geslikt wil worden ,je hersens geven de opdracht aan je hand om hem te pakken en op te snuiven.Precies dat! Ik zou iedereen aanraden om nooit maar dan ook nooit zomaar even met Oxy te beginnen, want het is echt klote spul en het afkicken is echt geen pretje en ik snap dat veel mensen het niet trekken en dan toch weer gaan gebruiken,
Zonder uw bericht gelezen te hebben denk ik dat de rechter oxy is, zeg me of dit klopt of niet 🙈Oké, voor degene die mijn post in twijfel trekken en het beter denken te weten. Hierbij een foto. Daarbij zie je dus clonidine 0,025mg en Oxy 5mg. Oxy is iets donkerder van kleur maar zelfs een Oxy kenner van 5mg zou er waarschijnlijk in trappen wanneer hij/zij dus de linkse aangeboden krijgt. Dus als je mensen gaat adviseren, dan vind ik dat je je ze hierop ook moet wijzen. Dank u!
Bekijk bijlage 62095
Zonder uw bericht gelezen te hebben denk ik dat de rechter oxy is, zeg me of dit klopt of niet 🙈
Herken die pillen tegoed lol
Dan word het moeilijk.Ja, je hebt gelijk, vraag mij af of je het ook zou hebben geweten wanneer ik alleen de linker pil liet zien en zei dat dit een Oxycodonnetje was.![]()
Ik herken oxy qua sterke aan de kleur pil ,ik ken geen langwerpige oxy maar dat wil niet zeggen dat ze niet bestaan natuurlijk.Denk dat je slechte pillen had. Ik had een keer een pil afkomstig uit een apotheek genomen (familielid van een vriend had ze een tijdje op recept). Volgensmij waren die pillen 5 of 10mg, heel klein en langwerpig. Ik had 1 pil genomen en wat wiet gerookt.
Na die joint begon ik steeds half in slaap te vallen met een redelijk fijn gevoel (denk dat ze dat met nodden bedoelen). Ik vond er eigenlijk vrij weinig aan omdat het mij in een complete zombie veranderde die niks uitvoerde.
Ben daar achteraf gezien wel blij om wetende dat het zulk gevaarlijk spul is.
Hij was heel licht blauw en had een beetje de vorm van een capsule alleen dan was het een hele pil. Er zaten ook maar weinig pillen in voor hoe groot de blister was waar ze in zaten.Ik herken oxy qua sterke aan de kleur pil ,ik ken geen langwerpige oxy maar dat wil niet zeggen dat ze niet bestaan natuurlijk.
Een oxy kan je ook herkennen aan de stempel OC en aan de andere kant bv 10,
Ik zie bij de OP geen stempel want me aan het twijfelen brengt ,ook de kleur is me niet helemaal bekent want 5mg is licht blauw en 10mg is wit
Je heb duidelijk in de roes gezeten en de kleur ja das oxy 5mg ,maar lekker links laten liggen toch?Hij was heel licht blauw en had een beetje de vorm van een capsule alleen dan was het een hele pil. Er zaten ook maar weinig pillen in voor hoe groot de blister was waar ze in zaten.
OC is oxycontin en is langwerkend. Oxycodon 5mg kan ook gewoon wit zijn , staat ook niks op.Ik herken oxy qua sterke aan de kleur pil ,ik ken geen langwerpige oxy maar dat wil niet zeggen dat ze niet bestaan natuurlijk.
Een oxy kan je ook herkennen aan de stempel OC en aan de andere kant bv 10,
Ik zie bij de OP geen stempel want me aan het twijfelen brengt ,ook de kleur is me niet helemaal bekent want 5mg is licht blauw en 10mg is wit
Je hebt alle soorten en maten.Ik zie bij de OP geen stempel want me aan het twijfelen brengt ,ook de kleur is me niet helemaal bekent want 5mg is licht blauw en 10mg is wit
Indd heb het ook opgezocht en dit zijn de HCI tabletten dus verlengde afgifte ,ik had altijd aurobindo HCI retard die ik kon persen en mooie lijntjes uithalen.Je hebt alle soorten en maten.
Dit lijkt een Oostenrijkse fabrikant, Lannacher.
Heb precies dezelfde, op recept.
Oxycodon zou ik niet bij een dealer halen, in dat geval zeker laten testen.
Al lijkt het in Europa mee te vallen met counterfeit oxy, maar voor de zekerheid.
AAls je de start dosis netjes op 5mg houd is het gewoon de kortwerkende want je verbreekt de retard formule waardoor het gewone snuifbare oxy word ,echt niet sterker dan normaal.OC is oxycontin en is langwerkend. Oxycodon 5mg kan ook gewoon wit zijn , staat ook niks op.
Verder raad ik het snuiven van oxycodon langwerkend af voor mensen zonder tolerantie omdat de dosis die je dan binnenkrijgt veels te hoog kan zijn.
Ja alleen 5mg retard is een hogere dosering wanneer je hem crusht dan 5mg kortwerkend. Nou zal er van 5mg niet heel veel spannends gebeuren maar als je het met de 20 of 40 doet kan het nog best wel naar worden denk ik.AAls je de start dosis netjes op 5mg houd is het gewoon de kortwerkende want je verbreekt de retard formule waardoor het gewone snuifbare oxy word ,echt niet sterker dan normaal.
Ik heb werkelijk bijna alle merken gehad maar mijn favoriet waren de oxynorms in capsule ,dat was een mooi wit poeder en gek genoeg goed voor de neus zelf.
De druppel die je ervaart is zelfde als met lijntje hero ,dat werkt onmiddellijk als de druppel zakt
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."