Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOxycodon eerste ervaring

Oxycodon eerste ervaring

41 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
P
PassiegebruikerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Wil graag mijn ervaring delen omdat ik toch veel vragen heb of het normaal is wat ik heb ervaren of dat ik gewoon troep had.

Zie tegenwoordig veel oxycodon gebruik en werd hierdoor zelf ook wel benieuwd.
Hoewel opiaten me niet echt aanspreken.
Omdat ik na informatie opgezocht te hebben een indruk kreeg dat dit heftig spul is en je in een gevaarlijk lekkere chill space terecht.
Een soort wolkje beschreven ze.

Had bij een bekende dealer een strip van 10 stuks 5mg oxy gehaald.
Ik nam er 2 na aanraden van iemand en voelde daadwerkelijk niks…
Ik heb me in de aankomende uren bij zitten doseren tot ik op 5 pillen zat en nog niks voelde.
Wel had ik alleen de nare effecten, vooral het extreme jeuk. Maar echt overal en heftig, had heel de nacht niet geslapen.

Had er nog 5 over en had die een paar dagen later ook genomen, met meteen 3 in een keer.
Ook hiervan niks gevoeld… gelukkig ook bijna geen jeuk.

Kan dit kloppen of heb ik mijn dosering verkeerd gehad of had ik gewoon dikke troep?
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#2
Is wel belangrijk om te weten of je de kortwerkende of langwerkende had. De kortwerkende vindt ik zelf refreatiever. De langwerkende geeft bij mij niet die chille roes
P
PassiegebruikerLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik had de kortwerkende.
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#4
Heb het eens als medicatie moeten nemen. Kortwerkend, 10 a 20 mg, gaf me echt een goeie roes.

Mogelijk heb je oksies uit china gekregen met weinig inhoud
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik raak het gebruik van oxycodon af maar als je toch wilt heb ik wel wat advies om in de roes te komen.
Maak ze fijn tot een poedertje en snuif het op ,hiermee verbreek je de langwerkende formule en word het een kortwerkende die met een goede neus heel snel word opgenomen in je bloed.
De roes die je ervaart is een lichte heroine achtige rushje en je omzeilt het misselijk zijn of slapeloosheid en alle andere nare bijwerkingen ,maar na 3 dagen snuiven kan het al potentieel fout gaan in de zin van afhankelijkheid dus denk goed na zolang het nog kan.
X
XMRLid
01-01-2024, 00:00
#6
Denk dat je slechte pillen had. Ik had een keer een pil afkomstig uit een apotheek genomen (familielid van een vriend had ze een tijdje op recept). Volgensmij waren die pillen 5 of 10mg, heel klein en langwerpig. Ik had 1 pil genomen en wat wiet gerookt.

Na die joint begon ik steeds half in slaap te vallen met een redelijk fijn gevoel (denk dat ze dat met nodden bedoelen). Ik vond er eigenlijk vrij weinig aan omdat het mij in een complete zombie veranderde die niks uitvoerde.

Ben daar achteraf gezien wel blij om wetende dat het zulk gevaarlijk spul is.
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#7
XMR zei:
Denk dat je slechte pillen had. Ik had een keer een pil afkomstig uit een apotheek genomen (familielid van een vriend had ze een tijdje op recept). Volgensmij waren die pillen 5 of 10mg, heel klein en langwerpig. Ik had 1 pil genomen en wat wiet gerookt.

Na die joint begon ik steeds half in slaap te vallen met een redelijk fijn gevoel (denk dat ze dat met nodden bedoelen). Ik vond er eigenlijk vrij weinig aan omdat het mij in een complete zombie veranderde die niks uitvoerde.

Ben daar achteraf gezien wel blij om wetende dat het zulk gevaarlijk spul is.
Klik om te vergroten...
Ik herken oxy qua sterke aan de kleur pil ,ik ken geen langwerpige oxy maar dat wil niet zeggen dat ze niet bestaan natuurlijk.
Een oxy kan je ook herkennen aan de stempel OC en aan de andere kant bv 10,
Ik zie bij de OP geen stempel want me aan het twijfelen brengt ,ook de kleur is me niet helemaal bekent want 5mg is licht blauw en 10mg is wit
X
XMRLid
01-01-2024, 00:00
#8
Soulassasins zei:
Ik herken oxy qua sterke aan de kleur pil ,ik ken geen langwerpige oxy maar dat wil niet zeggen dat ze niet bestaan natuurlijk.
Een oxy kan je ook herkennen aan de stempel OC en aan de andere kant bv 10,
Ik zie bij de OP geen stempel want me aan het twijfelen brengt ,ook de kleur is me niet helemaal bekent want 5mg is licht blauw en 10mg is wit
Klik om te vergroten...
Hij was heel licht blauw en had een beetje de vorm van een capsule alleen dan was het een hele pil. Er zaten ook maar weinig pillen in voor hoe groot de blister was waar ze in zaten.
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#9
XMR zei:
Hij was heel licht blauw en had een beetje de vorm van een capsule alleen dan was het een hele pil. Er zaten ook maar weinig pillen in voor hoe groot de blister was waar ze in zaten.
Klik om te vergroten...
Je heb duidelijk in de roes gezeten en de kleur ja das oxy 5mg ,maar lekker links laten liggen toch?
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#10
De eerste 1 a 2 keer moet je lichaam nog aan de stof wennen en hebben veel mensen vooral alleen maar nare bijwerkingen en geen positieve effecten
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#11
Soulassasins zei:
Ik herken oxy qua sterke aan de kleur pil ,ik ken geen langwerpige oxy maar dat wil niet zeggen dat ze niet bestaan natuurlijk.
Een oxy kan je ook herkennen aan de stempel OC en aan de andere kant bv 10,
Ik zie bij de OP geen stempel want me aan het twijfelen brengt ,ook de kleur is me niet helemaal bekent want 5mg is licht blauw en 10mg is wit
Klik om te vergroten...
OC is oxycontin en is langwerkend. Oxycodon 5mg kan ook gewoon wit zijn , staat ook niks op.

Verder raad ik het snuiven van oxycodon langwerkend af voor mensen zonder tolerantie omdat de dosis die je dan binnenkrijgt veels te hoog kan zijn.
R
RelmuisLid
01-01-2024, 00:00
#12
Soulassasins zei:
Ik zie bij de OP geen stempel want me aan het twijfelen brengt ,ook de kleur is me niet helemaal bekent want 5mg is licht blauw en 10mg is wit
Klik om te vergroten...
Je hebt alle soorten en maten.
Dit lijkt een Oostenrijkse fabrikant, Lannacher.
Heb precies dezelfde, op recept.
Oxycodon zou ik niet bij een dealer halen, in dat geval zeker laten testen.
Al lijkt het in Europa mee te vallen met counterfeit oxy, maar voor de zekerheid.
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#13
Relmuis zei:
Je hebt alle soorten en maten.
Dit lijkt een Oostenrijkse fabrikant, Lannacher.
Heb precies dezelfde, op recept.
Oxycodon zou ik niet bij een dealer halen, in dat geval zeker laten testen.
Al lijkt het in Europa mee te vallen met counterfeit oxy, maar voor de zekerheid.
Klik om te vergroten...
Indd heb het ook opgezocht en dit zijn de HCI tabletten dus verlengde afgifte ,ik had altijd aurobindo HCI retard die ik kon persen en mooie lijntjes uithalen.
de echte OC heb ik oook gehad en die had een kleurkaart ,OC is bij mij OK to Crush haha
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#14
Brakka Mang zei:
OC is oxycontin en is langwerkend. Oxycodon 5mg kan ook gewoon wit zijn , staat ook niks op.

Verder raad ik het snuiven van oxycodon langwerkend af voor mensen zonder tolerantie omdat de dosis die je dan binnenkrijgt veels te hoog kan zijn.
Klik om te vergroten...
AAls je de start dosis netjes op 5mg houd is het gewoon de kortwerkende want je verbreekt de retard formule waardoor het gewone snuifbare oxy word ,echt niet sterker dan normaal.
Ik heb werkelijk bijna alle merken gehad maar mijn favoriet waren de oxynorms in capsule ,dat was een mooi wit poeder en gek genoeg goed voor de neus zelf.
De druppel die je ervaart is zelfde als met lijntje hero ,dat werkt onmiddellijk als de druppel zakt
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#15
Soulassasins zei:
AAls je de start dosis netjes op 5mg houd is het gewoon de kortwerkende want je verbreekt de retard formule waardoor het gewone snuifbare oxy word ,echt niet sterker dan normaal.
Ik heb werkelijk bijna alle merken gehad maar mijn favoriet waren de oxynorms in capsule ,dat was een mooi wit poeder en gek genoeg goed voor de neus zelf.
De druppel die je ervaart is zelfde als met lijntje hero ,dat werkt onmiddellijk als de druppel zakt
Klik om te vergroten...
Ja alleen 5mg retard is een hogere dosering wanneer je hem crusht dan 5mg kortwerkend. Nou zal er van 5mg niet heel veel spannends gebeuren maar als je het met de 20 of 40 doet kan het nog best wel naar worden denk ik.
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#16
Je heb gewoon een dik punt ,don't do drugs en vooral niet off label uit de strip
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#17
DownUnder zei:
Ja, je hebt gelijk, vraag mij af of je het ook zou hebben geweten wanneer ik alleen de linker pil liet zien en zei dat dit een Oxycodonnetje was. :)
Klik om te vergroten...
Nouja als ik naar die pil kijk valt het me wel op dat ie te licht van kleur is maar dat is dan wel met vergelijking natuurlijk

Zo zie je inderdaad Maar vanuit een beeldscherm valt dat echt niet vast te stellen

Zeker een pil waar helemaal niks op staat
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#18
Brakka Mang zei:
Ja alleen 5mg retard is een hogere dosering wanneer je hem crusht dan 5mg kortwerkend. Nou zal er van 5mg niet heel veel spannends gebeuren maar als je het met de 20 of 40 doet kan het nog best wel naar worden denk ik.
Klik om te vergroten...
Ik drukte oplaatst 1 strip van 5mg retard uit en snoof dat in 1 keer weg en dan was ik na een kleine 2 uur weer toe aan hele dikke lijnen want WD kickte dan in ,dit was voor mij de druppel en in 1 dag cold turkey gestopt
D
DownUnderLid
01-01-2024, 00:00
#19
Soulassasins zei:
Ik herken oxy qua sterke aan de kleur pil ,ik ken geen langwerpige oxy maar dat wil niet zeggen dat ze niet bestaan natuurlijk.
Een oxy kan je ook herkennen aan de stempel OC en aan de andere kant bv 10,
Ik zie bij de OP geen stempel want me aan het twijfelen brengt ,ook de kleur is me niet helemaal bekent want 5mg is licht blauw en 10mg is wit
Klik om te vergroten...
Deze info van jou klopt niet. Ik zit momenteel sinds 12 augustus hiervoor in een verslavingskliniek, Je hebt kleine donker blauwe pilletjes, zoals hierboven, dit zijn inderdaad 5mg pilletjes. Daarnaast heb je 10mg pilletjes, dat zijn kleine langwerpige met een iets lichtere kleur blauw, maar je hebt ook 10mg capsules, met twee kleuren, de ene helft is wit en de andere helft rood/bruin.. Ik zelf ken geen 10mg pillen die wit zijn. Hoe dan ook, de 5mg is donkerblauw en dus niet licht blauw, zoals jij het zegt, dat zijn wel die 10mg pilletjes.
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#20
DownUnder zei:
Deze info van jou klopt niet. Ik zit momenteel sinds 12 augustus hiervoor in een verslavingskliniek, Je hebt kleine donker blauwe pilletjes, zoals hierboven, dit zijn inderdaad 5mg pilletjes. Daarnaast heb je 10mg pilletjes, dat zijn kleine langwerpige met een iets lichtere kleur blauw, maar je hebt ook 10mg capsules, met twee kleuren, de ene helft is wit en de andere helft rood/bruin.. Ik zelf ken geen 10mg pillen die wit zijn. Hoe dan ook, de 5mg is donkerblauw en dus niet licht blauw, zoals jij het zegt, dat zijn wel die 10mg pilletjes.
Klik om te vergroten...
De kleurkaart verschilt per merk

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."